• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

NM, Sogndal - Brann, 19.06.19, kl 18:00

Started by Lasaron, June 17, 2019, 12:13:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Her er det bare å kjøre på med 3-5-2, for nå må det endres på noe. Dette fungerte noenlunde mot Kristiansund, der vi vant.

Keeper
Wormgoor - Acosta - Løfgren
Koomson - Haugen - Yttis - Strand - Ordagic
Bamba - Berisha
Tren på langskudd

1908

Har hørt at Koomson er ute av troppen til denne kampen..

Hvis det stemmer, så vet jo vi alle hvorfor han er det..


SeLyren

Eg har fått litt nok av dette no. Ser at Koomson er utelatt fra troppen. No er ikke eg Koomsons største beundrer, men her trakker de i salaten. Er det ikke bedre at spillerene er ærlige og får luftet sin frustrasjon enn at de skal brenne inne med den? Skal de først knebles på banen for så å knebles i media? Nei dette LAN opplegget har eg fått nok av. Det har drept entusiasmen. Og det er ikke bare pga denne saken. LAN må rett og slett vekk.

SK

Det finnes jo en mellomting mellom en utblåsning av frustrasjon direkte i media, og å brenne inne med noe. Å ta det opp internt, f.eks.

Leffen

Herregud. Hadde Komsoon hatt for vane å gjøre dette, greit nok. En utblåsning får man tåle. LAN suger ut kreativiteten av dette laget. Han har nok sine øyne på en Gilli2 i sommervinduet, en skikkelig ving som egentlig er back.

Sier ikke LAN ut ennå, det hadde vært absurd. Men gleden over dette laget er bortimot forsvunnet nå. Vi har bygget gråstein på gråstein.

Belfort

jaja, vi har flust av kantspillere så dette går bra

Falkman

Azar på topp. Barmen som indreløper. Nokså tydelig hva taktikken er.  Greit å være opptatt med annet i ettermiddag.

Nixon

Quote from: Falkman on June 19, 2019, 15:54:30 PMGreit å være opptatt med annet i ettermiddag.

Lett for deg å si. Verre for oss som parkerte bilen i Sogndal og fant ut dette...

Vi får se. Kanskje det er medisinen mot Sogndal.
Rød makt på Hansa

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Huff

Flere enn meg som har store problemer med streamen?

Spelaren

Fint at tradisjonen med baklengs holdes i live.
Gå av.

Henki

Taper vi denne er jeg etter hvert villig til å ta diskusjonen om treneren.
Ballen skal fremover!

Spelaren

Utligning etter selvmål. Kom etter at forsvaret endelig oppdaget at én touch-spill ut av presset sone faktisk er lurt.
Gå av.

Spelaren

Gå av.

Henki

Ballen skal fremover!

Morkel

Vi sliter tidvis veldig defensivt i 3-5-2. Vi så det i cupen mot LSK i fjor, mot KBK i år og nå i denne kampen. Hvis man ikke klarer å dekke rommene som oppstår bør det vurderes å legges om svært raskt.

Romarius

Hvorfor er kun 3-5-2 aktuelt som alternativ formasjon? Har fungert dårlig defensivt i alle kamper. Derimot passer stallen vår godt til 4-4-2, som jeg gjerne hadde sett som et alternativ til 4-5-1 i visse situasjoner.
Vi har uansett ikke noe spesielt godt vingspill. Sett Bamba og Berisha på topp, og inn med en ekstra midtbanemann.

Henki

Mulig det er psykoseproblematikken til Johansen som spiller inn, men han imponerer ikke hele tiden.
Ballen skal fremover!

Serez

Vi kan ikke belage oss på å måtte gi vekk et titalls antall poeng for å gi Holmen selvtillit. Opdal ut sesongen og ny keeper fra neste år.

Spelaren

Eirik Schulze viser hvorfor VAR er tingen. For en kuk.
Gå av.

Lasaron

Tren på langskudd

Henki

Sist gang Bærum slo engen ut av cupen, vant vi turneringen til slutt...
Ballen skal fremover!

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Giles

På bakgrunn av første omgang var det flaks og et fint mål det eneste som gledet. Sirupsspill som vanlig. Uendelig tregt og forutsigbart. Defensivt mildt sagt usikkert.
Om andre omgang var mer positiv så ære være det.
Vil påstå at LAN må bære ansvaret for elendigheten. Ser ikke ut til at spillerne har troen.

Go Up