• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Haugesund - Brann lørdag 15/6 kl 18:00

Started by Nixon, June 12, 2019, 19:10:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Blir det kok på fergen hjem?

Ja
5 (41.7%)
Nei
7 (58.3%)

Total Members Voted: 12

Go Down

Nixon

Forumet koker og det er vel på sin plass med en kamptråd før kampen på lørdag.

Noen som har tanker om lagoppstillingen? Kan Nilsen overraske med formasjon og kommer gamle favoritter som Haugen og Barmen inn igjen?

Det meldes om nesten utsolgt bortefelt, så det kommer ikke til å stå på stemningen. Så gjenstår det å se om det blir like god stemning på fergen hjem som i fjor.
Rød makt på Hansa

Optimist

Hvordan er det akustikk-messig på bortefeltet? Var på Viking stadion tidligere i år og der var det veldig bra trøkk og akustikk.
Kokende idiot

Kagain

Blir i alle fall interessant å se hvordan Pallesen Knudsen klarer seg, nå som han er interessant for bakgårdsklubber i utlandet...

ACHTUNG

Er helt ute av Brannmodus, grunnet det utidige avbruddet. Samtidig er det greit at alle lag for starte med blanke ark. RBK hadde nok ønsket å gå rett på, etter seieren mot Brann, nå får de ikke den flyten og Brann har ikke tapet friskt i minne.

Når det gjelder FKH borte, så har vel Brann gode erfaringer de siste årene, for hjemme angriper FKH i større grad og det passer Brann bra. Her bør LAN kjøre Koomson, Bamba og Berisha offensivt, så er det nok offensiv kvalitet til at det kan bli reprise på fjoråret. 3 poeng imorgen, kan vise seg å være gull verdt

Bruiser

Tilgi meg om hukommelsen min ikkje strekker til, men såvidt eg kan hugse så lekker vi som ei sil og vi scorer ikkje mål. Korleis i hutaste helvete, pardonnez mon français, skal vi greie å vinne uansett kven vi stiller med og kven vi møter?

Gleder meg til kamp.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

ACHTUNG

Er dette kampen da Opdal virkelig skal kløne det til?

Spelaren

Quote from: ACHTUNG on June 14, 2019, 11:29:10 AMEr helt ute av Brannmodus, grunnet det utidige avbruddet.

Eg prøver å bry meg, men klarer ikkje å lure kroppen. Det er dessverre null pulsheving å spore for denne kampen. Eg bare venter at det skal bli en kamp med forspilte sjanser, en motstander som herjer vilt og lager overskrifter samt en Nilsen som innbiller seg at dette "egentlig var årsbeste".

Med den drepende kjedelige forestillingen mot rbk, som kulminerte i at patetiske 2-2-2 var ståa etter de første seks heimekampene - er det nå sikkert bare et spørsmål om tid før også pressen og mediene begynner å rasle med sablene.
Gå av.

Superjack

RBK kampen var en interressedreper. Merker at jeg synest det er mer spennende å slå plen og å prate med naboen om husmaling enn å tenke YES snart er det Brannkamp. Generelt er landskamppauser ødeleggende for fotballinterressen min, nå er det nesten bare trist. Egentlig litt som jeg følte det siste året med Skarsfjord. Fenger ikke. Er det tegn på at LAN må byttes ut?
Brannsupporter.


Kjell249

De var inne i en bra steam spillemessig før RBK kampen. Så er det farlig å være favoritt mot RBK, for da har de alt å tape. Får håpe på en offensiv og morsom kamp!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Lasaron

Er på nett med de fleste her. Skal se kampen som en plikt. Så vet jeg rasjonelt at jeg har mer å vinne enn å tape på det også, men engasjementet er lavt. Skal det stige hjelper det å se alle kampene.

Lurer på om jeg skal benytte denne anledningen til å prøve å kommentere her inne underveis i kampen, noe jeg aldri tidligere har gjort.
Tren på langskudd

Lasaron

Heldigvis ser det ut til at supporterne der nede har klart å fyre seg litt opp. Det er da noe. Interessant å se at grafikken setter Brann opp i 4-2-3-1.
Tren på langskudd

Romarius

Ofte er vi best når forventninger og engasjement er som lavest. Bare nevner det.

Lasaron

Tren på langskudd

Serez

Opdal med en matchvinner involvering og en solid redning før fire minutter er spilt. Vi skal være glade vi ikke ligger under.

Lasaron

Haugesund soleklart best. Det mest lovende for vår del er at det stadig er Haugesundspillere som ligger nede.
Tren på langskudd

Serez

Ikke særlig imponert over Haugesund dommeren. Inkonsekvent dømming så langt.

Lasaron

Forsvarerne våre er dårlige. Haugesund kommer til å score. Klarer vi å score to?
Tren på langskudd

Superjack

Rotete spill og lite presist i siste faser. Overgangsmuligheter skal fortsatt ikke benyttes...

Med siste faser mener jeg fremme OG bak på banen.
Brannsupporter.

ACHTUNG

Vito virker å være ukonsentrert, uvanlig mange feil

ACHTUNG


Serez

Tja. Er enig med kommentator jeg at han kommer for sent inn. Klossete av forsvarer først og fremst.


Og vi er fremdeles en 3-4 straffer i minus i forhold til hva vi burde hatt så langt.

pidre

Brann soleklart best.

Klar straffe.

Koomson tragisk dårlig.
Saludar a los monos!

Spelaren

Gå av.

Lasaron

Det er noe med Berisha. Jeg tror han har en bedre fotballintelligens enn de aller fleste i norsk fotball. Noe vi trenger for å heve oss. Noe de andre spillerne på laget forhåpentligvis lærer litt av.
Tren på langskudd

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Serez

June 15, 2019, 18:13:48 PM #27 Last Edit: June 15, 2019, 18:16:10 PM by Serez
Han står nesten stille når taklingen skjer og han ser tydelig på ball hele tiden.  Klart gult men synes det hadde vært et strengt rødt.

Edit: Litt bevegelse er det når jeg ser reprisen på nytt, men han kommer ikke brusende inn for å si det sånn da.

Eivind

Komsoon skrekkelig. Ruben med uvanlig mange enkle feil. Bamba ikke i nærheten av prislappen.

Strand og Berisha alltid på hugget. Alt i alt en ok bortekamp så langt men kan vippe alle veier her.

Lasaron

Tren på langskudd

Spelaren

Tenk et lag med spillere som tør å skyte da, dere.
Gå av.

Billy Elliott

1-1, og når vi vet at Brann aldri skaper en dritt når Strand spiller kant kan vi allerede nå konkludere med at dette ikke blir 3 poeng.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Slutt med korte hjørnespark. Det er meningsløst.

Ellers fortjent 1-1 så langt og Brann evner ikke å skape skikkelige muligheter i spill.

Grøgaard var offensiv og hadde noen balltap = alt for farlig for LAN og får ikke spille. Så lenge LAN er så fryktelig redd for å miste ball og ubalanse så tror jeg ikke dette blir fugl.
Brannsupporter.

Lasaron

Tren på langskudd

Spelaren

Ærlig talt, vi bruker bare mer og mer penger på å se mer og mer ubrukelige ut.
Gå av.

Superjack

Brannsupporter.

Serez

Alternativet er vel å bruke siste bytte på Azar. Men synes Løkberg byttet virker smart, ny kamp på Onsdag.

Lasaron

Yttis med sin mest usynlige kamp for oss sålangt.
Tren på langskudd

ACHTUNG


ACHTUNG


Serez

Kanskje Løkberg byttet ikke var så bra likevel. For en miss.

Når det er sagt tror jeg ikke RYJ hadde tatt det løpet

Spelaren

Total fiasko av Løkberg. Åpent mål men blir tunnel på seg selv.
Gå av.

Lasaron

Nå er jeg kommet dit hen at jeg har begynt å miste troen på LAN.
Tren på langskudd

Spelaren

Feigt igjen. LAN-fotball verdt 5-6. plass en gang i haust.
Gå av.

ACHTUNG

Dønn elendig av Brann og mye av skylden må legges på LAN. Laget har blitt tannløse offensivt og LAN vil jo ikke ha spillere som teller målpoeng....

Billy Elliott

BB Amer Ordagic.

LAN bør spørre seg selv hvor mange ganger Strand skal prøves ut på kant før han innser at det ikke funker. Vi trenger sårt en ny høyrekant. At man ga bort Vega var i så måte en katastrofe. Burde mye heller ha gitt bort Gilbert.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Belfort

Denne sesongen er mest sannsynlig over hvis noen drømte om gull.
Det som bekymrer er at vi nå nærmer oss et år på nedadgående, og ingen grep fra ledelsen ser ut til å bli gjort

Lasaron

Ikke har vi spennende unge spillere på gang heller, som kan gi oss håp om fremtiden. Det er stort sett bare kjipt.
Tren på langskudd

Superjack

Quote from: Spelaren on June 15, 2019, 18:48:14 PMTotal fiasko av Løkberg. Åpent mål men blir tunnel på seg selv.

Total fiasko, generelt. Ser ikke ut som et lag. Roter, lite samhandling. Måking og løping. Bare gråstein og treføtter som er flinke å løpe mye uten mål og mening....
Brannsupporter.

krakra

Quote from: Belfort on June 15, 2019, 18:55:50 PMDet som bekymrer er at vi nå nærmer oss et år på nedadgående, og ingen grep fra ledelsen ser ut til å bli gjort
Utenom å hente spillere for nærmere 20 millioner mener du?

Go Up