• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

NM, Åsane - Brann, 23. mai 2019, kl 18:00

Started by Lasaron, May 20, 2019, 12:38:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pidre

May 23, 2019, 15:07:59 PM #50 Last Edit: May 23, 2019, 15:23:54 PM by pidre
Mest mulig rullering takk.

Holmen

Gilli  Løvgren Eggen  Grøgård

Løkberg Barmen Johansen

Karadas Bamba Marengo

Trenger ikke høytrykksfotball i denne kampen. Eggen og Grøgård kan slå flopasninger til Karadas som skaller inn til Bamba. Karadas trenger ikke tenke defensivt, har Løkberg og Gilli bak seg. Bamba har sittet endel på benk og har litt å gå på. På venstresiden kan Marengo danse. I boksen ligger Bambi og Karadas. Dette bør gå greit.
Saludar a los monos!

Pelle

"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

pidre

Er spesielt spent på Holmen og Marengo.
Saludar a los monos!

Falkman

Yttergård Jensen, Strand og Koomson igjen fra laget som har startet de siste 3.

Nixon

Quote from: Pelle on May 23, 2019, 15:15:27 PMSer ut som NRK viser den her :


Hvis det er en kamp man kunne tenke seg å se på TV så er det denne. Regn og tribune uten tak. Gleder meg...
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

Brinsterk førsteellever:

Holmen

Gilli Løfteren  Rismark  Grøgaard

Løkberg  Yttis  Strand

Gilbert  Kjelsrud  Marengo

Gulløl

Quote from: Falkman on May 23, 2019, 15:54:58 PMYttergård Jensen, Strand og Koomson igjen fra laget som har startet de siste 3.
Tipper de blir de tre som blir byttet ut om Brann får full kontroll og en bra ledelse. Om det er omtrent ingen spillere av de som er aktuelle for start mot Rosenborg som får mer en 60 min i bena i denne kampen hadde det vært bra.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

NRK kunne spandert på seg å slå på kameraene 10 minutt før kampstart.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Pelle

"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

ACHTUNG

En dørgende kjedelig førsteomgang. Åsane risikerer ingenting og murer igjen. Kjelsrud er for primitiv og Komsoon for upotent. Marengo virker hvassere, men er ute av kampform.  Vi må for all del unngå ekstraomganger.

Spelaren

Irriterende at ikkje disse kampene kan drepes tidlig.
Gå av.

ACHTUNG


ACHTUNG

Det er så ufarlig hver gang Komsoon har ballen, han scorer ikke om han så står 10 cm fra åpent mål. Gilbert "Almost" Komsoon.

Lasaron

Brann er verdens kanskje dårligste lag til å utnytte at de er best.

Fikk ikke med meg første omgang, vet ikke hvordan Holmen stod da. Nå i andre har han hatt en pasning på Radlingernivå som sekunder senere førte til en gigasjanse til Brann, noe Opdal aldri hadde prøvd på en gang.
Tren på langskudd

ACHTUNG

Holmen har vært trygg, avverget et farlig skudd i første. Veldig god langs bakken. Bør starte mot RBK, men gjør det neppe, det blir nok såpehanskene fra Odda, dessverre.

pidre

May 23, 2019, 18:39:28 PM #65 Last Edit: May 23, 2019, 18:45:41 PM by pidre
Herregud Koomson er dårlig, bør være mulig selge og få inn noe bedre. Han er happy med å bruke tid, trø ball og snurre rundt, og da kommer gjerne smilet frem også. Er nok ganske frustrerende for medspillere, som da Gilli kom på en sugende overlapp i første - men Gilbert valgte å rote vekk ballen. Teniste har vel gitt helt opp disse overlappene.

Fyren må enten ha en fotballforståelse på PU-nivå, eller være et sjeldent stort egosentrisk rævholl.
Saludar a los monos!

pidre

Quote from: Lasaron on May 23, 2019, 18:35:17 PMBrann er verdens kanskje dårligste lag til å utnytte at de er best.

Fikk ikke med meg første omgang, vet ikke hvordan Holmen stod da. Nå i andre har han hatt en pasning på Radlingernivå som sekunder senere førte til en gigasjanse til Brann, noe Opdal aldri hadde prøvd på en gang.

Vært god med ball i beina og plukket greit det som kom. Virket trygg. Etpar fin lange utspark. Lite involvert.
Saludar a los monos!

Belfort

Er noen helt andre dimensjoner over Holmen enn Zalo

ACHTUNG

Litt av en kastarm på Holmen, kastet til midtbanen, presist.

Ellers er det en solid kamp av Brann, profesjonell gjennomføring.

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

pidre

Quote from: Billy Elliott on May 23, 2019, 19:03:46 PMHolmen BB.

Det er litt drøyt så lenge han var såpass lite involvert, men det han gjorde var bra. Mye bedre langs bakken enn jeg har sett før. Hadde han bare hatt Piotr sin skalle! Mannen er 202 og over 100 kg, bør kunne herje i feltet. Virket sikker i klypene i dag.

BB? Jevnt over var mange bra, men kanskje Strand fortener BB. Berisha var frisk når han kom inn, og Løvgren god.

Det var derimot ingen tvil om hvem som var banens dårligste - by far. Gilbert Koomson.
Saludar a los monos!

Nixon

Jeg prøvde å se etter spor etter de psykiske problemene som forumets hobbypsykologer har diagnostisert Holmen med. Det var ikke lett. Kanskje han bare var heldig med medisinene i dag!;)

Forøvrig en heller kjedelig kamp i det dårlige været. Det går for sakte og vi er for unøyaktige når vi kom frem til Åsane sin 16-meter. Her burde vi lett skåre noen flere mål. Men seier er seier, og å bruke minst mulig krefter var kanskje greit.
Rød makt på Hansa

krakra

Hvem har sagt at Holmen Johansen har psykiske problemer?

Hvor stort poeng er det at han taklet presset mo 2. divisjonslaget Åsane i 2. runde av cupen?

pidre

En god prestasjon og opplevelse, noe som Holmen kan bygge videre på.
Saludar a los monos!

Lasaron

Tren på langskudd


Tom C

"Og når EHJ skjeller ut medspillere for å spille ballen til ham er det illojalt mot systemet. Det viser jo også en mental svakhet. Han bukket under for presset. EHJ fremstår som et bomkjøp."

Mental svakhet vs psykiske problemer?
Kjør debatt.
Aldri mer Obos....

Lasaron

Jeg vet. Jeg ertet litt. Du er kanskje den som har gått lengst i ordbruken av de som har karakterisert psyken hans. Det kan du vel være enig i :)
Tren på langskudd

krakra

Jeg mener han er mentalt svak, og viste at han ikke taklet presset ved å spille for Brann. Noe som ga utslag i paniske «klareringer» og utskjelling av medspillere. Det er ikke det samme som å stille psykiatriske diagnoser. Og hvis man ser etter tegn på dette i en 2. rundekamp i cupen mot 2. divisjonsmotstand så mener jeg man bommer litt.

Nixon

Kjenner dere følelsen når dere slenger av gårde en liten spøk som dere tror alle skjønner, men så er det en som føler seg litt truffet og som tar det alvorlig?

Spør for en venn.
Rød makt på Hansa

Jose Arrogantio

Du er mentalt svak. Jeg mener det ikke som psykologisk diagnose altså.


Go Up