• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bodø/Glimt - Brann 19.05.2019 kl 20:00

Started by Superjack, May 16, 2019, 21:52:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Ingen fin andreomgang, men det holdt inn. Litt typisk LAN fra tidligere dager.
Teniste er litt for svak for tiden, mulig det skyldes samarbeidet med Koomson - rom for forbedring er det uansett. Opdal er eg ikkje trygg på. Acosta enorm!
Gå av.

Corran

Sykt bra første 35(?) og så dårlig fram til pause. I andre begynner det meget dårlig og så litt bedre hvor det virker som de har kontroll. Ikke for store sjanser i mot i alle fall.
Dagens mann er vel Acosta med en fin målgivende og årets mål

Edit: Håpet på Teniste ut i neste kamp men det blir det vel ingenting av nå når Ruben mest sannsynlig er ute noen kamper
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

blobby winters

Opdal må ikke få lov til å spille mot Rosenborg. Han var forferdelig dårlig i dag

Utrolig imponerende av de andre 10 at vi vant en vedlig vansklig bortekamp med en så usikker keeper


Morkel

Quote from: blobby winters on May 19, 2019, 21:18:50 PMOpdal må ikke få lov til å spille mot Rosenborg. Han var forferdelig dårlig i dag

Utrolig imponerende av de andre 10 at vi vant en vedlig vansklig bortekamp med en så usikker keeper



RBK fikk forært 3 mål i dag av Mjøndalen, så det er vel bare rett og rimelig at de får et par på stadion også (bank i bordet).

ostraume

Quote from: krakra on May 19, 2019, 20:54:45 PMEllers så mener jeg igjen at vi ser savnet at SHN. RYJ holder ikke mål når vi blir presset.

Synes ikke denne var så treffende i går. I går var det potte tett i mellomrommet og Glimt skapte egentlig ingenting (bortsett fra en farlig corner) i andre omgang. Sivert Heltne var selvsagt enormt god defensivt, men det kan virke som laget begynner å venne seg til å ha en mindre duellsterk spiller i posisjonen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Morkel

Quote from: ostraume on May 20, 2019, 07:06:12 AM
Quote from: krakra on May 19, 2019, 20:54:45 PMEllers så mener jeg igjen at vi ser savnet at SHN. RYJ holder ikke mål når vi blir presset.

Synes ikke denne var så treffende i går. I går var det potte tett i mellomrommet og Glimt skapte egentlig ingenting (bortsett fra en farlig corner) i andre omgang. Sivert Heltne var selvsagt enormt god defensivt, men det kan virke som laget begynner å venne seg til å ha en mindre duellsterk spiller i posisjonen.

Savnet har i hvert fall blitt mindre når vi har skjøvet inn Ordagic som en holding nummer 2. Sånn sett synes jeg det er fint å ha en slik mulighet i laget, det gjør oss mer spillende. Men utfordringen med å selge SHN er at vi ikke har muligheten til å kjøre en defensiv midtbane. Det gir oss færre taktiske muligheter.

Haugen passer ikke til å ligge så lavt og trenger dekningen som en SHN-type bidrar med. Barmen skal jo helst ligge høyt  og ta duellene. Under den gjeldende disposisjonen har vi derfor RYJ i ankerrollen, Ordagic og Løkberg som holding og Strand, Haugen og Barmen som offensiv indreløper. Tenk så genialt om vi hadde hatt en SHN som vi kunne kastet inn på slutten av kampen eller kamper hvor vi møtte hardtpressende lag. Da hadde vi kunnet endret sammensetningen i kamper som krevde det.

ACHTUNG

Quote from: Morkel on May 20, 2019, 09:56:44 AM
Quote from: ostraume on May 20, 2019, 07:06:12 AM
Quote from: krakra on May 19, 2019, 20:54:45 PMEllers så mener jeg igjen at vi ser savnet at SHN. RYJ holder ikke mål når vi blir presset.

Synes ikke denne var så treffende i går. I går var det potte tett i mellomrommet og Glimt skapte egentlig ingenting (bortsett fra en farlig corner) i andre omgang. Sivert Heltne var selvsagt enormt god defensivt, men det kan virke som laget begynner å venne seg til å ha en mindre duellsterk spiller i posisjonen.

Savnet har i hvert fall blitt mindre når vi har skjøvet inn Ordagic som en holding nummer 2. Sånn sett synes jeg det er fint å ha en slik mulighet i laget, det gjør oss mer spillende. Men utfordringen med å selge SHN er at vi ikke har muligheten til å kjøre en defensiv midtbane. Det gir oss færre taktiske muligheter.

Haugen passer ikke til å ligge så lavt og trenger dekningen som en SHN-type bidrar med. Barmen skal jo helst ligge høyt  og ta duellene. Under den gjeldende disposisjonen har vi derfor RYJ i ankerrollen, Ordagic og Løkberg som holding og Strand, Haugen og Barmen som offensiv indreløper. Tenk så genialt om vi hadde hatt en SHN som vi kunne kastet inn på slutten av kampen eller kamper hvor vi møtte hardtpressende lag. Da hadde vi kunnet endret sammensetningen i kamper som krevde det.



Om SHN hadde signert, hadde det blitt nytt klippekort. Ellers mener jeg at SHN bør være persona non grata, etter sviket ifjor.

Go Up