• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skader og karantener i 2019

Started by ACHTUNG, May 02, 2019, 12:31:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ACHTUNG

May 02, 2019, 12:31:31 PM Last Edit: May 02, 2019, 12:34:49 PM by ACHTUNG
Det er vel for tidlig å snakke om karantener, så langt, selv om Berisha nærmer seg et eller annet, med sine unødvendig gule kort, 2 så langt. At Acosta har fått 2, går vel mer på at han har et dårlig rykte, for ingen av de to var gule, etter min mening. Karadas har også 2 og får også lettere kort, pga sin kompromissløse stil.

Skader? Er det noen som vet om Marengos smell igår, kan relateres til kneet han har operert? På meg virket det som om det var et eller annet i lysken eventuelt lårene.

Bortsett fra det er det uvisst hvor lenge både Haugen (lyske) og Barmen (nakke) er ute av drift. Jeg tipper frem til juli på begge. Bortsett fra det er det vel bare sykdom, blant annet på Holmen, som var syk også mot TIL. Vi får håpe at det ikke er en mental reaksjon på vrakingen og at han er raskt tilbake, for jeg vil heller ha en keeper som fortsatt kan utvikle seg og lære av sine feil, enn Håkon Opdal, mellom stengene.

Lasaron

Quote from: ACHTUNG on May 02, 2019, 12:31:31 PMfor jeg vil heller ha en keeper som fortsatt kan utvikle seg og lære av sine feil, enn Håkon Opdal, mellom stengene.

Ja.
Tren på langskudd

Bruiser

Status Haugen og Barmen? Betalingsartikkel i BA..
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Gulløl

Quote from: Bruiser on May 03, 2019, 17:06:24 PMStatus Haugen og Barmen? Betalingsartikkel i BA..
Fredrik Haugen: Sår og stiv lyske. Usikkert når han er tilbake. Må avvente noen dager til.
Kristoffer Barmen: Stiv nakke, gammel skade. Vanskelig å vurdere eller vite når han er tilbake. Klubben venter på svar etter en MR-undersøkelse.
I tillegg er backtalentet Emil Kalsaas snart tilbake etter kilevinken mot Arna-Bjørnar.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Haugen mister resten av vårsesongen, ifølge BT.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Kagain

Hvor lenge vil "resten av vårsesongen" si? At han er tilbake etter sommerpausen da kanskje?

Billy Elliott

Quote from: Kagain on May 10, 2019, 17:38:26 PMHvor lenge vil "resten av vårsesongen" si? At han er tilbake etter sommerpausen da kanskje?

Vil tro det.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Utmedsnolken

Skjønner fortsatt ikke hvorfor han absolutt skulle lade kanonen etter at han allerede hadde kjent på en skade. Måtte jo gå gale
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: Kagain on May 10, 2019, 17:38:26 PMHvor lenge vil "resten av vårsesongen" si? At han er tilbake etter sommerpausen da kanskje?

Han håper å være klar til Haugesund 15. juni.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Utmedsnolken on May 10, 2019, 21:40:57 PMSkjønner fortsatt ikke hvorfor han absolutt skulle lade kanonen etter at han allerede hadde kjent på en skade. Måtte jo gå gale

Kanskje han ikke heller hadde fått skaden dersom han hadde benyttet sin ofte brukte tilbakespill-til-keeper-skuddteknikk...
Rød makt på Hansa

Superjack

Så ut som Ruben K fikk en god strekk i dag. Blir det Grøgaard eller Gilli inn mot RBK? Gilli virker ekstremt skjør kondismessig. Helt pumpet etter løpene sine.
Brannsupporter.

Go Up