• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Diverse spørsmål i tilknytning til Brann (Q&A)

Started by ACHTUNG, April 29, 2019, 13:31:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ACHTUNG

Er det mulig å ha en tråd for spørsmål, som ikke faller inn under andre tråder, der man får svar fra enten de som vet, eller tror de vet?

Jeg lurer på følgende:

Junior på 5 1/2 har blitt manipulert til å heie på Brann, han har allerede begynt med fotballtreninger og har selvsagt lagt merke til at er andre poder med som løper rundt med Branndrakt. Jeg ser at Torshov Sport tar en voksen pris for årets hjemmedrakt, 549,- og ser ellers at Brannbutikken på Stadion ikke har synlige priser på noen produkter, på det som måtte være av hjemmeside-info. Det er uaktuelt å betale 549,- for en drakt, som om få måneder er for liten, derfor lurer jeg på om det skjuler seg hyggeligere priser hos Brannbutikken på Stadion, gjerne av fjorårets modell. Jeg gir blaffen i om det er årets, bare Brannlogoen er på.

Er det noen som vet, eller tror det vet?

Gulløl

April 29, 2019, 13:39:19 PM #1 Last Edit: April 29, 2019, 13:43:13 PM by Gulløl
Har du vært i Brann butikken fysisk og sett ? Har sett tidligere år at det ofte er drakter til halv pris fra fjoråret spesielt på våren og tidlig på sommeren. Ikke alt som viser på hjemmesiden til Brann butikken så anbefaller deg å stikke innom der før kampen på søndag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Takk for svar, skal sjekke ut! Hadde egentlig tekkt å skaffe drakt til morgendagens trening, men da får han evt få den til neste økt! 250- er langt mer gangbart

Finfin respons

Jeg hiver meg på denne artige tråden.
Er det noen som vet hvorfor Per Ove Ludviksen i rollen som speider er så mediesky og hemmelighetsfull? Hvorfor kan han ikke være stamgjest på podkasterne?
Kanskje.

ACHTUNG

Godt innspill, Finfin! I det minste at BT og BA innimellom fikk noen ord fra ham.

SKBCPH

Jeg mener å huske, at når han igjen fikk en rolle i Brann, så var et av kriteriene at han ville være i bakgrunnen, og ikke være særlig i rampelyset. Husker ikke hvor jeg har lest det dog....
- Vi har den treneren vi har.

SKBCPH

Okei, jeg synset nok litt for mye. I dette intervjuet

https://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/per-ove-ludvigsen-er-branns-nye-speider/s/5-8-677161

Så ber han om å ikke bli hausset opp, noe jeg har tolket som at han ikke vil være særlig synlig i media. :-)
- Vi har den treneren vi har.

ACHTUNG

Er det noen puber som viser Glimt - Brann kl 20 ikveld på Voss? (Kommer østfra og passerer Voss en gang før 21.

Seriegull

Finnes det en side der man kan finne toppscorer-liste med målpoeng? Og ikke bare mål.

Lasaron

Gå inn på altomfotball. Velg eliteserien. Velg statistikk. Der får du liste på toppscorer, liste på assist og liste på målpoeng. Ingen liste som viser alt på en gang.
Tren på langskudd

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Kagain

Jeg ser at BA har en artikkel om en spiller som visstnok ikke var så langt unna en verdensrekord.

https://www.ba.no/sk-brann/sport/fotball/sa-nare-var-brann-spilleren-en-verdensrekord/s/5-8-1059972

Hvem var spilleren og hva var verdensrekorden?

Spelaren

Quote from: Kagain on May 27, 2019, 16:11:59 PMJeg ser at BA har en artikkel om en spiller som visstnok ikke var så langt unna en verdensrekord.

https://www.ba.no/sk-brann/sport/fotball/sa-nare-var-brann-spilleren-en-verdensrekord/s/5-8-1059972

Hvem var spilleren og hva var verdensrekorden?

Jenssen. Det å dempe ballen fra 40 meters høyde, med fem berøringer uten at den treffer bakken.
Gå av.

Kagain


Go Up