• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Ranheim, søndag 05 mai kl 18.00 (runde 6)

Started by Gulløl, April 29, 2019, 12:27:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

April 29, 2019, 12:27:32 PM Last Edit: April 29, 2019, 12:50:04 PM by Gulløl
Ny hjemmekamp på det publikumsvennlige tidspunktet søndag kl.18. Brann er oppe på femte plass på tabellen til tross for mye stang ut hittil i år. Har mulighet til å klatre ytterligere på tabellen mot det beste fotballaget i Trøndelag som i går fikk en sterk 5 - 2 seier mot Viking. Er nok sannsynlig at Barmen og Haugen er ute med skade i denne kampen. Da blir det nok trolig dette laget LAN satser på:                

                       Opdal
Teniste - Acosta - Wormgoor - Kristiansen
    Løkberg - Yttergård Jenssen - Strand
        Koomson -  Bamba - Berisha


Brann sine siste møter mot Ranheim hjemme:
2018: Brann - Ranheim 1-0 (Eliteserien)
2015: Brann - Ranheim 4-1 (Obos)
2014: Brann - Ranheim 4-2 (cupen)

Før denne kampen skal Brann spille mot Arna-Bjørnar i cupen på onsdag, de fleste av ovennevnte spillere blir nok spart for 90 minutter i den kampen. Godt mulig at Bamba vil starte begge kampene siden han ikke spilte i går. Løkberg spilte ikke full kamp i går, kan gjerne få en del spilletid på onsdag. Koomson trenger bygge selvtillit, mulig at cupen på onsdag kunne vært noe for han med mål og målgivende forhåpentligvis som oppkjøring til denne eliteseriekampen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Det er nå rulleringen vi startet med kan begynne å komme til nytte. Vi skal ha lav terskel for å hvile spillere med skader. Erstatterne har allerede spilt litt.
Tren på langskudd

Kagain

Ja, det bør ikke være aktuelt å tyne hverken Barmen eller Haugen med det første. Er det noen andre med litt rusk i maskineriet så kan det vurderes om de også skal få hvile. Er spent på hvordan den store seieren til Ranheim vil påvirke spillet videre. Vi kan jo håpe at de blir overmodige og går på et par leie smeller mot Brann...

Lasaron

Denne kampen passer det svært godt å ta en komfortabel seier i.
Tren på langskudd

Billy Elliott

Holmen
Teniste - Vito - Acosta - Ruben
RYJ
Løkberg - Strand
Koomson - Bamba - Berisha
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Bruiser

Quote from: Billy Elliott on April 30, 2019, 07:46:57 AMHolmen
Teniste - Vito - Acosta - Ruben
RYJ
Løkberg - Strand
Koomson - Bamba - Berisha
Enig, bortsett frå Vito - Acosta og ikkje Acosta - Vito. Og eg trur eg ville likt at Grøgaard fekk kjangsen.
Gud eg håper RYJ held seg frisk. Han speler alt for tida og er ganske uunværlig med Barmen og Haugen ute.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Corran

Mye sykdom og skader som kan forandret på startoppstilling
Fra Brann.no i dag:
"Kristoffer Barmen (nakke), Fredrik Haugen (lyske) eller Gilbert Koomson (kne) . Daouda Bamba og Eirik Holmen Johansen, har begge slitt med sykdom de siste dagene.
I tillegg ble Petter Strand meldt syk på kampdag"

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

May 02, 2019, 23:28:09 PM #7 Last Edit: May 02, 2019, 23:30:01 PM by Gulløl
Før snøværet begynner er det rett å spørre det store spørsmålet: ER VARMEKABLENE SLÅTT PÅ !!
Under kampen er det meldt 4-5 grader. Absolutt fare for at det kan bli glatt.
Føre for de lette og mest tekniske spillerne ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Det tror jeg er helt unødvendig. Der er, så vidt jeg kan se, ingen fare for frost. Jeg tror dagens snøfall for gresset kan sammenlignes litt med at du går inn i et fryserom i en butikk i et lite minutt, uten ytterklær.
Tren på langskudd

Superjack

Lagoppstilling mot Ranheim

Eneste plass jeg er usikker på er keeper.

Dette er fasit ellers:

Teniste - Acosta - Vito - Kristiansen
Løkberg- RYJ - Strand
Koms - Bamba - Veton
Brannsupporter.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Morkel

Quote from: Corran on May 03, 2019, 21:38:42 PMEr Strand og Bamba friske igjen?

Jeg vet ikke. Men i "Før runden" sier Løkberg at det kun er Barmen og Haugen som er usikre. BT skriver det samme. Ingen nevner sykdommen til Strand og Bamba.

Corran

Ranheim spilleren som stilte seg opp og var med på nystemten i fjor vurderer noe lignende i år (i fjor var det ment som et stikk til Oslo pressen som var så i mot at bergensere for motstander lag gjorde det)
Sitat: "Den frittalende Ranheim-spissen utelukker ikke et nytt sprell når Nystemten igjen spilles av i morgen.
- Vi er i underholdningsbransjen. Vi får se om vi ikke stiller opp hele laget på linje for å synge med, gliser 29-åringen.
- Jeg har bedt dem om å gjøre det. Det hadde vært så sykt artig om hele Ranheim stilte opp, flirer Kristoffer Løkberg."

Hentet fra denne BA artikkel: https://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/ranhem-spiss-terger-brann-kompisen/s/5-8-1043733
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ACHTUNG

Går ut fra at Marengos gammelmannsgange, før han gikk av banen mot AB var av det ufarlige slaget, siden han ikke er med på listen over skadede.

Morkel

Quote from: ACHTUNG on May 04, 2019, 18:08:58 PMGår ut fra at Marengos gammelmannsgange, før han gikk av banen mot AB var av det ufarlige slaget, siden han ikke er med på listen over skadede.

Jeg trodde ikke det siden verken Løkberg eller BT nevnte ham på den listen.

Men dessverre så skriver BA i dag:
"Hverken Fredrik Haugen, Kristoffer Barmen eller Ludcinio Marengo blir spilleklar til søndagens kamp mot Ranheim."

https://www.ba.no/sport/sk-brann/fotball/tre-mann-ute-for-brann-mot-ranheim/s/5-8-1043940


Nixon

Quote from: Corran on May 04, 2019, 10:42:45 AMRanheim spilleren som stilte seg opp og var med på nystemten i fjor vurderer noe lignende i år (i fjor var det ment som et stikk til Oslo pressen som var så i mot at bergensere for motstander lag gjorde det)
Sitat: "Den frittalende Ranheim-spissen utelukker ikke et nytt sprell når Nystemten igjen spilles av i morgen.
- Vi er i underholdningsbransjen. Vi får se om vi ikke stiller opp hele laget på linje for å synge med, gliser 29-åringen.
- Jeg har bedt dem om å gjøre det. Det hadde vært så sykt artig om hele Ranheim stilte opp, flirer Kristoffer Løkberg."

Hentet fra denne BA artikkel: https://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/ranhem-spiss-terger-brann-kompisen/s/5-8-1043733


Løkberg bør ikke oppfordre til dette etter min mening. Nystemten er tradisjon og høytid og bør ikke bli utvannet med kreative påfunn fra motstanderlaget.
Rød makt på Hansa

Corran

Quote from: Nixon on May 05, 2019, 09:19:42 AM
Quote from: Corran on May 04, 2019, 10:42:45 AMRanheim spilleren som stilte seg opp og var med på nystemten i fjor vurderer noe lignende i år (i fjor var det ment som et stikk til Oslo pressen som var så i mot at bergensere for motstander lag gjorde det)
Sitat: "Den frittalende Ranheim-spissen utelukker ikke et nytt sprell når Nystemten igjen spilles av i morgen.
- Vi er i underholdningsbransjen. Vi får se om vi ikke stiller opp hele laget på linje for å synge med, gliser 29-åringen.
- Jeg har bedt dem om å gjøre det. Det hadde vært så sykt artig om hele Ranheim stilte opp, flirer Kristoffer Løkberg."

Hentet fra denne BA artikkel: https://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/ranhem-spiss-terger-brann-kompisen/s/5-8-1043733


Løkberg bør ikke oppfordre til dette etter min mening. Nystemten er tradisjon og høytid og bør ikke bli utvannet med kreative påfunn fra motstanderlaget.
Er forsåvidt enig, men en snakker ikke om så veldig kreative ting. Om det er sånn som han spissen stilte seg opp i fjor så var det jo respektfullt og trakk ikke vekk oppmerksomhet. Så om de bare stiller seg opp så er vel det helt greit.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Ninja-Bob

Holmen Johansen
Teniste Wormgoor Rismark Kristiansen

     Yttergård Jenssen
Løkberg                Strand

Koomson Bamba Berisha

Kjem ikkje til å skje, men eg trur Rismark er topp motivert til å spele mot gamlelaget og me treng all kreativitet me kan finne over heile fjøla.

Brynjulf

Quote from: Nixon on May 05, 2019, 09:19:42 AM
Quote from: Corran on May 04, 2019, 10:42:45 AMRanheim spilleren som stilte seg opp og var med på nystemten i fjor vurderer noe lignende i år (i fjor var det ment som et stikk til Oslo pressen som var så i mot at bergensere for motstander lag gjorde det)
Sitat: "Den frittalende Ranheim-spissen utelukker ikke et nytt sprell når Nystemten igjen spilles av i morgen.
- Vi er i underholdningsbransjen. Vi får se om vi ikke stiller opp hele laget på linje for å synge med, gliser 29-åringen.
- Jeg har bedt dem om å gjøre det. Det hadde vært så sykt artig om hele Ranheim stilte opp, flirer Kristoffer Løkberg."

Hentet fra denne BA artikkel: https://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/ranhem-spiss-terger-brann-kompisen/s/5-8-1043733


Løkberg bør ikke oppfordre til dette etter min mening. Nystemten er tradisjon og høytid og bør ikke bli utvannet med kreative påfunn fra motstanderlaget.

Helt enig!
At det skal komme fremmede til Bergen å synge med på vår sang er helt uakseptabelt. Selv har jeg ved flere anledninger irritert meg kraftig over disse skamløse folkene fra både Sotra, Øygarden og Vaksdal som synger med. Nystemten er en Bergensang - for bergensere.
De som ikke bor i Bergen kommune bør være stille og heller nyte bergensernes nydelige stemmeprakt under fremførelsen. Og med Bergen kommune menes fortrinnsvis bydelene Bergenhus og Årstad (De øvrige bydelene er jo ikke Bergen annet enn på papiret, etter den famøse kommunesammenslåingen på begynnelsen av 70-tallet).

En annen ting er selve Nystemten. Bør den fornyes? Freshes litt opp? Melodien er jo helt grusom. Teksten er bra, bortsett fra denne citharen da. Et forferdelig instrument i klasse som hardingfelen. Mitt inntrykk er at uansett hvor mye en prøver å stemme en cithar låter den alltid surt. Hva om vi byttet ut cithar med banjo?

Oppsummert:
Kun bergensere synger med på Nystemten, dvs folk fra søndre Bergenhus og nordre Årstad.
For de som ikke respekterer dette blir det utstedt Fatwa, eller noe lignende. I alle fall vil det bli hyttet med knyttenever.
Vi bytter ut cithar med banjo, og skifter melodien på Nystemten. Kanskje noe fra Arne Bendiksen kunne passet?

Nixon

Avreise. Mitt største ønske i kveld er at Pettersen ikke blir nevnt i kamptråden...
Rød makt på Hansa

Corran

Branns lag:

1 Håkon Opdal
2 Taijo Teniste
3 Vito Wormgoor
7 Gilbert Koomson
9 Petter Strand
15 Bismar Acosta
16 Ruben Yttergård Jenssen
17 Gilli Rolantsson
19 Veton Berisha
21 Ruben Kristiansen
23 Kristoffer Løkberg

Benken:

12 Eirik Holmen Johansen
4 Christian Eggen Rismark
5 Thomas Grøgaard
10 Amer Ordagic
11 Daouda Bamba
18 Azar Karadas
27 Henrik Kjelsrud Johansen

Fra brann.no
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Tre spisser, ingen kantspillere og én midtbanespiller på benken. Balansert tropp altså.

Falkman

Er vel best å selge Bamba i sommer, når vi enda kan få litt penger for ham. Har åpenbart ikke bruk for ham.

krakra

Quote from: Falkman on May 05, 2019, 15:55:20 PMEr vel best å selge Bamba i sommer, når vi enda kan få litt penger for ham. Har åpenbart ikke bruk for ham.
å være tålmodig og ta konkurransen. Han kan ikke få spilletid uten å gjøre seg fortjent til det. Gjør han det bra på trening får han spille mye.

osv.

Corran

Quote from: krakra on May 05, 2019, 15:52:11 PMTre spisser, ingen kantspillere og én midtbanespiller på benken. Balansert tropp altså.
Men 2 av de spissene kan spille kant og i tillegg så kan en av indreløperne og spissen de starter med flytes til kant ved behov så ikke så ubalansert som du gir inntrykk for
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Quote from: Corran on May 05, 2019, 16:09:31 PM
Quote from: krakra on May 05, 2019, 15:52:11 PMTre spisser, ingen kantspillere og én midtbanespiller på benken. Balansert tropp altså.
Men 2 av de spissene kan spille kant og i tillegg så kan en av indreløperne og spissen de starter med flytes til kant ved behov så ikke så ubalansert som du gir inntrykk for
Karadas og Kjelsrud kan ikke spille kant noe mer enn Eggen Rismark kan spille kant. I teorien kan alle spille kant. Men i praksis har vi en semi-kantspiller i Bamba.
Så kan Strand spille kant. Da må vi sette innpå Ordagic. Da har vi ikke noen som kan spille midtbane. Hvis noen på midtbanen blir skadet har vi ikke innbyttere igjen der. Hvis noen på kant blir skadet må vi enten sette Berisha der, eller bruke vår eneste midtbanespiller. Igjen. Ingen innbyttere på midtbanen.

Men tre spisser, to av dem som er temmelig ubrukelige, skal vi altså ha.

Falkman

Quote from: krakra on May 05, 2019, 15:58:00 PM
Quote from: Falkman on May 05, 2019, 15:55:20 PMEr vel best å selge Bamba i sommer, når vi enda kan få litt penger for ham. Har åpenbart ikke bruk for ham.
å være tålmodig og ta konkurransen. Han kan ikke få spilletid uten å gjøre seg fortjent til det. Gjør han det bra på trening får han spille mye.

osv.

Tja.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on May 05, 2019, 16:13:48 PM
Quote from: Corran on May 05, 2019, 16:09:31 PM
Quote from: krakra on May 05, 2019, 15:52:11 PMTre spisser, ingen kantspillere og én midtbanespiller på benken. Balansert tropp altså.
Men 2 av de spissene kan spille kant og i tillegg så kan en av indreløperne og spissen de starter med flytes til kant ved behov så ikke så ubalansert som du gir inntrykk for
Karadas og Kjelsrud kan ikke spille kant noe mer enn Eggen Rismark kan spille kant. I teorien kan alle spille kant. Men i praksis har vi en semi-kantspiller i Bamba.
Så kan Strand spille kant. Da må vi sette innpå Ordagic. Da har vi ikke noen som kan spille midtbane. Hvis noen på midtbanen blir skadet har vi ikke innbyttere igjen der. Hvis noen på kant blir skadet må vi enten sette Berisha der, eller bruke vår eneste midtbanespiller. Igjen. Ingen innbyttere på midtbanen.

Men tre spisser, to av dem som er temmelig ubrukelige, skal vi altså ha.

Nå er to midtbanespillere skadet da. Ganske sikker på Barmen/Haugen ville tatt benken foran Johansen om de var tilgjengelige.

I scenarioet du setter fram der har vi ikke midtbanespillere fordi omtrent halve midtbanestallen er skadet. Det sier lite om sammensetningen som jeg regner med ble bygd med antakelsen om at de fleste er friske.


Superjack

Quote from: Falkman on May 05, 2019, 15:55:20 PMEr vel best å selge Bamba i sommer, når vi enda kan få litt penger for ham. Har åpenbart ikke bruk for ham.

Når vi bare hadde Skålevik eller Orlov som kvalifisert spiss så var det veldig viktig å få inn en spiss av nivå til. Når vi har to gode spisse og en av dem nødvendigvis sitter på benken bør vi selge den ene umidelbart. Konsekvent og tålmodig forum dette 😃
Brannsupporter.

Billy Elliott

May 05, 2019, 16:54:45 PM #29 Last Edit: May 05, 2019, 16:58:07 PM by Billy Elliott
Nok en gang Opdal, nok en gang Strand på kant. Altså vil det nok en gang bli en frustrende kamp.

Kan godt hende vi vinner, men særlig gøy blir det ikke med den lagoppstillingen noen gang.

Hvorfor Soltvedt brukte 9 miller på Bamba må gudene vite. Treneren ønsker jo tydeligvis ikke å bruke han. Snakker de ikke sammen før de kjøper spillere til slike summer?

Edit: glem det om Strand. Ser at Gilli er inne også, da er ikke førstnevnte kant.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Jose Arrogantio

Quote from: Billy Elliott on May 05, 2019, 16:54:45 PMNok en gang Opdal, nok en gang Strand på kant. Altså vil det nok en gang bli en frustrende kamp.

Kan godt hende vi vinner, men særlig gøy blir det ikke med den lagoppstillingen noen gang.

Hvorfor Soltvedt brukte 9 miller på Bamba må gudene vite. Treneren ønsker jo tydeligvis ikke å bruke han. Snakker de ikke sammen før de kjøper spillere til slike summer?

Tviler på at det blir Strand på kant, med mindre Gilli eller Koomson tar midtbanen...

krakra

Quote from: Jose Arrogantio on May 05, 2019, 16:41:02 PM
Quote from: krakra on May 05, 2019, 16:13:48 PM
Quote from: Corran on May 05, 2019, 16:09:31 PM
Quote from: krakra on May 05, 2019, 15:52:11 PMTre spisser, ingen kantspillere og én midtbanespiller på benken. Balansert tropp altså.
Men 2 av de spissene kan spille kant og i tillegg så kan en av indreløperne og spissen de starter med flytes til kant ved behov så ikke så ubalansert som du gir inntrykk for
Karadas og Kjelsrud kan ikke spille kant noe mer enn Eggen Rismark kan spille kant. I teorien kan alle spille kant. Men i praksis har vi en semi-kantspiller i Bamba.
Så kan Strand spille kant. Da må vi sette innpå Ordagic. Da har vi ikke noen som kan spille midtbane. Hvis noen på midtbanen blir skadet har vi ikke innbyttere igjen der. Hvis noen på kant blir skadet må vi enten sette Berisha der, eller bruke vår eneste midtbanespiller. Igjen. Ingen innbyttere på midtbanen.

Men tre spisser, to av dem som er temmelig ubrukelige, skal vi altså ha.

Nå er to midtbanespillere skadet da. Ganske sikker på Barmen/Haugen ville tatt benken foran Johansen om de var tilgjengelige.

I scenarioet du setter fram der har vi ikke midtbanespillere fordi omtrent halve midtbanestallen er skadet. Det sier lite om sammensetningen som jeg regner med ble bygd med antakelsen om at de fleste er friske.


Det er ikke stallsammensettingen jeg snakker om(selv om vi har for mange spisser der og), men troppsammensettingen. Vi har tilgjengelige midtbanespillere på b-listen og kunne godt ofret en av de to ubrukelige spissene for en av de.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Giles

Hjelpesløst på siste tredel. Få inn Bamba for Gilli og få Berisha ut på kanten. Som å se maling tørke. Men står ikke på viljen, mer evnen.

Eivind

Hjelpeløst ja. Alt går i sirup mot mest sannsynlig ligaens dårligste lag.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on May 05, 2019, 17:02:39 PM
Quote from: Jose Arrogantio on May 05, 2019, 16:41:02 PM
Quote from: krakra on May 05, 2019, 16:13:48 PM
Quote from: Corran on May 05, 2019, 16:09:31 PM
Quote from: krakra on May 05, 2019, 15:52:11 PMTre spisser, ingen kantspillere og én midtbanespiller på benken. Balansert tropp altså.
Men 2 av de spissene kan spille kant og i tillegg så kan en av indreløperne og spissen de starter med flytes til kant ved behov så ikke så ubalansert som du gir inntrykk for
Karadas og Kjelsrud kan ikke spille kant noe mer enn Eggen Rismark kan spille kant. I teorien kan alle spille kant. Men i praksis har vi en semi-kantspiller i Bamba.
Så kan Strand spille kant. Da må vi sette innpå Ordagic. Da har vi ikke noen som kan spille midtbane. Hvis noen på midtbanen blir skadet har vi ikke innbyttere igjen der. Hvis noen på kant blir skadet må vi enten sette Berisha der, eller bruke vår eneste midtbanespiller. Igjen. Ingen innbyttere på midtbanen.

Men tre spisser, to av dem som er temmelig ubrukelige, skal vi altså ha.

Nå er to midtbanespillere skadet da. Ganske sikker på Barmen/Haugen ville tatt benken foran Johansen om de var tilgjengelige.

I scenarioet du setter fram der har vi ikke midtbanespillere fordi omtrent halve midtbanestallen er skadet. Det sier lite om sammensetningen som jeg regner med ble bygd med antakelsen om at de fleste er friske.


r ikke stallsammensettingen jeg snakker om(selv om vi har for mange spisser der og), men troppsammensettingen. Vi har tilgjengelige midtbanespillere på b-listen og kunne godt ofret en av de to ubrukelige spissene for en av de.

LAN ville heller satt Karadas på midten enn noen under 20, så noen b-listeungdom på benken ville bare vært spill og symbolikk uansett.


haak


pidre

Saludar a los monos!

krakra

Virker som at SHN gjorde jobben veldig enkel for stopperne og at særlig Wormgoor så mye bedre ut enn han egentlig var med "bodyguarden" foran seg. Nederlenderen har vært høyst middelmådig helt siden Heltne dro. Særlig farten hans blir stadig avslørt.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on May 05, 2019, 18:29:58 PMVirker som at SHN gjorde jobben veldig enkel for stopperne og at særlig Wormgoor så mye bedre ut enn han egentlig var med "bodyguarden" foran seg. Nederlenderen har vært høyst middelmådig helt siden Heltne dro. Særlig farten hans blir stadig avslørt.

Mulig, men større problem at keepernivået i klubben nå er slik at vi trenger minst to mål i hver kamp for å vinne. For alle sjanser i mot er mål.

krakra

Lurer på om BT fortsatt skal mase på at Karadas bør få mer spilletid.
Fire spisser har vi, og bare halvparten av dem holder ES-nivå. Tidligere fikk kanskje Karadas for mange frispark imot, men nå går han ulovlig inn i nesten hver eneste situasjon.

Jose Arrogantio

Et lag har 8 skudd på mål, 6 avslutninger utenfor mål, og 10 cornere. Et lag har 1 skudd på mål, ingen utenfor mål, og null cornere. Gjett hvilket lag som vinner kampen.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on May 05, 2019, 18:45:01 PMLurer på om BT fortsatt skal mase på at Karadas bør få mer spilletid.
Fire spisser har vi, og bare halvparten av dem holder ES-nivå. Tidligere fikk kanskje Karadas for mange frispark imot, men nå går han ulovlig inn i nesten hver eneste situasjon.

Liker Karadas, så pleide å glede meg når han kom inn. Nå så er det blitt såpass forutsigbart hva som vil skje at jeg heller ville sett Johansen satt inn.

bernu

HANSA - Z

Brynjulf

Jaja, det gikk som det måtte gå. Selv om det ble tap er det nå deilig å være ferdig med den vanskeligste hjemmekampen i løpet av sesongen.

haak

Ranheim er det dårligste laget som har vært på Brann stadion siden Obos-sesongen. Så presterer vi å tape kampen. Skal ikke være mulig

Brann_ruler

Ikke tvil om hvem som hadde den beste treneren på stadion i dag. Ranheim fikk brann akkurat der de ville. La de få ballen og få dem til å slå elendige innlegg fra en ubrukelig venstreside.

Man kan lure på om brann noensinne trener innlegg og avslutninger. Hva er vitsen med å ha Berisha og Bamba dersom man spille høye baller.

Superjack

I dag skulle Brann vunnet 3-0, evt 4-1 med Ranheim sitt ene forsøk.

Etter Ranheim målet får Brannlaget nerver og slutter å male på. Koms var god i dag.

Brannsupporter.

Jose Arrogantio

Quote from: Brann_ruler on May 05, 2019, 18:57:14 PMIkke tvil om hvem som hadde den beste treneren på stadion i dag. Ranheim fikk brann akkurat der de ville. La de få ballen og få dem til å slå elendige innlegg fra en ubrukelig venstreside.

Man kan lure på om brann noensinne trener innlegg og avslutninger. Hva er vitsen med å ha Berisha og Bamba dersom man spille høye baller.

Brann er jo blitt såpass forutsigbart at du trenger ikke være god trener for å skjønne den taktikken. LAN har laget et lag med masse rutine, arbeidskapasitet og pressevne, men minst mulig kreativitet og finteknikk foran mål. Alt som ikke passer inn i plan A blir presset ut av klubben slik at plan B til slutt er bare en dårligere versjon av plan A.

Go Up