• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking - Brann , lørdag 13 april kl 20.00 (runde 3)

Started by Gulløl, April 11, 2019, 00:19:11 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

Haugen scorer jo alltid. Endelig nytte av Karadas :) .
Gå av.

Billy Elliott

Thorstvedt, som allerede skulle hatt sitt andre gule for 10 min siden, dytter Haugen hardt. Ingen kort gis nå heller.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Spelaren

Karadas fikk sitt tradisjonelle kort, ja. Like mange som Høiland.
Gå av.

Henki

Du hendelse, dommeren har faktisk med seg det røde kortet.
Ballen skal fremover!

Spelaren

Et rødt kort som kom ca en omgang for sent. Svakt frispark, dessverre.
Gå av.

Henki

Ballen skal fremover!

Billy Elliott

Flaut at ikke spillerne og LAN omringer dommeren etter kampslutt. Tapermentalitet.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Må ikke folk kritisere LAN etter denne kampen. Denne tapte dommeren for oss. Dritsur no! F@&) drittdommer. Innfør VAR umiddelbart i ES
Brannsupporter.

Spelaren

Dette er en kamp som Hobber-Nilsen bestemte utfallet av. Synd at åpenbart berusede dommere får jobbe uten konsekvenser.
Gå av.

Superjack

Quote from: Billy Elliott on April 13, 2019, 20:58:19 PMFlaut at ikke spillerne og LAN omringer dommeren etter kampslutt. Tapermentalitet.

Enig. Her kan LAN fint gi dommeren en gedigen hårføner. En ting er bomming på straffene, men at Høiland for holde på som han gjør er en skam.
Brannsupporter.

Kai-Olai

Forventer Hanstveit tilbake på venstreback i neste runde!

Brann_ruler

I dag gidder jeg ikke analysere spillere eller kampen. Dommerprestasjoen er det absolutt mest elendige som noensinne har vært gjort i norsk fotball. Er så hårreisende dårlig at korrupsjon er eneste logiske forklaring.

Dersom NFF vil fremstå som en profesjonell organisasjon må denne jævelen slippe å dømme igjen i Tippeligaen i år. Burde vært 2 røde kort til og 3 straffer til brann.

Vil bare avslutte med å konstatere at viking supportere og spillere er historisk usportslig.

Tom C

Dette er noe av det verste jeg har sett av en norsk dommer på mange mange år, og det sier jaggu litt. Skjønner ikke hvordan det går an å gjøre så mange dårlige vurderinger i en og samme kamp... Eneste logiske forklaringen er jo samtidig en gedigen skandale, at dommeren er korrupt og har fått penger for å sørge for vikingseier. Alt annet innebærer jo at fyren er komplett udugelig og inkompetent til å lede fotballkamper i henhold til norsk fotballs regelverk. Alternativt har han en foreløpig uoppdaget øyesykdom, dom også burde diskvalifisere ham fra dømming i norsk eliteserie...
Aldri mer Obos....

Spelaren

Hva hjelper det oss at Døvle og Hobber eventuelt innrømmer feil etter kampene? NFF kommer fortsatt til å sette opp de samme ubrukelige dommerne kamp etter kamp. Døvle innrømte etter godset-kampen, men gav det oss noe ekstra?
Nei. Det eneste som nytter er videodømming, dessverre. Da får man luket bort den inngrodde og fundamentale motstanden mot Brann som har gitt oss latterlige 6 straffespark på 5 år.
Gå av.

Lasaron

Høiland skulle hatt fire gule, Tripic og Thorstvedt to, Brann skulle hatt to-tre straffer.

Brann har vært bedre sålangt enn poengfangsten skulle tilsi, både i form av spill og regler.
Tren på langskudd

SeLyren


Billy Elliott

April 13, 2019, 21:05:59 PM #117 Last Edit: April 13, 2019, 21:14:27 PM by Billy Elliott
Min oppsummering:
Høiland skulle hatt 4 gule (minst en av dem kunne også vært direkte rødt)
Thorstvedt skulle hatt minst 3 gule
Brann skulle hatt minst 3 straffer (hvorav 2 er soleklare, og det ene skulle ha resultert i rødt på Vikings keeper)

Konklusjon: Brann bør levere inn inn protest. Ikke at det kommer til å føre til noen vei, men det er viktig å sende et signal om at man ikke godtar slikt piss.

Edit: ser jeg glemte Tripic her. Han skulle nok også vært utvist.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Quote from: Spelaren on April 13, 2019, 21:04:37 PMHva hjelper det oss at Døvle og Hobber eventuelt innrømmer feil etter kampene? NFF kommer fortsatt til å sette opp de samme ubrukelige dommerne kamp etter kamp. Døvle innrømte etter godset-kampen, men gav det oss noe ekstra?
Nei. Det eneste som nytter er videodømming, dessverre. Da får man luket bort den inngrodde og fundamentale motstanden mot Brann som har gitt oss latterlige 6 straffespark på 5 år.

Det er så rett. Hobberstad kommer til å beklage seg etter kampen, og det er det. Seks straffer på fem år? Det var lite.
Tren på langskudd

Gepard

Quote from: Brann_ruler on April 13, 2019, 21:02:17 PMI dag gidder jeg ikke analysere spillere eller kampen. Dommerprestasjoen er det absolutt mest elendige som noensinne har vært gjort i norsk fotball. Er så hårreisende dårlig at korrupsjon er eneste logiske forklaring.

Dersom NFF vil fremstå som en profesjonell organisasjon må denne jævelen slippe å dømme igjen i Tippeligaen i år. Burde vært 2 røde kort til og 3 straffer til brann.

Vil bare avslutte med å konstatere at viking supportere og spillere er historisk usportslig.


Helt fullstendig enig.

Spelaren

Nå snakker sikkert Veton på seg en karantene på Eurosport.
Gå av.

Brann_ruler

Om Berisha får karantene så er det greit. Dette fortjener dommeren og NFF.

Han får nok en kamp, men deilig at noen sier i fra.

Superjack

Brannsupporter.

Billy Elliott

Herlig at Veton gir klar beskjed i post-match intervjuet! Kommer sikkert til å bli suspendert for det, men det får bare være.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978


Henki

Det får koste det det koster. Videodømming er det eneste riktige. Så fort som overhodet mulig.
Ballen skal fremover!

Superjack

Quote from: Eivind on April 13, 2019, 21:16:11 PMNok er nok. LAN må gå.

???

Uten ekstrem dommeehjelp hadde Brann vunnet denne 3-0.

Årets beste Brannkamp.
Brannsupporter.

Gepard

Bare helt tom. Normalt ville jeg kokt over av sinne av at brann ikke utnytter et enormt spillemessig overtak. Men dette blir for dumt. Totalt skandale.

Full sympati med LAN og guttene i kveld. Håper LAN fråder i intervjuet nå. For dette er IKKE ok

haak

Enorm dommerskandale. Ikke bare tre straffer men Høiland skulle vært utvist i 1.omgang.
Noe av det verste jeg har sett noen gang.

SeLyren

Beste Brannkamp så langt i år. Full frifinnelse på alle punkter i min bok.

Eivind

Man kan syte så mye man vil om tre straffer,bortdømming,osv.


Faktum er at Brann ikke klarer å skape EN  målsjanse mot et lag de er totalt dominerende mot.

Lan ut. Nå!

Gepard

Quote from: Eivind on April 13, 2019, 21:28:33 PMMan kan syte så mye man vil om tre straffer,bortdømming,osv.


Faktum er at Brann ikke klarer å skape EN  målsjanse mot et lag de er totalt dominerende mot.

Lan ut. Nå!

Slutt.

Spelaren

Quote from: Eivind on April 13, 2019, 21:28:33 PMFaktum er at Brann ikke klarer å skape EN  målsjanse mot et lag de er totalt dominerende mot.

Fra nifs.no

Avslutninger totalt: 6 - 15
Avslutninger på mål: 4 - 7
Gå av.

Billy Elliott

Blir fort en suspensjon på LAN også: «vi har bedre dommere på trening».
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Quote from: Eivind on April 13, 2019, 21:28:33 PMMan kan syte så mye man vil om tre straffer,bortdømming,osv.


Faktum er at Brann ikke klarer å skape EN  målsjanse mot et lag de er totalt dominerende mot.

Lan ut. Nå!

Når begynte du å drikke i dag?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Quote from: Spelaren on April 13, 2019, 21:29:51 PM
Quote from: Eivind on April 13, 2019, 21:28:33 PMFaktum er at Brann ikke klarer å skape EN  målsjanse mot et lag de er totalt dominerende mot.

Fra nifs.no

Avslutninger totalt: 6 - 15
Avslutninger på mål: 4 - 7

Feildømte straffesituasjoner

0-2

Forseelser som skulle gitt gult kort men ikke ble dømt kort på:

5-0
Brannsupporter.

ostraume

Quote from: Eivind on April 13, 2019, 21:28:33 PMMan kan syte så mye man vil om tre straffer,bortdømming,osv.


Faktum er at Brann ikke klarer å skape EN  målsjanse mot et lag de er totalt dominerende mot.

Lan ut. Nå!

Klovn. Ikke en målsjanse?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Hadde på en måte vært gøy om Berisha og LAN hadde blitt suspendert for den svært milde refsen.
Tren på langskudd

Giles

Spillet er fortsatt urytmisk og litt vel statisk. Men framgang. Det var noen sjanser men ikke mange store. Så er det selvfølgelig riktig at Brann skulle hatt straffer og Viking røde kort.
Men LAN har et problem. Barmen blir for treg i fordelingen av baller og vender aldri opp. Det ødelegger momentum og lar motstandere komme i balanse. RYJ er dessverre alt for treg. Den sentrale midtbanespilleren mangler. Kanskje Strand burde få prøve seg. Vil vinne mye defensivt og sette fart offensivt.

Eivind

Quote from: ostraume on April 13, 2019, 21:40:56 PM
Quote from: Eivind on April 13, 2019, 21:28:33 PMMan kan syte så mye man vil om tre straffer,bortdømming,osv.


Faktum er at Brann ikke klarer å skape EN  målsjanse mot et lag de er totalt dominerende mot.

Lan ut. Nå!

Klovn. Ikke en målsjanse?

Og du nevner i fleng?

Eivind

Quote from: Billy Elliott on April 13, 2019, 21:32:29 PM
Quote from: Eivind on April 13, 2019, 21:28:33 PMMan kan syte så mye man vil om tre straffer,bortdømming,osv.


Faktum er at Brann ikke klarer å skape EN  målsjanse mot et lag de er totalt dominerende mot.

Lan ut. Nå!

Når begynte du å drikke i dag?

11.00.
Heldigvis.

Gjorde mitt for å støtte laget idag men i mine øyne mangler vi fremdeles fullstendig plan for angrepspill.

Veldig kjekt om andre Ser positiv utvikling og kan snu meg fra den negative veggen jeg har møtt med LAN.

pidre

Quote from: Eivind on April 13, 2019, 21:54:18 PM
Quote from: ostraume on April 13, 2019, 21:40:56 PM
Quote from: Eivind on April 13, 2019, 21:28:33 PMMan kan syte så mye man vil om tre straffer,bortdømming,osv.


Faktum er at Brann ikke klarer å skape EN  målsjanse mot et lag de er totalt dominerende mot.

Lan ut. Nå!

Klovn. Ikke en målsjanse?

Og du nevner i fleng?

Slutt å drit deg ut.
Saludar a los monos!

Spelaren

Viking burde for øvrig visst bedre enn å spille med en tenåring hele tiden. Kun tre mål hittil i år.
Gå av.

SK

Alle ære til laget i dag. Dette hadde vært en klar seier hvis dommeren hadde holdt nivå over old boys 7.divisjon.
Synes det var en intelligent og treffende oppsummering av Veton etter kampen.

Nixon

Kan ikke huske sist jeg var så sliten etter en kamp. Dette tok på. Og veldig veldig surt å koble seg på nett og se at et samstemt nøytralt fotball-Norge mener at vi ble bortdømt. Under kampen kunne vi jo ikke være 100 % sikre på alt som skjedde.

Men. Brann burde etter spill uansett vunnet denne kampen. Vi kan ikke bare skylde på dommeren. Vi styrer mye, men det går veldig ofte for sakte og vi sliter med å spille oss til veldig store sjanser før Viking skårer sine. Vi har liksom ikke de helt riktige verktøyene når vi møter godt organiserte forsvar. Da må ballen gå raskere.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Hobber-Nilsen:

"Priviligert å dømme disse kampene"

Om straffesituasjon 1: "Ikke lett, grei å la gå" Pga ball lander på fot til Austbø etter Bambas manøver.
Om straffesituasjon 2: "Mye ballwatching" Ser ikkje situasjonen, burde blåse.
Om straffesituasjon 3: "Farefullt av keeper, burde gitt straffe" Tar et safe valg, feiger ut.
Gå av.

Superjack

Og dommeren tar INGEN selvkritikk. Fy f. Latterlig.
Brannsupporter.

Spelaren

Quote from: Superjack on April 13, 2019, 22:09:08 PMOg dommeren tar INGEN selvkritikk. Fy f. Latterlig.

Jo, det gjorde han jo beviselig. Innrømmer to straffefeil av tre.
Ikkje at det hjelper oss noe. Dette er bare sånn det er.
Gå av.

pidre

Saludar a los monos!

Lasaron

Ble han spurt om alle de gule kortene han ikke gav? Eller ble det for mye?
Tren på langskudd

Go Up