• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking - Brann , lørdag 13 april kl 20.00 (runde 3)

Started by Gulløl, April 11, 2019, 00:19:11 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Hvis Berisha scorer, la oss få slippe å se sånn der "nei, jeg avstår fra å juble mot min gamle klubb av respekt"-greie. Han kan løpe mot andre medspillere og juble med dem.
Tren på langskudd

Gepard

Synes det er et helt kokkkkos laguttak. Barmen som Dm, Komsoom på kant og Opdal i mål. Rulleringens mester , ønsker altså LAN å bli, jeg tviler på han lykkes med det..

Gepard

Berisha må legges seg helt flat på banen han, så lenge han scorer

Lasaron

Forsvaret til Viking skal virke mulig å feie over. Her er det bare å måke på. Og bruke triks i boken, for Vikingspilerne er jevnt over mye mindre rutinerte.
Tren på langskudd

Finfin respons

Oppdal. Jeg tror han og peddi har lest sommerovergangstråden her. LAN er summen av forumet. Rulleringsmantraet her fra i fjor er internalisert. Blir gøy dette.

Men logikken med oppdal: brann er så kontante fremover at trenger ikke å spille seg ut bakfra. De kan bare kontre og slå i bakrom.
Kanskje.

ACHTUNG

LAN kan dra til en viss plass, om denne eksperimenteringen slår feil ut. Stoler forsvaret på Opdal? Hva med småspill bak, blir det mer peiling nå, ut til Vikingspillere, som kan slå kontra?


Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krakra

Quote from: SK on April 13, 2019, 18:43:06 PMRett og slett helt sjokkert over keepervalget. Kan det være skade/sykdom på Holmen ?
Men skulle kanskje tro at vi hadde fått vite det i så fall.

Hvis ikke fremstår i så fall dette som utrolig lite smart, både kortsiktig og langsiktig.
il ha en keeper som kan benyttes i spillet. Når Holmen Johansen er livredd ball og gjentatte ganger skjeller ut medspillere for å spille ballen til ham, så stiller han svakt.

At Holmen Johansen, etter en så svakt start, benkes er da det minst kontroversielle i rullerings-bonanzaen til LAN.

Spelaren

Gå av.

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Spelaren

Gå av.

Jose Arrogantio


Spelaren

Gå av.


Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Spelaren

Gå av.

Henki

Det er straffe 11 av 10 ganger. Latterlig svakt at ikke verken dommeren eller linjedommeren ser det. I alle dager!
Ballen skal fremover!

Spelaren

Jaså? Strømsgodset-kampen fortalte oss jo at sånt ikkje var hands.
Gå av.

Billy Elliott

Og der skulle Høiland hatt enda et kort! Han er oppe i tre klare gule nå.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Acosta får gult for å gå opp i en duell. Høiland fikk ingenting for sin livsfarlige bodycheck på Vito.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978


Billy Elliott

Albue på Berisha. Siden spilleren ikke har på seg rødt blir det selvsagt ikke gult.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krakra

Nå må vi vinne denne kampen, så det kan tas et skikkelig oppgjør med Hobber Nilsen uten at vi beskyldes for å være bitre. Den klovnen kan ikke få dømme mer. Han kan jo ikke reglene, han får ikke med seg hva som skjer og det virker som han gjetter hele tiden.

krakra

Rotete kamp fra oss, men det er vanskelig å spille god fotball når motstander får slå, dytte, sparke og handse som de vil uten å risikere mer enn et frispark i mot, mens vi får kort for å gå i duell.

Lasaron

Noe av det dårligste jeg har sett av en dommer.
Tren på langskudd

Gepard

Noe av det sykeste jeg har sett. Ola Hobber Nillsen velger altså å dukke hodet i sanden som verdens største struts. På tide å teppebombe nff med krav om å skjerpe seg

Lasaron

Tommy Høiland blir kanskje byttet ut i pausen. Står i fare for å få rødt. Får dommere en objektiv tilbakemelding fra noen i pausene? De trenger en realitetssjekk.
Tren på langskudd

Billy Elliott

Bortdømt mot Godset, bortdømt her. Jobben til LAN blir ikke noe enklere av at han ikke bare må beseire vanskelig motstandere, men også dommerstanden.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Quote from: Lasaron on April 13, 2019, 19:54:45 PMTommy Høiland blir kanskje byttet ut i pausen. Står i fare for å få rødt. Får dommere en objektiv tilbakemelding fra noen i pausene? De trenger en realitetssjekk.

Ikke faen om Hobber tør å vise ut en hjemmelagsspiller her.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Jose Arrogantio

Noen andre som hører på radio? Jeg prøver å høre på NRK, men får beskjed om at sendingen ikke er klar ennå, vet ikke om det er fordi jeg sitter i Canada eller feil med siden. Noen andre radiokanaler som sender kampen?

Superjack

Lenge siden jeg har sett dommer som har gjort så mye stygge feil. Høyland skulle hatt gult etter Vito overfallet, Bamba årets klareste straffe.
Samtidig, årets beste omgang fra Brann.

Mest positivt er at høyrekanten med Teniste, Haugen og Koms har vært bra. Koms og Bamba kampens positive overraskelser så langt.
Brannsupporter.

ostraume

Meget oppløftende omgang av Brann. Så nå går det vel til helvete.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Billy Elliott

Haugen spiller ballen, Viking-spilleren hopper inn i han. Frispark til Viking. God natt.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Jose Arrogantio

Quote from: Billy Elliott on April 13, 2019, 20:06:46 PMHaugen spiller ballen, Viking-spilleren hopper inn i han. Frispark til Viking. God natt.

VG om den situasjonen:

"Fredrik Haugen skjønner ingenting når han lager frispark i duell med Ibrahim. Mulig vår venn Ola Hobber Nilsen, ellers så eminent, bommer litt der."

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gepard

Det er ikke mulig.  2 soleklare straffer. 1 kan skje, men 2...? Dette er kriminelt

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Høiland sentral i scoringen sekunder etter han skulle hatt sitt fjerde gule i kampen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Spelaren

Og der kom 0-1. En Høiland som skulle vært i dusjen får vinne en duell.
Gå av.

Superjack

Går det mot tap så bør noen melde seg frivillig til å ta en Keane / Haaland på Høiland. Latterlig at dommeren skal få vinne denne kampen for Viking
Brannsupporter.

Spelaren

Berisha har blitt dårligere og dårligere i denne kampen.
Gå av.

Billy Elliott

Karadas-trekket igjen..., vær så snill Nilsen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Huff

Vil ikke klandre noen andre enn dommeren for dette.

Her blir vi åpenbart fullstendig bortdømt

Henki

En omgang som startet oppløftende, ble fort snudd til noe vi har sett litt for mye av. Hvorfor i alle dager kommer Azar innpå, når det grepet ikke har funket siden 2010 eller noe sånt?

Og så veldig mye bedre blir det jo ikke av at vi nok en gang blir vekkdømt i avgjørende situasjoner. Som flere har påpekt, denne dommeren er ikke god nok for Eliteserien.
Ballen skal fremover!

Spelaren

Det er noe ustrukturert over denne årgangen av Brann. Glimt av kvalitet, men spiller trangt og lite presist. Stadig svikter det pga enkeltpersoners feilvalg, enten en svak plassering, en overambisiøs pasning og nå sist en Kristiansen som for alltid spilte seg på tribunen.

Han skulle bare tatt blomstene og sjokoladen og lagt opp.
Gå av.

Billy Elliott

Karatespark i ryggen på Berisha. Andre gule på Thorstvedt? Nei. Scoring i mot? Ja.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Spelaren

André Danielsen kommer til å sette 3-0 på en billig straffe.
Gå av.

Billy Elliott

HVA ER DET DU DRIVER MED DOMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Austbø bedriver jo boksing!
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Go Up