• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

På hvilke puber/restauranter/andre lokaler kan man se Branns bortekamper?

Started by ACHTUNG, March 30, 2019, 12:52:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ACHTUNG

I og med at vi har fått Eurosport +/Dplay-fskapet på noen av Branns bortekamper, kan det være greit å få en oversikt over hvor i Bergen, og da tenker jeg i alle bydeler, kan man se Brann, når bortekampene ikke går på åpen kanal?

De jeg kommer på i farten:

Fotballpuben

Scotsman

Bien Bar

Jeg husker at det var visning av bortekamper i Frydenbø, på Stadion, der det nå er barnehage og har ingen snøring på om Brann har et tilbud et annet sted i tribuneseksjonene. SPV-restauranten?



Kagain

Med scotsman, tenker du da Scruffy Murphy? Jeg vet jeg har sett brannkamper der, og jeg mener at Scotsman er vekke nå. Eller så har det landet i et annet lokale. For det er vel Allmuen som er det Scotsman var. Men her er det selvsagt mulig at jeg roter litt...

Lasaron

Den der svære på Bryggen viser den kanskje. De har enormt mange skjermer, og et lerret som er enormt enormt. Jeg har sett Arsenal der. Fansen demses går visst der.
Tren på langskudd


Alonso Solis

Huset Pub viser Brann. Det ligger rett over gaten for Fotballpuben.

Problemet der er at de av og til viser andre kampen oså. I går viste de feks. Manu, og en eller annen kronidiot insisterte på at lyden selvfølgelig måtte være minst like høy som lyden på Brann-kampen. Etter å ha prøvd å konfrontere vedkommende innså jeg kjapt at her hadde jeg med en tilnæremet hjernedød og sosialt retardert person å gjøre. Dermed tok jeg kontakt med personalet, men også de insisterte på at lyden på den kampen måtte være minst så høy.

Lokalet er heller ikke spesielt godt egnet for å se fotball på, så dette var nok mitt siste besøk på Huset Pub.

Nixon

Victoria må vel nevnes i denne tråden. For de som ikke føler seg helt hjemme på Fotballpuben!;)
Rød makt på Hansa

Corran

Ba la ut denne listen i helgen
HER VISES KAMPENE
Fotballpuben
Victorias Cafe & Pub
Felix
Huset Pub
Finnegans

I tillegg så pleier vel Dr Wiessner å ha et lite rom de viser kamper på
På Finnegans (er det den ved teater over Ricks?) så sluttet jeg å gå for noen år siden da de prioriterte medaljesermonien til manu (tror det var dem) istedenfor Brann kamp. Ble avspist med småskjermer og ingen lyd
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kagain

Jepp. Finnegans er den over Ricks.

Det ryktes også at Huset Pub har kunder som er større engelsk-fotball entusiast enn Brannsuporter, og at dette førte til en situasjon hvor de krevde at det skulle være samme volum på en Man Utd-kamp som brannkampen som gikk samtidig. Litt trist. Huset er et ganske ok sted. Glitrende til å drikke noen øl og spille brettspill f.eks. når det ikke er Brannkamp. Vi satt der en stund for et par år siden og spilte Cards against Humanity. Det må ha virket veldig vulgært for de andre, men ingen sa noe...

Go Up