• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Knarvik som spiss.

Started by Christian, January 16, 2004, 10:06:07 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Christian

Ser i dagens BT at Knarvik satses på som spiss i kommende sesong. Kva syns folk om det?

Eg tror det kan bli bra. Knarvik har gang på gang vist seg som en god avslutter med bra teknikk. I motsetning til feks. PFO er han heller ikkje redd for å gå på mål og avslutte. Skal bli fint å se skudd fra mer enn 11 meter fra andre enn Waltin ;)

En annen ting er at Brann på denne måten er klar i forhold til Knarvik. No vet han at han vil bli satset på og nok vil få spilletid. Tror han trenger litt ro og tillit for å blomstre som spiller igjen. Han ér for god til å la gå...

XPen

Helt enig!

Tommy kommer til å blomstre, gi han tid frem til sommeren, så blir han høstens toppscorer!
Lykke til Tommy!

Stoffi

Håper det, men har mine tvil
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

håper Brann fortsatt jakter på en spiss, Tommy har ikkje overbevist meg på den posisjonen ihvertfall.
tå på Brann

Branntilegdør

hmm scoret ikke knarvik ganske mange mål som spiss på b-laget da han kom tilbake fra england da?

Xminator

Joda, men det var ikke imponerende det han viste i fjor. Knarvik er en spiller som er helt klart best i de kampene det går bra, og så er det hoftefeste og lunting når det ikke går fullt så bra.

Uansett så har han alt å bevise, og det er ingen grunn for Brann å ikke se etter en ny spiss om Winters forsvinner...

Tror ikke det er mange av oss som forventer all verden av Knarvik lenger, det vi forventer oss er en spiss som jobber i 90 minutter, og så snart Knarvik slipper til der så er det det han må leve opp til!

Superjack

Knarvik er en sutrepave, han sutrer og klager til avisen om han blir satt på benken ett par kamper. Brann tapte kamper med Knarvik på laget, og vant uten.
Han uttalte tom til pressen etter det idiotiske stabæk tapet at han var fornøyd med egen innsats. Snakk om dårlig sjølinnsikt. Selg han til Vif eller Molde for RBK vil ikke ha han.
Brannsupporter.

Christian

Her skytes det friskt fra hoften, ser eg.

Knarvik sin innsats i fjor var ikkje mykje å skryte av, sier noen. Så spilte han fint lite og heller ikkje på spissplass, så vidt eg husker. Gi han en sjanse som spiss, med ro og trygghet i ryggen.

Kjenner heller ikkje igjen Knarvik som en medgangsspiller med hoftefeste i dårlige kamper. Eg husker han mer som et arbeidsjern og en terrier på banen, men jøss, kanskje eg er helt på jordet.

Sutringen i media kunne han kanskje ha spart seg. Alle bør tåle å sitte på benken innimellom, sjøl om de har spilt i England. Men å være fornøyd med egen innsats må da være lov. Positivitet tror eg kanskje det kalles. Enkelte her kunne kanskje lære noe der ;)

Eg syns, som sagt, at Knarvik bør få sjansen til å vise seg fram som spiss for Brann. At han er en god avslutter er det vanskelig å benekte.

Henki

Er enig i at man bør satse på Knarvik i en posisjon og ikke drive å veksle mellom midtbane og spiss. Ettersom vi har rimelig godt med midtbanespillere nå mener jeg det ville være best for Knarvik og Brann å drille ham som spiss i sesongoppkjøringen. Det er på spissplassen vi har dårligst dekning, selv etter at vi har hentet Ystaas og det er der det bør satses på å få inn flere folk!
Ballen skal fremover!

Go Up