• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2019

Started by Nixon, December 16, 2018, 09:32:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Billy Elliott

Må si at det er litt skremmende når vi spiller i et så ving-avhengig system som 433 er, at vi kun har en kant som virker å fungere (Gilli). Koomson er helt ute av det, og har vært det lenge, mens Strand åpenbart er en mye mer begrenset spiller i den posisjonen enn som indreløper. Og alternativene bak dem er egentlig ingen, med mindre Marengo gjør et stjernecomeback og blir tilbudt ny kontrakt. Vi får håpe på det, for ellers ser det tynt ut.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Vi kan vel også konkludere med at å spille seg ut med Opdal i mål ikke akkurat er noen gulloppskrift.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gepard

March 15, 2019, 13:57:26 PM #202 Last Edit: March 15, 2019, 14:02:09 PM by Gepard
Noen skråsikre ;) konklusjoner etter en omgang mot Bodø

1.Vito MÅ spille

2.Barmen fungerer IKKE som anker for Brann anno 2019, fullstendig usynlig og ikke i nærheten av å fylle Ruben sine sko som dirigent. Hovedgrunnen til at Brann ikke klarer bygge opp noe spill bakfra i 1ste omgang

3. Gilbert er helt ute. Men av en eller annen grunn er han førstemann LAN setter i lagoppstillingen.

4. Bamba er ikke effektiv nok, og jobber ikke hardt nok. Brann bør hente ny spiss, alla Berisha og enten selge eller være villig til å benke 8 millioners mannen

5. Strand og Løkberg er per nå klare førstevalg som indreløpere

Dette, om brann skal være i medaljekampen i årets sesong. Rosenborg-kampen var et typisk Brann/Bergen øyeblikk, hvor alle går av skaftet og tror Brann skal vinne gullet. Men ser ikke at Rbk var komplett uinteressert i å vinne den kampen

Gepard

Azar har vist mer intensitet i spillet sitt i løpet av fem min enn Bamba har gjort i løpet av en omgang. Valget mellom de to bør være enkelt

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

HKJ spiller nå venstrekant. Det sier vel litt om hvor tynt besatt vi er i den posisjonen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Quote from: Gepard on March 15, 2019, 14:11:43 PMAzar har vist mer intensitet i spillet sitt i løpet av fem min enn Bamba har gjort i løpet av en omgang. Valget mellom de to bør være enkelt

Synes lite av det vi har sett av Karadas i denne omgangen harmonerer med det du skriver her. Hverken Karadas eller Kjeldsrud er gode nok til å være førstevalg for et lag som skal kjempe om medalje i Eliteserien. Om Bamba ikke funker har vi et problem.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gepard

Det jeg sier handler om at Bamba ikke er bra nok, ikke at Azar skal spille spiss sesongen 2019 for Brann. Det må handles

Corran

Første inntrykkene etter en dårlig kamp
Keeperkampen:
Holmen er et føstevalg som keeper. Føler meg tryggere med ham bak

Midtstopper kampen:
Vito og Acosta må være førstevalg pr nå med Løfgren som tredje valg. Følte han var mye tryggere og bedre enn Eggen Rismark.

Backkampen:
Teniste snur for mye hjem eller rett til siden og bruker støttepasning, men er et klart førstevalg God defensiv. Kalsaas virket frisk og et godt alternativ. Håper han får noen kamper mot "svak" motstand eller om vi leder trygt.
Ruben vs Grøgaard er hipp som happ for meg. Synes Ruben blir lett stresset når han presses.

Defensiv midt:
RYJ et klart førstevalg. Barmen er pr nå ikke god nok, men kan vikariere der ved skade eller for å hvile RYJ. Barmen nærmere startoppstilling enn Haugen pr nå

Høyre Indreløper:
Pr nå uten tvil Løkberg med Haugen og Ordragic som kjemper om backupplassen.

Venstre Indreløper:
Strand soleklart førstevalg. Fungerer bedre som indreløper enn kant. Haugen bedre på høyre indreløper enn venstre så her er vel Barmen nærmeste backup i min bok om ikke Ordagic kan fungere der og.

Høyre kant.
Koomson er dritt i de siste kampene, men hadde etter rapportene bra kamper der tidligere i vinter. Er det noe alternativer? Gilli er et, men han er bedre på venstre og vil ha den relasjonen han og Strand viste mot rbk. Så da er det vel koomson sin plass enn så lenge?

Venstre kant:
Gilli uten tvil. Kjempe relasjoner i forrige kamp med Strand og Strand Haugen fungerte ikke.
Alternativet her er vel Marengo om han blir klar. Men tynt her og

Spiss:
Pr nå ingen. Men tror Bamba kan komme når sesongen starter. Hadde også vært greit å se ham mens Gilli og Strand opererte på høyre siden.
Azar fungerte i noen minutter men hadde ikke mye å by på. Johansen fungerte ok i forrige kamp i alle fall når det kom til første forsvarer jobben


Har eg glemt noe?
Disse inntrykkene er basert på de to siste kampene som er de eneste jeg har sett hele av samt bruddstykker/høydepunkter av en og annen kamp  
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Falkman

Quote from: Billy Elliott on March 15, 2019, 14:48:29 PM
Quote from: Gepard on March 15, 2019, 14:11:43 PMAzar har vist mer intensitet i spillet sitt i løpet av fem min enn Bamba har gjort i løpet av en omgang. Valget mellom de to bør være enkelt

Synes lite av det vi har sett av Karadas i denne omgangen harmonerer med det du skriver her. Hverken Karadas eller Kjeldsrud er gode nok til å være førstevalg for et lag som skal kjempe om medalje i Eliteserien. Om Bamba ikke funker har vi et problem.

Vi går håpe at Bamba våkner til liv når alvoret starter, slik Ojo gjorde det i 2011.  Han (Ojo) scoret ikke ett eneste mål i treningskampene såvidt jeg husker, og så temmelig hjelpeløs ut i tillegg. Og så var  helt king kong i seriepremieren mot RBK.

Gepard

ahh, savner Kim Ojo, han var til tider helt ubeskrivelig god

Lasaron

Jeg så ikke kampen. I følge BT hadde Glimt høyt press. Er det noen som kan si noe om det? Blant annet om hvordan Opdal/forsvaret taklet det i forhold til om Holmen hadde spilt?
Tren på langskudd

ACHTUNG

Konklusjon etter dagens treningskamp:

Laget som startet mot RBK er Branns skarpeste ellever, den må kjøres inn mot seriestarten mor Odd, så får utfordrerne kjempe seg inn igjen.

Falkman

Quote from: Gepard on March 15, 2019, 16:01:52 PMahh, savner Kim Ojo, han var til tider helt ubeskrivelig god

Kunne være ubeskrivelig dårlig, også. Men på de rette dagene var han en fabelaktig spiller.

Gulløl

Quote from: ACHTUNG on March 15, 2019, 13:31:49 PMJeg er så dønn lei av de slappe cornerne til Haugen!!!!!  >:(
Dårlig både på frispark og corner i dag. Men nå blir det ikke han som tar de mot Odd, da han vil sitte på benken.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: ACHTUNG on March 15, 2019, 16:24:45 PMKonklusjon etter dagens treningskamp:

Laget som startet mot RBK er Branns skarpeste ellever, den må kjøres inn mot seriestarten mor Odd, så får utfordrerne kjempe seg inn igjen.
Kjeldsrup Johansen også ??
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Selv om Bamba som lagkameratene hadde en svak kamp i dag var han ved nær å score. Et viktig moment er at han nettopp er tilbake i skikkelig trening etter ryggplagene. Så Bamba må få spille seg i form, den som potensielt har mest mål i seg av Brann sine tre spisser.

Om ikke Brann får inn en ny forsterkning på kant før seriestart bør dette bli laget mot Sogndal og deretter mot Odd om det ikke skjer noe spesielt. To uker til å øve og drille seriestartlaget og for hver enkelt spiller å bygge overskudd etter en hard treningsperiode, mange virket slitne i dag.

                          Johansen
Teniste -  Acosta - Wormgoor - Kristiansen
      Løkberg - Jenssen - Strand
     Koomson - Bamba - Rólantsson
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Quote from: Lasaron on March 15, 2019, 16:08:25 PMJeg så ikke kampen. I følge BT hadde Glimt høyt press. Er det noen som kan si noe om det? Blant annet om hvordan Opdal/forsvaret taklet det i forhold til om Holmen hadde spilt?

Jeg synes det er noe overdrevent å påstå at presset deres var spesielt høyt, men Brann slet med å spille seg ut - det stemmer. Jeg tror dog at akkurat det hadde mer med blant annet Opdal, Grøgaard og Acostas manglende pasningsferdigheter å gjøre enn det hadde med Glimts fantastiske pressspill.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

For ordens skyld: Siden vi har to stk Johansen i troppen kaller jeg dem Holmen og Kjeldrsud.
Tren på langskudd

ACHTUNG

Nei, Bamba skal starte, selvsagt. Men jeg foretrekker Kjelsrud foran Azar.

Corran

Quote from: Billy Elliott on March 15, 2019, 17:15:08 PM
Quote from: Lasaron on March 15, 2019, 16:08:25 PMJeg så ikke kampen. I følge BT hadde Glimt høyt press. Er det noen som kan si noe om det? Blant annet om hvordan Opdal/forsvaret taklet det i forhold til om Holmen hadde spilt?

Jeg synes det er noe overdrevent å påstå at presset deres var spesielt høyt, men Brann slet med å spille seg ut - det stemmer. Jeg tror dog at akkurat det hadde mer med blant annet Opdal, Grøgaard og Acostas manglende pasningsferdigheter å gjøre enn det hadde med Glimts fantastiske pressspill.
Presset deres var da høyt??? De presset stadig med 2-4 spillere opp mot vår 16 meter. Det er vel da ikke overdrevet å kalle det høyt press?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Nettavisen omtaler kampen med overskriften "Sjokktap for Brann i Marbella." Noe overdrevent, kanskje? Jeg vet at "sjokk" er på topp tre-listen til journalister av ord de elsker å bruke, sammen med "ellevill" og "sex."
Tren på langskudd

Kagain

Jeg er i alle fall ikke sjokkert.

Billy Elliott

Quote from: Corran on March 15, 2019, 21:32:58 PM
Quote from: Billy Elliott on March 15, 2019, 17:15:08 PM
Quote from: Lasaron on March 15, 2019, 16:08:25 PMJeg så ikke kampen. I følge BT hadde Glimt høyt press. Er det noen som kan si noe om det? Blant annet om hvordan Opdal/forsvaret taklet det i forhold til om Holmen hadde spilt?

Jeg synes det er noe overdrevent å påstå at presset deres var spesielt høyt, men Brann slet med å spille seg ut - det stemmer. Jeg tror dog at akkurat det hadde mer med blant annet Opdal, Grøgaard og Acostas manglende pasningsferdigheter å gjøre enn det hadde med Glimts fantastiske pressspill.
Presset deres var da høyt??? De presset stadig med 2-4 spillere opp mot vår 16 meter. Det er vel da ikke overdrevet å kalle det høyt press?

Joda, men det var ikke akkurat noe ekstrempress, sånn L'pool, Barca, Spurs, City eller Leeds bedriver - slik jeg oppfattet at Doddo på chatten prøvde å fremstille det som.

De valgte å stå høyere enn f.eks. RBK gjorde mot oss, men personlig tror jeg det hadde mer og gjøre med at Opdal, spesielt, men egentlig hele forsvarsrekken vår slet fryktelig med å spille ballen fremover uten å gi den vekk. Det var ikke spesielt hardt B/G trengte å presse før en av dem bak der sendte ballen langt, stort sett til en spiller i gult.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

March 16, 2019, 12:09:25 PM #224 Last Edit: March 16, 2019, 12:24:22 PM by Gulløl
Quote from: Corran on March 15, 2019, 21:32:58 PMPresset deres var da høyt??? De presset stadig med 2-4 spillere opp mot vår 16 meter. Det er vel da ikke overdrevet å kalle det høyt press?
Høyt press var det. Mot  lag som satser på høyt press har Brann et våpen å svare med når de topper laget. Hadde Brann startet med Wormgoor og Yttergård Jensen med sine ofte gode pasninger gjennom midtbaneleddet kunne B/G brent seg skikkelig på det høye presset. Kommer Bamba i form og det også forhåpentligvis løsner for Koomson kan det skje mye skøy der fremme i bakrommet om de får gode baller å jobbe med. Også Holmen Johansen og Kristiansen vil bidra mer i det fremoverrettede spillet enn Opdal og Grøgaard gjorde i går. Når tre av de seks bakerst på banen blir skiftet ut og Brann topper laget blir det nok andre boller. Strand tilbake som venstre indreløper vil også bidra en god del, han har funnet en god link med Gilli som venstrekant. Om Odd satser på like høyt press som B/G i går kommer de til bli straffet hardt i første serierunde. Brann stilte definitivt ganske B-preget i går i forhold til egenskaper og hvilke spillere som er i form.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Quote from: Billy Elliott on March 16, 2019, 12:00:12 PM
Quote from: Corran on March 15, 2019, 21:32:58 PM
Quote from: Billy Elliott on March 15, 2019, 17:15:08 PM
Quote from: Lasaron on March 15, 2019, 16:08:25 PMJeg så ikke kampen. I følge BT hadde Glimt høyt press. Er det noen som kan si noe om det? Blant annet om hvordan Opdal/forsvaret taklet det i forhold til om Holmen hadde spilt?

Jeg synes det er noe overdrevent å påstå at presset deres var spesielt høyt, men Brann slet med å spille seg ut - det stemmer. Jeg tror dog at akkurat det hadde mer med blant annet Opdal, Grøgaard og Acostas manglende pasningsferdigheter å gjøre enn det hadde med Glimts fantastiske pressspill.
Presset deres var da høyt??? De presset stadig med 2-4 spillere opp mot vår 16 meter. Det er vel da ikke overdrevet å kalle det høyt press?

Joda, men det var ikke akkurat noe ekstrempress, sånn L'pool, Barca, Spurs, City eller Leeds bedriver - slik jeg oppfattet at Doddo på chatten prøvde å fremstille det som.

De valgte å stå høyere enn f.eks. RBK gjorde mot oss, men personlig tror jeg det hadde mer og gjøre med at Opdal, spesielt, men egentlig hele forsvarsrekken vår slet fryktelig med å spille ballen fremover uten å gi den vekk. Det var ikke spesielt hardt B/G trengte å presse før en av dem bak der sendte ballen langt, stort sett til en spiller i gult.
OK da er vi mer enige ;-)
Og med laget som spilte mot rbk hadde de ikke klart det presset de hadde.
Ser også at press på Kristiansen er det rette for motstanderne for han er den som blir mest stresset pr nå
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ACHTUNG

Jeg tror det vil bli andre boller når alvoret starter, at de faste fra ifjor vil våkne til og gjøre seg mer gjeldende. Da tenker jeg primært på Barmen og Haugen. For Løkberg, Yttergaard og Strand er jo alt nytt og interessant og motivasjonen for å spille seg inn er stor. Jeg tror vi vil få se skarpere utgaver av både de "gamle" traverne og de nyankomne. Og det paradoksale er jo at Branns gamle midtbanetravere begge er yngre enn to av de nyankomne.

Om 5 dager, 23/3 kl 15 på Myrdal kunstgress, ruller den siste og "avgjørende" treningskampen i gang, mot Sogndal. Jeg tipper LAN ser mye av Sogndal i Odd, mye fysikk, løping og kriging og man møter SIL på en måte på "bortebane", i og med at Myrdal ikke er hjemmebane for hverken Brann eller SIL, men for SIL er underlaget noe de er mer vant med enn Brann. Brann vil vel som ifjor satse på å eie ballen mest, uansett om det blir spilt borte eller hjemme, så det vil være mulig å "simulere" Odd - Brann, om det er det som er hensikten. Vi får garantert se laget som starter i Skien fra kampstart og det kan ikke bli noe annet enn følgende:

Holmen

Teniste  Acosta  Vito  Kristiansen

Løkberg  Yttergaard  Strand

Komsoon  Bamba  Gilli

Det eneste spørsmålstegnet er Bamba, om LAN kjører Kjelsrud istedenfor fra start, for å mørne motstander og så slippe Bamba til 10-15 minutter inn i andre omgang. Ellers kan jeg ikke se at Løfgren, Rismark, Grøgaard, Ordagic, Barmen, Haugen eller noen andre, skal ha noe i førsteelleveren å gjør nå. Men, det kan endre seg fort og det vil bli rullering med det tette startprogrammet for Branns del, i ES 2019.

Falkman

Quote from: ACHTUNG on March 18, 2019, 10:49:48 AMJeg tror det vil bli andre boller når alvoret starter, at de faste fra ifjor vil våkne til og gjøre seg mer gjeldende. Da tenker jeg primært på Barmen og Haugen. For Løkberg, Yttergaard og Strand er jo alt nytt og interessant og motivasjonen for å spille seg inn er stor. Jeg tror vi vil få se skarpere utgaver av både de "gamle" traverne og de nyankomne. Og det paradoksale er jo at Branns gamle midtbanetravere begge er yngre enn to av de nyankomne.

Om 5 dager, 23/3 kl 15 på Myrdal kunstgress, ruller den siste og "avgjørende" treningskampen i gang, mot Sogndal. Jeg tipper LAN ser mye av Sogndal i Odd, mye fysikk, løping og kriging og man møter SIL på en måte på "bortebane", i og med at Myrdal ikke er hjemmebane for hverken Brann eller SIL, men for SIL er underlaget noe de er mer vant med enn Brann. Brann vil vel som ifjor satse på å eie ballen mest, uansett om det blir spilt borte eller hjemme, så det vil være mulig å "simulere" Odd - Brann, om det er det som er hensikten. Vi får garantert se laget som starter i Skien fra kampstart og det kan ikke bli noe annet enn følgende:

Holmen

Teniste  Acosta  Vito  Kristiansen

Løkberg  Yttergaard  Strand

Komsoon  Bamba  Gilli

Det eneste spørsmålstegnet er Bamba, om LAN kjører Kjelsrud istedenfor fra start, for å mørne motstander og så slippe Bamba til 10-15 minutter inn i andre omgang. Ellers kan jeg ikke se at Løfgren, Rismark, Grøgaard, Ordagic, Barmen, Haugen eller noen andre, skal ha noe i førsteelleveren å gjør nå. Men, det kan endre seg fort og det vil bli rullering med det tette startprogrammet for Branns del, i ES 2019.

Jøss, den midtbanen vår må  være utrolig sterk, når en spiller med  PL-potensialet ikke får plass på den... Sorry Torvanger, der ble bare litt for fristende.

ACHTUNG

Barmen er preget av skaden, det kan alle se. Når det gjelder det med PL, så nevnte jeg bare at når Henriksen jr kunne spille for Hull i PL, så burde det ikke være noe i veien for at Barmen også kunne ha gjort det, ikke på et topplag, men på en nedrykkskandidat.

Falkman

Quote from: ACHTUNG on March 18, 2019, 12:58:05 PMBarmen er preget av skaden, det kan alle se. Når det gjelder det med PL, så nevnte jeg bare at når Henriksen jr kunne spille for Hull i PL, så burde det ikke være noe i veien for at Barmen også kunne ha gjort det, ikke på et topplag, men på en nedrykkskandidat.

Henriksen har 45 a-landskamper, og nærmere 100 kamper med med flagget på brystet, hvis man tar med kamper i alle årsklasser. Barmen har 0.  I tillegg har Henriksen solid ballast fra en liga som er klart bedre enn eliteserien. Men vi lar den ballen ligge.

ACHTUNG

Hehe, joda, mulig jeg lot meg forblinde av Barmens fremgang i hine hårde dager, men at Henriksen er en opphypet spiller, som har kommet påfallende langt, på tross av klare begrensninger, det står jeg fortsatt ved.

Lasaron

Petter Strand er da yngre enn både Haugen og Barmen.
Tren på langskudd

ACHTUNG

Det har jeg da også skrevet.

Nixon

Det er meldt 5 grader og liten kuling lørdag ettermiddag. Jeg kjenner at jeg håper at kampen skal bli flyttet innendørs...;)
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

Kommer vinden fra vest, merker man ingenting på Myrdal. Banen ligger i le mot vest, bak fjell og i le bak Vestlandshallen mot nord. Men hele området, det ligger jo i navnet MYRdal, er jo et fordømt kuldehull, så det er nok å anbefale trippel underbukse, dobbel lang under, x antall gensre og ullsokker x 2, inklusiv votter eller hansker.

Gulløl

March 22, 2019, 00:36:59 AM #235 Last Edit: March 22, 2019, 01:19:05 AM by Gulløl
Brann får ikke spille med helt toppet lag på lørdag. Hvem som skal spille på kantene er et stort spørsmål.  I følge BT er dette status for de som ikke skal spille eller er usikkert blir klare.

- Teniste er med landslaget sitt,
- Gilli er med landslaget sitt.
- Koomson spiller neppe. Sliter litt med et kne.
- Grøgaard sliter med sykdom.
- Fredrik Haugen har slitt med sykdom i det siste.

Liker ikke at Strand kan bli skjøvet ut på kanten igjen, men når en mangler kantspillere blir det vel slik. Mulig at Haugen kan spille høyrekant om han er frisk nok. Kjeldsrud Johansen kan vel spille kant også til nød. Löfgren har vel spilt en god del høyreback tidligere, kan bli valgt foran Kalsaas.

Mulig dette er det beste laget Brann kan stille på lørdag.

                   Holmen
Kalsaas - Acosta - Wormgoor  - Kristiansen
      Løkberg - Jenssen - Barmen
       Bildøy - Bamba - Strand



Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Jeg mener at hvis Strand er tiltenkt indreløperplassen mot Odd, skal han spille der mot Sogndal også. Om det så fører til at Løfgren spiller venstreving.
Tren på langskudd

Falkman

Quote from: Nixon on March 21, 2019, 13:30:45 PMDet er meldt 5 grader og liten kuling lørdag ettermiddag. Jeg kjenner at jeg håper at kampen skal bli flyttet innendørs...;)

Du får ønske ditt oppfylt😄

1908


Nixon

Quote from: Falkman on March 22, 2019, 17:55:33 PM
Quote from: Nixon on March 21, 2019, 13:30:45 PMDet er meldt 5 grader og liten kuling lørdag ettermiddag. Jeg kjenner at jeg håper at kampen skal bli flyttet innendørs...;)

Du får ønske ditt oppfylt😄

Dette får meg til å drømme om skyvetak over Stadion slik at vi hadde hatt den samme fleksibiliteten også når serien starter!:)
Rød makt på Hansa

Lasaron

Sikkert veldig uaktuelt. Men får meg til å drømme. Er det noen relativt store klubber som har det slik? At de flytter taket frem og tilbake alt etter været?
Tren på langskudd

opplett

Ajax og Schalke er vel typiske eksempler på det
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Finfin respons

Brann spiller 3 5 2 ifølge alle. Strand som vingback på høgre.

Med mindre de kjører pokerfjes hele veien og Barmen skal spille midtspiss og spissene testes som vinger.
Kanskje.

Finfin respons

Hvordan fungerer det med vingbacker offensivt og defensivt?

Vil noen spillere vise seg bedre i den typen roller og spillemønster som kreves i 352 i forhold til rollene i 433?

Hvordan fungerer det kollektive presset?

Finner Daoda og Henrik tonen på topp?
Kanskje.

Gepard

Er ikke akkurat noen tillitserklæring til Bamba som enslig spiss denne formasjonsendringen

Corran

Formasjonsendringen har da ingenting med Bamba å gjøre
Endringen er pga spillere som er småskadet og på landslagsoppdrag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Giles

Selv iberegnet fravær så blir denne troppen tynn. Ving og spiss må inn.

Billy Elliott

352 funker fjell. Bytt ut Kristiansen med Gilli og HKJ med Berisha så er dette et topplag.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

...og om Pamer fortsatt mener at Opdal skal prioriteres foran Holmen så er han rett og slett fotballdum.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

gladiporno

Nå kommer svikeren på skjermen.

Go Up