• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2019

Started by Nixon, December 16, 2018, 09:32:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

La oss være enige om at Koomson er den med størst potensial. Jeg håper vi får ham skikkelig i gang.
Tren på langskudd

ACHTUNG

March 08, 2019, 19:52:12 PM #151 Last Edit: March 08, 2019, 19:54:50 PM by ACHTUNG
Målpoeng i vinter:

Brann - Nest 2-1  Gilbert begge, målgivende Yttergaard og Bamba

Brann - Start 1-1 Mål Ordagic, målgivende Kjelsrud

KBK - Brann  1-3  Mål av Kjelsrud, Gilli og Løkberg, målgivende av Haugen x 2 og Ordagic

Brann - FKH  3-0 Mål av Vito, Karadas og Gilli. Målgivende Yttergaard x2 og Gilbert (med forbehold om at Yttergaard tok cornerne)

Poengtotal:

Gilbert.       3

Yttergaard 3

Gilli             2

Ordagic.     2

Haugen.     2

Kjelsrud.    2

Vito, Bamba, Karadas og Løkberg 1.

Noen innvendinger?




Billy Elliott

Vanskelig å mislike Helland:

- Hadde det ikke eksistert et lag som heter Rosenborg, skulle jeg spilt for Brann. Bortsett fra oss, er jo det den kuleste klubben i landet, sier han til BA.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

ACHTUNG

Helland kan være både klessetryne og skvær.

Superjack

Helland er egentlig typen som hadde passet veldig godt inn hos oss.

Brannsupporter.

Nixon

Husker han rundspilte oss i semien oppe i Ulsteinvik. Vi skulle kjøpt han den kvelden!
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

Voldsmannen starter mot Brann.

Gulløl

BT. Det blir litt mer spissing enn i forrige kamp melder LAN. Ludcinio Marengo (kne) og Marius Bildøy (hamstring) er ikke med i kamptroppen på grunn av skade. Tredjekeeper Emil Harloff er heller ikke i troppen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Jeg er sikker på at disse starter:

Holmen

Teniste. Vito  Løfgren  Kristiansen

Løkberg  Yttergaard  Haugen

     Gilli  Bamba  Strand

Bruiser

March 09, 2019, 20:21:00 PM #159 Last Edit: March 09, 2019, 20:23:46 PM by Bruiser
Quote from: ACHTUNG on March 09, 2019, 16:33:50 PMJeg er sikker på at disse starter:

Holmen

Teniste. Vito  Løfgren  Kristiansen

Løkberg  Yttergaard  Haugen

     Gilli  Bamba  Strand
Og eg er sikker på at vi starter slik:

                 H. Johansen

Teniste   Vito    Rismark   Kristiansen

     Haugen  Y. Jensen  Strand

Koomson       Bamba        Gilli

Dog det skal seiast, eg er litt usikker ang Opdal vs Johansen og Acosta vs Rismark. Løfgren må vel reknast som fjerdevalg og starter følgeleg ikkje mot RBK?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Gulløl

Quote from: Bruiser on March 09, 2019, 20:21:00 PMOg eg er sikker på at vi starter slik:

                 H. Johansen

Teniste   Vito    Rismark   Kristiansen

     Haugen  Y. Jensen  Strand

Koomson       Bamba        Gilli

Dette kan bli blink. Eneste er at Løkberg kanskje starter for Haugen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

March 10, 2019, 13:34:56 PM #161 Last Edit: March 10, 2019, 13:38:48 PM by Gulløl
Nettavisen har litt mer troen på Brann seier enn Rosenborg seier i kveld.

Klipp:
Brann - Rosenborg 2,50 - 3,40 - 2,15 U (spillestopp kl. 1755)
Brann er ubeseiret i vinter. For Lars Arne Nilsen og hans Brann har vunnet mot Nest-Sotra (2-1), Kristiansund (3-1) og Haugesund (3-0). Mot Start ble det 1-1.
Brann har vist bra takter i de to siste treningskampene mot eliteseriemotstand. Lars Arne Nilsen sine menn snudde 0-1 til 3-1-seier mot Kristiansund for drøye to uker siden.
Med 3-0 over FK Haugesund i Vestlandshallen for en drøy uke siden viste Brann-laget at de er på gang drøye tre uker før seriestart i Eliteserien.
Søndagens kamp vil antakeligvis gi en enda bedre indikasjon på hvordan Brann-laget ligger an. Da møtes Brann og Rosenborg til treningskamp i Marbella. Det er et prestisjeoppgjør som verken trøndere eller bergensere vil tape.
Ruben Yttergård Jenssen (30) får fornyet tillit som «anker» på midten, mens Kristoffer Barmen (25) - som var syk forrige uke - må starte på benken.
Nettopp midtbanens bakerste mann er jo noe Brann har lett etter helt siden Sivert Heltne Nilsen overraskende reiste fra Bergen midt i fjorårssesongen. Ruben Yttergård Jenssen har utvilsomme offensive kvaliteter, og var helt sjef da Brann feide over Haugesund i Vestlandshallen for en uke siden. Det blir interessant å se hvordan han fungerer mot RBK.
Håkon Opdal, Jesper Löfgren, Kristoffer Løkberg, Marcus Mehnert, Eirik Holmen Johansen og Petter Strand er nykommere i Brann-stallen.
Det har også forsvunnet noen spillere. Keeper Samuel Sahin-Radlinger er tilbake i Hannover 96 etter at låneavtalen var ferdig. I tillegg har Halldor Stenevik (Strømsgodset), Peter Orry Larsen (Aalesund), Daniel Braaten (Stabæk), Deyver Vega (Vålerenga) og Steffen Lie Skålevik (Sarpsborg 08) forlatt Bergen.
Rosenborg har spilt fire treningskamper siden starten av februar, og de har tapt tre av dem.
Trønderne tapte 0-2 mot Slavia Praha 1. februar, deretter tapte de 2-3 mot David Nielsens Aarhus-lag tre dager senere. Den eneste seieren kom mot GIF Sundsvall. Den kampen vant RBK hele 5-1.
I forrige treningskampen for halvannen uke siden spilte Rosenborg mot Ranheim. I den kampen virket RBK fortsatt litt rustne, og de tapte 0-1 mot lillebror i Trondheim.
Alexander Søderlund gikk av banen med lysketrøbbel i kampen mot Ranheim, men er ventet å bli klar til møtet med Brann.
Nicklas Bendtner får uansett sine første minutter i Rosenborg-drakten for året når han entrer hovedbanen på Marbella Football Center søndag kveld. Han utgjør en av fire endringer fra Ranheim-kampen.
Vegar Eggen Hedenstad starter i likhet med Bendtner for første gang for Rosenborg i oppkjøringen etter å ha vært ute som følge av en operert ankel i desember. Høyrebacken spilte riktignok en halvtime mot Ranheim og erstatter Yann-Erik de Lanlay fra start. I tillegg er André Hansen tilbake i mål istedenfor Arild Østbø, mens Samuel Adegbenro erstatter David Akintola.
Rosenborg har en del nye ansikter i stallen. Gjermund Åsen er kommet inn fra Tromsø og David Akintola fra Midtjylland. Sistnevnte var en suksess i Haugesund forrige sesong, og Horneland og kompani har derfor hentet Akintola til Trondheim på lån ut sesongen.
Det har også forsvunnet noen spillere fra Lerkendal. Matthias Vilhjalmsson har dratt til Oslo og VIF, mens Alex Gersbach og Issam Jebali forsvant til henholdsvis NAC Breda og Al Wehda. I tillegg er Jonathan Levi lånt ut til Elfsborg.
Rosenborg går inn i sesongen med en ny trener. Forrige sesong var Eirik Horneland hovedtrener for Haugesund, og nå skal han altså styre Trondheims stolthet. Det virker ikke som alt helt har satt seg i Trondheim. Det er altid vanskelig å spå utfallet av treningskamper. Denne kampen er intet unntak, men for meg virker det som Brann har fått satt laget litt mer enn trønderne.
Denne kampen virker ganske åpen slik jeg ser det. 3,40 på uavgjort er ok, slik jeg ser det.

https://www.nettavisen.no/sportspill/tipping/prestisjemotet-ingen-vil-tape/3423606727.html
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

En på vgd som har brukt 36 timer på på lage egen sang til treningskampen i kveld : ) : )
Ligger på youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=9VDuh6Kbc8k&feature=youtu.be

Her er teksten, for de som måtte lure:

Hvor var du når de bygget sluser for Beffen opp til Ulriken
Hvor var du når de ryddet vidden for å lage stadion
Hvor var du når de brygget gulløl igjen og bydde opp til fest
Hvor var du når Brann herjet med RBK i helgens treningskamp
For det er gull gullfeber i Bergen
Det er full full full fyr i teltet
Det er gull gullfeber i Bergen
Det er Brann Brann det er Brann sin sesong
For det er gull gullstemning på Stadion
Det er full full Hanøy i radioen
Det er gull gullfeber i Bergen
Det er Brann Brann det er Brann sin vår nå
Hvor var du når vi feiret treningsseier med Brann igjen
Hvor var du når vi herjet i forsesong etter forsesong
Hvor var du når Azar bøttet inn mål etter mål i februar
Hvor var du når gullfesten gikk av stabelen i april igjen
For det er gull gullfeber i Bergen
Det er full full full fyr i teltet
Det er gull gullfeber i Bergen
Det er Brann Brann det er Brann sin sesong
For det er gull gullstemning på Stadion
Det er full full Hanøy i radioen
Det er gull gullfeber i Bergen
Det er Brann Brann det er Brann sin vår nå

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Falkman

Ser kanskje ikke ut som Acosta er avskiltet, likevel. Starter i dag. Kjipt at Bsmba ikke gjør det. Trenger kamptrening.

Gulløl

Registrer at Kjelsrud Johansen fremdeles er Brann sin beste helt friske spiss(!). Acosta er foran Eggen Rismark. Løkberg er foran Haugen. Laget i dag.

                     Johansen
Teniste - Wormgoor - Acosta - Kristiansen
    Løkberg - Jenssen - Strand
   Koomson - Johansen - Rólantsson
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Brannfakkel: Jeg har sansen for Kjelsrud, undervurdert spiller, som har fått alt for mye pepper, her blant annet.

Nixon

Ikke uventet lagoppstilling fra Nilsen. En blanding av favoritter og spillere som har spilt mye i treningskampene når andre har vært ute.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Mulig at Johansen og Karadas deler de 90 minutter på spissplass mellom seg i kampen. Bamba er drillet på kanten siste dager så det kan være på kant han får litt spilletid i dag. Nylig tilbake i skikkelig trening, håper ryggproblemet snart er i orden.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kjell249

Er det bare Ba.no og nettavisen som viser denne i dag?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Falkman

Veldig solide saker det her! Fullt fortjent ledelse.

haak

Sterk omgang av Brann. Vi ser solide ut.

Gulløl

Positivt trekk det at Acosta og Vito spiller motsatt av det de pleier. Acosta er langt mer trygg på den siden og har vært klasse i denne kampen. Vito er trygg og god som venstre midtstopper også.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

March 10, 2019, 20:00:51 PM #172 Last Edit: March 10, 2019, 20:02:39 PM by ACHTUNG
Holmen trygg, positiv overraskelse, Teniste som ventet god, Vito og Acosta  er udiskutable, Sivert et soleklart førstevalg, Løkberg, Yttergaard og Strand også, Gilli fantastisk, Kjelsrud solid, men Bamba er nummer 1, Komsoon ok, Haugen skal aldri få ta cornere mer og han bør i likhet med Barmen være ute av elleveren, Grøgaard er rundingsbøye, her bør man satse på Kalsaas som nummer to bak Ruben K.

Nixon

Prioriterte trening fremfor Brann, men sure bein er glemt når man kommer hjem til Brannseier. En ubetydelig seier selvsagt, og det vil etter boken sikkert straffe seg i seriekampene mot de, men flott likevel!:)
Rød makt på Hansa

Lasaron

Ordagic, hvilken posisjon spilte han i da han kom inn?
Tren på langskudd

ACHTUNG

Indreløper, markerte seg ikke mye, men stoppet en farlig RBK-sjanse.

ACHTUNG



Brann - Nest 2-1  Gilbert begge, målgivende Yttergaard og Bamba

Brann - Start 1-1 Mål Ordagic, målgivende Kjelsrud

KBK - Brann  1-3  Mål av Kjelsrud, Gilli og Løkberg, målgivende av Haugen x 2 og Ordagic

Brann - FKH  3-0 Mål av Vito, Karadas og Gilli. Målgivende Yttergaard x2 og Gilbert (med forbehold om at Yttergaard tok cornerne)

Brann - RBK. 1-0 Mål av Strand, målgivende Hedenstad

Poengtotal:

Gilbert.       3

Yttergaard 3

Gilli             2

Ordagic.     2

Haugen.     2

Kjelsrud.    2

Vito, Bamba, Karadas, Løkberg og Strand 1

4 - 1 - 0    8 - 3 

kabelmann

Kunne tenkt meg å se denne kampen nå. Noen som får den til å funke på ba.no?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Finfin respons

Quote from: kabelmann on March 10, 2019, 21:45:46 PMKunne tenkt meg å se denne kampen nå. Noen som får den til å funke på ba.no?

Jeg også. Står i bildetekst at de har tekniske problemer og at de arbeider med å få til visning av hele kampen.Det er et såpass spesielt sted å skrive en slik melding at jeg tror på det og at det snart skjer noe.
Kanskje.

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Finfin respons

Kanskje.

Corran

Bra kamp og førsteomgangen var meget bra, men bør skape litt mer.
Det er tar med meg er at forsvaret fungerer og Acosta er førstevalg sammen med Vito.
Ruben synes eg har et par feil som kunne blitt straffet. Han blir litt stresset under press innimellom.
Teniste er tryggheten selv om dog litt kjedelig av og til. Kunne tatt noen flere sjanser innimellom
Gilbert var ikke helt på i dag.
Gilli fungerte fantastisk med Strand og ikke like bra med Haugen når han kom inn der.
Og til de som mener Gilli ikke har teknikk så se førsteomgangen hvor han har et par delikatesser og han hadde et par løp hjem med ballvinning som var helt konge
RYJ var solid og hadde fin ro. Et par små glipp
Strand og Løkberg var overalt og løp og kjempet og ga midtbanen en ny dimensjon. Haugen og Barmen skal slite med å få fast plass i første serierunde.
Synes at Haugen var en del av grunnen til at rbk kom inn igjen i kampen og spesielt når han ble flyttet over på venstre. Fikk ikke til kontringene, men det var også andre sin feil
Kjelsrud var en meget god førsteforsvarer og fikk ikke noen innlegg. En kjedelig spiss men gjør en manns jobb.
Holmen hadde en rolig dag på jobb, men var en offside avblåsning hvor han gjorde en meget god inngripen. Virket trygg, men som sagt en rolig dag på jobb.
Ordagic fikk ikke vist mye men hadde en god defensiv involvering, er nok bakerst i køen av de som spilte i dag.
Bamba viser noen småting, men løper litt feil på et par kontringer. Er nok førstevalg når alvoret starter om han er skadefri framover og viser litt progresjon

Så foruten Bamba tror jeg at pr nå er dagens startoppstilling laget til første serierunde. Men ting kan endre seg og jeg tror at LAN kommer til å variere litt mer etter hvem en spiller mot og om det er hjemme eller borte. Akkurat nå er det venstrekant og spiss som er største svakheten
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Bruiser

Aldri feil å slå Rosenborg. Nokre bektraktninger;

+ Vi vant. Førsteomgangen var vi solide defensivt.
+ Vi ville ha initiativet i kampen og eigde det over ein time mot RBK.
+ Strand gir oss eit godt presspel, intensitet og fart, er også lur og offensiv i ballfordelinga. Målfarlig.
+ RYJ er god som ballsentral. Trygg i oppbygninga og er nære på å prikke inn assister i bakrom.
+ Gilli er god på venstreving.
+ Acosta solid. Vito også.
+ Smart med posisjonsbyttet mellom Vito og Acosta. Rekner med det blir fast. Acosta og Vito igjen dei soleklare førstevalga bak.
+ Mange gjenvinninger og innlegg.
+ Vi hadde mykje ballinnehav.

- Svak forestilling av Gilbert. Dårlig touch, stopper opp når han kan utfordre.
- Der vi er gode første og andre tredjedel, er vi dessverre dårlige siste tredjedel. For dårlig presisjon på innlegg og for mange svake avslutninger.
- Kristiansen rota litt defensivt, direkte svak offensivt, og tok sjølvkritikk på det etter kampen.
- Den lille tida RBK hadde initiativet slapp vi til litt for mange kjangser.
- Ingen speletid til talenta.

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

ACHTUNG

Vil LAN kjøre samme ellever som mot RBK, i kampen mot Glimt, for å drille inn et lag til seriestarten? Jeg tror det kan skje, med en endring, Bamba inn for Komsoon. Det kan tenkes at Haugen går inn for Løkberg også og at Gilli kipper ut Gilbert, med Strand frem på venstre.

Ellers blir det vel innhopp på Grøgaard, Rismark, kanskje Løfgren, Barmen, Ordagic, Kjelsrud og kanskje Marengo.

Det KAN også tenke at LAN ønsker å kjøre et mer kreativt lag mot Glimt, en løpsmaskinlaget han stilte mot RBK.

Gulløl

March 12, 2019, 10:38:19 AM #184 Last Edit: March 12, 2019, 10:58:06 AM by Gulløl
Quote from: ACHTUNG on March 12, 2019, 10:16:53 AMVil LAN kjøre samme ellever som mot RBK, i kampen mot Glimt, for å drille inn et lag til seriestarten? Jeg tror det kan skje, med en endring, Bamba inn for Komsoon. Det kan tenkes at Haugen går inn for Løkberg også og at Gilli kipper ut Gilbert, med Strand frem på venstre.

Ellers blir det vel innhopp på Grøgaard, Rismark, kanskje Løfgren, Barmen, Ordagic, Kjelsrud og kanskje Marengo.

Det KAN også tenke at LAN ønsker å kjøre et mer kreativt lag mot Glimt, en løpsmaskinlaget han stilte mot RBK.
Tror ikke det blir store endringer på forrige startoppstiling som fungerte glimrende i første omgang. Tipper maks to tre nye spillere fra start. Når det er nest siste treningskamp før seriestart vil nok LAN være helt nært toppet lag. De som er nærmest av nye spillere til å starte mot B/G er etter min mening:
- Haugen for Løkberg.
- Bamba for Johansen.

Strand på venstre indreløper og Gilli på venstrekant har fungert veldig bra når Brann har vært på sitt beste i de siste treningskampene. Så de to spillerne er nok så sprikret at LAN neppe bryter opp den konstellasjonen i nest siste treningskamp.
Tror heller ikke Kjeldsrud Johansen får spilletid i denne kampen. Blir nok formsterke Karadas sin tur som får et innhopp for Bamba når han har løpt seg tom.

Slik kan laget bli mot B/G, men er høyst usikker på om Løkberg fortjener å miste plassen:

                  Johansen
  Teniste - Acosta - Wormgoor - Kristiansen
         Haugen - Jenssen - Strand
       Koomson - Bamba - Rólantsson
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Kameramannen, som filmet Rune Eriksens intervju med Kjetil Knutsen og Morten Kalvenes, for BA-tv, må ha vært pære full. Svinger kamera vekk i tide og utide og zoomer inn på pensjonister som soler seg.

Lasaron

Jeg har stor tro på at Løkberg og Strand kan kamuflere svakhetene til Jenssen så godt at vi kan maksimere Jenssens styrker. Den trioen har jeg altså stor tro på. Samtidig er Haugen en veldig god fotballspiller. Koomson har vært under pari lenge. Haugen har følgende egenskaper som gjør at han kanskje kan fungere som høyreving: God pasningsfot, god grunnteknikk, rask, løpskapasitet. Jeg skulle ønske å testet ham ut der.

Vita Nova virker ubestridt som stopper. Løfgren har imponert. Sistnevnte virker å både være rask og god med ball. Han er også flink til å gå i kropp og ta ballen uten å lage frispark.

Jeg håper på følgende startellever i dag:

Holmen
Teniste - Wormgoor - Løfgren - Kristiansen
Løkberg - Jenssen - Strand
Haugen - Bamba - Gilli
Tren på langskudd

ACHTUNG

Startelleveren er allerede bestemt og det blir B-preg på den:

Håkon Opdal - Taijo Teniste, Bismar Acosta, Christian Eggen Rismark, Thomas Grøgaard - Kristoffer Løkberg, Kristoffer Barmen, Fredrik Haugen - Gilbert Koomson, Daouda Bamba, Petter Strand.

Dvs Teniste, Acosta, Løkberg, Koomson (?), Bamba og Strand er A, mens de 5 andre er klare andrevalg. Det er å håpe at de som er med idag, ikke føler at de spiller på et reservepreget lag, men at de har en reell sjanse til å spille seg inni i elleveren.

ostraume

Quote from: Lasaron on March 15, 2019, 09:27:21 AMJeg har stor tro på at Løkberg og Strand kan kamuflere svakhetene til Jenssen så godt at vi kan maksimere Jenssens styrker

Tror du er inne på noe her. Den trioen sitter godt sammen. Så kommer vel Barmen inn når vi trenger mer duellstyrke? Og Haugen når vi skal kjøre over pakket?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Superjack

Quote from: ACHTUNG on March 15, 2019, 09:53:20 AMStartelleveren er allerede bestemt og det blir B-preg på den:

Håkon Opdal - Taijo Teniste, Bismar Acosta, Christian Eggen Rismark, Thomas Grøgaard - Kristoffer Løkberg, Kristoffer Barmen, Fredrik Haugen - Gilbert Koomson, Daouda Bamba, Petter Strand.

Dvs Teniste, Acosta, Løkberg, Koomson (?), Bamba og Strand er A, mens de 5 andre er klare andrevalg. Det er å håpe at de som er med idag, ikke føler at de spiller på et reservepreget lag, men at de har en reell sjanse til å spille seg inni i elleveren.

Vil nesten se det som to forskjellige rekker, ala ishockey. Dette er 2. rekka.
Det som er spennende er om denne er sterk nok til å ta et lag som B/G, og at det blir metodikken i sesongen?Disse mot de antatt svakere/ lettvekt lagene og laget som stillte mot RBK mot topplagene?
Brannsupporter.

ACHTUNG

Det er helt åpenbart at det blir rullering allerede fra start av i årets serie, med Odd -  Brann 30.03, Brann - Godset 07.04, Brann - KBK 10.04 og Viking - Brann 13.04. Dersom LAN velger å kjøre samme gjeng i alle disse, stiller jeg store spørsmålstegn ved ham som trener, da har han ikke lært noe av de foregående sesongene. Jeg er overbevist om at vi vil få se forskjellige konstellasjoner i disse 4 kampene, med et fast grunnfjell, bestående av Holmen, Teniste, Acosta, Vito og Ruben, men med rullering både på midtbane og i angrep. Det kan også skje at Ruben K må hvile, for å unngå lyskeplager og at Grøgaard slipper til. LAN kommer også til å gi både Rismark og Løfgren spilletid underveis i kampene.

ostraume

Dette med rullering kan vi jo diskutere til vi blir blå, men det må jo balanseres mot det å sette et lag. Hvor mye rullerer Klopp f.eks? For mye rulleringer er heller ikke bra.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

March 15, 2019, 12:10:26 PM #192 Last Edit: March 15, 2019, 12:18:33 PM by Gulløl
Laget er tatt ut, hele seks spillere er byttet ut i forhold til forrige kamp.
En midtbane med mindre løpsstyrke, nå må Haugen og Barmen vise at de fortjener plassen. Og midtforsvaret med Acosta og Eggen får vise om de duger som duo om Vito forsvinner, det tror jeg de kommer til å gjøre.    

Sannsynligvis blir dette formasjonen i dag.      

                        Opdal
Teniste -  Acosta -  Rismark - Grøgaard
    Løkberg -  Barmen -  Haugen
     Koomson -  Bamba - Strand
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Både Haugen, Barmen og Koomson har mye å bevise i dag, ja. Jeg er fristet til å ta med Bamba på den listen også, men han har ingen reelle konkurrenter, så situasjonen er en annen for han.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

ACHTUNG

Engelsk speaker.... Hva er poenget?

Gulløl

Håper Strand viser like gode takter på venstrekanten som venstre indreløper i forrige kamp. Foreløpig er det som venstre indreløper han har vært best i vinter.

Uff, der sviktet markeringen på corner.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

March 15, 2019, 13:05:14 PM #196 Last Edit: March 15, 2019, 13:07:07 PM by ACHTUNG
Opdal som en saltstøtte, akkurat slik jeg husker ham i tiden før han forlot Brann. Står bom fast, uten å løfte armene. Hvor er instinktene? Markeringen er også svak, men perfekt slått corner og Herrem kommer i fart.

Holmen er det soleklare førstevalget.

ACHTUNG

Rent umiddelbart kan man slå fast at Brann har en elendig utnyttelsesprosent på overtak og sjanser. Vi skulle fått inn en eller to skarpe menn i troppen til.

Billy Elliott

Strand må spille indreløper, ikke kant. Og i samme slengen kan vi si følgende; Soltvedt kan ikke gå rundt og tro at laget nå er komplett. Her trengs det ny ving/spiss.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

ACHTUNG

Jeg er så dønn lei av de slappe cornerne til Haugen!!!!!  >:(

Go Up