• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2019

Started by Nixon, December 16, 2018, 09:32:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ACHTUNG

Haugen viser klasse og Gilli bør overta Komsoons plass!

ACHTUNG

Grøgaard må holdes langt unna elleveren. Hva med Kalsaas eller Sivert?

ACHTUNG


Billy Elliott

Ordagic er jo outstanding. Vinterens store spiller.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

ACHTUNG

Ordagic bør inn i elleveren.

ACHTUNG

Vito er alfa omega, Løkberg vår nye stjerne. Det lukter mye mål av Brann i år.

ACHTUNG

Mehnert er MEGET interessant. Han skal IKKE leies ut.

Nixon

Quote from: ACHTUNG on February 23, 2019, 18:30:41 PMMehnert er MEGET interessant. Han skal IKKE leies ut.

He he, det skal ikke mye til den ene eller andre veien før spillere skal ut og inn!;)
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

Er KBKs voldsamøbe på banen nå?

Lasaron

God andreomgang, fint med en seier. Etter kampen sa Løkberg indirekte at forandringen skyldtes at man byttet stoppere. Ordagic er bra, han. Svært få i Brann som hadde klart det som han gjorde i forkant av målet. Koomson bør få kjenne på benk fra start mot Haugesund. Tror han trenger et spark bak for å bli god igjen. Klippekort har iallfall ikke hjulpet. Gilli vår nye Helstad?
Tren på langskudd

Finfin respons

1 OMG
4 til alle utanom T-niste og Stranda 5.

2 OMGONG
Holme 5
Tennist 5
Ormegard 6
Lauvgrein 6
Grøgard 5

Laukberg 6
Ytregard 6
Haugein 6

Stranda 6
Kjellsraud 6
Sudson 6

Meinert 5
Amer!ca.6 eller noko.
Kanskje.

ACHTUNG

En vegg på linje med André Hansen er ikke Holmen, for om Brann skal ha sjanse til noensinne å være med i gullkampen, samt klare å kvalifisere seg til EL-gruppespill, må vi ha en matchvinner, en vegg. I det minste noe i nærheten og det har Brann hverken i Holmen eller Opdal. Det er min påstand at Brann kunne ha tatt gull ifjor, med Hansen i mål. Det er hinsides hvor mange poeng den dækelen har reddet for RBK og det virker ikke som at han ender utenlands i år heller.

Gulløl

March 01, 2019, 10:23:53 AM #112 Last Edit: March 01, 2019, 10:29:32 AM by Gulløl
Brann - FKH i morgen kl.15.00 utendørs på Myrdal kunstgress 2. Bør vel klare å trekke nærmere 1000 tilskuere til den kampen i flott vårvær. Dette er nest siste sjanse å se Brann spille i Bergen før seriestart, den siste sjansen er mot Sogndal om tre uker.

Klipp fra Haugesund avis:
FKH-trener Jostein Grindhaug ser fram til kampen.
- Det blir en kjempetest for oss. Og jeg tror vi får kjørt oss, sier Grindhaug.
Han skryter av Brann.
- Det er et godt organisert lag. Vi kommer til å få brynt oss. Men vi får testet oss selv både i etablert defensivt spill, vi får prøvd overgangsspillet vårt og vi får testet oss på defensiv dødball. Vi har manglet noen av aspektene i de andre kampene, men mot Brann får vi testet oss mer mot et komplett lag. Jeg ser fram til å se hvordan vi takler det, sier FKH-treneren.


https://www.h-avis.no/sport/fotball/fkh/fkh-moter-brann-lordag-tror-vi-far-kjort-oss/s/5-62-776240
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

I følge værvarselet kan det fort bli 3 grader og sludd. Jeg skal, avhengig av vær.
Tren på langskudd

Billy Elliott

Kampen går i Vestlandshallen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

Flott! Greit å slippe kulden.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Tren på langskudd

Lasaron

Hvis dette hadde vært første serierunde ville jeg valgt dette laget:

Holmen
Teniste - Wormgoor - Eggen - Kristiansen
Løkberg - Jenssen - Strand
Koomson - Bamba - Haugen
Tren på langskudd

Lasaron

Mange fravær. Helge Haugen er med i troppen. Da blir det vel Gilli på venstrekanten og Kjelsrud som spiss. Midtbanen blir Løkberg, Jenssen og Strand. Spennende å se hvem som spiller stopper. Jeg tipper LAN velger de han ville valgt om det var serie.
Tren på langskudd

Gulløl

Null forhåndsomtale av det er Brann kamp i dag av byens aviser. Helt dødt. Selv om det er den sterkeste motstanderen Brann møter til treningskamp i Bergen før seriestart om kun fire uker.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on March 02, 2019, 10:14:34 AMNull forhåndsomtale av det er Brann kamp i dag av byens aviser. Helt dødt.

BA har et nostalgisk dobbeltoppslag med Opdal der kampen blir nevnt. Pluss en notis om at Helge Haugen er med i kamptroppen. Og samme avis har nedtelling til kampstart på førstesiden av nettavisen sin. Så helt dødt er det ikke.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Noe av det jeg er mest spent på er å_høre_Løkberg. I Vestlandshallen får man mye med seg, av det spillerne sier og roper. Så er det alltid spennende å ta en nærmere kikk på de nye, hvordan de spiller altså. Løkberg, Strand og Løfgren.
Tren på langskudd

Lasaron

Løfgren og wormgoor fra start. Interessant. Jeg tror dette pr nå er LANs foretrukne stopperduo.
Tren på langskudd

Billy Elliott

Quote from: Lasaron on March 02, 2019, 14:12:42 PMLøfgren og wormgoor fra start. Interessant. Jeg tror dette pr nå er LANs foretrukne stopperduo.

Hvis så kan Acosta i alle fall bare selges, da er han fjerdevalg.

Håper forresten du har rett. Løfgren har sett meget bra ut hele vinteren. Trygg, greit tempo, god med ballen og ikke minst en perfekt midtstopperfysikk. Vinner det meste i luften. Her kan vi ha funnet gull.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

March 02, 2019, 14:37:22 PM #124 Last Edit: March 02, 2019, 14:42:16 PM by Gulløl
Quote from: Billy Elliott on March 02, 2019, 14:24:48 PMHvis så kan Acosta i alle fall bare selges, da er han fjerdevalg.
Nå var det Acosta som startet forrige kamp da. Som LAN har informert om er det forskjellige som starter denne og forrige kamp så det er vel ikke definitivt hvem som er tredje og fjerdevalg enda.
Men godt mulig at Acosta er solgt før seriestart, vi får se.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Det ser ut som at Strand og Gilli har funnet en god link på venstresiden, de finner hverandre og ser ut til å passe sammen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Ekstremt bra spill av Brann, totaldominans mot et elendig FKH-lag. Skremmende dårlig utnyttelse av kjempesjansene dog.

ACHTUNG

Løkberg og Strand gjør Brann til et MYE bedre lag, sammen med nøkkelmsnnen Vito.

Billy Elliott

Strand er god, som indreløper. Derfor er det også der han bør brukes, ikke som ving.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Løfgren, som i forrige kamp, flink til å gå i kropp.
Tren på langskudd

SeLyren

Strand er en meget bra linkspiller, intelligent og våken. Dette hadde vært enda bedre med en bedre kant enn Gilli.

ACHTUNG

Quote from: SeLyren on March 02, 2019, 15:56:57 PMStrand er en meget bra linkspiller, intelligent og våken. Dette hadde vært enda bedre med en bedre kant enn Gilli.

Marengo?

Crispo 2

Nærmer seg seriestart = Koomson dårlig
Per Pettersen 1960-1964

ACHTUNG

Komsoon viser  seg virkelig frem på 3-0 og Karadas, fy f Azar, DU er med igjen! Brann er bedre enn ifjor, helt klart!

Crispo 2

Quote from: Crispo 2 on March 02, 2019, 16:37:13 PMNærmer seg seriestart = Koomson dårlig

Koomson spilte seg opp på slutten.
Per Pettersen 1960-1964

SeLyren

Bra kamp. Strålende 3. Mål

ACHTUNG

Brann har en MYE sterkere stall, hinsides mye bedre enn ifjor og de nye har også forsterket elleveren. Det virker også som om LAN legger opp til å forsøke å totaldominere kampene, som ifjor. Branns keeper kommer m.a.o ikke til å få veldig mye å henge fingrene i mot mange lag, det er i kampene mot RBK, 08 og Molde vi trenger en matchvinner mellom stengene. Jeg ber til fotballgudene om at vi har det og at Brann slipper å signere ny sisteskanse i sommer.

Men, Brann virker sterke, skummelt sterke.

ACHTUNG

Helt seriøst, med den målteften Gilli har, kunne han ha spilt senterspiss?

Lasaron

Quote from: ACHTUNG on March 02, 2019, 17:03:37 PMHelt seriøst, med den målteften Gilli har, kunne han ha spilt senterspiss?

Jeg har jo vært inne på det, og mener ja.
Tren på langskudd

Lasaron

For å utdype veldig kort: Han hadde klart førsteforsvarsjobben utmerket, han har målteft, og han vil være vår største bakromstrussel siden Helstad.
Tren på langskudd

SeLyren

Ja det er en voldsom fart på Gili, han er litt veddeløpshest. Han er jo allsidig, men eg tror kanskje han er best på venstrebacken. Spillte vell der med bravur noen kamper i fjor. Kunne nok også gjort det bra som indreløper og spiss. Han mangler litt på det tekniske, å ta seg forbi motstander sliter han med, visst han ikke får brukt farten sin.
Innleggskvaliteten kunne også vært bedre, men han glimter til. Alt i alt er Gili en veldig nyttig spiller for oss, og eg tror LAN setter han veldig høyt.

haak

Gilbert Koomson i ferd med å spille seg ut av serielaget.
Riktignok en fin assist på 3. målet men utover det bidrar han sørgelig lite.
Strand og Gilli mest åpenbare kanter nå.

Giles

Hva i all dager skal Strand gjøre på kant? Det er hans dårligste posisjon.

Finfin respons

Målteft og bomteft. Gilli bommet på en vannekte 99 prosent sjangse fra 5 meter, den hadde Skålevik satt 10 av 11 ganger.
Kanskje.

ACHTUNG

Noen som har oversikt over hvem som ikke blir med på treningsleiren til Marbella?

ACHTUNG

March 08, 2019, 09:57:00 AM #145 Last Edit: March 08, 2019, 16:53:48 PM by ACHTUNG
RBK stiller uten voldsmannen mot Brann. Skal jeg være helt ærlig, så har jeg ikke helt snøring på hva som er RBKs foretrukne førsteellever pr nå, men jeg vet at de må stille med en annen spiss enn både voldsmannen og Søderlund, i og med at haugesunderen er på vei tilbake fra skade. Trondsen er visst også småskadet. Jebali har forsvunnet til Saudi Arabia, Akintola har kommet fra Danmark på utlån, etter 1 år i FKH, så der kommer de vel ut i balanse. Valsvik er ny og Gjermund Åsen er vel den man kan kalle en klar forsterkning.

Min ukvalifisert gjetning på hva RBK kommer med fra start søndag:

Hansen

Meling  Hovland   Reginiussen  Hedenstad

Åsen     Mike J   Konradsen

Helland    Akintola   Agdenberro

Benk: De Lanley, Botheim, Lundemo, Trondsen, Denic, Valsvik, Serbeci og Ogbu.

(basert på lagoversikt på RBK.no)


Jeg tipper Brann starter med følgende:


Holmen

Teniste   Vito  Løfgren  Kristiansen

Løkberg   Yttergaard  Haugen

   Gilli     Bamba    Strand

Benk: Opdal, Grøgaard, Rismark, Acosta,, Barmen, Gilbert, Ordagic, Kjelsrud, Karadas, pluss evt Bildøy & co.

Lasaron

Tynn midtbanetrio, det der.
Tren på langskudd

Nixon

Har vi endelig en spiller som er så god at han spiller for to?
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

Ups, Haugen inn, det er nå rettet!

Superjack

Quote from: ACHTUNG on March 08, 2019, 09:57:00 AMRBK stiller uten voldsmannen mot Brann. Skal jeg være helt ærlig, så har jeg ikke helt snøring på hva som er RBKs foretrukne førsteellever pr nå, men jeg vet at de må stille med en annen spiss enn både voldsmannen og Søderlund, i og med at haugesunderen er på vei tilbake fra skade. Trondsen er visst også småskadet. Jebali har forsvunnet til Saudi Arabia, Akintola har kommet fra Danmark på utlån, etter 1 år i FKH, så der kommer de vel ut i balanse. Valsvik er ny og Gjermund Åsen er vel den man kan kalle en klar forsterkning.

Min ukvalifisert gjetning på hva RBK kommer med fra start søndag:

Hansen
Meling  Hovland   Reginiussen  Hedenstad
Åsen     Mike J   Konradsen
Helland    Akintola   Agdenberro
Benk: De Lanley, Botheim, Lundemo, Trondsen, Denic, Valsvik, Serbeci og Ogbu.
(basert på lagoversikt på RBK.no)


Jeg tipper Brann starter med følgende:

Holmen
Teniste   Vito  Løfgren  Kristiansen
Løkberg   Yttergaard  Haugen
   Gilli     Bamba    Strand
Benk: Opdal, Grøgaard, Rismark, Acosta,, Barmen, Gilbert, Ordagic, Kjelsrud, Karadas, pluss evt Bildøy & co.

Spent på den, usikker på om det blir Koms eller Gilli, men jeg liker det oppsettet bedre med Gilli.
Jeg vet ikke hva annet av spillere RBK har hentet, men de bør bli fryktelig gode fremover på banen, og så har de et kjempeproblem bakover om Reginiussen blir ute.
Brannsupporter.

Go Up