• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2019

Started by Lasaron, October 16, 2018, 21:07:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

For øvrig; selvsagt hadde han Tesla.  :P
Elbilfolkets Audi.
Gå av.

ACHTUNG

For øvrig må det sies at kompis har sine gode sider og han er moro å se Brann sammen med, men han har åpenbart litt sviktende sosiale antenner. (han tenker nok at "du kan ikke forvente å nyte godt av de fordelen jeg har oppnådd, ved å ha mitt eget firma")

En annen kompis av, en enda større kremmer, som jeg går på Stadion en sjelden gang med, ble til sist "fersket" av en, som var på den samme "romjulssamlingen" som jeg var med på, i regi av kremmeren, da han begynte å samle inn kvitteringene til gjestene. Etter at han ble "hengt ut" offentlig, foran hele selskapet, "nei, du ska`kkje komme gratis unna denne gangen, droppet han praksisen, hehe!

Det er vel vel slik at jeg innimellom lurer på hvilke venner jeg egentlig har, bortsett fra han med hytte på Voss, som det aldri har vært denslags tull med, hehe!

Corran

Quote from: ACHTUNG on January 25, 2019, 11:04:20 AMFor øvrig må det sies at kompis har sine gode sider og han er moro å se Brann sammen med, men han har åpenbart litt sviktende sosiale antenner. (han tenker nok at "du kan ikke forvente å nyte godt av de fordelen jeg har oppnådd, ved å ha mitt eget firma")

En annen kompis av, en enda større kremmer, som jeg går på Stadion en sjelden gang med, ble til sist "fersket" av en, som var på den samme "romjulssamlingen" som jeg var med på, i regi av kremmeren, da han begynte å samle inn kvitteringene til gjestene. Etter at han ble "hengt ut" offentlig, foran hele selskapet, "nei, du ska`kkje komme gratis unna denne gangen, droppet han praksisen, hehe!

Det er vel vel slik at jeg innimellom lurer på hvilke venner jeg egentlig har, bortsett fra han med hytte på Voss, som det aldri har vært denslags tull med, hehe!
Det heter vel at man får venner som fortjent
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ACHTUNG

Hehe, venner blir etterhvert erstattet med familie. Og det er vel bare å registrere at flere av vennene man hadde som svirebrødre back in the hey days har blitt særere med årene.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Quote from: Spelaren on January 25, 2019, 08:43:20 AMFor øvrig; selvsagt hadde han Tesla.  :P
Elbilfolkets Audi.
Mitt råd, Audi plug-in hybrid, det beste fra to verdener :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Nå er det mulig å flytte internt på feltene dere har valgt uten ekstra kostnad. Flyttet selv frå 9. til 12. rad og inn mot midten på nye Fjordkraft felt G. Alt som trengtes var en epost til kamp@brann.no så ble det gjort på 0,niks.
Gå av.

Lasaron

Tren på langskudd

Gulløl

Quote from: Spelaren on January 30, 2019, 20:02:55 PMNå er det mulig å flytte internt på feltene dere har valgt uten ekstra kostnad. Flyttet selv frå 9. til 12. rad og inn mot midten på nye Fjordkraft felt G. Alt som trengtes var en epost til kamp@brann.no så ble det gjort på 0,niks.
Mulig å flytte fra felt D til G også på Fjordkraft ? Det er jo samme pris.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Gå av.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Med allerede 6270 solgte er Brann i god rute til å få det beste partoutkortsalget siden 2012. Absolutt positivt selv om det fremdeles er et stykke opp til årene 2007 - 2010.

Statistikk antall solgte partoutkort siden "gullet kom hem":
2018: 6640
2017: 7130
2016: 6424
2015: 5200
2014: 6 700
2013: 7 000
2012: 8 200
2011: 8 000
2010: 10 196
2009: 11 700
2008: 13 020
2007: 13 065
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

March 07, 2019, 15:33:49 PM #62 Last Edit: March 07, 2019, 20:52:28 PM by Optimist
Quote from: Gulløl on March 06, 2019, 17:49:15 PMMed allerede 6270 solgte er Brann i god rute til å få det beste partoutkortsalget siden 2012. Absolutt positivt selv om det fremdeles er et stykke opp til årene 2007 - 2010.

Statistikk antall solgte partoutkort siden "gullet kom hem":
2018: 6640
2017: 7130
2016: 6424
2015: 5200
2014: 6 700
2013: 7 000
2012: 8 200
2011: 8 000
2010: 10 196
2009: 11 700
2008: 13 020
2007: 13 065


Kanskje vi kan klare å bikke 10 000 partoutkort igjen hvis Brann klarer å bli en skikkelig etablert toppklubb med Europacupspill hvert år 🙏🏼
Kokende idiot

ACHTUNG

Den dagen Brann bikker 10.000 p-kort igjen, det er da man Brann kan drømme om høye tilskuersnitt igjen.

opplett

Så lenge vi kan øke litt og litt for hvert år fremover, om det så bare er snakk om hundre flere enn året før, så er jeg positiv.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

Brann melder at 6700 partoutkort er solgt pr. i dag, som er over totalen på 6640 for hele 2018-sesongen. Passerer det 7000 solgte som det ganske sikkert gjør blir det det beste salget siden 2012.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kai-Olai

Quote from: Gulløl on March 25, 2019, 14:27:50 PMBrann melder at 6700 partoutkort er solgt pr. i dag, som er over totalen på 6640 for hele 2018-sesongen. Passerer det 7000 solgte som det ganske sikkert gjør blir det det beste salget siden 2012.


Hvis du ser bort fra 2017? 🤓

Gulløl

Quote from: Kai-Olai on March 25, 2019, 15:48:10 PMHvis du ser bort fra 2017? 🤓
Ja. Passerer 7130 mente jeg. Og det gjør det nok før 16 mai.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kai-Olai

Quote from: Gulløl on March 25, 2019, 16:24:04 PM
Quote from: Kai-Olai on March 25, 2019, 15:48:10 PMHvis du ser bort fra 2017? 🤓
Ja. Passerer 7130 mente jeg. Og det gjør det nok før 16 mai.

Vet om enkelte her inne som kunne vridd det innlegget ditt som Magnus Carlsen vrir blod fra stein.

Nixon

Spørreundersøkelse fra Brann om partoutkortfornyelse der første spørsmål går rett på sak: "Kommer du til å fornye partoutkortet for 2020?" Lurer på om jeg skal svare "Nei, det kommer ikke til å bli fornyet" bare for å skremme de litt. For regner med at en del andre kommer til å svare akkurat det samme. Og mene det.
Rød makt på Hansa

1908

Hvis LAN prosjektet fortsetter inn i 2020, så vil de miste mange!

Henki

Quote from: Nixon on October 04, 2019, 18:18:53 PMSpørreundersøkelse fra Brann om partoutkortfornyelse der første spørsmål går rett på sak: "Kommer du til å fornye partoutkortet for 2020?" Lurer på om jeg skal svare "Nei, det kommer ikke til å bli fornyet" bare for å skremme de litt. For regner med at en del andre kommer til å svare akkurat det samme. Og mene det.

Spillestil var i hvert fall en av de tingene man kunne oppgi som årsak for hvorfor man ville/ikke ville fornye. Så det var i hvert fall mulig å gi litt beskjed.
Ballen skal fremover!

Superjack

Så er spørsmålet hva man vil oppnå med dette.
For dem som vil presse LAN ut, er det realistisk? Han har ikke mistet garderoben og fortsatt et godt antall som ikke ser bedre alternativer. Jeg er en av dem som ikke ser bedre alternativer.

Etter 2013 sesongen var det et mer unisont rop om Skarsfjord sin avgang, inkludert fullt opprør i garderoben.

Brannsupporter.

krakra

Jeg håper klubben er proff nok til å vurdere dette på alvor etter sesongen. Og at de da vektlegger litt mer enn tidligere prestasjoner vs. at noen supportere vil ha ham sparket.

Jeg mener at tiden er inne for å bytte trener, men mener samtidig at hvis Brann noen sinne skal bli en stabil toppklubb så kan de ikke la seg presse til sparking, ansettelser, kjøp og salg av supportere og omgivelsene. De har faktisk veldig lite peiling.

Jose Arrogantio

Tja, supportere og omgivelsene er en viktig del av økonomien, og Brann blir heller ikke en stabil toppklubb uten supportere på kamp. Så om presset kommer i form av at folk ikke kommer på kamp om ikke endringer skjer så synes jeg det er helt greit om Brann lar seg presse.

Henki

Quote from: krakra on October 05, 2019, 17:53:55 PMJeg håper klubben er proff nok til å vurdere dette på alvor etter sesongen. Og at de da vektlegger litt mer enn tidligere prestasjoner vs. at noen supportere vil ha ham sparket.

Jeg mener at tiden er inne for å bytte trener, men mener samtidig at hvis Brann noen sinne skal bli en stabil toppklubb så kan de ikke la seg presse til sparking, ansettelser, kjøp og salg av supportere og omgivelsene. De har faktisk veldig lite peiling.


Vi må ha tillit til at klubbledelsen og styret i Brann klarer å holde hodet kaldt. Det er i hvert fall ingenting som tyder på at de har arvet det forrige regimet sin relativt populistiske tilnærming til å drive fotballklubb.

Men, gjengen på Kniksens plass må jo ta med i beregningen at publikum kjeder seg når de er på Brannkamp. Faktisk så kjeder folk seg så voldsomt at det er flere tusen hver kamp som ikke gidder å bruke billettene sine, eventuelt ikke takker ja til billetter de blir tilbudt. Det må da være et problem som man må forholde seg til? Og en del av årsaken til at problemet har oppstått ligger hos treneren.

For ordens skyld: Skal man avslutte samarbeidet med LAN må det selvsagt forutsettes at klubben har en klar plan og mening med å gjøre nettopp det. At man ikke sparker bare for å sparke.
Ballen skal fremover!

Giles

Tillit til at ledelsen holder hodet kaldt?
Hvis de holder hodet kaldt og er alminnelig oppegående så er de nødt til å se at Brann går feil vei på alle områder.
Spillet er grusomt, publikum er lei, talenter finnes ikke,hele klubben er gått fra å være fargerik til å bli grå og likegyldig.
Et system som bare tenker sikkerhet først kommer ingen vei. Det må offensiv tenkning inn i alle ledd, farge og galskap.
Brann må være det forjettede land. Stedet der regnbuen ender.

Go Up