Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/public_html/forum/Sources/Subs.php on line 4296
Partoutkort 2019
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2019

Started by Lasaron, October 16, 2018, 21:07:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Jeg er nede i en historisk bølgedal i min Branninteresse. Likevel har jeg nå nettopp, sammen med mine to faste kompanjonger, fornyet partoutkortet til neste sesong. Det vil si, nå skal vi på den nye tribunen, på midten. Det blir standsmessig.

Forøvrig: TicketCo bruker benevnelsen "sesongkort." Det er intet mindre enn en skandale!
Tren på langskudd

Optimist

E det mulig? Send en Mail til Brann eller TicketCo og få de til å endre det asap!
Kokende idiot

Spelaren

Nekter å fornye noe som helst om det ikkje korrigeres.
Gå av.

Finfin respons

A propos pass.
Disse passpartout-billettene de har solgt i høst, hvorfor ikke videreføre konseptet?
5 kamper inkl. 16.mai. kr. ....
Kanskje.

Optimist

Noen som har peiling på hva de to hvite feltene ved siden av bortefeltet er for noe? På det nye billettkartet til Brann altså
Kokende idiot

1908

Jeg tror alle hvite felt er borte supportere..

Kirk

Quote from: 1908 on October 20, 2018, 18:22:18 PMJeg tror alle hvite felt er borte supportere..

Kan det virkelig stemme? Trodde bortesupporterne kun skulle plasseres i svingen(?)

For øvrig 4072 plasser på den nye tribunen i følge salgskartet. Totalt 15641 plasser. Noen som vet hvor mange VIP-plasser som kommer i tillegg?

1908

Virker for meg at de skal være der de er i dag + hjørnet..

Optimist

De hvite feltene (bortsett fra bortefeltet) er visst for hjemmesupportere, bare at man ikke kan kjøpe partoutkort der.
Kokende idiot

Gulløl

Var det ikke i dag Brann skulle starte partoutkort salget på Fjordkraft for alle som har partoutkort i år og som ønsker å bytte? Brann har i informasjonen på hjemmesiden oppgitt at det blir sendt ut epost og SMS med lenke. Noen som har fått denne lenken? Jeg har ikke hørt noe fra Brann.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

ostraume

Da er jeg offisielt blitt et sittesvin. Blir kos på nyetribunen med Torvanger og de gamle grinebiterne.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

October 22, 2018, 21:36:57 PM #12 Last Edit: October 22, 2018, 21:49:23 PM by Gulløl
Flyttet over til Fjordkraft vi også. Ryggen mot veggen blir stas.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

bernu

Leser at de skal utredes flytting av Bataljonen til Øvre Frydenbø.
Hvor reelt er det at dette bli en realitet?
Bør man flytte fra felt c nå? Eller avvente...
HANSA - Z

Nixon

Hvor leser du dette? Jeg vet at Bataljonen har ønsket seg dette i flere år der ett av argumentene er at sangen skal bli forsterket av å komme nærmere taket. Men er det et godt nok argument for å tvangsflytte en haug med supportere som har fast plass på den øvre delen i dag? Jeg mener nei.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: Nixon on October 25, 2018, 11:48:15 AMHvor leser du dette? Jeg vet at Bataljonen har ønsket seg dette i flere år der ett av argumentene er at sangen skal bli forsterket av å komme nærmere taket. Men er det et godt nok argument for å tvangsflytte en haug med supportere som har fast plass på den øvre delen i dag? Jeg mener nei.

Quote from: Nixon on October 25, 2018, 11:48:15 AMHvor leser du dette? Jeg vet at Bataljonen har ønsket seg dette i flere år der ett av argumentene er at sangen skal bli forsterket av å komme nærmere taket. Men er det et godt nok argument for å tvangsflytte en haug med supportere som har fast plass på den øvre delen i dag? Jeg mener nei.

Det står i eposten fra brann. Utredes i 2019 og flyttes opp fra 2020 hvis de finner ut at det er en god ide.
"og der snubler Sæternes igjen"

bernu

Jeg og syns det blir rart å tvangsflytte så mange supportere som sitter på øvre idag.
Nye fjorkraft er allrede godt fylt opp.
Får vi i så fall tilbud om tilsvarende gode plasser?
Jeg sitter på fremste rad på øvre. Rad 14.
Ikke mange andre steder på stadion jeg vil være fornøyd med å tilbudt plass.....
HANSA - Z

Corran

Håper for guds skyld det ikke blir en realitet. Har plasser på øvre som jeg ikke vil flytte fra og som det ikke er lett å finne tilsvarende til.
Og det er mange som meg så Brann bør ikke gjennomføre dette
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Finfin respons

Men det er en god idé å samle stemmene litt og la de slå i taket og nedigjen.
Man gjør det samme med glørne i et bål. Man samler dem. Dumt å gjøre det når det er for seint.
Men jeg skjønner bernu og andre også.
Kanskje.

Lasaron

Dette er et klassisk dilemma mellom dydsetikk og konsekvensetikk.
Tren på langskudd

Gulløl

November 03, 2018, 14:20:59 PM #20 Last Edit: November 03, 2018, 14:28:30 PM by Gulløl
Sånn grovt sett (uten å ha fintellet) er det solgt partoutkort på ca. 70 % av kapasiteten på nye Fjordkraft allerede nå. Altså på dei fem feltene som det blir solgt partoutkort til, felt D-E-F-G-H. Vil nok komme over 80 % dekning av partoutkort før 2019 sesongen starter. Med enkeltsalg av billetter vil det nok passere 90 % dekning på de fem feltene til mange av kampene.
Mye kan tyde på allerede nå at Fjordkraft blir den mest populære tribunen i 2019. En tribune som nok allerede har og vil forflytte flere folk fra endefeltene på grunn av gunstig prising til alle grupper og bedre utsikt til banen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Jeg og kompisene fablet om å kjøpe pkort på nye søndre i 2019, i forkant av Brann - RBK, det snakker vi ikke om lenger nå. Det hadde blitt boom om Brann hadde tatt RBK. Sånn går det når man ikke kjenner sin besøkelsestid.

Spelaren

Quote from: ACHTUNG on November 03, 2018, 14:48:13 PMJeg og kompisene fablet om å kjøpe pkort på nye søndre i 2019, i forkant av Brann - RBK, det snakker vi ikke om lenger nå. Det hadde blitt boom om Brann hadde tatt RBK. Sånn går det når man ikke kjenner sin besøkelsestid.

Kom igjen. Kjøp deg et partoutkort sammen med kompisene dine. Branns økonomiske framtid avhenger av deg!
Gå av.

Nixon

Lurer på om Torvanger er like mye enten av eller på på hjemmebane også. Kan se for meg at det kan bli litt slitsomt for de andre!:)
Rød makt på Hansa

Corran

Der kom eg til å tenke på teksten Hvorfor er veien fra himmelen til helvete så kort?
Denne gjelder vel også for Torvanger
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

En herværende nettside har gjort meg oppmerksom på at jeg fornyet partoutkortet mitt på denne dag i 2013. Hvorfor? Fordi Rune Skarsfjord forsvant ut av klubben. Jeg hadde en liten boikott gående, som svært mange andre den høsten. Noe som igjen betyr at det om noen uker er fem år siden Norling sin legendariske pressekonferanse på Stadion. Skal si tiden går fort!:)
Rød makt på Hansa

Nixon

Partoutkort fornyet i kveld! Har ingenting med at jeg skal være god supporter og uselvisk skal støtte klubben på en tøff og vanskelig kveld. Men fordi det er doble bonuspoeng på Mastercardet denne helgen!:)
Rød makt på Hansa

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

3 kort fornyet før helgen, på den nye tribunen.
Gå av.

Gulløl

November 13, 2018, 11:49:38 AM #29 Last Edit: November 13, 2018, 12:04:09 PM by Gulløl
Snakket med noen som allerede har fornyet på øvre Frydenbø og ikke var klar over at de kan "tvangsflyttes" etter 2019 sesongen. Muligheten for at Store Stå kan flyttes opp på øvre etter utredingen er absolutt til stede siden flere grupperinger ønsker dette etter det jeg har forstått. Nå har Brann vært ganske klar i denne informasjonen i forkant av partoutkortsalget så folk burde klart å få det med seg.

Problemstillingen for de som avventer til etter kommende sesong med å eventuelt bytte plass er at det ikke blir særlig gode plasser å velge mellom ellers på Stadion om en ikke vil betale mer. Blant annet er omtrent 70 % av partoutkortplassene på nye Fjordkraft allerede solgt, noe som også vil øke fremover mot seriestart. Dette er plasser som er priset likt som øvre Frydenbø bortsett fra midtfeltene. Trolig blir den nye Fjordkraft tribunen også den mest besøkte neste år når en nå ser hvor mye som allerede er solgt og den gunstige prisingen. Tror også den nye tribunen stemningsmessig får seg et godt løft i forhold til den gamle tribunen siden mange av de de engasjerte på midtfeltene på øvre Frydenbø nå flytter over og det og blir en mer tettere befolket tribune.

Litt vemodig å flytte fra øvre Frydenbø men følte valget likevel var enkelt når plassene vi nå har fått er bedre og får sitte på en langside til samme pris på en flunkende ny tribune med "veggen" i ryggen og ut av syne. Håper det også blir "puteseter" som på den andre langsiden men det vet jeg ikke.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

https://www.brann.no/nyheter/Tapte%20-%20men%20skal%20ut%20i%20Europa%20igjen

Må jo le litt av Brann som prøver å bruke e-cup neste år for å promotere salget av partoutkort. "Slik blir du med på reisen!" skriver de og lokker med at man er garantert plass dersom man har partoutkort. Som om det blir problemer med å kjøpe i døren til den ekstra kampen på Stadion neste sommer!;)
Rød makt på Hansa

ostraume

Bare vent til Livvarpol (krøvel, hvor er du!) blir trukket i siste kvalrunde :-)
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

November 13, 2018, 13:29:21 PM #32 Last Edit: November 13, 2018, 13:31:16 PM by Gulløl
Hadde vært stas å møtt Åtvidabergs FF igjen. Minner om magi fra 2006 og 2684 tilskuere, litt av en reise.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Vi skal ikke fordumme Brann, med absolutt alt de gjør, men akkurat nå, etter det pinlige tapet for KBK og tapet av andreplassen, som ville ha sikret oss en enklere vei til EL-gruppespill, så er det ikke slik at folk går mann av huse for å sikre seg p-kort. Og spesielt ikke nå som det står 4000 nye ekstra plasser ledig, til neste år. Det er så enkelt som at med suksess, glede og god fotball, gjerne en sesong kronet med gull, da ville pkort-salget ha tatt fullstendig av. Meg og min faste makker snakket like før RBK, mens vi så på søndre langside, at om det går veien og om vi slår RBK og til slutt vinner serien, da kjøper vi partoutkort. Etter kampen hadde stemningen snudd fullstendig. Fotball er marginer på alle mulige måter, vi har ikke blitt godt vant i Bergen, men det skal ofte noe ekstra til før det tar av.

Og for all del, vi skal gå på kamper som vanlig vi, og gjerne legge mer igjen, enn de 2.800 det vil koste oss å ha pkort og veldig ofte rekrutterer vi 2-3 andre, som ikke har interesse av pkort. Så man skal ikke alltid tro at pkort er nøkkelen alltid, men det gir selvsagt Brann et fundament og forutsigbarhet, et grunnfjell. Om Brann hadde hatt den suksessen RBK har hatt de siste årene, så hadde det vært elektrisk på tribunene, hver kamp, akkurat det er fryktelig trist og det er i det lange løp skadelig for den almenne fotballinteressen at RBK er enerådende på å ha suksess. At tyngdepunktet for norsk fotball befinner seg i en region som har relativt begrenset befolkningsmengde, er både litt forunderlig og trist. Brann hadde sjansen til å bryte forbannelsen i år, nå får vi håpe at Molde gjør jobben til neste år og baner veien for mulig Brannsuksess året etter.

Yngve

Quote from: ACHTUNG on November 13, 2018, 14:24:19 PMMeg og min faste makker snakket like før RBK, mens vi så på søndre langside, at om det går veien og om vi slår RBK og til slutt vinner serien, da kjøper vi partoutkort. Etter kampen hadde stemningen snudd fullstendig.

Du er i alle fall biletet på tidenes medgangssupporter. Det skal du og kompisen ha.

Men det er klart at denne hausten har det vore svært langt mellom høgdepunkta, når me då har ein trenar som intenst hatar media og strengt tatt kjem med alle dei gale oppsummeringane etter kamp, så bidreg det ytterst lite til å bygga entusiasmen. For den ligg der og den har lyst til å verta lokka fram. Det er bortekampen mot FKH eit godt døme på. Og trøkket og stemninga utanfor stadda og innanfor portane mot RBK (i alle fall til keeper og forsvar sovna) var på høgde med 2007.

Så det er moglegheiter.

Eg såg i avisa i dag at Brann har søkt kommunen om å få flagga på kommunens flaggstenger i samband med kamp (vert avvist), men det er i alle fall eit døme på at dei tenkjer rett. No vil dei flagga på Torgallmenningen i staden. Det er ei lita byrjing på å få klubben meir synleg i bybildet. Det er bra.

Nixon

Quote from: Yngve on November 13, 2018, 16:51:07 PMMen det er klart at denne hausten har det vore svært langt mellom høgdepunkta, når me då har ein trenar som intenst hatar media og strengt tatt kjem med alle dei gale oppsummeringane etter kamp, så bidreg det ytterst lite til å bygga entusiasmen.

https://www.medier24.no/artikler/bergenspressa-hardt-ut-mot-brann-i-felles-opprop-uakseptabelt/450815

En lukket sak på Medier24 om at BT, BA, NRK Hordaland og TV 2 ikke er veldig fornøyde med mediehåndteringen til Brann. Det er jo veldig tydelig at det ikke samarbeides veldig godt, og det er vel nærliggende å tro at mye av dette kommer fra Nilsen fra Brann sin side.

Jeg kjøper ikke helt argumentet fra Brann om at "For å etablere seg i toppen av norsk fotball krev prioriteringar og disiplin". Trykket er ikke så stort i Norge, selv ikke i Bergen, at Brann må legge inn såpass mye tiltak for å skjerme spillerne. For til syvende og sist kan klubben bli skadelidende fordi det blir vanskeligere å bygge profiler og skape entusiasme. Rart at de ikke ser dette selv.

At en trener i Brann i tillegg ikke bør legge seg for mye ut med lokalavisene er en annen sak. Det blir spennende å følge denne krigen de neste par årene.
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

November 13, 2018, 18:17:29 PM #36 Last Edit: November 13, 2018, 18:20:50 PM by ACHTUNG
Quote from: Yngve on November 13, 2018, 16:51:07 PM
Quote from: ACHTUNG on November 13, 2018, 14:24:19 PMMeg og min faste makker snakket like før RBK, mens vi så på søndre langside, at om det går veien og om vi slår RBK og til slutt vinner serien, da kjøper vi partoutkort. Etter kampen hadde stemningen snudd fullstendig.

Du er i alle fall biletet på tidenes medgangssupporter. Det skal du og kompisen ha.

Men det er klart at denne hausten har det vore svært langt mellom høgdepunkta, når me då har ein trenar som intenst hatar media og strengt tatt kjem med alle dei gale oppsummeringane etter kamp, så bidreg det ytterst lite til å bygga entusiasmen. For den ligg der og den har lyst til å verta lokka fram. Det er bortekampen mot FKH eit godt døme på. Og trøkket og stemninga utanfor stadda og innanfor portane mot RBK (i alle fall til keeper og forsvar sovna) var på høgde med 2007.

Så det er moglegheiter.

Eg såg i avisa i dag at Brann har søkt kommunen om å få flagga på kommunens flaggstenger i samband med kamp (vert avvist), men det er i alle fall eit døme på at dei tenkjer rett. No vil dei flagga på Torgallmenningen i staden. Det er ei lita byrjing på å få klubben meir synleg i bybildet. Det er bra.

Dersom du våger å kalle meg og min kompis, som kjøper billett alle kamper, med eller uten pkort, så kan du rett og slett ta deg et godt tak. Vi har fulgt Brann siden slutten av 70-tallet og vil ha oss frabedt av å bli klassifisert av en jeg tipper ikke har mange Brannårene på baken. Fjott.

Og en irrasjonell side av meg skal unnlate å bli provosert av en som skriver  på plettfritt nynorsk, hehe!

Gulløl

Veldig bra at Brann allerede har solgt 880 av 1000 barnepartoutkort. Resten forsvinner nok før nyttår. Rekrutteringen til Stadion er i klar bedring. Er vel flere enn meg som har merket at det siste par årene har vært mer barn på Stadion enn for noen år siden da prisingen skjøv mange familer vekk fra Stadion. Kommende år blir det nok enda litt bedre når det er blitt familievennlige priser på en langside.
https://www.brann.no/nyheter/kun-120-barnepartoutkort-igjen
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Brann ligger vel litt foran skjema på partoutkortsalget i forhold til de siste 3-4 årene?
Kokende idiot

Gulløl

Quote from: Optimist on January 23, 2019, 21:14:51 PMBrann ligger vel litt foran skjema på partoutkortsalget i forhold til de siste 3-4 årene?
Jepp solid økning.
https://start.ticketco.events/no/blogg/solid-sesongkort-okning/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

En kompis av meg foreslo for meg at vi skulle kjøpe to sesongkort via firmaet han driver. Ok, tenkte jeg, vel vitende om at han vil oppnå skattefordeler og ekstremt sett ende opp med å betale ekstremt sett opp til halvparten av det det koster med et sesongkort. Derfor spurte jeg ham forsiktig, hva jeg skulle betale. Full pris, var svaret og da svarte jeg tilbake at da kan han bare kjøpe seg et sesongkort via firmaet, så ordner jeg setet ved siden av, direkte med Brann. For hvorfor skal jeg sponse ham, slik at han i realiteten kan ende opp med å betale nesten ingenting for sit eget sete? I ettertid fant jeg også ut at jeg også det kommende året vil foretrekke å kjøpe løst, i og med at jeg skal ha med meg en eller flere av podene på kamp, samt at jeg innimellom går med andre enn denne kompisen på kamp. Så får man se om kompis kjøper et sesongkort for seg selv, og om det er plasser ledig ved siden av ham, fra kamp til kamp.

Jeg hadde ikke forventet å få hele skattefordelen kompis ville ha nytt, men om han hadde tilbydt meg 500,- i retur, etter at jeg hadde skutt inn hele summen for årskort, så hadde jeg vært fornøyd. Om det irriterer meg? Absolutt.

Corran

Om det skal kalles kompis så er det vel helt naturlig med faktisk pris/utgift delt på antall?
Hadde fått sjokk om en jeg kalte kompis skulle tjene penger på meg på noe sånt. Kunne heller aldri gjort det mot noen jeg inviterte til å sitte sammen med meg.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Er det han med hytte på Voss?
Rød makt på Hansa

Spelaren

Tipper han har elbil som bil nr 2.
Gå av.

ACHTUNG

Nei, han med hytten på Voss går knapt på Stadion lenger. Vær obs dere som har kompiser som tar det på firmaet, at de ikke sparer penger på din bekostning!

Nixon

Quote from: Spelaren on January 24, 2019, 16:12:41 PMTipper han har elbil som bil nr 2.

Sannsynligvis. Og så tar han kilometergodtgjørelse som for en bensinbil fra Torvanger når de samkjører til Stadion. Jeg begynner å like fyren!
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

January 24, 2019, 16:20:33 PM #46 Last Edit: January 24, 2019, 16:24:00 PM by ACHTUNG
Quote from: Spelaren on January 24, 2019, 16:12:41 PMTipper han har elbil som bil nr 2.

Hehe, elbilen er nok hoved og den eneste. Tesla!

Jeg kjører selvsagt elbil til og fra Stadion, selv.

Spelaren

Quote from: ACHTUNG on January 24, 2019, 16:20:33 PM
Quote from: Spelaren on January 24, 2019, 16:12:41 PMTipper han har elbil som bil nr 2.

Hehe, elbilen er nok hoved og den eneste. Tesla!

Jeg kjører selvsagt elbil til og fra Stadion, selv.

Ja, det er eneste måten å bevege seg den retningen nå for tiden.
Gå av.

ACHTUNG

January 24, 2019, 20:05:12 PM #48 Last Edit: January 25, 2019, 10:59:40 AM by ACHTUNG
Nå og da sykles det til og fra, men problemet er at man blir så dækelsk svett. Jeg klarer ikke å sykle i labbetempo, er jeg på to hjul, da er det, ut i fra mine forutsetninger, full pinne.

ostraume

Du trenger deg en el-sykkel, Torvanger. Så knuser du hyttekompisen din på miljø. Hold oss oppdatert!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up