• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Daouda Bamba

Started by Nixon, August 15, 2018, 13:51:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Det står ikkje noko om at det var flying start, så då trur eg ikkje det var det. Tidene ville dei ikkje offentleggjere.
Heldigvis har vi skyhøye ambisjoner

Gulløl

Det står i artikkelen at Bamba ihvertfall er raskere enn under testene i fjor.
Styreleder Lunde:  - Jeg er livredd for å tape de tre første kampene neste sesong......

Miller

Quote from: Lasaron on January 28, 2020, 06:50:22 AMDet står ikkje noko om at det var flying start, så då trur eg ikkje det var det. Tidene ville dei ikkje offentleggjere.

Om det ikke var flyging er det imponerende av en midtstopper å være topp 3!

Gulløl

February 07, 2020, 00:54:17 AM #253 Last Edit: February 07, 2020, 01:04:32 AM by Gulløl
Det at Bamba fortsetter med ufine ting er noe trenerteamet bare må ta tak i med en gang overfor spilleren. Kan nesten begynne å lure på om han går inn i en slags transe i kampsituasjoner der sunn fornuft og hvordan han skal oppføre seg forsvinner. For han er vel såpass intelligent(?) at han nå bør vite hvor landet ligger og hvor mye mer som blir akseptert av episoder.

Klipp fra Pamer sin kommentar i fredagens avis:
Svar nummer 2: Brann ønsker å ha Daouda Bamba som sitt tydelige førstevalg. Tanken er at spissen skal vokse på å bli dyrket som målscorer og stjerne. En god tanke, men svaret fra kampen mot Åsane var nedslående. Bamba burde hatt gult kort tidlig for å plante hånden i strupen på en Åsane-spiller og fortsatte å operere lett ufint. Han leverte heller ingen sterk kamp. Hvis Brann skal gjøre seg avhengig av at hissigproppen fra Afrika leverer stabilt, er det risikabelt.
Styreleder Lunde:  - Jeg er livredd for å tape de tre første kampene neste sesong......

Go Up