• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Christian Eggen Rismark

Started by Nixon, August 15, 2018, 11:52:34 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Corran

Rismark er god og gir oss en ny dimensjon, men han har noen merkelige pasninger/avklaringer  av og til
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

haak

Gulløl

Quote from: haak on March 11, 2019, 20:06:26 PMChristian Eggen Rismark fremstår som en spiller med et stor fotballhode.

https://soundcloud.com/rasmus-saga/lokbergs-brann-fakkel-rbk-tar-ikke-medalje
At LAN var hjemme hos selveste Nils Arne Eggen i fjor sommer og snakket fotball har vel ikke vært opplyst om før. Nå er vel Brann etter kampen i går mer Rosenborgsk enn Rosenborg. Tipper lett hvilket fotball lag Eggen senior applauderte mest i går. Snart ringer vel journalistene til han og får vite hva han mener om Rosenborg utgaven i år, kan bli show : )
Styreleder Lunde:  - Jeg er livredd for å tape de tre første kampene neste sesong......

Bruiser

Hører på dei no, likandes karer!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Gulløl

Fremdeles plaget med sykdom siden han ikke var med i troppen mot VIF ? Eller blir Løfgren vurdert som en bedre midtstopper ?
Styreleder Lunde:  - Jeg er livredd for å tape de tre første kampene neste sesong......

Egeme

Quote from: Gulløl on April 26, 2019, 11:14:25 AMFremdeles plaget med sykdom siden han ikke var med i troppen mot VIF ? Eller blir Løfgren vurdert som en bedre midtstopper ?

Han foretrekkes nok. Vet ikke med sist kamp, men vil tro han er uaktuell til kamp i dag grunnet familie. (Ref. dødsannonse)

Finfin respons

Veldig usikker på hvilken tråd jeg skal poste dette i.

Intervju med Eggen Rismark i bt i dag.
Det handler ikke om sport og situasjonen hans nå, men om temaer som
Hva er lykke, det å miste noen i nær familie, angst, livskonteoll, osv.
Noen interjuer og artikler treffer enkelte av oss. Dette traff meg. Dette var litt mer utpå dypt vann enn den vanlige sportsartikkelen. Dypere enn Dylan på vannkanten for de som husker den.

Så kudos til Bt og journalist Øystein Vik for en skikkelig og fin artikkel om noe som er vanskelig å si noe godt og uplatt om, og større kudos til Christian Eggen Rismark for skikkelig fine holdninger og verdier.

Pluss-sak
https://www.bt.no/sport/i/naJ55J/brann-spilleren-har-opplevd-selvmord-og-tidlig-doed-i-naer-familie-de
Kanskje.

Ninja-Bob

Go Up