• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Sarpsborg08, 19.08 kl 18.00

Started by Superjack, August 12, 2018, 20:38:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

22 utespillere på A-listen, 16 kan være med i troppen. La oss si at Kristiansen og Gilli er uaktuell pga skade. La oss videre si at Bildøy og Stenevik er uaktuelle fordi juniorer automatisk kommer bak friske og tilgjengelige seniorer i køen. Hvem er da de to siste? Det er nok en av disse: Johansen, Karadas, Vega, Orry, Ordagic.
Tren på langskudd

Pelle

Quote from: Lasaron on August 19, 2018, 09:32:48 AM22 utespillere på A-listen, 16 kan være med i troppen. La oss si at Kristiansen og Gilli er uaktuell pga skade. La oss videre si at Bildøy og Stenevik er uaktuelle fordi juniorer automatisk kommer bak friske og tilgjengelige seniorer i køen. Hvem er da de to siste? Det er nok en av disse: Johansen, Karadas, Vega, Orry, Ordagic.

Basert på tidligere "spilletid" Karadas og Vega.
"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

Gulløl

August 19, 2018, 10:12:38 AM #102 Last Edit: August 19, 2018, 10:15:11 AM by Gulløl
LAN har vel et bra bilde av hvem som blir med Brann videre i 2019, noe som vil prege hvem som blir med i 18 manns troppen i dag og utover høsten.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

nero

August 19, 2018, 14:37:52 PM #103 Last Edit: August 19, 2018, 14:39:30 PM by nero
Tror: Kun RYJ og kanskje Grøgaard av de nye fra start.

Håper: RYJ, Bamba og Grøgaard fra start.

Lenge siden jeg har vært så spent før en Brannkamp! Det første glimtet av ''nye'' Brann, OG en meget viktig kamp i gullkampen. Grugleder meg.
Lions led by donkeys.

OmOssSjølOgHansaøl

Braaten har vel vært skadet og trent alternativt, har han ikke? Da kan han trygt utelates fra troppen denne gang, sammen med Kristiansen og Gilli. Jeg vil tro at også juniorene må stå over.

Hvis det er enda en som må stå over, er det ikke godt å si hvem det skal være.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Billy Elliott

Kun Grøgaard av de nye som starter.

1 Samuel Sahin-Radlinger
2 Taijo Teniste
3 Vito Wormgoor
5 Thomas Grøgaard
7 Peter Orry Larsen
8 Fredrik Haugen
11 Steffen Lie Skålevik
15 Bismar Acosta
17 Gilli Rólantsson
22 Gilbert Koomson
29 Kristoffer Barmen

Benken:

4 Christian Eggen Rismark
9 Daouda Bamba
12 Markus O. Pettersen
14 Ludcinio Marengo
16 Ruben Yttergård Jenssen
18 Azar Karadas
19 Deyver Vega
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Pelle

Quote from: Pelle on August 19, 2018, 10:10:38 AM
Quote from: Lasaron on August 19, 2018, 09:32:48 AM22 utespillere på A-listen, 16 kan være med i troppen. La oss si at Kristiansen og Gilli er uaktuell pga skade. La oss videre si at Bildøy og Stenevik er uaktuelle fordi juniorer automatisk kommer bak friske og tilgjengelige seniorer i køen. Hvem er da de to siste? Det er nok en av disse: Johansen, Karadas, Vega, Orry, Ordagic.

Basert på tidligere "spilletid" Karadas og Vega.


Se der ja, hadde 100% feil igjen ;-)
"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

Norlings Hund 2

Goalgettertakter av Wormgoor! Fantastisk!

Spelaren

Elendig spill. Upresist og bare måking. Koomson jukser som bare søren og eneste positive er målet.
Gå av.

Eivind

Grusomt svak omgang. Ingen som tørr å utfordre når vi har muligheten. Vrir og vender spillet tilbake til keeper hver gang.

En keeper som forøvrig fort kunne kostet noen baklengs denne omgangen også.

Billy Elliott

Quote from: Spelaren on August 19, 2018, 17:48:50 PMElendig spill. Upresist og bare måking. Koomson jukser som bare søren og eneste positive er målet.

Vega må lure på hva han må gjøre for å få spilletid.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

OmOssSjølOgHansaøl

Grøgaard gjorde sakene sine bra i første omgang, synes jeg. Og Acosta ser ut til å ha bestemt seg for å holde Rismark utenfor laget; han trøkker bra til.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

To lange innkast fører til to mål. :D
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Norlings Hund 2

Smarte bevegelser av Bamba der, synd Koomson ikke sentret.

OmOssSjølOgHansaøl

Deilig med seier! Viktig tidspunkt å snu pilene oppover igjen.

Kampen er selvfølgelig ikke den beste Brann har spilt i år, men S08 er i storform, og vi slipper dem ikke mye til. Vi spiller defensivt solid og bryter dem ned, og vi tar en komfortabel seier. Akkurat nå er det mer enn godt nok.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Jose Arrogantio

Synes elendig og grusomt spill er å overdrive. Vi spilte greit. Solid og trygt men lite skapende framover.

Superjack

Dette var tilbake til basic. Bra jobbet og ikke ta store sjanser. Dette var LAN fotball og 2-0 seier.
Følte litt at dette var en restart.
Grøgård imponerte med å være stabil og god innsats. RYJ og Bamba fikk 25 min til å spilles inn når Brann hadde kontroll.

Syntes forresten det var et signal at Orda ikke en gang fikk benkeplass og Orry startet. Tror veien ut av troppen for Orda er ganske kort. Acosta virket å ha godt av en konkurrent, for dagens Acosta er det lenge siden sist. Tøff, presis og morsom å følge med på.
Brannsupporter.

Spelaren

Det var nesten alltid en blå drakt foran en rød, og S08 fikk det urimelig enkelt på midten, spesielt på vår høyre. Koomson jobber ikkje godt nok heimover, men det kom seg i andre.

Men dette holder ikkje til gull.
Gå av.

ostraume

S08 ee i storform. Vi vinner komfortabelt.
Quote from: Billy Elliott on August 19, 2018, 17:55:25 PM
Quote from: Spelaren on August 19, 2018, 17:48:50 PMElendig spill. Upresist og bare måking. Koomson jukser som bare søren og eneste positive er målet.

Vega må lure på hva han må gjøre for å få spilletid.

Han kan jo prøve å ikke være elendig som innbytter.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ACHTUNG

August 19, 2018, 19:50:27 PM #119 Last Edit: August 19, 2018, 19:57:50 PM by ACHTUNG
Årsverste av Brann spillemessig, hjemme. Merkelig lagoppstilling også, Orry viser vel for alle at han ikke har noe i startelleveren å gjøre, med teknikk som en legokloss. Gilli er heller ikke noe teknisk vidunder, så det blir ikke presis ballbesittelse hjemme som det pleier. Brann hadde hatt mye mer banespill med Ordagic eller Ruben istedenfor Orry fra start og med Marengo eller Vega istedenfor trefoten Gill, hadde 08-backen fått en tøffere jobb. Dersom det er på denne måten LAN skal prøve å ta gull på, så får det nedten bare være, det må kunne gå an å gi publikum mer for pengene, istedenfor denne analfotballen.

Å straffe Ordagic og Marengo, for den kollektive svikten mot Molde er for øvrig latterlig. LAN er rett og slett litt stut innimellom.

ostraume

Sarp er i form. Vi vinner fortjent og komfortabelt 2-0. Ikke akkurat noe fyrverkeri, men dette er da godkjent.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Jose Arrogantio

Quote from: ACHTUNG on August 19, 2018, 19:50:27 PMÅrsverste av Brann spillemessig, hjemme.

Du mener vi spilte bedre mot Molde?

Nixon

Quote from: ostraume on August 19, 2018, 19:51:16 PMSarp er i form. Vi vinner fortjent og komfortabelt 2-0. Ikke akkurat noe fyrverkeri, men dette er da godkjent.

Ja, syns det var mye syting her. Greit nok at Sarpsborg spiller litt ball i deler av kampen, men de skaper jo nesten ingenting. Det var en solid kamp av Brann etter min mening. At "det nesten bare får være" med gullet bare fordi Marengo ikke får spille lever undertegnede og ikke minst Nilsen veldig godt med vil jeg tro.
Rød makt på Hansa

Huff

August 19, 2018, 20:22:21 PM #123 Last Edit: August 19, 2018, 20:24:16 PM by Huff
Grei kamp, ikke noe fyrverkeri, men god start og en har vel stort sett kontroll på 08. Det som bekymrer et at midtbanen fremdeles virker klart svekket defensivt og frykter vi har tatt et steg frem offensivt, og to tilbake defensivt denne høsten...

Synes det er interessant at Barmen forblir DM når Yttergård Jensen kommer inn. Tyder på at RYJ er tiltenkt rollen som indreløper, ikke som DM. Er spent på om han i så fall blir en tradisjonell indreløper eller om han vil gå beskjed om å holde seg lenger bak på banen enn en typisk indreløper. Den kreative pasningsspilleren RYJ kan vel bidra mer offensivt fra lenger bak på banen enn eksempelvis Orry?

Ellers var jo runden positiv. Dersom Brann klarer å holde seg i gullkampen utover høsten blir det nå ganske sikkert i verste fall sølv.

OmOssSjølOgHansaøl

Ja, himmel så mye syting det ble her da! Lighten up, noen (ikke forrige taler, litt lengre opp i tråden)!

Vi vant helt fortjent mot en av de andre medaljekandidatene. Vi har gjenfunnet den defensive strukturen. Vi putter to. Vi spiller de nye spillerne gradvis inn. Det kan da ikke være verdens undergang?

Hadde Stadionpublikummet avsluttet med Nystemten om alle mente at dette var årsverste og så dårlig at det nesten bare kan være med gullet? Skjerpings!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Falkman

Quote from: Nixon on August 19, 2018, 20:11:02 PM
Quote from: ostraume on August 19, 2018, 19:51:16 PMSarp er i form. Vi vinner fortjent og komfortabelt 2-0. Ikke akkurat noe fyrverkeri, men dette er da godkjent.

Ja, syns det var mye syting her. Greit nok at Sarpsborg spiller litt ball i deler av kampen, men de skaper jo nesten ingenting. Det var en solid kamp av Brann etter min mening. At "det nesten bare får være" med gullet bare fordi Marengo ikke får spille lever undertegnede og ikke minst Nilsen veldig godt med vil jeg tro.

Denne griningen man får når enkelte spillere ( les marengo og Vega) ikke får spille er temmelig slitsom, ja. Vega kunne riktignok fått spille mer. Marengo har fått spille mer enn nok.

Alonso Solis

Her var det mye guff å lese. Dette var akkurat som forventet; back to basic for å kontrollere defensivt. Vi slår et meget godt 08 uten at de skapte noe særlig på oss. I tillegg fikk vi se tre debutanter og en svært savnet Vega.

Men noen mener altså at dette var årsverste. Har vi glemt de to siste kampene allerede?

Finfin respons

S o l i d.
Super kamp.
Taktisk ypperlig.
Helt rett startoppstilling, fornuftige bytter.
Neste gang blir Vega innbytter nr 2, og får ti minutter mer enn i dag.

Vega:
Han er åpenbart helt desperat etter å utmerke seg og gjøre det geniale, men egentlig må han bare gjøre ting litt tryggere og enklere, så blir han en høstblomst, som Rikard ville sagt det.
Kanskje.

krakra

Marengo har vært svak lenge, og Ordagic har en god og en elendig kamp. Når laget er shaky syns jeg det er helt greit å gå tilbake til grunnprinsippene og prioritere spillere vi vet leverer defensivt foran offensive spillere som ikke presterer offensivt og jukser bakover. Få noen seire og selvtillit, så kan man ta mer risiko. Skal vi spille som dette ut sesongen blir sesongkort-salget dårlig igjen uten gull, men det er fornuftig for å komme på sporet igjen.

De nye var helt ok. Grøgaard solid, men han ble rundet noen ganger. RYJ helt på det jevne. Bamba viste at han har råpotensialet, men trenger tid på å komme inn i det. Heldigvis er Skålevik i form, så det er ikke sånn at Bamba må starte. Eller at det er en skandale hvis han ikke gjør det, som noen sa før kampen.


OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Huff on August 19, 2018, 20:22:21 PMSynes det er interessant at Barmen forblir DM når Yttergård Jensen kommer inn. Tyder på at RYJ er tiltenkt rollen som indreløper, ikke som DM.

Enig i at det er interessant. Usikker på om det betyr noe for resten av sesongen. Det kan være LAN ikke ville risikere defensiv omlegging den siste halve omgangen, når den defensive rammen var på plass igjen. Det er mulig at når Yttergård får starte, så blir det som DM. Mulig, men langt fra sikkert.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Det er én som mener det er årsverste.
Eg for min del gleder meg over to tidlige mål hver omgang, men forstår overhodet ikkje korleis denne gjengen skal kunne trygge inn et seriegull med hundremillionersmannskapet til rbk halsende rett bak oss. Før sesongen : Medalje? KONGE! Nå? Noe annet enn gull en aldri så liten nedtur, og når en sitter og teller antall situasjoner som oppstår på banen så ser en et spillende S08 som i større grad finner medspillere på én-touch, som litt for lett får komme seg rundt på vår høgreside pga juksing i forsvarsarbeidet, og etter dueller er det nesten alltid en blå drakt foran en rød drakt som plukker opp nedfallsfrukten.

Det var riktignok ikkje nok for S08, de manglet eneren foran mål. Men det kommer flere kamper, og me kan ikkje forvente at forsvaret skal ta hovedansvaret foran begge kasser framover. Wormgoor scoret, serverte og leverte. Midtbanen/angrepet var middels utenom Skålevik.
Gå av.

Superjack

Dette var LAN fotball. Solid. Bra tempo i 25-30 min. Pang fra start i 2 omgang og ved 2-0 tar Brann øving på kontroll.

GOD kamp. Men ikke fyrverkeri. Og som LAN sier i Ballspark på bt.no, det var bevist.
Brannsupporter.

Lasaron

Jeg slutter meg til de som snakker om solid seier, og tilbake til det grunnleggende. Dobbeltbytte med to nye spillere inn var nytt nok. Derfor ble det ikke omrokkering i tillegg. Derfor Jenssen som indreløper.
Grøgaard ok. Jenssen usynlig. Bamba tendenser. Wormgoor og Skålevik de beste. Mange dueller mellom Haugen og Zachen, der Haugen kom best ut av det. Kudos til Zachen for å ikke gidde å stille seg opp på Nystemten.
Tren på langskudd

Ninja-Bob

På Ballspark før kampen sa Ordagic at han hadde hatt ein kjenning med eit eller anna, og at han derfor ikkje hadde vore i troppen. Trudde han ville vere tilbake til neste kamp.

Ellers er eg uforståande til klaginga her. Me vinn full fortjent med full kontroll på eit kjempegodt lag som har vunne 7 av dei 10 siste. Det er kjempebra, og akkurat det me trengt etter Molde-skandalen.

Superjack

Quote from: Billy Elliott on August 19, 2018, 17:55:25 PM
Quote from: Spelaren on August 19, 2018, 17:48:50 PMElendig spill. Upresist og bare måking. Koomson jukser som bare søren og eneste positive er målet.

Vega må lure på hva han må gjøre for å få spilletid.

Han fikk spilletid, men syntes han virket småsur.
Om Komsoon fortsetter å
slurve hjem, åpenbart ikke ser åpenbare scoringsmuligheter og roter seg bort, så skal man ikke se bort fra at Vega får prøve seg ganske snart.
Brannsupporter.

Sint balle

Ser mange syns Vega var positiv, kan være jeg ikke fikk med meg alt, men så han gikk rett i garderoben etter det ble blåst av.
At han er misfornøyd med situasjonen skjønner jeg, men blir vel ikke bedre av det?

Nixon

Quote from: Huff on August 19, 2018, 20:22:21 PMSynes det er interessant at Barmen forblir DM når Yttergård Jensen kommer inn. Tyder på at RYJ er tiltenkt rollen som indreløper, ikke som DM. Er spent på om han i så fall blir en tradisjonell indreløper eller om han vil gå beskjed om å holde seg lenger bak på banen enn en typisk indreløper. Den kreative pasningsspilleren RYJ kan vel bidra mer offensivt fra lenger bak på banen enn eksempelvis Orry?

Tror også det er litt tidlig å konkludere med hva som er tiltenkt resten av sesongen. Nilsen er ikke den som bytter spillere i utrengsmål, så i stedet for en ny spiller inn på banen og en annen som må omstille seg til en ny posisjon, så ble det bare en ny spiller inn på banen. Forøvrig la jeg merke til at Barmen og Jenssen byttet plass i alle fall én gang ved et langt oppspill slik at Barmen kunne gå i duellen.
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

Det kan bli vel mye syting over sytingen også, bare for å snu på flisen. Jeg så ikke et meget godt Sarpsborg ikveld, jeg så et Brannlag som ga fra seg initiativet etter å ha tatt ledelsen og la seg bakpå, noe som medførte at Sarp fikk spille seg varm og komme til blant annet endelig innlegg og cornere, som kunne resultert i baklengs pga at Radlinger var mye på båttur.

Og utsparkene til Radlinger, han polte jo ut over sidelinjen gang på gang. Her må Soltvedt sette i gang et søk på ny førstekeeper, om ikke østerrikeren strammer seg opp.

ostraume

Det kan jo og bli litt mye syting over syting over sytingen, Torvis, så her er det jo bare å holde det gående!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Giles

Litt mer syting.Brann spilte ikke godt men vant. Vanskelig å argumentere mot det. Problemet er at Brann ikke kommer til å fortsette å vinne med dette spillet. Nok en gang lite kontroll på ballen, svært få sekvenser med sammenhengende pasningsspill. Rytme finnes ikke. Alt endte opp med langball mot indreløper og stuss som nesten aldri ble vunnet.
To dødballmål og etpar kontringer som måtte komme med kamputviklingen er ikke mye å skryte av. Rett og slett skuffende at Brann ikke har noe eget spill. Lite utviklende og vil ikke gi seriegull og langt mindre suksess i Europa.
Når det er sagt har Brann så mange gode spillere nå at spillet burde komme.

Corran

En grei kamp og et meget godt resultat.
Lan var fornuftig og gikk litt tilbake til basic for å bygge opp igjen tryggheten og selvtilliten noe som er meget fornuftig.

Så alt i alt fornøyd med kampen og at vi fremdeles leder serien.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

Utrolig hvor mye folk klarte å tolke ut av de fattige syv minuttene og to-tre ballberøringene Vega fikk i dag. Han var visst både elendig og sur.

Ellers, bra kamp synes jeg. 2 flotte mål. Det blir ikke lett for LAN å sette Skålevik ut av laget. RYJ spilte indreløper, akkurat slik jeg sa han ville gjøre. Han er intet anker.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

Quote from: Finfin respons on August 19, 2018, 20:27:25 PMS o l i d.
Super kamp.
Taktisk ypperlig.
Helt rett startoppstilling, fornuftige bytter.
Helt enig bortsett fra at "Super kamp" kan justeres ned til "Bra+ kamp". Såg bare fornøyde folk da jeg forlot Stadion. Tre poeng var det viktigste, Brann er fremdeles på gullsporet. Fy f.. hvilke thriller og hvor viktig Rosenborg kampen blir 28 oktober.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Quote from: Billy Elliott on August 19, 2018, 22:28:48 PMUtrolig hvor mye folk klarte å tolke ut av de fattige syv minuttene og to-tre ballberøringene Vega fikk i dag. Han var visst både elendig og sur.

Fikk du med deg at han gikk i garderoben før laget gikk bort til Frydenbø? Vito prøvde å rope han bort, men han ristet på hodet og tuslet i garderoben. Så ikke ut som en mann som trives på jobb.

Ellers kan jeg være enig med deg i at de 10 minuttene han fikk er lite å bedømme han på (selv om han rakk et par minusinvolveringer). Men det er fortsatt mer enn det å ikke se han på trening og hallusinere om at han egentlig er vår beste kantspiller.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Leffen

Seier! Er. Det. Viktigste.

En helt middels kamp, hvor Brann skaper lite. Men et veldig stødig resultat!

Synes også Vega bør få prøve seg snart. Begge vingene som startet i dag kan få en pause. Til å ha så mye fotball i kroppen er sluttproduktet til Gilbert forstemmende svakt. Når han kommer alene mot keeper og kan slå 45 til en åpen Bamba; avslutter han selvfølgelig selv. Utenfor. Det positive er jo at han kan trenes til å gjøre bedre valg. Der har han myye å gå på

Grøgaard var bra. Ikke mye å skrive hjem om offensivt, men hadde god kontroll bakover.

Kudos til Acosta som hevet seg voldsomt. MOM i mine øyne.

ACHTUNG

LAN har for øvrig tatt et viktig skritt, ved å la Orry starte og Vega slippe til de siste 10. Utbruddene og sutringen de har kommet med til avisene, har ikke fått konsekvensen at LAN har fryst dem ut, noe han har hatt historikk for tidligere. Akkurat det tror jeg faller i god jordi garderoben, at LAN ikke setter sin egen stolthet og eventuelle hårsårhet foran laguttakene.

Billy Elliott

Quote from: ostraume on August 20, 2018, 08:01:53 AM
Quote from: Billy Elliott on August 19, 2018, 22:28:48 PMUtrolig hvor mye folk klarte å tolke ut av de fattige syv minuttene og to-tre ballberøringene Vega fikk i dag. Han var visst både elendig og sur.

Fikk du med deg at han gikk i garderoben før laget gikk bort til Frydenbø? Vito prøvde å rope han bort, men han ristet på hodet og tuslet i garderoben. Så ikke ut som en mann som trives på jobb.

Ellers kan jeg være enig med deg i at de 10 minuttene han fikk er lite å bedømme han på (selv om han rakk et par minusinvolveringer). Men det er fortsatt mer enn det å ikke se han på trening og hallusinere om at han egentlig er vår beste kantspiller.

Det med at han gikk rett i garderoben trenger ikke å ha noe å si. Kanskje han måtte på do? Hvem vet, blir uansett spekulativt å tolke for mye inn i det.

Hva angår kvaliteten hans på trening, sa vel Bøyum ganske kategorisk i siste pod at Vega har vært best på trening over en lengre periode.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Romarius

Quote from: Leffen on August 20, 2018, 08:25:09 AMSeier! Er. Det. Viktigste.

En helt middels kamp, hvor Brann skaper lite. Men et veldig stødig resultat!

Synes også Vega bør få prøve seg snart. Begge vingene som startet i dag kan få en pause. Til å ha så mye fotball i kroppen er sluttproduktet til Gilbert forstemmende svakt. Når han kommer alene mot keeper og kan slå 45 til en åpen Bamba; avslutter han selvfølgelig selv. Utenfor. Det positive er jo at han kan trenes til å gjøre bedre valg. Der har han myye å gå på

Grøgaard var bra. Ikke mye å skrive hjem om offensivt, men hadde god kontroll bakover.

Kudos til Acosta som hevet seg voldsomt. MOM i mine øyne.

Acosta var banens beste, kjempekamp.

Synes ellers Gikberten får litt for mye kritikk. Han gjorde en bedre kamp enn på en god stund, og var involvert i mye av det vi skapte. Han burde klart ha truffet mål eller sentret da han kom alene, men ikke glem at prestasjonen før avslutningen var strålende. Vinner ballen langt inne på egen halvdel, og setter fart nok til at han kommer alene med keeper.
Han har fremdeles et forbedringspotensial, men hadde en helt godkjent kamp i går.

Vega? Tja. Litt inntrykk av at når Vega kommer inn og er dårlig, er det fordi han får for liten tid til å vise seg frem. Når f.eks Kjelsrud kommer inn er han elendig uansett om innhoppet er dårlig eller helt ok (som mot Start)

Ellers positivt å se at Haugen ser ut til å få en mye bedre høst enn vår. Velger her å se bort fra Molde-kampen...

ACHTUNG

Komsoon er en spiller det er veldig vanskelig å forholde seg til. Man er både glad for at han er med, pga uforutsigbarheten og den store farten, men så er det til å gråte av, hvor ekstremt ueffektiv han er.

Nixon

Quote from: Romarius on August 20, 2018, 09:12:31 AMEllers positivt å se at Haugen ser ut til å få en mye bedre høst enn vår.

I går var han en skikkelig lagspiller og grovarbeider. Minnet mye om Helge Haugen i sine beste dager. Det var ikke få ganger han tok sugende løp bakover og hjalp forsvaret. Men ulempen er jo at han blir mindre involvert i det som skjer fremover på banen.
Rød makt på Hansa

Go Up