• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Molde - Brann 12.08.2018 kl 18:00

Started by Superjack, August 07, 2018, 08:38:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Jeg har sagt til venner før kampen at jeg er fornøyd med tomålstap i denne. Det så stygt ut en periode, men Skålevik kan se ut til å redde det.

Nei, fysj, ikke slipp innpå talentene til den negative opplevelsen det er å tape. De er så tander og skjøre at det vil knekke dem. Bedre å sitte på benken hele kampen gjennom nok en gang. Bedre for utviklingen.

Heldigvis er alderssammensetningen på lagene i kveld i Branns favør. Vi har et ungt lag som er på vei opp og frem, vil bare bli bedre. Molde har mange som er over middagshøyden og vil nok bli dårligere og dårligere, for så å måtte gjøre et generasjonsskifte.
Tren på langskudd

Nixon

Orry inn. Da blir det lange baller over den tannløse midtbanen og større trykk inn på Moldes halvdel.
Om det hjelper gjenstår å se. Er vel heller tvilsomt.
Rød makt på Hansa

Kai-Olai

Var tydeligvis Orry Larsen. På tide at en kjøper seg større TV! 😊

Kai-Olai

Quote from: Kai-Olai on August 12, 2018, 18:04:43 PMVar tydeligvis Orry Larsen. På tide at en kjøper seg større TV! 😊

Nei, HKJ var også kommet inn, ja. Da ser det ut som jeg må slite med skjermen en stund til.

Spelaren

Quote from: Kai-Olai on August 12, 2018, 18:04:43 PMVar tydeligvis Orry Larsen. På tide at en kjøper seg større TV! 😊

Då risikerer du bare å sjå denne miseren enda bedre. Sikker på at du vil?
To kjappe gule til Molde-spillere, for øvrig. Tar det man får.
Gå av.

Superjack

Orry og Kjelsrud, LAN er lei puslefotball.
Brannsupporter.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

Gå av.

Spelaren

Tror faktisk dommeren gir enkle frispark nå i pur sympati.
Gå av.

Billy Elliott

Det er bare for motstander å se på Acosta, så spiller han den tilbake til keeper.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Huff

Forbannet irriterende å tenke på at en benyttet anledningen til å bytte inn Kjelsrud nå som vi endelig kommer til enkelte innlegg.

Spelaren

Molde har roet ned, men med det utgangspunktet de hadde skulle no bare det mangle. De trenger ikkje å gjøre annet enn å forsvare seg og vente på kontringsmuligheter. For se på kontringene våre! Molde roter en sjelden gang ballen bort på midten og me lemper den opp på høyde med Romsdalstindene så Forren har all verdens tid til å kontrollere en heading inn til keeper.
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Vi trenger virkelig ikke forlenge med Ruben Kristiansen for min del. Han er virkelig ute av det.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra


Kai-Olai


OmOssSjølOgHansaøl

4-1 etter at Molde begynte å roe ned ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Huff


OmOssSjølOgHansaøl

Gi Bildøy resten av kampen. Vi har ikke lenger noe å tape.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Gud

Bruker vi fire mill på Radlinger blir jeg pissesur

Spelaren

Radlinger er en ubrukelig keeper. Komplett klovn i feltarbeidet, sjelden gode redninger og stopper et skudd hvert skuddår. Send ham heim til vinteren.
Gå av.

Alonso Solis

Quote from: Huff on August 12, 2018, 18:21:12 PMForbannet irriterende å tenke på at en benyttet anledningen til å bytte inn Kjelsrud nå som vi endelig kommer til enkelte innlegg.

Skulle ikke hodedueller være HKJs éne styrke?

Huff

Quote from: Alonso Solis on August 12, 2018, 18:30:59 PM
Quote from: Huff on August 12, 2018, 18:21:12 PMForbannet irriterende å tenke på at en benyttet anledningen til å bytte inn Kjelsrud nå som vi endelig kommer til enkelte innlegg.

Skulle ikke hodedueller være HKJs éne styrke?

Han er vel i alle fall ikke svakere i luften enn han er på alt det andre, for å si det slik...

Belfort

Vi kan ikke fortsette med en keeper som ikke redder noe. Hjelper ikke at han er tidenes keeper med beina

SeLyren


OmOssSjølOgHansaøl

Og vi kan godt bare levere tilbake Radlinger.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Kai-Olai

Inn med svensken i midtforsvaret, og Acosta i mål. Tror vi kommer styrket fra det!

Spelaren

Koomson skal kunne klarere den der. Nok en svak involvering som ender med baklengs.
Gå av.

Alonso Solis

Radlinger er sikkert verdens beste flygekeeper, men siden dette liksom skal være ordentlig fotball foretrekker jeg MOP i mål i neste kamp.

Spelaren

WOW RADLINGER REDDER ET LANGSKUDD!!!!!!!!!!!
Gå av.

Nixon

Syns Radlinger får for mye tyn her. En hard markkryper helt nede ved stolpen fra rett utenfor 16-meteren er ikke lett å ta. Vi snakker jo aldri om keepertabbe når vi skårer lignende mål.

Ikke det at jeg syns han fremstår veldig god. Men litt bakkekontakt kan være greit å ha.
Rød makt på Hansa

OmOssSjølOgHansaøl

Bildøy inn i 85. minutt. Bra, men burde ha vært tidligere.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Quote from: Nixon on August 12, 2018, 18:43:12 PMSyns Radlinger får for mye tyn her. En hard markkryper helt nede ved stolpen fra rett utenfor 16-meteren er ikke lett å ta. Vi snakker jo aldri om keepertabbe når vi skårer lignende mål.

Ikke det at jeg syns han fremstår veldig god. Men litt bakkekontakt kan være greit å ha.

4-1 er overhodet ikkje helt nede ved stolpen. Og det er heller ikkje rett utenfor 16-meteren.
Gå av.

krakra

Quote from: Nixon on August 12, 2018, 18:04:36 PMOrry inn. Da blir det lange baller over den tannløse midtbanen og større trykk inn på Moldes halvdel.
Om det hjelper gjenstår å se. Er vel heller tvilsomt.
Problemet er jo at de skuddene et lag med en god keeper slipper inn 6/10 ganger, slipper vi inn 10/10 ganger fordi keeperen alltid er feilplassert og har elendig rekkevidde. Det er ikke snakk om tabber, men rett og slett en for dårlig keeper som ikke har egenskapene til å redde skudd.

Spelaren

Bildøy viser i det minste at han kan jobbe bakover. Hindrer/utsetter 6-1...
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Lidelsen er over - for denne gang. Vi har tapt 9-1 for Molde over to kamper.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Hadde vært interessant å se tall på hvor mange meter Koomson gikk med ball i dag. Og hvor mange sekunder han sto stille med ballen. På tide med en tur på benken for ham kanskje.

Nixon

1-9 på to kamper mot Molde. Vi kommer til å tenke på disse to kampene dersom Molde kommer foran oss på målforskjell.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Det er godt det er over. Igjen ingen lærdom utenom vissheten av at taktikken vår er avslørt og det er enorme personlige feil som straffer oss abnormt hardt. Molde-spillerne er ikkje ufeilbarlige, men risikoen vår gjør at det er sårbart som bare det.
Gå av.

Serez

RBK snublet mot Stabæk, så vi beholder status som serieleder selvom Molde knapper litt innpå. Men det er tydelig at vi trenger forsterkninger. Midtbanen vår ble rundspilt store deler av kampen, forsvaret vårt med Acosta i spissen ga Molde mål og sjanser og Radlinger leverte under forventet. Forventer ikke at vi bytter ut alle svakhetspunktene, men skal vi bli serieleder eller i det hele tatt ta medalje må det ikke bli flere kamper som denne.

Billy Elliott

August 12, 2018, 18:59:12 PM #189 Last Edit: August 12, 2018, 19:01:33 PM by Billy Elliott
Nå må ikke dette bli en tråd om Radlinger. Joda, han var dårlig, men det var jammen meg resten av gjengen og. Det er for dårlig å slippe inn de skuddene, men så får jo Molde-spillerne stå helt uforstyrret og prikke også da. Forsvarsspillet er rett og slett katastrofalt.

En ting er i alle fall sikkert, Soltvedt har en enorm jobb foran seg de neste tre dagene. Planen om å selge Vega må i alle fall skrinlegges med en gang. Koomson, til tross for et mål sist gang, har stort sett vært elendig denne sesongen. Vega må inn på høyrekanten. Hva vi skal gjøre på venstre vet jeg ikke, forhåpentlig er ikke Gillis skade for alvorlig.

Acosta og Vito har per dags dato null konkurranse. Det vises. Her må det naturligvis gjøres noe.

At HKJ får spilletid for oss uke inn og uke ut er også et mysterium. Tviler på at MIM ville hatt han benken i Åsane en gang. Før han signerte for oss var han aktuell for Fredrikstad i 2. divisjon. Det er nok mer nivået hans. Her må det selvsagt handles noe innen onsdag er over.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Finfin respons

Kanskje.

ACHTUNG

August 12, 2018, 19:01:33 PM #191 Last Edit: August 12, 2018, 19:03:41 PM by ACHTUNG
Radlinger, en hyggelig mann,  god med beina,  men mannen har utrolig nok,  på tross av høyden,  null rekkevidde.  Matchavgjørende tabbe på 0-2. Jeg tror dessverre at Brann må se seg om etter en ny keeper.  Ellers stiller jeg store spørsmålstegn ved Lans avgjørelse om å bytte inn to primitive med to ballbehandlere i pausen,  spesielt når man hadde fått litt momentet tilbake med 1-3 rett før pause.

Vi leder fortsatt serien,  men det er så sårende for stoltheten med disse skrellene mot Molde. Twilight Zone,  helt forbanna innforjævlig!!!!!!!!!!!!!!!!

Superjack

Tror RYJ blir anker mot S08, Barmen og Haugen som indreløpere.

Synd Braaten ikke kunne holde seg litt frisk, for Koms evner ikke / tør ikke gå fremover med ball.

Og ny spiss, vææææær så snill Soltvedt...
Brannsupporter.

Lasaron

Dritflaut.

Radlinger var jeg utrolig fascinert av i starten, men jeg ser nå at han er for lett å score på. Rett og slett en for dårlig skuddstopper.

Bra at LAN byttet innpå Bildøy til slutt. Jeg tror det var inspirerende for ham. At andre tror det hemmer utviklingen hans at han måtte delta på dette tapet finner jeg underlig.

Hadde et lite håp om at målet til Koomson i forrige kamp skulle være forløsende, men nei.
Tren på langskudd

Romarius

Takk til Stabæk for at vi fremdeles leder serien. Det, og at vi er ferdig med kampene mot Molde er dagens positive beholdning.

Angående Radlinger er han trolig den beste flygelederne jeg har sett. Han har mye av æren for at vi knapt slapp inn mål i vår. Problemet er at han var en «perfekt» keeper sammen med SHN. Uten SHN vil vi forhåpentligvis bli bedre offensivt, men også klart svekket defensivt. Vi vil altså få langt flere (lang)skudd mot oss fremover. Der er Radlinger svært, svært svak.
Vi kommer ikke til å ha samme nytte av Radlingers styrker fremover, og jeg skjønner ingenting om vi kjøper ham etter sesongen.

krakra

Synd Bildøy ikke fikk skikkelig spilletid. Det hadde vært interessant å se om han faktisk kunne sette litt fart på høyrekanten og utfordre Koomsons posisjon. For når Koomson leverer en så elendig og uinspirert kamp som i dag, så trenger vi om ikke annet en innbytter som kan komme inn og sette fart. Aller helst burde jo Koomson hatt seg noen kamper på benken.

Erifos

Quote from: Lasaron on August 12, 2018, 19:03:07 PMHadde et lite håp om at målet til Koomson i forrige kamp skulle være forløsende, men nei.

Kanskje man skal la Koomson kjenne på konkurransen ved å benke han et par runder? Han er direkte involvert i både 4-1 og 5-1 i dag i tillegg til at han over tid ikke har maktet å skape noen ting på kanten sin (Disclaimer: tidvis mot Start fungerte han)

tintin

Hvor lenge har brann ledet serien? Hvor mange runder?

Superjack

Dette var bare 3 tapte poeng. Leder fortsatt serien etter 18 runder. Men måten Molde kler av Brann på er skremmende.

Koms fortsatte stilen jeg ville plassere han i 79 minutter mot Start, benken....

Brannsupporter.

Nixon

Quote from: Superjack on August 12, 2018, 19:02:17 PMTror RYJ blir anker mot S08, Barmen og Haugen som indreløpere.

Barmen var grei mot Start, men helt vekke i dag. Og hvor stort er egentlig potensialet hans i den rollen? Men på en annen side, hvor mye har Jenssen spilt der? Her må det spilles internkampen på trening til uken!
Rød makt på Hansa

Go Up