• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Molde - Brann 12.08.2018 kl 18:00

Started by Superjack, August 07, 2018, 08:38:16 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

3-0 og en offsidefelle frå helvete. Teniste som opphever den.
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

3-0.

Dette Molde-laget havner langt foran oss på tabellen i år. De er en klar divisjon over oss i kvalitet.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Gud

Forventer straffetrening ved umiddelbar ankomst i Bergen i morgen.

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Serez

Enda godt RYJ så Brann - Start og ikke Molde - Brann før han signerte..

Kai-Olai

Det er faktisk ganske deilig at Eurosport har problemer og tidvis sender svart skjerm!

Ninja-Bob

Dette går tungt innpå meg. Spelarane våre er ikkje verd flybilletten oppover eingang.

Superjack

Halvdistanse på alle, konstant. Hva er press???
Brannsupporter.

Spelaren

Eurosport har problemer, ventet egentlig å sjå 4-0 når bildet kom tilbake.
Gå av.

krakra

Forøvrig temmelig absurd at alle diskusjoner om Radlinger handler om hvorvidt Brann har råd til å hente ham eller ikke og aldri om han faktisk er god nok. For det er det store spørsmålet.

Eivind


Alonso Solis

Nå bør Brann spille på resultatet.

SeLyren

Vi har ikke fått til NOEN ting. Radlinger er ingen keeper, han er en utespiller med hansker.

Superjack

Innfør alkoforbudet igjen LAN. Enten er gjengen din full, eller kraftig bakfulle, alle mann!
Brannsupporter.

kabelmann

Jaja. I forrige kamp lå vi under med fire på dette tidspunktet.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Eivind

Quote from: krakra on August 12, 2018, 17:31:48 PMForøvrig temmelig absurd at alle diskusjoner om Radlinger handler om hvorvidt Brann har råd til å hente ham eller ikke og aldri om han faktisk er god nok. For det er det store spørsmålet.

Etter mitt syn har han vist særdeles lite som tilsier at man skal bruke penger på å signere han permanent.

Serez

Tre kamper til mot Molde så klarer vi uavgjort til pause!

Spelaren

Molde-spillerne vet som regel hvor de har hverandre, og spiller fort og presist. Koomson står heller og tar fire-fem sekunder med kunstpause mens alle initiativ dør sakte ut. Dette laget har ingen framtid i gullstriden og det er bare å mentalt forberede seg på en real tur ned frå pallen.
Gå av.

krakra

Koomson ut - Bildøy inn, Acosta ut - Maritinussen inn i pausen.

SeLyren

Det hadde ikke vært fair mot ungguttene hadde det vell?

krakra


Billy Elliott

Nå kan vi i alle fall begrave den bullshit-unnskyldningen fra sist, om at det var et arbeidsuhell. Et engangstilfelle. At vi egentlig er mye bedre, men at alle feilene kom i en og samme kamp.

Nei, vi er faktisk så dårlig.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Ninja-Bob

Acosta må ut. Har ingenting i toppen av eliteserien å gjere.

Serez

En har vel fort lyst å gi de matching der vi ikke blir totalt overkjørt. Tror ikke det er mange som drømmer om å komme inn på 0-3. Men for all del, spilletid er spilletid kan en også si..

SeLyren

Å hive innpå to ungdommer i en kamp vi blir slaktet, med stor sjangs for skikkelig stygge siffer, er ikke akkurat bra for selvtilliten.

Spelaren

Er det slik at fem utvisninger gir 3-0 og avbrutt kamp? Er det flere følger enn det? :)
Gå av.

krakra

Jeg tror ikke det betyr noe for dem hva stillingen er når de kommer inn. Så lenge de klarer seg greit. Molde kommer til å gire ned i andre. Greie forutsetninger for ungguttene. Vi trenger noen som ønsker å få til noe der ute

Kai-Olai

Quote from: Spelaren on August 12, 2018, 17:42:52 PMEr det slik at fem utvisninger gir 3-0 og avbrutt kamp? Er det flere følger enn det? :)

Blir jo noen karantener, men velger en de rette spillerne så tror jeg vi kan komme styrket ut fra det!

Spelaren

Tenk om Nilsen komponerte en taktikk der me faktisk kunne forvente spillere som møter på innlegg i boks.
Gå av.

pidre

Burde vel heller lagt seg lavt og kompakt. Litt naiv offensiv åpning der Molde fikk mange brudd på oss - som på stadion.
Saludar a los monos!

Serez

Litt håp for andreomgang. Det trengte vi!

Nixon

Er ikke flau å si at jeg så ganske store deler av nyhetene på TV2 etter en halvtime av denne skrekkelige omgangen.

Og selv om den bakre delen har gjort flere tabber, så begynner jo elendigheten på midten. De er utrolig svake i dag. Savnet etter Sønnen er veldig merkbar i dag.

Og skåringen til Skålevik nettopp nå er jeg redd bare blir merkbar på statistikken hans.
Rød makt på Hansa

SeLyren

Dette er helt jævlig. Det er jo en slags selvskading å se på dette.

Superjack

Hahahaha. Mål trenger ikke være fortjent. Men gud bedre hjelpemeg og fy fasan
Brannsupporter.

OmOssSjølOgHansaøl

Jaja, 3-1. Bra scoring av Skålevik. Ufortjent utligning, men da er det et pittelite håp om å få med seg et poeng. Hvis vi hever oss noe helt voldsomt i andre omgang.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Serez

Offensiv Wormgoor i pausen i hvert fall. Får se om det vises på banen eller bare blir tomme ord.

Superjack

Inn med Azar, stå lavt som bare f, pelme inn mot Azar i 45 min.
Brannsupporter.

krakra

Få inn Azar og Bildøy. Trenger spillere med trøkk og direktehet. Koomson og Marengo er alt for omstendelige begge to.

Billy Elliott

Synd Vega ikke er tilgjengelig. Begge vingene, men spesielt Koomson, har vært helt krisedårllig.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

SeLyren

Koomson skuffer gang på gang. Synd han viste seg å ikke være bedre.

Finfin respons

Forferdelig dårlig tempo og samhandling i Brann. Nå må det spilles mer direkte. Virker som om alle er så redd for å gjøre feil som fører til Braudd imot at de bruker for lang tid på  alle pasninger. Acosta og koomson er verst men listen er lang.
Kanskje.

Billy Elliott

For øvrig enig med Krakra. Dette bør angrepstrioen som starter andre omgang være:

Bildøy - Azar - Skålevik

Og vær så snill, LAN! La oss slippe den gjennomført tannløse HKJ.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

SeLyren

Perry Orry kommer inn i det 55. Min

Billy Elliott

Quote from: SeLyren on August 12, 2018, 17:57:50 PMKoomson skuffer gang på gang. Synd han viste seg å ikke være bedre.

Kanskje vi skulle solgt han, og ikke Vega? Sistnevnte reddet høsten vår i fjor, kanskje han kan gjøre det igjen?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

OhAhCantona

Barmen som anker kan vi ihvertfall bare legge vekk. Ikke i nærheten engang.

Serez

Har ikke troen på at Azar kan spille 45 min. Enten får han rødt kort eller så blir han usynlig. Men han kan godt komme inn etter timen er passert.

Kai-Olai

Kan virke som HKJ skal inn fra start i 2. omgang.

pidre

Saludar a los monos!

SeLyren

Ja han har fått på seg drakt vettu. Omlegging av formasjon på gang?

Spelaren

Skåleviks heading er i van Persie-klassen. Men det hjelper neppe så meget.
Gå av.

Go Up