• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rosenborg - Brann 27.5

Started by albert, May 12, 2018, 21:30:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Quote from: Gulløl on May 28, 2018, 08:07:43 AMhttps://streamable.com/fqsjf
😊


Underveis i det angrepet brølte jeg at dette kommer til å være årets mål.
Tren på langskudd

Lasaron

Prestasjonen har for min del bare vokst i løpet av natten og formiddagen. Fantastisk! Og spørsmålet melder seg: Var dette Mike Jensen sin første kamp mot Brann der han ikke var god?
Tren på langskudd

nero

De (RBK) møtte et bedre lag. For alt i alt var Brann et hakk bedre, fortjent seier. Og fullstendig rablende kalas der jeg så kampen..
Lions led by donkeys.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Leffen

For en kamp! Vi nøytraliserte bartepakket perfekt og spilte en strålende kamp. Så ikke denne komme for å være ærlig; men guuuud så deilig!

Nixon

Quote from: osoerli on May 28, 2018, 11:59:23 AM
Quote from: Gulløl on May 28, 2018, 08:07:43 AMhttps://streamable.com/fqsjf
😊

Barcelona..., synd Koomson avslutta på Obos-nivå.

Det var et flott angrep, men Brann hadde den samme roen stort sett hele kampen. Og som jeg skrev i går var det noe av det som imponerte meg mest. Og har ikke Acosta tatt noen steg og blitt mye sikrere og roligere med ballen?
Rød makt på Hansa

krakra

Stopperne blir selvfølgelig mer rolig med ballen når de vet at de bare kan spille tilbake til Radlinger. Det fjerner nok rimelig mye stress. I fjor måtte de enten spille framover, eller slå ballen ut. Da er det mye mer stressende å få ballen.

marsboer

Quote from: Gulløl on May 28, 2018, 08:07:43 AMhttps://streamable.com/fqsjf
😊

Her kunne han kanskje ha ventet 1 sekund før han skyter. Men på en annen side så pleier han å drible seg bort til hjørnet slik at resten av forsvaret rekker å etablere et forsvar. Jaja, så lenge han øver å skyte, så treffer han kanskje før eller senere.

pidre

Quote from: Lasaron on May 28, 2018, 05:43:50 AMJeg er enig i at det kanskje er liten sjanse for at Acosta hadde klart å stoppe det, men det kan være han så det. Legg også merke til de manlende reaksjonene etter scoringen. Ingenting tyder på at Acosta først tror det er mål, og så tar han et lettelsens sukk eller lignende. Bendtner skjøt nesten et sekund etter dommeren blåste.

Javel, ett sekund etter. Da må jo også Radlinger hørt pipelyden - spørs da om han ikke trakk seg i forsøk på redning. 

Det er da altså ikke et feilaktig annulert mål, men en feilaktig avblåst offside som muligens kunne ført til scoring.

Forresten påfallende mye mediaoppmerksomhet rundt dommerfeil som går i disfavør RBK. Vi som har levd en stund vet at RBK har sluppet unna med det meste, nesten uten at media har giddet å nevne det engang.

Nå skal vel hele dommerstanden for resten av sesongen rette opp i den urett som er begått mot hele norges rbk, og for ikke å glemme, den fordel skb har dratt nytte av. Her er det bare å forberede seg, dette kommer til å svi.
Saludar a los monos!

nero

May 28, 2018, 14:03:06 PM #209 Last Edit: May 28, 2018, 14:25:20 PM by nero
Offsideavblåsningen var til de grader karma. Hvor mange tvilsomme avgjørelser har ikke gått i "hele Norges" RBKs favør opp gjennom årene? Og på bildene ser man jo tydelig at Moen har armen i været, og allerede har blåst før Bendtner skyter.
Lions led by donkeys.

Nixon

Kudos til TV2-Sporten som i sin jakt etter fotballglade bergensere fant en gjeng som hadde tid og ikke minst lyst til å drikke seg opp midt på dagen på Fotballpuben!;)
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on May 28, 2018, 17:57:18 PMKudos til TV2-Sporten som i sin jakt etter fotballglade bergensere fant en gjeng som hadde tid og ikke minst lyst til å drikke seg opp midt på dagen på Fotballpuben!;)

Fint sted det, og et garantert sted å få møtt et taletrengt klientell :) .
Gå av.

Falkman

Quote from: Nixon on May 28, 2018, 17:57:18 PMKudos til TV2-Sporten som i sin jakt etter fotballglade bergensere fant en gjeng som hadde tid og ikke minst lyst til å drikke seg opp midt på dagen på Fotballpuben!;)

Tenkte på det. Godt journalistisk håndverk. Fikk akkurat de svarene de ville ha.

Serez

Det klippet fra Gulløl var førstomgangen oppsummert. Vi briljerer med trygghet og pasningstyrke i bakre ledd, også fremstår vi som Tufte IL foran mål.

pidre

Quote from: Serez on May 28, 2018, 20:57:55 PMDet klippet fra Gulløl var førstomgangen oppsummert. Vi briljerer med trygghet og pasningstyrke i bakre ledd, også fremstår vi som Tufte IL foran mål.

Vi trenger en spiss- den saken er klar.
Saludar a los monos!

ACHTUNG

Klippet viser at Komsoon er blottet for selvtillit når han har scoringssjanser. Det har blitt slik at når jeg ser at Komsoon har ballen i skuddposisjon, så vet jeg at det blir bom, på en eller annen måte. Gilli Rolantson derimot, får han ballen i skuddlege, da har jeg mye mer tro. Mange forståsegpåere har mast om at Marengo ikke har skuddfot, mens de har hyllet Komsoon, nå er det på tide å se hvem av de to som både har scoret og stått bak de hvasseste avslutningene. Men Komsoon har det i seg, han trenger bare en forløsende scoring, men inntil det skjer, så tror jeg vi får seg mye rart fra ham, når han har scoringssjanser.

Go Up