• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rosenborg - Brann 27.5

Started by albert, May 12, 2018, 21:30:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pidre

Quote from: Serez on May 27, 2018, 19:06:29 PMSå da ikke ut som offside det vel? 100% målsjans det..
Skåle var onside.
Saludar a los monos!

Norlings Hund 2

Når begynte RBK å ta over? Synes de foreløpig ser veldig veike ut.

Serez

Så ut som det etter Sivert med to feilpasninger på rad, for så orry larsen å miste ballen i driv. Men nå er det motsatt!

pidre

Spsielt at RBK ikkje får låne ball på Lerkendal.
Saludar a los monos!

Spelaren

Absurd god kontring før Koomson tøyser det til. Sånne skuddsjanser får me sjelden.
Gå av.

Nixon

Skal ikke mer til før de får kampens største sjanse. Skummelt.
Rød makt på Hansa

Serez

Veldig deilig å se hvor mye Radlinger gir oss. Sammenlign hans involveringer med Andre Hansens - det er klasseforskjell.

Spelaren

Rbk viste litt prov på det de kan, presise pasninger i bakrom og et klokt og godt løp av Søderlund. Heldige som unnslapp der.
Gå av.

Nixon

Meget god omgang av Brann! Men siden vi spiller opp mot vårt beste, mens Rosenborg er godt under pari, er forbedringspotensialet størst hos bartepakket i andre omgang.
Rød makt på Hansa

Spelaren

0-0 til pause er bra, men veien fram til scoring virker tung. Koomson burde ha meid til med vristen framfor å prøve en Haugenvipp. Nilsens skudd sålangt det nærmeste. Forsvaret er meget godt i dag.
Gå av.

Serez

Orry Larsen har i hvert fall vært en fullverdig erstatter til Barmen så langt. Like god i dueller, og vinner mye ball. Flinkere å komme i gode driv og løp men brukes ikke som oppspillspunkt slik Barmen blir.

Vi mangler å være litt mer giftige fremme - mye dårlige skudd, elendige gjennombruddspasninger og feilvurderinger. Men resten vi gjør er konge. Må bare få på plass siste par trekkene.

Norlings Hund 2

Det største problemet her er vel at vi spiller mot 12 mann, jeg kan ikke fatte at trønderne ikke har fått ett eneste kort enda.

God omgang av Brann, selv om vi ikke har skapt de helt store sjansene.

Chrisstah

Ser solid ut dette.
Orry har en meget god kamp så langt.

Syns også Kristiansen virker frisk til å ha vært ute en stund.

Få Haugen på skuddhold nå!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

Solid, men vi skaper ikke mye fremover. Skulle ønske kampen var over nå!;)
Rød makt på Hansa

Norlings Hund 2

Bunnsolid omgang av Gilli, flere gode inngripener i viktige situasjoner. Veldig forståelig at han mer eller mindre har klippekort, sjeldent han ikke er solid.

Spelaren

Rbk nære på nå, hadde vært skikkelig skuffet om det var en Brann-spiller som brant den headingen der utenfor. Rbk klart best i starten av andre omgang.
Gå av.

Spelaren

Akkurat, ja. Klart de klarte å score på første corneren de får. Elendig feltinvolvering av Radlinger som vanlig.
Gå av.

krakra

Elendig av Radlinger og svakt av Acosta. Gratismål

Serez

Haugen! Hahaha, for en tabbe

Spelaren

Lol, komikveld i målene. Haugens skudd ikkje akkurat farlig.
Gå av.

Nixon

Herlig! Og skåring av Haugen med innsiden!:)
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on May 27, 2018, 20:09:49 PMHerlig! Og skåring av Haugen med innsiden!:)

Langt innkast - på fot!
Gå av.

Spelaren

Gå av.

Serez

JADDA! Hvem sa vi skulle slutte med lange kast? For en snuoperasjon

Superjack

Så tror jeg vi legger diskusjonen ang lange kast stein død...
Brannsupporter.

Norlings Hund 2


OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Det er litt komisk at det skal klaffe i to innkast frå samme side i en og samme kamp. Og i hvilken kamp!
Gå av.

Serez

I en eventuell drikkelek med Brann kamp burde det være en post for når Rekdal kommenterer at Radlinger kommer til å bli bedre over tid i Tippeligaen.

Spelaren

Rekdal: "Tenk hvilken stemning det vil være i Bergen om dette resultatet står seg"

Ja, det er nesten så man kan håpe på femsifret antall tilskuere.
Gå av.

ostraume

Syk moral i dette laget, havner under på Lerkendal etter en god omgang. Snur kampen. Måtte det holde!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Der har vi flaks! Klar onside.
Rød makt på Hansa

Serez


Spelaren

En ting man har lært seg er å alltid kaste eit blikk ut mot linjemann på sånne innlegg. Rbk snytt for scoring. Scorer ikkje Bendtner "alltid" mot oss i tillegg?
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Jøss, der gikk faktisk en dommeravgjørelse vår vei. Annuleringen av Bendtners mål var feil.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Sukk. I stedet for å utnytte 11 mot 10 ender vel dette med nok et tilskudd til skadelisten.
Gå av.

Nixon

Ikke sikkert det er til vår fordel at dansken går ut...
Rød makt på Hansa

Superjack

RBK med Søderlund som midtspiss og Bendtner ut, Orry ut, Sønnen med krampe. No kan det bli lange siste 20 minuttene.
Brannsupporter.

Serez

Får se Ordagic en 20 minutter nå da. Håper vi klarer å holde presset oppe.

Spelaren

Urutinert å gi dødballer til trønderne. Dette ender gjerne med mål imot feltspillet vårt tatt i betraktning.
Gå av.

pidre

Saludar a los monos!

Eivind


Nixon

Oooops. Der kunne vi lett fått straffe mot oss for den holdingen av Sønnen.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Sivert holder både når han står oppreist og på veg ned. Det er noe oppjaget over det som skjer utpå der, og me presser dårligere nå enn før. Igjen et godt innlegg frå kant og farlig avslutning. Eg har mine tvil om dette holder når trønderne skrur opp tempoet og tar større sjanser offensivt.
Gå av.

Serez

Føler hele gjengen driver å halter. Liker det ikke.

Superjack

Brannsupporter.

Spelaren

Radlinger må sendes på fotballskole hva dødball angår. Det er helt sirkus når rbk slår innlegg.
Gå av.

Serez

Ikke overrasket hvis det blir 7+ minutter tillegg. Og jeg håper det blir ingen flere corner i kampen.

Norlings Hund 2

Gilli har vært helt vanvittig god defensivt.

Sidelinjen

Hvorfor spiller de ikke med den offisielle ligaballen forresten?

Go Up