• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Start - Brann, lørdag 12.05.18 kl 18:00 (9. runde)

Started by Lasaron, May 07, 2018, 08:57:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

OmOssSjølOgHansaøl

Deilig sliteseier! Syv på rad nå!

Spillerne begynner å bli slitne, men de kjemper til fløyten går, og de nekter å avgi poeng. Deilig, deilig!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Gulløl

Quote from: osoerli on May 12, 2018, 18:02:53 PMSkålevik har for lite av det meste. Blir ikkje gull i år utan ny spiss
Klassespiss. På andre plass på toppscorer lista. Matchvinner i dag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

marsboer

På forhånd håpert jeg på hattrick av Skålevik idag, men utfra kampbildet idag, så er jeg mer enn godt fornøyd med hans ene mål, hehe. Fantastisk å ha en målsnik. Det har vi trengt i de siste årene.

Billy Elliott

Skålevik blir jo klaget på hver uke. Så scorer han, men klagingen fortsetter. Må vel score 50 mål per sesong før visse folk blir fornøyd.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Nok en solid seier. Start gikk inn for å kjempe Brann ut av stilen, men maskinen malte bare på. 0-1 eller 0-6, 3 poeng om det ble 1 eller 6 mål. Leder serien med 10! poeng. Ingen tap, ingen mål imot i det jeg vil kalle normalt spill. Håper det går bra med Teniste. Bare nullstille og satse på seier mot Haugesund!
Brannsupporter.

ACHTUNG

Ok, Teniste må kanskje hvile nakken en uke eller to, men vet noen hva som skjedde med Barmen?-Han kunne jo ikke gå på foten. Det så ut til å være kneet.

Kagain

Hvordan løste Braaten oppgaven på Høyrebacken?

ACHTUNG

Eminent! Han og Komsoon fant tonen umiddelbart. Dobling på kant og fikse kombinasjoner.

Corran

En flott sliteseier. Når sånne kamper vipper riktig vei så er det et meget godt tegn.
Om dette fortsetter så kan eg begynne å få troen på medalje i år ;-)

Ellers deilig å se at radlinger plukket ned noen baller og ikke bokset i dag.
Braaten løser backrollen bra
Haugen er en skygge av seg selv. Synes han har skuffet litt i år. Passninger og dødballer sitter ikke og da har han ikke mye mer å tilby.
Men det kan jo bare bety at han blir bedre etter hvert så da har vi jo litt å gå på selv om vi leder med 10 poeng og har 25 av 27 poeng så langt

PS Bare 5-7 poeng igjen før vi er sikre på å holde oss i ES
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

blobby winters

3 poeng, vi kan bare slappe av og se hvordan det går med de andrekampen søndag.
Men, det kostet. Jeg håper det går med Barmy og Teniste.

Norlings Hund 2


marsboer

Quote from: Billy Elliott on May 12, 2018, 19:17:46 PMSkålevik blir jo klaget på hver uke. Så scorer han, men klagingen fortsetter.

Huh, hvem klager? Mener du de som ønsker å kjøpe en klassespiss?

Vi trenger iallfall en spissbackup nå som HKJ er skadet. Men jeg vil heller finne en spisstalent for framtiden.

Norlings Hund 2

I LANs system ER Skålevik en klassespiss. Jobber knallhardt og er en måltyv. Enig i at vi bør satse på et talent som 3. valg, men både Orry og Barmen kan gjøre en god jobb på spissplassen ved behov. Slik jeg ser det er det ikke prekært å hente inn en ny spiss, personlig blir jeg verken overrasket eller veldig skuffet om vi fullfører sesongen med stallen vi har nå.

Spelaren

Dette var en seier som kostet mer enn nødvendig. Det er selvsagt prisen en må betale for tett kampprogram og en taktikk som krever duellkraft og beinhard jobbing. Det positive er at man har en maskinfotball med veldig klart definerte roller erstatterne kan gå inn i, Daniel Braaten så jo ut som om han aldri hadde gjort annet når han kom inn. Enorm duellkapasitet og løpsvilje. Peter Orry Larsen var også toneangivende når han kom inn og begynner så smått å presse seg fram i midtbanekøen.
Gå av.

Kagain

Ja, jeg så BT snakket om at Braaten tidvis opererte som en ekstra-ving på høyresiden. Men jeg regner med at han også skjøttet sine defensive oppgaver vel så bra. Så om han er frisk nok til flere kamper så kan han jo kose seg litt på høyresiden.

Go Up