• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2018

Started by Lasaron, April 09, 2018, 09:49:45 AM

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Go Down

Serez

Herlig vindu. Sivert Penge Nilsen kan få kose seg i Hortens, vi har hentet en av tippeligaens best presterende spisser. Han er nummer to på spillerbørsen til altomfotball for spisser  (med mindre du regner Komsson som spiss). Nå kommer han til et topplag der jeg tror han vil få adskillig bedre forutsetninger enn hva han hadde i Kristiandsund.  

Hvis Grøgaard viser seg å være et steg opp fra Kristiansen, og midtbanen vår med RYJ hever seg et par hakk så har jeg troen!

Falkman

August 15, 2018, 14:16:04 PM #2101 Last Edit: August 15, 2018, 14:17:54 PM by Falkman
Quote from: Lasaron on August 15, 2018, 14:07:52 PMVinteren 1996? Da kom det en del. Skal prøve meg på en liste etter husken.

Morten Pettersen fra Start, floppet.
Claus Eftevaag
Tore Andre Flo
Jan Ove Pedersen
Morten Pedersen
Var det da Arne Vidar Moen kom også?

Moen kom i 97. Pettersen også. Men Mjelde signerte før 96-sesongen, selv om  han ikke ble spilleklar  før midt på sommeren. Og før 96-sesongen dukket  det  også opp en fyr ingen hadde hørt om. Kjetil Løvvik het  han. Pluss en keeper fra Island.

Superjack

Quote from: Lasaron on August 15, 2018, 14:07:52 PMVinteren 1996? Da kom det en del. Skal prøve meg på en liste etter husken.

Morten Pettersen fra Start, floppet.
Claus Eftevaag
Tore Andre Flo
Jan Ove Pedersen
Morten Pedersen
Var det da Arne Vidar Moen kom også?

Var vel da Vidar Riseth også skulle komme, men fikk tilbud fra Luton og gikk til England i stedet.
Brannsupporter.

Superjack

Dette trengte Bergen og Brann. Bt ballspark og direktesendinger osv. Snakker tilstander fra store utland.

Og så kan Soltvedt peke nese til dem som mente at Brann ikke kunne klare å signere noe som helst, fordi ingen spillere med vett i behold ville tenke å signere for Brann, der 11 mann uansett hadde klippekort.

No har Soltvedt og POL fått virke en stund. Dette var rett og slett fabelaktig. Og utenom svensken så er det vel ingen av spillerne som er stort sjansespill Gjennomstudert, spilt mye i TL og levert jevnt bra over tid. Samtidig treingsmennesker.

Har enorme forventninger til Bamba, og veldig veldig spent på Eggen Rismark.

Eggen senke RBK på stadion la Eggen navnet runge over stadion, MOT rbk på vei mot seriegull.  Ville være legendarisk.

 

Brannsupporter.

Corran

Bare meg som ikke tør å ta av på Bamba før jeg ser det bekreftet. Er jo nestne bekreftet men ikke presentert som Brannspiller enda

Ellers mener Jesper Mathisen Brann er overgangsvinneren og har styrket laget betraktelig mens rbk bare har fått større bredde i troppen
https://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/det-er-harry-redknapp-tilstander-i-bergen/s/5-8-858877
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Jose Arrogantio

Hehe, fra taper til vinner på en dag.

Brannfan23

Hvem forsvinner fra Brann? Vega, Ordagic, Orry og Vito?

pidre

Saludar a los monos!

Spelaren

Gå av.

Optimist

Noen som har en idé om når ballspark-sendingen begynner? Har ventet lenge nå
Kokende idiot

Falkman

Quote from: Optimist on August 15, 2018, 16:18:54 PMNoen som har en idé om når ballspark-sendingen begynner? Har ventet lenge nå

Det drøyer og drøyer. Hvis dette går i vasken på overtid, har vi  en historie som er Ighalo gange mye.

Spelaren

Soltvedten leiter etter en blazer som passer.
Gå av.

Optimist

Quote from: Falkman on August 15, 2018, 16:23:43 PM
Quote from: Optimist on August 15, 2018, 16:18:54 PMNoen som har en idé om når ballspark-sendingen begynner? Har ventet lenge nå

Det drøyer og drøyer. Hvis dette går i vasken på overtid, har vi  en historie som er Ighalo gange mye.

Så det. Men nå har BT endelig startet sendingen, de venter bare på Bamba!
Kokende idiot

Spelaren

Nå står Mads Bøyum der og gliser.
Gå av.

ostraume

Quote from: Superjack on August 15, 2018, 15:40:57 PMDette trengte Bergen og Brann. Bt ballspark og direktesendinger osv. Snakker tilstander fra store utland.

Og så kan Soltvedt peke nese til dem som mente at Brann ikke kunne klare å signere noe som helst, fordi ingen spillere med vett i behold ville tenke å signere for Brann, der 11 mann uansett hadde klippekort.


Eggen Rismark er drøy kost for de her inne som mente LAN gjorde det umulig å hente noe kvalitet på stopperplassen. Gøy med Eggen jr jr.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

nero

Og der blir Bamba presentert på Stadda! :D
Lions led by donkeys.

Billy Elliott

Fremdeles timer igjen. Klikker* hvis det ikke kommer inn noen flere. Må jo ha litt Brann-action på deadline day-sendingen på Eurosport som starter kl. 20.

*Ironi er ofte vanskelig på internett, så tenkte jeg skulle legge denne her
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Belfort

Interessant intervju med Soltvedt på Ballspark. Han tar selvkritikk på at de ikke har gått "all in" i en del vinduer.
De hadde nå bestemt seg for å klinke til på en spiss! Og igjen kan vi takke fantastiske Trond Mohn for hjelpen! Håper han lenge lever!

Norlings Hund 2

Storveis, så får vi se hvem vi mister frem til overgangsvinduene stenger i andre land. Jo færre vi mister, desto større er sjansene våre til å ta edle metaller.

Lasaron

Akkurat nå har vi 20 utespillere som holder senioralder. I tillegg kommer Bildøy, Stenevik, Marthinussen, Kalsaas og de andre med proffkontrakt.
Tren på langskudd

Norlings Hund 2

Quote from: Belfort on August 15, 2018, 17:16:43 PMInteressant intervju med Soltvedt på Ballspark. Han tar selvkritikk på at de ikke har gått "all in" i en del vinduer.
De hadde nå bestemt seg for å klinke til på en spiss! Og igjen kan vi takke fantastiske Trond Mohn for hjelpen! Håper han lenge lever!

Fantastisk mann som fortjener statuer flere steder i landet! Han bare gir og gir, enten det er til forskning, sykehus, toppfotballen, breddeidretten og gudene vet hva annet, og krever lite tilbake.

tintin

Håper vi beholder Skålevik og gir bort Kjelsrud... Typen Kjelsrud har vi i Azar... Selger vi Skålevik og Bamba blir skadet/suspendert er vi ute og kjøre igjen..

Norlings Hund 2

Tror Azar er inne i det siste kontraktsåret.

tintin

Quote from: Norlings Hund 2 on August 15, 2018, 18:44:21 PMTror Azar er inne i det siste kontraktsåret.
kan likevel bidra ut året syns eg:)

Superjack

Quote from: tintin on August 15, 2018, 18:50:15 PM
Quote from: Norlings Hund 2 on August 15, 2018, 18:44:21 PMTror Azar er inne i det siste kontraktsåret.
kan likevel bidra ut året syns eg:)

Ikke mange som har 2! seriegull med Brann.
Brannsupporter.

Churchill

BA rapporterer bak betalingsmur om en Brann-spiller som kan bli solgt i løpet av kvelden. Noen som vet hvem det dreier seg om?
...we shall never surrender.

tintin

Quote from: Churchill on August 15, 2018, 19:44:24 PMBA rapporterer bak betalingsmur om en Brann-spiller som kan bli solgt i løpet av kvelden. Noen som vet hvem det dreier seg om?
Bare generelt at noen kan gå ut, pamer på Twitter melder at det kanskje ikkje er over mtp på overganger idag... en spør inn eller ut, pamer svarer begge deler er mulig...

Billy Elliott

Da er det bare å begynne å spekulere. Zachariassen?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

Med Bamba inn er det ikke utenkelig at Start prøver seg igjen på Skålevik.
Rød makt på Hansa

Eivind


Belfort

Quote from: Nixon on August 15, 2018, 19:51:25 PMMed Bamba inn er det ikke utenkelig at Start prøver seg igjen på Skålevik.

Forsvinner Skålevik må en ny spiss inn. Man kan under ingen omstendighet ha Kjelsrud som backup.

Billy Elliott

Fra BT direkte:
«Ting skjer fortsatt på Brann Stadion. Steffen Lie Skålevik eller Henrik Kjelsrud Johansen kan forlate Brann før overgangsvinduet stenger ved midnatt.

Det har vært dialog mellom Start og Brann om Skålevik onsdag, mens Sandefjord sterkt vurderer Henrik Kjelsrud Johansen.»

Håper for guds skyld det er HKJ og ikke Skålevik som forsvinner.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

tintin

Kjelsrud til Sandefjord er helt innafor, tror ikkje skåle går til start no, de får en drapstruet nigerianer fra ventspils:-)

Churchill

Jeg synes Kjelsrud har vært frisk og god i flere av kampene han har kommer innpå. Med litt mer jevnlig spilletid tror jeg han bare hadde blitt bedre. Men han er overflødig her nå.
...we shall never surrender.

Morkel

Quote from: tintin on August 15, 2018, 19:57:09 PMTror ikkje skåle går til start no.

I deadlinesendingen til Eurosport melder de at Start er på hugget for å hente Skålevik.

Billy Elliott

Synes ryktene om Skålevik til Start ble litt vel sterke nå.

De må ikke finne på å gjennomføre det. Det er 2 steg frem og 1 tilbake. Særlig siden vi da fremdeles vil være i den situasjonen at HKJ er første backup på spissplass og vil få en god del spilletid. Og gud forby at Bamba skulle bli skadet.

Nei, Skålevik må bli.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

tintin

Kjelsrud til Sandefjord og skåle til start ryktes det, hvem blir ny spiss inn då?

Morkel

Men nå melder Karlsen at det er usannsynlig at Skålevik går til Start nå, så... Rekdal sa også at han var fornøyd med de han hadde. Man vet ikke, men ble litt mer betrygget etter det intervjuet.

Morkel

Men det kan forsåvidt være taktikk det og. Han sa at han var interessert i Skålevik.

Nixon

Kan aldri tenke meg at Brann slipper Skålevik. Selv om han selv ber på sine knær. De investerer ikke så mye penger for å forsterke laget for så å få smuler tilbake og svekke laget noen timer etterpå. For de vil neppe klare å erstatte han på noen timer.
Rød makt på Hansa

Jose Arrogantio

Har lest Kristiansund ønsker seg Sandefjords Kastrati for å erstatte Bamba. Om da Sandefjord henter Johansen for å erstatte Kastrati blir det litt morsom runddans.

Churchill

Kastrati er for lengst klar for KBK. Kan godt være duket for en overgang for HKJ til Sandefjord.
...we shall never surrender.

Lasaron

Det Nixon sier. Skandale nå om Skålevik forsvinner. Han vil være en mye bedre backup/vikar enn Johansen.

I tillfellet Johansen er det noe uvanlig at en spiller er i en klubb i bare et halvt år, men en slik overgang kan jeg leve fint med. Han er egentlig ikke god nok for et lag som skal ta gull, men god nok til å stå i veien for talenter.
Tren på langskudd

Henki

Quote from: Lasaron on August 15, 2018, 14:07:52 PMVinteren 1996? Da kom det en del. Skal prøve meg på en liste etter husken.

Morten Pettersen fra Start, floppet.
Claus Eftevaag
Tore Andre Flo
Jan Ove Pedersen
Morten Pedersen
Var det da Arne Vidar Moen kom også?

Morten Pettersen kom vel før 1997-sesongen.
Ballen skal fremover!

Henki

Quote from: Superjack on August 15, 2018, 15:36:33 PM
Quote from: Lasaron on August 15, 2018, 14:07:52 PMVinteren 1996? Da kom det en del. Skal prøve meg på en liste etter husken.

Morten Pettersen fra Start, floppet.
Claus Eftevaag
Tore Andre Flo
Jan Ove Pedersen
Morten Pedersen
Var det da Arne Vidar Moen kom også?

Var vel da Vidar Riseth også skulle komme, men fikk tilbud fra Luton og gikk til England i stedet.


Vidar Riseth-historien var høsten 1995.
Ballen skal fremover!

tintin

Blir både skåle og Kjelsrud solgt tipper eg mos blir brann spiller

Finfin respons

Her er greien. Jeg tror Skålevik er en bedre sjansesetter. Der Bamba bommer setter Skålevik den, det er baksiden av den nye mynten om egoen som skaper ting på egenhånd.

Hvem som spiller av Steffen og Bamba er i LAN-verden avhengig av hvordan den nye bakre delen løser det oppbyggende spillet. DET blir spennende nå, laget og spillet skal komponeres

Skålevik kan fremdeles bli vår nye Løvvik.

Ps. Nå skjønner jeg hvorfor sønnen dro.

Og
Kudos til Korsmar for treffsikre prognoser.
Kanskje.

Belfort

Journalist i FVN bekrefter at Skålevik har bestemt seg for å bli i Brann

tintin

Quote from: Belfort on August 15, 2018, 21:25:24 PMJournalist i FVN bekrefter at Skålevik har bestemt seg for å bli i Brann
Og godt er det:-)

Corran

Og 75 stk som er inne og kikker på denne tråden samtidig.
Det er lenge siden ;-)
Eurosport meldte også at Skåle ble i Brann
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up