• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

25/4 kl 18:30 Ranheim - Brann

Started by ACHTUNG, March 03, 2018, 16:57:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Finfin respons

Oppmerksomhet, Torvanger!
Hva menes med at komsoon ikke er på lista di til kamptroppen? Håper det er typos, type feil.
Edith: gulløl følger med.

Huff! Gruer meg. Det pleier jeg ikke å gjøre.
Kanskje.


Corran

Gru gleder meg som vanlig.
Er litt mindre pessimist enn i fjor og det skremmer meg litt ;-)
Realisten i meg (det jeg tror er realisten i meg) tror på en kjedelig kamp og uavgjort
Bare en ting som irriterer og det er at jeg ikke helt er klar for seriestart enda. Det kommer for tidlig.
Foruten skarvarennet så skal langrennssesongen være over I alle fall Holmenkollen helgen bør være over.
Husker den gang 13 mars var drit tidlig start pga europacup mot liverpool. Mener det var 13 mars?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ACHTUNG

Kopi av BAs liste for noen dager tilbake, skyld på dem!


Stril Power

Ja. Men det er visstnok den minst dramatiske av skadane, ifølgje Nilsen.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ACHTUNG

Brann har vært heldige med få skadede spillere frem til nå, så jeg tviler på at det er noe galt med treningsopplegget til klubben. Noen ganger kommer ikke en ulykke alene og heldigvis ser det ut til at det stort sett er småplunder, de skadede sliter med.

Det er ingen katastrofe om Kjelsrud starter, men det er synd at ikke Skålevik kan, om det er skade som setter ham tilbake, i og med at han er i en ekstrem flytsone for tiden. Håper i det minste at han får 20-30 minutter på slutten, mot Ranheim, eventuelt. Vito tipper jeg starter og se ikke bort fra at Marengo blir å finne på benken. For jeg tror LAN ser mye av det samme i hollenderen, som jeg og noen andre her inne ser. LAN elsker ubalansen han skaper.

Billy Elliott

Mitt nye tips er følgende: HKJ starter. Scorer, men Brann taper. HKJ scorer ikke igjen før siste serierunde.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

En kort video av rivingen kan bivånes på klubbens Snapchat, for dem som er interessert i sånn.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Beklager feilposten over, men jeg får ikke til å redigere innlegg lenger. Står bare "loading" øverst på siden når jeg prøver.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

Brann bør absolutt ikke ta noen sjanser med småskadete spillere på lørdag enten de heter Wormgoor, Marengo eller Skålevik. Det kan de angre bittert på i etterkant. Kunstgresset på Ranheim Stadion er fra 2010 og absolutt ikke av topp kvalitet og klubben har pålegg fra NFF om å skifte underlaget i løpet av sesongen. Det er vel heller neppe mulig eller fornuft i å vanne banen før kamp når det er meldt 1-3 minusgrader under kamp.

Ellers er det nå tre dager før kampstart i underkant av 100 billetter igjen på bortefeltet.
Klipp:
Det er også stor interesse blant bortefansen, så langt har over 200 bergensere meldt sin ankomst. Og mange flere venter vi. - Det bor en god del brannsupportere i denne byen.
http://www.ranheimfotball.no/nyheter/felt-utsolgt
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Billy Elliott...., Det loading problemet begynte i går, også når en skal sitere andre sine innlegg. Men jeg får fremdeles til å redigere innlegg ved å gå inn på fanen "More" og videre til fanen "Modify".
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Kagain

Billy: Ser du for deg at HKJ kan få litt den samme statusen som Migaren eller?

Billy Elliott

Quote from: Kagain on March 08, 2018, 10:38:01 AMBilly: Ser du for deg at HKJ kan få litt den samme statusen som Migaren eller?

Nja, tror mer han blir en Dylan MacAllister. Det bærer rett til Vannkanten på søndag.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

marsboer

Bare 25 timer igjen til kampen starter. Gleder meg som en unge!

Kagain

Billy: Du har ikke troen på at han kan få samme status som Migaren fikk, med at han egentlig er kjempegod, men ikke får støtte fra treneren og derfor ikke får vist hva han kan? Jeg tror nok du kan ha rett der.

Gulløl

March 09, 2018, 19:24:33 PM #71 Last Edit: March 09, 2018, 19:26:49 PM by Gulløl
Det blir iskaldt. Dette mester vel trønderne på Ranheim laget best. Sikkert ikke kos for Koomson og Acosta.

Klipp:



https://www.adressa.no/vaeret/2018/03/09/Det-blir-en-iskald-serie%C3%A5pning-l%C3%B8rdag-kveld-p%C3%A5-Ranheim-16247417.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

March 09, 2018, 19:50:30 PM #72 Last Edit: March 09, 2018, 19:52:17 PM by Gulløl
70 billetter igjen på bortefeltet melder Ranheim.

Klipp:

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2018/alt-er-nesten-klart-for-ranheims-store-dag-som-lille-julaften_sto6669202/story.shtml
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Belfort

Kampen i morgen er den sikreste hjemmeseieren denne runden.
Lite glamorøst lag og omgivelser. Ræva bane. Nyopprykket lag som kommer med en enorm energi, med andre ord, alt som skal til for å slå Brann.

marsboer


Lasaron

Nå har jeg aldri bodd i et annet klima enn Bergensklima. Men når man har bodd så lenge i Norge som Acosta og Koomson, blir man ikke noenlunde klimatisert? Eller blir man aklimatisert? Hva er forskjellen?
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Lasaron on March 10, 2018, 11:27:34 AMMen når man har bodd så lenge i Norge som Acosta og Koomson, blir man ikke noenlunde klimatisert? Eller blir man aklimatisert? Hva er forskjellen?

De kom ikke til Flesland i forgårs, så ingen grunn til å bruke klimaet mot de. Jeg har en urovekkende god følelse og tror vi vinner kampen greit.
Rød makt på Hansa

Billy Elliott

Kampen var allerede en tapt en sak, men når Nixon i tillegg skal komme med jinxingen sin er det virkelig ingen tvil lenger.

Kamptips: 4-1. Målscorere blir fire trøndere og Snublerud Johansen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Corran

tipper en eller 2 keeper tabber og en blunder fra en midtstopper så har vi noen sider med diskusjoner i etterkant
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Sier litt om kvaliteten på kunstgresset når de må kjøre dampveivals over den.
Tror Brann skal spare et par av spillerne som har slitt med ømme bein i det siste. Er viktig å ikke få mer skader på spillere som har slitt litt. Tenker da spesielt på Vito og Barmen og litt på Skålevik.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Quote from: Corran on March 10, 2018, 15:21:01 PMSier litt om kvaliteten på kunstgresset når de må kjøre dampveivals over den.
Tror Brann skal spare et par av spillerne som har slitt med ømme bein i det siste. Er viktig å ikke få mer skader på spillere som har slitt litt. Tenker da spesielt på Vito og Barmen og litt på Skålevik.
Ja dekket er åtte år gammelt, ikke uten grunn at de har fått pålegg om å skifte det i år. Vi får bare krysse fingrene for at det ikke blir skader på Brann spillerne. Spesielt utsatt er de som nettopp er tilbake fra skade men nå vet vi ikke enda om noen av de skal spille.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Bortefeltet blir helt utsolgt. Kun 13 billetter igjen. Ellers er det i tillegg litt billetter igjen fordelt på tre av hjemmefeltene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Litt bekymret om LAN planlegger å ta seg en "powernap" eller legger seg ned for å friske opp brunfargen før kampen. Han tok lett en SUV på bringa men den saken der ..........
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Billy Elliott on March 10, 2018, 14:23:09 PMKampen var allerede en tapt en sak, men når Nixon i tillegg skal komme med jinxingen sin er det virkelig ingen tvil lenger.

Kamptips: 4-1. Målscorere blir fire trøndere og Snublerud Johansen.

Er Johansen årets Vito? Du har det med å få et horn i siden på enkeltspillere i den røde drakten. Gleder meg til å følge med på børspoengene utover sesongen...

Forøvrig ironisk at du skisserer et scenario der favoritten og startmann Skålevik ikke skårer, mens hakkekylling og innbytter Johansen putter i løpet av sine mange færre minutter på banen.
Rød makt på Hansa

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

March 10, 2018, 16:39:27 PM #86 Last Edit: March 10, 2018, 16:42:31 PM by Gulløl
Blir kampen utsatt ??

Klipp:

https://www.vg.no/sport/fotball/i/8w7kjG/brann-sjefen-mener-nff-boer-vurdere-aa-utsette-serieaapningen
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Tviler på at kampen blir avlyst. Det er vel en solid porsjon prestisje her for NFF at den tidlige sesongstarten ikke skal utsettes. Men for kampen sin del, og ikke minst for spillerne, er det ikke et godt tegn at Soltvedt ønsker å utsette kampen.
Rød makt på Hansa

Nixon

Rød makt på Hansa

Spelaren

Det er rimelig å anta at det blir kamp kl 18, ja. Så får me gjøre Soltvedts bekymringer til skamme og levere et godt resultat.
Gå av.

Corran

Skulle ikke vært lov å spille på den banen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Brann har lagt ut laget

Det gir denne startelleveren (etter draktnummer):

1 Samuel Sahin-Radlinger

2 Taijo Teniste

3 Vito Wormgoor

8 Fredrik Haugen

11 Steffen Lie Skålevik

15 Bismar Acosta

17 Gilli Rolantsson

21 Ruben Kristiansen

23 Sivert Heltne Nilsen

29 Kristoffer Barmen

22 Gilbert Koomson

Benken:

12 Markus O. Pettersen

5 Jonas Grønner

6 Vidar Ari Jonsson

7 Peter Orry Larsen

9 Kasper Skaanes

18 Azar Karadas

27 Henrik Kjelstrup Johansen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Rød makt på Hansa

Corran

Jepp så det akkurat på melding fra de som har reist opp der og så kom det på BT
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Skandale, dette burde NFF helt klart avlyst for et par dager siden. Reisekostnader til den utsatte kampen bør NFF ta på seg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Skandale. Regner med NFF tar regningen for bortefansen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

March 10, 2018, 17:13:47 PM #96 Last Edit: March 10, 2018, 17:15:43 PM by Billy Elliott
Quote from: Nixon on March 10, 2018, 16:10:28 PM
Quote from: Billy Elliott on March 10, 2018, 14:23:09 PMKampen var allerede en tapt en sak, men når Nixon i tillegg skal komme med jinxingen sin er det virkelig ingen tvil lenger.

Kamptips: 4-1. Målscorere blir fire trøndere og Snublerud Johansen.

Er Johansen årets Vito? Du har det med å få et horn i siden på enkeltspillere i den røde drakten. Gleder meg til å følge med på børspoengene utover sesongen...

Forøvrig ironisk at du skisserer et scenario der favoritten og startmann Skålevik ikke skårer, mens hakkekylling og innbytter Johansen putter i løpet av sine mange færre minutter på banen.

Det var da voldsomt. Du har forresten enda ikke pekt på et eneste konkret eksempel hvor du mener jeg ga Vito ufortjent dårlig karakter i fjor, så fint at du har tenkt å følge med i år. Da kan kanskje kritikken være basert på noe annet enn synsing.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Jose Arrogantio

Skal man ha tidlig seriestart så er det klart det er begrensninger på hvor man setter kampene. NFF nurse aldri satt seriestart hos et nyopprykket lag i nord.

Nixon

Det blir spennende å se hvilke rettigheter supporterne har. Finnes det noen lignende tilfeller der det har vært snakk om kompensasjon?? Vi snakker jo om en utendørsidrett der dommeren kan avlyse helt frem til kampstart uansett om vertsklubb og NFF mener at kampen kan spilles.
Rød makt på Hansa

Corran

Skandale tidlig start på sesongen når selv ikke kunstgressbaner blir klar i tide
Skandale at Ranheim har fått spilletillatelse på denne banen før den er fikset. De har jo pålagt dem å skifte i sommer, men burde også sagt de måtte spille et annet sted fram til da
Og skandale at ikke NFF har sett at dette ikke kan gå tidligere slik at Brann og bortefansen kunne unngått denne reisen.
Når en ser bildene fra nettavisen i link over så kunne jo ikke dette gå
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up