• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tabelltips 2018

Started by osoerli, February 22, 2018, 17:41:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kagain

Quote from: SKBCPH on November 26, 2018, 14:36:20 PMBrukte den som står i starten av tråden. Tre for riktig, to for én plass ifra og ett for to plasser ifra.  Hadde kun fått ni om jeg brukte deres utregning. ;-)

Smart. Jeg leste ikke startposten, så jeg glemte at det allerede var en formel. Men jeg er ikke voldsomt imponert over mine 14 poeng heller...

osoerli

Avisenes tips er også lagt inn i poengrekkefølgen.  5 av forumets tipparar knuste dei beste avisene.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Corran

Quote from: osoerli on December 03, 2018, 02:57:29 AMAvisenes tips er også lagt inn i poengrekkefølgen.  5 av forumets tipparar knuste dei beste avisene.
Du kunne vært litt grei med oss to på 20 poeng og lagt avisene inn bak oss selv om de fikk samme poengsum. Hadde sett penere ut for oss ;-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

osoerli

Quote from: Corran on December 03, 2018, 10:44:43 AM
Quote from: osoerli on December 03, 2018, 02:57:29 AMAvisenes tips er også lagt inn i poengrekkefølgen.  5 av forumets tipparar knuste dei beste avisene.
Du kunne vært litt grei med oss to på 20 poeng og lagt avisene inn bak oss selv om de fikk samme poengsum. Hadde sett penere ut for oss ;-)
No har eg vært grei ;-)
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Corran

Quote from: osoerli on December 03, 2018, 12:53:02 PM
Quote from: Corran on December 03, 2018, 10:44:43 AM
Quote from: osoerli on December 03, 2018, 02:57:29 AMAvisenes tips er også lagt inn i poengrekkefølgen.  5 av forumets tipparar knuste dei beste avisene.
Du kunne vært litt grei med oss to på 20 poeng og lagt avisene inn bak oss selv om de fikk samme poengsum. Hadde sett penere ut for oss ;-)
No har eg vært grei ;-)
hehehehehe Fantastisk
Så mye bedre ut med en gang
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Skal Osoerli kjøre oss på Tabelltips 2019?
Tren på langskudd

Go Up