• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Din foretrukne førsteellever:

Started by ACHTUNG, February 20, 2018, 13:54:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ACHTUNG

Min pr nå, er som følger:


Radlinger


Tineste     Acosta    Vito     Gilli    (2 målgivende fra Gilli mot 08, det er venstreback han er opprinnelig)


Ordagic    Barmen   Haugen


Komson     Marengo  Vega   (de tre driblesterke kan rullere på posisjonene, hodestyrken eneste minus)


Denne elleveren er nok den LAN foretrekker:


Radlinger


Tineste    Acosta     Vito    Gilli


Haugen    SHN     Ordagic


Komson    Skålevik    Vega

Billy Elliott

Virker dessverre som Vega ikke vurderes som venstrekant. Det er synd. Jeg mener beste 11'er pdd er:

Radlinger
Jonsson - Vito - Acosta - Teniste
Barmen
Haugen - Ordagic
Koomson - Skålevik - Vega

Når LAN får velge bytter han nok ut Barmen med SHN, Jonsson med Kristiansen og Vega med Marengo.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

BA mente at Ordagic hadde et stykke igjen før han kom til å utkonkurrere Barmen. Så ikke umulig at midtbanetrioen som starter sesongen er helt lik som i fjor.
Rød makt på Hansa

Corran

En artig tråd hvor en kan leke seg litt hele sesongen.
Min er med de som er aktuelle for meg nå og med tanke på at (muligens) Gilli forsvinner

Radlinger


Jonsson  Acosta    Vito     Teniste


Haugen    Barmen   Ordagic


Komson     Vega (tror Vega er mer målfarlig enn Marengo) Marengo 

Usikkerheten min Barmen. Vurderer ham i 3 posisjoner. Den han er satt opp på, Istedenfor Ordagic eller istendenfor Vega.
Kjører Jonsson siden han er fremtiden og Gilli sikkert forsvinner. Potensiale er vel størst hos Jonsson.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Samuel

Tineste-Acosta-Vito-Kristiansen

Haugen-Sønnen-Ordagic

Gilbert-Skålevik-Marengo


Jeg ville sett dette laget til sesongstart. To plasser er ganske tette: Ordagic/Barmen og Kristiansen/Gilli/Jonsson. Men velger en ny og en gammel.

Forøvrig ser jeg at flere vil ha Teniste som venstreback. Det skjønner jeg ikke når vi får en fiks ferdig høyreside med Teniste og Gilbert som er samspilt før sesongen. Dersom folk vil ha islendingen på banen kan han fint bekle venstrebacken. Totalen på backplass blir uansett bedre etter min mening.
Rød makt på Hansa

Billy Elliott

Quote from: Nixon on February 20, 2018, 16:13:24 PMForøvrig ser jeg at flere vil ha Teniste som venstreback. Det skjønner jeg ikke når vi får en fiks ferdig høyreside med Teniste og Gilbert som er samspilt før sesongen. Dersom folk vil ha islendingen på banen kan han fint bekle venstrebacken. Totalen på backplass blir uansett bedre etter min mening.

Plasserer man Jonsson på venstre mister man hans fremste egenskap, nemlig de gode innleggene.

Ser på Teniste som en bedre relasjonsspiller, som kan løse spillet enklere sammen med den som velges på venstrekant.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

tintin

                 Radlinger
         
          Grønner Vito Acosta

Jonsson                                Gilli


             Ordagic Barmen

                      Haugen

     
              Komsoon
                        Skålevik

Seriegull

               Radlinger

Jonsson  Vito  Acosta  Teniste

                Barmen
        Haugen    Ordagic

Koomson    Vega      Marengo



Føler Vega har mer målteft i seg enn Ludci, mens Marengo er flink til å dra seg ned til dødlinjen og legge ut 45* f.eks

ACHTUNG

Ny førsteellever! Dersom enmannsangrepet og monsteret Daniel Braaten blir kampklar og fullstendig restituert,
så går han inn i rollen som tankesenter:'


Radlinger                                                (Marcus Pettersen)


Teniste    Vito   Acosta    Gilli                 (Vidar Ari, Ruben, Grønner)


Haugen   Barmen   Ordagic                    (Orry, SHN, Skaanes)


Koomson    Braaten   Vega                     (Marengo, Karadas, Skålevik, Skaanes)

Superjack

Gitt skadefri tropp, i parantes 1. kandidat som erstatter i leddet

Radlinger                                               

Teniste    Vito   Acosta    Gilli   (Grønner)               


Haugen   Barmen  Braathen (Skaanes)                 


Koomson    Skålevik   Vega (Johnsson, kant/ Marengs, spiss)                     

Braathen er best når han får mulighet å utfordre, gjerne med fart, samt når han kommer på løp. Er også pøbelaktig på å unngå å la motspiller komme forbi. Det er viktig om Gilli tar venstreback og Vega venstre kant.
Brannsupporter.

Finfin respons

Jeg vil ha Brann i en 4-1-1-1-3-formasjon, som vanlig(!)

                Samuel

Taijo - Jonas<->Vito - Gilli (!)
                  Sivert
             Fredrik
                    Kristoffer
 Gilbert - Steffen - Kasper (Altså, det blir nok Marengo og det er supert og verdig og rett, men tenk om vi kunne fått Kasper tilbake til sin norlingske storhetstid på venstrekanten??!)


Den 12.mann her er Karadas. Han kommer nok til å starte mange mange kamper om spissjakten ikke lykkes i dette vinduet. Og det tror jeg er helt supert. Fin tråd, dette.
Kanskje.


ACHTUNG

Mine spissalternativer, dersom Karadas er utr en stund

Skålevik, Braaten, Orry, Koomson

Jose Arrogantio

Quote from: ACHTUNG on February 25, 2018, 12:05:13 PMMine spissalternativer, dersom Karadas er utr en stund

Skålevik, Braaten, Orry, Koomson

Orry? Om noen midtbanespiller sendes opp må det vel bli Barmen?

Superjack

Jeg mener Braaten er første mann å ta på laget etter at Radlinger er satt i mål. En Braaten i form og humør er fortsatt en av de aller beste fotballspillerne i Norge. Indreløper eller kant. På alle andre plasser er det veldig åpent. Jeg tror SHN er bankers sentralt.  Kan fort bli en del missnøgde spillere denne sesongen. Spesielt om det går trått. Skaanes, Orry, Gilli, Jonsson, Vega og Marengs er alle spillere jeg tror får begrenset med spilletid. Utover Orry som jeg rett og slett ikke ser er god nok er det spillere som alle kan bidra. Spesielt Vega er jo en kraft når han drar til. Luksusproblemer i år?
Karadas er ikke nevnt, han får ikke mye tid heller, men han klager ikke heller.
Brannsupporter.

krakra

Både Koomson og Haugen er nok så bankers som kan bli. Sannsynligvis stopperparet også, samt Teniste.

Norlings Hund 2

Quote from: Superjack on February 27, 2018, 12:39:11 PMJeg mener Braaten er første mann å ta på laget etter at Radlinger er satt i mål. En Braaten i form og humør er fortsatt en av de aller beste fotballspillerne i Norge. Indreløper eller kant. På alle andre plasser er det veldig åpent. Jeg tror SHN er bankers sentralt.  Kan fort bli en del missnøgde spillere denne sesongen. Spesielt om det går trått. Skaanes, Orry, Gilli, Jonsson, Vega og Marengs er alle spillere jeg tror får begrenset med spilletid. Utover Orry som jeg rett og slett ikke ser er god nok er det spillere som alle kan bidra. Spesielt Vega er jo en kraft når han drar til. Luksusproblemer i år?
Karadas er ikke nevnt, han får ikke mye tid heller, men han klager ikke heller.

Braaten skadefri og i form er en av Eliteseriens beste spillere, uten tvil. Omtrent uansett hvilken posisjon du setter ham i offensivt. Ikke bare er han rå på banen, han er en fantastisk fyr å ha i spillergruppen. Håper han kan holde seg skadefri fremover.

osoerli

Med skadefri tropp:

                Radlinger

Teniste  Worm  Acosta  Gilli

 Braaten      SHN     Haugen

Koomson   Skålevik    Vega
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

ACHTUNG

Braaten som libero? Relativt fri rolle i tospann med Vito?

osoerli

Braaten som indreløper, ei rolle han var betre i enn som kant  i 2016.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Corran

Nå når det nærmer seg og vi vet litt mer om hvem som er aktuelle er dette min start ellever i første kamp:

Radlinger


Teniste  Acosta    Vito     Jonsson


Haugen    SHN   Ordagic eller Barmen om han er 100%


Koomson     Krepsen  Gilli 

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up