• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gilbert Koomson

Started by Nixon, January 30, 2018, 12:11:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

January 30, 2018, 12:11:15 PM Last Edit: May 09, 2018, 11:15:01 AM by Nixon
Blir Gilbert årets favoritt på Stadion?
Rød makt på Hansa!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

He he, Gilbert er en fin fyr: "Målet var fantastisk. Måten jeg vendte på... Det var en god skåring, men med mine ferdigheter er dette helt normalt."
Rød makt på Hansa!

Spelaren

<3 Herlig humør på den fyren!
Legg ned Kina / Kinen.

Kagain

En herlig arroganse på han også.

"Målene mine er alltid classy"

som han er sitert på i https://www.bt.no/100Sport/fotball/Koomson-fant-nettet-igjen---Malene-mine-er-alltid-classy-250398b.html

Jeg vil jo si at hele fyren er en utypisk Brann-spiller. I alle fall under LAN. Best offensiv og ikke redd for å briske seg. Lurer på om han er så gjennomprofesjonell i treningene som LAN vil at sine spillere skal være.

Leffen

Spelaren

Skal trådstarter fikse tittelen?
Legg ned Kina / Kinen.

Nixon

Quote from: Spelaren on May 09, 2018, 10:53:35 AMSkal trådstarter fikse tittelen?

Fikset!

Men herlig intervju med Gilbert. Det beste er etter min mening at det er en solid dose bakkekontakt her i tillegg til begeistringen over den gode starten han og laget har hatt.
Rød makt på Hansa!

osoerli

Vår mest salgbare spelar for tida.  Fortsetter han storspelet utover sesongen, og Brann fortsetter å lede serien, er det ikkje utenkeleg med bud i 20 millioners klassen.  Då er det berre å ha is i magen som Midtgylland hadde med Sørloth.  heldigvis har guten 4 års kontrakt.  Som gjerne kan forleges allereide no.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Erifos

Kanskje på tide å la Gilbert få kjenne litt på konkurransen ved å benke ham en kamp? Merker at jeg blir mektig provosert over holdningen hans på banen både offensivt og spesielt når vi pådrar oss brudd i mot. Har ved flere anledninger, også i går, sett at han mister ball til moststander og svarer med "å jukse" i hjem-løpet.

ACHTUNG

For å stjele budskapet til motstanderne mot flere bomstasjoner i Bergen; NOK ER NOK!

Yngve

Og SEK er SEK. Men det vil dei ikkje snakka om.

Gulløl

September 27, 2018, 12:43:40 PM #12 Last Edit: September 27, 2018, 12:57:35 PM by Gulløl
Koomson bør innse at han må kjøre mye ekstratreninger på avslutninger fremover. Slik Skålevik gjør. Slik Huseklepp gjorde med Harald Aabrekk. Terping og terping er det som skal til for å bli bedre. Eller er det kjedelig og ikke kult nok slik som MMA ?  Mindre instagram mer avslutningstrening er kanskje en idé !? Nå går skuddene i hytt og pine, et mål på 23 eliteseriekamper i år er svakt for et lag som er på andreplass. Brann spillerne har MYE fritid og har tid til egentrening for å forbedre sine åpenbare mangler. Kantene i Brann må definitivt score mer, et av område RBK er bedre på enn Brann. Så lenge Brann henger bak RBK på noen områder kommer neppe gullet hem.
Styreleder Lunde:  - Jeg er livredd for å tape de tre første kampene neste sesong......

Superjack

Koms gjør ikke jobben sin, han jukser hjem og er på langt nær så god fremover at han kan leve godt i LAN verden med den juksingen sin.

Mener iallefall jeg.
Brannsupporter.

ACHTUNG

Se og lær av Stabæks venstreflanke, Gilbert, som nettopp satte sitt 14 seriemål. 1 fattig mål for Brann, så langt, er rett og slett elendig.

Huff

Gilberts dager i Brann er nok snart talte, og vårt behov for nye kantspillere blir mer og mer prekært. Dette kommer nemlig frem i dagens BT:

''Ekstrem kulde
- Jeg gjør alt for at kroppen min skal ha det bra nå, sier Gilbert Koomson.

En konsekvens av den setningen, er å gå i kuldekammer. Den såkalte kryobehandlingen, som tilbydere ser på som en videreført variant av isbad, består av å stå i en tank med 140 minusgrader.''

Kilde: https://www.bt.no/100Sport/ballsport/Brann-profilens-nye-grep-Kuldekammer-og-bading-i-morket-268438b.html

Jeg vil anta at Gilbert neppe overlever lenge i 140 minus og vil fryse i hjel ganske snart. Takk for alt Gilbert.
Flokken har talt med føttene, tribunene står nesten tomme, gå av.

Kagain

Han ofret seg for laget...

Lasaron

Jeg tror det med 140 minus er seriøst, og ikke trykkfeil.
Heldigvis har vi skyhøye ambisjoner

ACHTUNG

Det er neppe noen fysiske mangler som har ført til at Gilbert har bommet, det sitter nok mellom ørene. Han putter i treningskamper, greit nok det, men det gjenstår å se om han leverer når det er alvor. Husker en forsesong da Helstad puttet null, og da mener jeg virkelig null mål i treningskampene og så gikk han hen og puttet sine sedvanlige 20+, når alvoret var i gang. Det er det vi trenger offensivt, angripere som ikke bare leverer på trening, men som enten leverer både på trening og i kamp eller kun i kamp.

Kagain

Quote from: Lasaron on February 04, 2019, 14:06:20 PMJeg tror det med 140 minus er seriøst, og ikke trykkfeil.

Det er det nok. Stikkordet der er cryokammer. Hadde han lagt seg på is med den temperaturen hadde han frosset ihjel kjapt. Men i likhet med en badstu på +100 grader kan man holde seg en stund på temperaturer -140, så lenge man ikke har direkte kontakt med overflater eller væsker som har den temperaturen.

Gulløl

Kongen av Instagram ☺️☺️. Anbefaller å følge han.....king_gilbert7
Styreleder Lunde:  - Jeg er livredd for å tape de tre første kampene neste sesong......

SeLyren

Koomson mangler selvtillit og virker å være helt i ørsken under kampene. LAN og Gilbert virker desverre å være en dårlig kombinasjon.
Barmen Army

Gepard

https://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/vi-hadde-god-kontroll-sa-gjorde-han-lars-arne-nilsen-denne-feilen-denne-store-feilen-alle-kan-se-det/s/5-8-1073340
Hva er dette for noe piss ? Gilbert har å levere noe som helst på banen, før han kan kritisere treneren. Etter min mening bør både han og Bamba kastes ut av klubben i sommer. Leverer ingenting

Finfin respons

Koomson posisjonerer seg helt elendig offensivt. Skaper ikke rom for seg selv eller medspillere, og går ikke på løp i bakrom i det hele tatt. SVÆRT naturlig bytte i Haugesund.
Kanskje.

Gulløl

June 16, 2019, 19:31:01 PM #24 Last Edit: June 16, 2019, 19:47:13 PM by Gulløl
Tålmodigheten med Koomson bør være slutt. En stor andel av Brann supportere er misfornøyd med det han har prestert på banen over lang tid. Han bør absolutt erstattes som førstevalg på høyrekanten av en ny spiller i dette overgangvinduet. Så får han heller prøve å jobbe seg inn på laget fra benken om han klarer å kaste stjernenykkene av seg og gjøre den jobben som skal gjøres(se mot Ordagic). INGEN i Brann stallen har fått så mange nye sjanser som Koomson siste par årene tiltross for manglende prestasjoner. At han ser seg selv som nøkkelspiller i BA intervjuet er helt tragisk og provoserer, han må for faen ta seg sammen. Om ikke Soltvedt ser at Brann har stort behov for minst en ny fungerende kantspiller i sommer er det bare å glemme medaljemulighetene og sjansene i Europa.

Klipp fra BA artikkelen:
- Så det var feil å bytte dere ut?
- En stor, stor feil! Vi spiller fotball med hjertet, vi gjør alt for å vinne. Det handler om lagånden. Alle som vet noe om fotball, vet hva jeg snakker om. En kan ikke ta nøkkelspillere ut på den måten, svarer en tydelig irritert Koomson, og fortsetter:
- Vi hadde god kontroll, så gjorde han (Lars Arne Nilsen) denne feilen. Denne store feilen. Alle kan se det!

SK

Har ikke noen tro på at det blir gjort noe på kant-fronten i sommer. Vi er jo mer opptatt av å kvitte oss med de kantene vi faktisk har.

ACHTUNG

En ting kan alle være sikker på og det er at GK avsa sin egen "dødsdom" ved å gå ut mot LAN slik han gjorde. LAN har en historikk på å sette opsternasige spillere i fryseboksen og det kommer garantert til å skjed med Koomson. Det beste for både spiller og klubb, hadde vært om det ender med at GK finner seg en ny klubb i sommer. Inn må vi ha to nye flankespisser, i tillegg selvsagt til en keeper fra en høyere hylle enn den Opdal befinner seg på.

Kagain

Om det ikke er sikkert så blir det i alle fall spennende å følge med videre.

Huff

Quote from: SK on June 16, 2019, 19:49:19 PMHar ikke noen tro på at det blir gjort noe på kant-fronten i sommer. Vi er jo mer opptatt av å kvitte oss med de kantene vi faktisk har.

I Ballspark ble det spekulert i om det kommer inn en ny ''backwing''. Ingen hadde noen tro på at Brann ville erstatte Marengo og evt Komsoon med en wing/flankespiss eller hva en måtte kalle det, men en trodde kanskje at Brann ville hente noe ala en offensiv back for å plassere vedkommende på kant. Jeg er personlig fra meg av begeistring på tanken om to slag Gilli på hver kant, ideelt bundet perfekt sammen av en Kjelsrud imellom dem...
Flokken har talt med føttene, tribunene står nesten tomme, gå av.

SK

Helt i LAN sin gate i så fall, for da er det defensive på plass, og det er jo tross alt det viktigste...

Falkman

Ute av troppen i morgen.

pidre

GK bør være ferdig i klubben etter dette. Det er like greit, for slike holdninger tenger vi ikke. Som Gulløl var inne på, look to Ordagic!
Saludar a los monos!

Nixon

Jeg syns det er en overreaksjon dersom Nilsen hiver han ut etter dette. Greit nok med en refs, men ferdig i klubben? Det blir for mye etter min mening.
Rød makt på Hansa!

1908

Han burde vært med til Sogndal. Starte på benk..

pidre

Det er klar mistillit, uttrykt til pressen. Da er det over, etter mitt syn.

Vil vi ha sånne holdninger i klubben? GK har heller ikke levert sportslig.

Vi kan kanskje få etpar mill for han i sommervinduet.
Saludar a los monos!

1908

Er det noen som leverer for tiden da??? Strand og Berisha kanskje. Resten er langt unna form..

SK

Å mene at Komsoon skal ut av klubben grunnet det utspillet er å overdrive. For å si det forsiktig.

For øvrig enig med Komsoon i det han uttalte, uten at det var fornuftig av han å si det. Mannen kan umulig ha all verdens selvinnsikt, få eller ingen har mindre grunn til å klage over spilletid enn han.

Superjack

Gilbert har vært dårlig. Enkelt sagt. At han sutrer i pressen er en dårlig sak i Brann, uansett så kan han fint erstattes. At Brann har utfordringer offensivt er en annen ting, men Komsom er kanskje den som har frustrert meg mest denne sesongen. Når han får ball, med plass forran seg så roter han det til med å stoppe opp og drible til han mister ballen. De, alt for få, gangene han har satt fart og kommet ned til dødlinjen og lagt inn har det blitt bra. Samspillet med Teniste er nesten fraværende. Teniste har gjort seg spillbar ekstremt mange ganger, men i stedet for å spille Teniste har han gått seg fast innover eller ventet til det som kunne gått fremover blir støttepassninger.
Brannsupporter.

Nixon

Quote from: pidre on June 18, 2019, 21:31:30 PMVil vi ha sånne holdninger i klubben? GK har heller ikke levert sportslig.

Så hadde han levert sportslig kunne du levd med det?
Rød makt på Hansa!

Tom C

Dersom GK hadde vært dritgod og en bærebjelke i laget, så måtte man jo kanskje se litt mellom fingrene med at han har litt høye tanker om seg selv. Nå lukter det bare Runar Normann av hele saken...
Aldri mer Obos....

Kagain

Quote from: Huff on June 18, 2019, 13:49:10 PMI Ballspark ble det spekulert i om det kommer inn en ny ''backwing''. Ingen hadde noen tro på at Brann ville erstatte Marengo og evt Komsoon med en wing/flankespiss eller hva en måtte kalle det, men en trodde kanskje at Brann ville hente noe ala en offensiv back for å plassere vedkommende på kant. Jeg er personlig fra meg av begeistring på tanken om to slag Gilli på hver kant, ideelt bundet perfekt sammen av en Kjelsrud imellom dem...

Trenger jo ikke kjøpe en ny back-wing. Vi har jo Strand. Han har spilt back mye før og kan sikkert fint presses inn i en slik rolle. Dermed har Brann plenty med penger til å kjøpe det det virkelig er manko på: rene backer eller kanskje noen stoppere. Ett eller annet defensivt i alle fall. Kanskje en to-tre backup-keepere. Det er ingen som er så flink på det defensive som keepere, så kanskje noen av dem kan omskoleres til stoppere? Eller backer? Sånn at vi endelig får god dekning der bak. Det har vi ikke hatt på aldri så lenge.

fortune

Ikke glem at vi også trenger noen skikkelig lave spillere på midtbanen, der er vi også i manko.
First is first, second is nothing

Kagain

Meget godt poeng. Er helt med på at gjennomsnittshøyden på midtbanen er i høyeste laget. Vi bør kanskje også få opp gjennomsnittsalderen. Skal vi se om Mykland kan være interessert? Om han ikke er interessert kan vi hente Marcin Garuch fra GKS Belchatów som spiller i polsk andredivisjon. Han er solide 1.55 høy.

Jeg ville foreslått Élton José Xavier Gomes, da han er forholdsvis gammel (født i 1986) og 1.54 høy. Men det ryktes at han scorer en del mål i Saudi Arabia, så det kan hende at han er litt for offensiv.

David

Før Koomson forsvinner fra klubben vil jeg gjerne ha fra en autoritet på området hvordan navnet faktisk skal uttales.

ACHTUNG

kabelmann

Quote from: David on June 23, 2019, 19:52:24 PMFør Koomson forsvinner fra klubben vil jeg gjerne ha fra en autoritet på området hvordan navnet faktisk skal uttales.

Gilbert. Rett frem ;)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

David

Quote from: kabelmann on June 24, 2019, 07:50:10 AM
Quote from: David on June 23, 2019, 19:52:24 PMFør Koomson forsvinner fra klubben vil jeg gjerne ha fra en autoritet på området hvordan navnet faktisk skal uttales.

Gilbert. Rett frem ;)

Tror det får bli fasit.

Hva gjelder etternavnet, så ville jeg trodd at de to o'ene i første stavelse skulle bety at det er det trykket ligger, men hele Eurosport har tilsynelatende vedtatt at han heter Komsoooooon. LAN helgarderer, og kjører alle mulige varianter av navnet.

Det mest forvirrende navnet siden Tor Endresen.

Go Up