• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Amer Ordagic

Started by Nixon, January 30, 2018, 12:07:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ACHTUNG

En Barmen uten nakkeproblemer, har noe ikke øvrige ES-midtbanespillere har, det står jeg for. Ordagic også. Og med internasjonalt snitt tenker jeg ikke på topp PL, topp La Liga etc, men mer at de har potensiale til å prøve seg i en større liga. Det kan ikke komme dithen at vi ikke kan ha lov til å slå litt på stortommen innimellom og så får det heller være at noen surmager ikke takler det.

Lasaron

Jeg likte godt da Ordagic slo ballen på den ene siden av motspiller og sprang på den andre (hva heter den finten), fanget opp ballen igjen og sentret fremover på første berøring.
Heldigvis har vi skyhøye ambisjoner

ACHTUNG

Det er slike detaljer jeg tenker på, Lasaron. Og så er det jo et lite hav mellom det enkelte kommentatorer lirer av seg, om spill og coaching i verdensklasse og å nevne at en spiller har et internasjonalt snitt. Ordagic har mye av det man kan se av gode spillere fra Balken, en eleganse og en måte å behandle ballen. Kontinental spilestil, er det et bedre uttrykk?

Lasaron

Jeg tar gjerne flere spillere som kan behandle ball.

Husker en treningskamp den vinteren Emil Hansson var het for oss. Jeg så han var kjempegod med ball, men også at han tenkte annerledes enn medspillerne. Han sentret og tok valg på en måte som krevde at medspillerne løp sånn og slik. Men det gjorde de jo ikke. Han hadde sikkert løpt slik selv og tenkte at da må jo de gjøre det også. På en måte var han_for_god, for han spilte som om medspillerne var bedre enn de var.

Litt som meg i Risk. Jeg tar valg basert på hva jeg hadde gjort om jeg hadde vært de andre, men så gjør de andre idiotiske ting i stedet, og da taper jeg  ::)

krakra

Nå syns jeg internasjonalt snitt sitter løst hos "enkelte" her inne, og i tillegg er et begrep fullstendig uten betydning. Hva legger man i det? At spilleren har bra teknikk?
Ordagic var god på søndag, har vist potensiale før og er en spiller jeg håper vi får til i Brann. Men det er et stykke fra å snakke om internasjonalt nivå eller snitt. Han bør først og fremst stabilisere seg som en god ES-spiller.

ACHTUNG

Ikke legg for mye i det med internasjonalt snitt, det ligger like mye tyngde bak det, som når tv-kommentatorere lirer av seg "verdensklasse" i tide og utide. Ta det som et tegn på engasjement, begeistring og dropp denne fordømte hangen til å arrestere til enhver tid.

Kagain

Quote from: ACHTUNG on May 15, 2019, 08:09:53 AMIkke legg for mye i det med internasjonalt snitt, det ligger like mye tyngde bak det, som når tv-kommentatorere lirer av seg "verdensklasse" i tide og utide. Ta det som et tegn på engasjement, begeistring og dropp denne fordømte hangen til å arrestere til enhver tid.

Du skal vite dette, Achtung, at jeg tar alltid alt du sier med en eller flere klyper med salt, og er følgelig ikke ute etter å arrestere deg på noen som helst front. Jeg er grei, slik. Kjekt at noen ikke så trauste som meg og blafrer litt med kjeften når engasjementet er der.

ACHTUNG

Quote from: Kagain on May 15, 2019, 11:21:16 AM
Quote from: ACHTUNG on May 15, 2019, 08:09:53 AMIkke legg for mye i det med internasjonalt snitt, det ligger like mye tyngde bak det, som når tv-kommentatorere lirer av seg "verdensklasse" i tide og utide. Ta det som et tegn på engasjement, begeistring og dropp denne fordømte hangen til å arrestere til enhver tid.

Du skal vite dette, Achtung, at jeg tar alltid alt du sier med en eller flere klyper med salt, og er følgelig ikke ute etter å arrestere deg på noen som helst front. Jeg er grei, slik. Kjekt at noen ikke så trauste som meg og blafrer litt med kjeften når engasjementet er der.

Godt! Kudos til deg, Kagain!

Nixon

Ordagic får nyte det til Haugen er tilbake. Sistnevnte er på sitt beste en bedre spiller og kommer til å ta tilbake plassen sin.
Rød makt på Hansa!

ACHTUNG

Quote from: Nixon on May 15, 2019, 11:46:53 AMOrdagic får nyte det til Haugen er tilbake. Sistnevnte er på sitt beste en bedre spiller og kommer til å ta tilbake plassen sin.

Ikke enig, Ordagic er bedre, bedre enn Barmen og Yttis også. Den eneste jeg vil sidestille og kanskje sette foran, er Petter Strand, en spiller som man ikke skal se bort fra spiller i en større liga etterhvert.

SK

Ordagic er en spiller jeg alltid har hatt sansen for. Han lider kort og godt av at han ikke har fått spille. De få gangene han har fått sjansen, har han stort sett levert. Håper LAN bruker han mer fremover.

Morkel

Quote from: SK on May 15, 2019, 19:40:09 PMOrdagic er en spiller jeg alltid har hatt sansen for. Han lider kort og godt av at han ikke har fått spille. De få gangene han har fått sjansen, har han stort sett levert. Håper LAN bruker han mer fremover.

Ordagic er en spiller som man har sett talentet til fra dag en. Men han har i hovedsak hatt to problemer: Han har hatt en lite omtalt skade som plaget ham lenge og han er begrenset i noen faser av spillet og har derfor trengt å lære seg Eliteserien. Vi må huske at Bosnisk fotball i stor grad modulerer seg etter Italia hvor man kanskje i større grad enn i Nord-Europa rendyrker ekstreme ferdigheter enn å ha all-around indreløpere.

Ordagic kommer til sin rett i kamper som mot Ranheim og Stabæk hvor det er bevegelse i det offensive leddet. Han er fullt på linje med Haugen og Yttergård i overblikket. Han holder nok ballen som regel på bakken, men når han først får slå et gjennombrudd så er han presis. 

pidre

Er imponert over Ordagic! Han har stått på, og vist vilje.

Han er en av få som kan utfordre og skape ubalanse, som ved 0-2 målet mot B/G.
Saludar a los monos!

Spelaren

Kan ikkje klage over innsatsen hittil. 4-0-0 når han er på banen.
Gå av.

Corran

Bamba og Ordagic har vel begge kun seire fra start????
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ACHTUNG

May 21, 2019, 10:42:14 AM #65 Last Edit: May 21, 2019, 10:45:39 AM by ACHTUNG
Ordagic er den mest balltrygge av Brannspillerne i dagens A-stall, etter at Vega forsvant til VIF. Det blir ikke mye balltap fra hans side og det er en av årsakene til at Brann har kontroll.

https://youtu.be/OPoORzTMc38

På Branns lag er det bare Strand, Berisha og Bamba som er av samme kaliber.

Gulløl

Vi har nok ikke sett det beste av Ordagic i Brann drakt, det kommer med enda flere kamper fra start. Haugen får knivskarp konkurransen om høyre indreløperplassen når han er skadefri.
TA DERE SAMMEN!!!

ACHTUNG

Jeg driter langt i om spilleren er lokal eller ei, i min bok er Ordagic bedre enn Haugen, ergo skal han spille. Strand er også bedre enn Barmen og Yttergård er et bedre anker enn Kristoffer, så derfor er det helt ok at begge må nøye seg med innhopp.

Churchill

Ordagic er en Haugen med enorm arbeidskapasitet eller en Løkberg med knallgod teknikk og blikk for spillet. Trekløveret Ordagic, RYJ og Strand er helt klart den beste midtbanetrioen pr idag.
...we shall never surrender.

krakra

Haugen har vist et høyere toppnivå og kommer nok til å ta plassen når han er i form, men med skadene han har hatt så spiller fort Ordagic til høsten.

esp123

Det kan godt være at Haugen har et høyere toppnivå, men laget fungerer mye bedre med Ordagic. Ordagic er mye mer disiplinert og taktisk klok enn Haugen, og gjør at Strand (og sikkert Haugen) kan utfolde seg mer offensivt.

Per idag konkurrerer nok Haugen mot Strand og ikke Ordagic.

krakra

Haugen var en nøkkelspiller på høsten i fjor da Brann var på et langt høyere nivå enn i dag. Haugen har et høyere toppnivå enn Ordagic og Brann har også hatt et høyere toppnivå med Haugen enn med Ordagic.

esp123

Jeg bestrider ikke nødvendigvis at Haugen har et høyere toppnivå i sin rolle, men akkurat nå trenger Brann en Ordagic-type spiller. Tror du Brann hadde fungert like bra med Haugen og Strand?

På et langt høyere nivå på høsten ifjor?! Går utifra at du mener våren, og Brann var ikke på et _langt_ høyere nivå da enn de siste tre kampene.

Falkman

Quote from: krakra on May 21, 2019, 15:02:38 PMHaugen var en nøkkelspiller på høsten i fjor da Brann var på et langt høyere nivå enn i dag. Haugen har et høyere toppnivå enn Ordagic og Brann har også hatt et høyere toppnivå med Haugen enn med Ordagic.

De tre siste kampene nå står ikke tilbake for det  vi leverte på vårparten ifjor. Men om Haugen plukker opp hansken og utkonkurrerer Ordagic når han blir frisk igjen, kan vi se lyst på høstsesongen.

ZsoltKorcsmar

Quote from: krakra on May 21, 2019, 15:02:38 PMHaugen var en nøkkelspiller på høsten i fjor da Brann var på et langt høyere nivå enn i dag. Haugen har et høyere toppnivå enn Ordagic og Brann har også hatt et høyere toppnivå med Haugen enn med Ordagic.

Mye av det med høyere toppnivå i fjor gikk på at vi var mye mer samspilt. Trioen SHN, Barmen og Haugen var ekstremt samspilt. Jeg tror kvalitetsmessig at RYJ, Strand og Ordagic holder et noe høyere nivå, når de er helt innspilt blir det meget bra.

Haugen har spisskompetanse i pasningsfot, men utenom det syntes jeg han er middels på mye. Fint driv og ypperlig pasningsspiller. Men ofte på etterskudd deffensivt og litt daff til tider. Her syntes jeg Ordagic virker litt tøffere/piggere.

Barmen har derimot spisskompetanse på hodespill og det å komme i scoringsposisjon. Ofte på rett sted til rett tid. Men han er også mye  på etterskudd grunnet dårlig tempo i bena. Ser han ofte forflytter seg for tregt. Her er Strand suveren, en ordentlig duracell-kanin som er god til å sette opp veggspill osv.

RYJ vs SHN er nok der jeg er mest usikker i forhold til i fjor. Vi får en del, men mister mye. Tror faktisk vi er mer tjent med SHN. Han ødelegger mer enn RYJ skaper. Har RYJ noen sinne tatt ballen fra noen? Tror aldri jeg har sett han sette inn en takling.

Tror faktisk vi hadde halvert innslupne mål med SHN i år, uten at vi hadde scoret veldig mange færre mål.

opplett

Synes bare det er fantastisk vi har en diskusjon på hvem av Ordagic og Haugen som er best! Det kunne vi bare ha drømt om ifjor..
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Nixon

Quote from: ZsoltKorcsmar on May 21, 2019, 15:48:35 PMMye av det med høyere toppnivå i fjor gikk på at vi var mye mer samspilt. Trioen SHN, Barmen og Haugen var ekstremt samspilt. Jeg tror kvalitetsmessig at RYJ, Strand og Ordagic holder et noe høyere nivå, når de er helt innspilt blir det meget bra.

Ja, det er et betimelig spørsmål i forbindelse med påstanden om at Haugen skal ha et høyere toppnivå. Det er meget godt mulig at han har, slikt er jo vanskelig å måle, men det kan også være at det var sammen med andre spillere og ikke slik konstellasjonen er i dag. Kanskje Haugen fungerer best med en spiller som Sønnen, for Haugen fikk jo en dropp sammen med resten av laget da Sønnen forlot klubben. Men har egentlig Haugen fått sjansen med Strand og Jenssen på midtbanen i år?

Det er jo uansett flott, som sistnevnte taler er inne på, at Haugen kanskje ikke er bankers på laget når han kommer tilbake. Det sier jo noe om at andre spillere har utviklet seg til det beste for laget.

Og om ikke annet så kan det bli mer aktivitet på forumet når Haugen skal snakkes inn på laget igjen. Det begynner å bli noen år siden det var mye aktivitet rundt Haugen vs. Mjelde!:)
Rød makt på Hansa!

Bruiser

Quote from: opplett on May 21, 2019, 16:45:36 PMSynes bare det er fantastisk vi har en diskusjon på hvem av Ordagic og Haugen som er best! Det kunne vi bare ha drømt om ifjor..
Så sant. Uvant situasjon for forumet at Brann har så god dekning. Det gjer at det springer ut litt merkelige diskusjoner ala Brann/Ordagic vs Brann/Haugen. Men sånn er det hos oss og det lever vi godt med.

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Finfin respons

Luksusdiskusjon dette da :-D
Min mening:
Haugen er bitte - litt råere i duellspillet, selv om Ordagic har tatt enorme klyv og nå lært seg mer norsk duellfotball. Videre har Haugen fine matchvinneregenskaper, han scorer endel.

Ellers er de jo ganske like. Når laget nå er i flyten tror jeg det fort blir hips om haps hvem av dem som spiller.

Jeg drømmer om en situasjon der Haugen og Ordagic kan rotere, er maks uthvilt og begge kan gi jernet i hver kamp og løpe seg tom og bli byttet ut - - uten å være redd for at det deles ut klippekort til den andre.

Det er en kunst å spare krefter, men magi å kjøre på!
Kanskje.

ZsoltKorcsmar

Kanskje Haugen fungerer best med en spiller som Sønnen, for Haugen fikk jo en dropp sammen med resten av laget da Sønnen forlot klubben.
[/quote]

Det jeg vet fra kilder internt i klubben er at SHN var voldsom på å piske i gang indreløperne "sine". Han "kjeftet" Haugen i press osv, og kjeften gikk i ett. Både på trening og i kamp. SHN har ekstremt godt blikk for spillet, og han styrte spillerne foran seg og avverget potensielle trusler ved å styre spillerne rundt seg. Tror Haugen trenger en som holder han litt i ørene for å være på sitt beste, har en tendens til å luntre litt rundt for halv maskin ellers.

Haugen i fjor var mye mer komplett en tidligere. Han lett i kroppen og godt trent, så han har alle forutsetninger til å løpe mye og langt. I tillegg er han overraskende rask. Raskest av alle på 10, 20, 30 og 40 meter når vi målte i 2015: https://www.ba.no/sk-brann/han-er-branns-raskeste-spiller/s/5-8-20149

Vi hadde da spillere som Marcus Pedersen, Huseklepp, Acosta, Demir, som har OK+ fart i beina. Så han er ganske kvikk når han først gir jernet, bare synd vi ikke ser det ofte nok. Var her jeg syntes han hadde flere og smartere løp/sprinter når han spilte sammen med SHN.

Får håpe han klarer å få ut det samme potensialet i den nye konstellasjonen. Da blir det farlig fremover :)

ACHTUNG

Haugen er alt for mye av og på og han har også en mye mer begrenset teknikk enn Ordagic. Amer kan snu på en femøring, han har mye mer ro i trengte situasjoner. Haugen er god nok for Branns førsteellever, definitivt, men problemet hans er at konkurrentene i dette nu er bedre. Jeg tror det må en skade til på dagens trio, for at Haugen eller Barmen slipper til. En skadefri Barmen blir nok også foretrukket av LAN fremfor en skadefri Haugen.

Seriegull

Hvor lenge har Ordagic kontrakt?

Tror dere Brann vil prøve å forlenge med han? Tror dere han vil? Jeg ser ingen grunn til å ikke gi han et tilbud. Når han først vil bli her når han får beskjed om å finne seg en ny klubb, så vil han sikkert bli når han er ønsket, og vet selv at han har levert såpass bra i det siste.

pidre

Ut 2020. En god spiller, en vi trenger.
Saludar a los monos!

Lasaron

Amer får skryt av Pamer, og Instat Scout.

Gulløl

Klipp fra Pamer sin artikkel:
Statistikkleverandøren Instat Scout, som Brann selv kjøper tjenester fra, mener Ordagic - ut fra objektive data - har vært Branns beste spiller i de tre kampene han har spilt.
TA DERE SAMMEN!!!

Morkel

Hvis man ser på statistikken til Ordagic er han på høyde med Acosta og Vito i suksessrate på duellspillet. Det er faktisk helt rått at han har 70% suksess på taklinger, 65% suksess på dueller og 50% suksess på hodedueller. På taklinger og dueller er han på linje med det SHN leverte.

Til sammenligning har Haugen (på omtrent like mye spilletid):

50% suksess på taklinger, 30% suksess på dueller og 44% suksess på hodedueller.

Nå er ikke denne sammenligningen for å fremstille Haugen som en dårlig spiller, han har tross alt en helt annen rolle og er bedre i flere av de offensive fasene. Men det kan forklare hvorfor man kanskje ikke skal tenke at Ordagic og Haugen skal konkurrere om den samme plassen i dagens system. For de fyller to helt forskjellige funksjoner.

Ordagic skal binde sammen forsvar og angrep, balansere midtbanen. Han skal også dekke over de defensive svakhetene til RYJ. Han har gode tekniske og offensive egenskaper og kan når spillet tillater det trekke opp for å skape overtall. Haugen derimot skal alltid inn i mellomrommet. Han skal slå de avgjørende pasningene og avslutte fra langt hold. Han trenger å være litt friere enn Bosnieren.

Med tanke på dette mener jeg at Haugen er utfordreren til Petter Strand (bare flyttet over på andre siden). Det er tross alt Petter Strand som angriper boksen sånn vi spiller nå. Dilemmaet med dette er at vi plutselig har tre ganske gode spillere i Strand, Haugen og Barmen som skal konkurrere om en plass. Nå som også Veton gjør det bra på venstresiden er det egentlig ikke noe alternativ å flytte Strand på kanten.

ACHTUNG

Strand kan spille back, men da mister vi noe vesentlig på midtbanen, i tillegg til at Strand kommer til å gå sur. 3-5-2 er en løsning, men jeg liker dårlig at motstanderne kommer lettere rundt på sidene.

Corran

Quote from: ZsoltKorcsmar on May 21, 2019, 15:48:35 PMRYJ vs SHN er nok der jeg er mest usikker i forhold til i fjor. Vi får en del, men mister mye. Tror faktisk vi er mer tjent med SHN. Han ødelegger mer enn RYJ skaper. Har RYJ noen sinne tatt ballen fra noen? Tror aldri jeg har sett han sette inn en takling.
Om du ikke har sett RYJ har tatt ballen fra noen eller taklet så anbefaler jeg deg å se på noen Brann kamper. Han både takler og vinner ballen, men det som oftest ikke sugende skli taklinger men takle gjør han
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ACHTUNG

Yttis har tatt store steg og den pasningsfoten han har må være en av Norges beste, for noen strøpasninger han slår, ut på flankene!

Morkel

Quote from: Corran on May 22, 2019, 22:46:19 PM
Quote from: ZsoltKorcsmar on May 21, 2019, 15:48:35 PMRYJ vs SHN er nok der jeg er mest usikker i forhold til i fjor. Vi får en del, men mister mye. Tror faktisk vi er mer tjent med SHN. Han ødelegger mer enn RYJ skaper. Har RYJ noen sinne tatt ballen fra noen? Tror aldri jeg har sett han sette inn en takling.
Om du ikke har sett RYJ har tatt ballen fra noen eller taklet så anbefaler jeg deg å se på noen Brann kamper. Han både takler og vinner ballen, men det som oftest ikke sugende skli taklinger men takle gjør han

På takling er han god og på såkalte "interceptions" eller ballvinninger er han på topp 4 sammen med Vito, Kristiansen og Strand. Men han er svak på dueller generelt. Han er spesielt dårlig på hodedueller og derfor trenger han støtte fra forsvar og andre midtbanespillere i duellene. Men det er vel heller ikke så rart når han er 173 cm.

Jeg synes fremdeles SHN er en ypperlig spiller defensivt. Men hvis spillet fortsetter som det gjør nå så skal jeg absolutt ikke klage, for det sitter mer i det offensive og nå sliter vi ikke fullt så mye defensivt som vi gjorde tidligere i år.

Gulløl

Klipp fra BT:
Trener Lars Arne Nilsen er mektig imponert over holdningene Ordagic har vist i Brann-tiden.
- Det er en av de mest profesjonelle spillerne jeg har vært borti, sier Lars Arne Nilsen.
Ingen klaging, bare jobbing, forteller treneren. Og nå er han brått blitt sentral. Ordagic har spilt noe dypere på midtbanen enn Nilsens indreløpere tradisjonelt gjør. Han har tatt mer av ryddejobben og slik gitt plass til Petter Strand tettere på spissene.
- Amer har vært ekstremt viktig for laget som har satt seg i denne perioden, sier Nilsen og gir seg til å forklare hvorfor.
- Det er en spiller som ikke mister ballen, som ser trusler og hjelper Ruben (Yttergård Jenssen) å håndtere dem. Samtidig har han blikk for løsninger fremover i banen. Alt det gjør at Amer har vært en nøkkelmann for det som har skjedd i det siste.

https://www.bt.no/sport/i/K3GJWM/-Det-er-en-av-de-mest-profesjonelle-spillerne-jeg-har-vart-borti

TA DERE SAMMEN!!!

Optimist

Digger Ordagic. Ikke bare fordi han har vært så utrolig bra de kampene han har spilt i år, men måten han gjør det på. Var nesten helt ute i kulden i vinter, fikk et tilbud fra en annen klubb, men ble i SK Brann for å kjempe seg til plass på laget. Elsker den moralen! Eneste negative er at han har et navn som vil bli vanskelig å skrike ut dersom han scorer på stadion 😁

Morkel

Jeg tror at hvis Ordagic fortsetter å prestere som han gjør nå så er veien kort til at han får prøve seg på landslaget igjen. Han var allerede inne på en B-liste når han spilte i Bosnia, som tross alt er en liga på et lavere nivå. Midtbanen deres er tynn bak førstevalgene Pjanic og Besic. Det er type 29 år gamle spillere som blir holdt ute av Norwich av en aldrende Tettey etc..

Derfor tror jeg det kan være lurt å være litt prevantiv. Man burde vurdere å forlenge kontrakten til Ordagic med minst et år allerede nå. Bosnia har ikke en enormt vanskelig EM-gruppe bortsett fra Italia.  De må slå ut Hellas for å ta den andre direkteplassen. De er også videre i Nations league.

Undeveis i EM neste år kan Ordagic forhandle med klubber for en gratis overgang. Nå er det ikke klart ennå, men hvis alt skulle klaffe ville det vært kjipt å putte seg selv i den posisjonen. Jeg føler at selv om Ordagic skulle miste plassen sin i førsteelveren, så viser han seg nå som en såpass sterk spiller at man kan tåle å forlenge kontrakten hans til 3 år bare for å sikre seg. Han er ganske komplett. I mine øyne har han egenskaper som burde gjøre ham aktuell for både Belgia og 2.Bundesliga. Kanskje til og med bunnlag i større ligaer. Mao klubber hvor de har råd til å betale noen millioner for en god spiller.

Lasaron

Bruiser

Godt poeng ja, her bør Brann vere frampå og sikre oss Ordagic i minst 2 nye år. Han fortjener ei ny kontrakt og vi må sikre oss gode betingelser i tilfelle han øker enda meir i verdi, som poengtert av Morkel er det slettes ikkje usannsynlig han vil gjere.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Serez

Eneste problemet er vel at han er en i en veldig konkurranseutsatt posisjon, en posisjon hvor vi har flust av spillere av gull-kvalitet. Hvem skal ut da? Løkberg? Haugen? Barmen? Ser ikke for meg at vi kan ha en stall hvor vi sitter på Haugen, Barmen, Løkberg, RYJ, Strand og Ordagic som alle egentlig konkurrerer om 2-3 posisjoner. Jeg er fullt med på at ett gull-lag må ha gull-spillere på benken og på banen, men tror Brann er bedre tjent med mer kvalitet i andre posisjoner enn akkurat sentral midtbane, for eksempel Keeper.

PimpyPete

For en helt denne mannen er. Bør få sin velfortjente hyllest i form av en egen sang snart!

https://youtu.be/fcs7nDDZioM
Kjør!

Spelaren

Ordagic er bedre enn Løkberg, i det minste.
Gå av.

ACHTUNG

Quote from: Spelaren on June 19, 2019, 21:53:02 PMOrdagic er bedre enn Løkberg, i det minste.

Han er bedre enn Barmen, Haugen og Yttergaard også.

pidre

June 21, 2019, 12:21:09 PM #99 Last Edit: June 21, 2019, 12:23:37 PM by pidre
Har visst at han hadde det i seg, har hatt troen og ikke gitt opp. Nå er han vår viktigste midtbanespiller.

Ny kontrakt bør være på kalenderen til Soltvedt.

Saludar a los monos!

Go Up