• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Tromsø, 26.11 kl 18

Started by osoerli, November 20, 2017, 11:17:36 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Brann hadde en del underholdende spill.
Tren på langskudd

Kagain

November 26, 2017, 22:16:41 PM #51 Last Edit: November 26, 2017, 22:18:40 PM by Kagain
Enig i at Skaanes var tidvis frisk på banen. Det var jo mest fyr i Brann de første 30 minuttene, men etter disse annulerte målene virket det som piffen gikk ut av hele laget. Skaanes var mye fremme og klar til å lempe inn ball, men jeg syns at i flere av disse situasjonene virket det som resten av laget ikke gadd jobbe så hardt. Det var liksom ingen som fulgte opp det Skaanes gjorde. Orry hadde forøvrig en god kamp i aften. Han var med i det oppbyggende spillet på en litt annen måte enn hva andre var.

Det som jeg la merke til i at flere situasjoner (utenom Orry) spurte jeg meg selv om det var innleggene som var dårlig, eller om det rett og slett manglet på oversikt og posisjonering fra resten av laget.

Litt på siden så må jeg jo si at jeg syns nesten litt synd på mr. Alexander. Her hypet speaker han, musikken var fryktelig dramatisk. Mange var nede med gjerdet på Fjordkraft og så ut til å ville få med seg den seanse. Og så endte det hele med at han måtte tusle slukøret av banen. Han klarte ikke å få til stuntet på overtid. Sånn sett hadde han mye til felles med Brann gjennom sesongen. Så kanskje er Alexx Alexander-saken et passende bilde på årets sesong?

Torvanger

Ut fra høydepunktene:

Et under at ikke det sto 3 eller 4-0 til Brann før TILs utlgning og hvordan i himmelens navn klarer Heltne å sette ballen utenfor, med heading på åpen mål og all mulig tid i verden?!

På 1-1 er det en ekstremt dårlig nedtagining fra Børven, som ender i målgivende pasning til TIL-spilleren. Jeg trodde ærlig talt at Hardingen hadde bedre teknikk enn som så, ballen treffer skinnleggen, når han ganske enkelt kunne tatt den ned på vristen og føyset ballen oppover, i neste trekk. Ekstremt irriterende at det er individuelle feil som dette, som koster Brann poeng.

På 2-2 er det elendig keeperspill fra Pettersen, som resulterer i mål. Men uansett var det verdifull kamperfaring for MP.

krakra

Så elendig var det ikke. Lehne Olsen får en stuss på ballen og det er vanskelig situasjon.

Leffen

November 27, 2017, 10:10:23 AM #54 Last Edit: November 27, 2017, 10:23:54 AM by Leffen
Denne kampen hadde ett soleklart høydepunkt og det var den mislykkede illusjonist. Et kostelig øyeblikk som hadde alt.

Malimba

Børven (Vår spiss) hadde en gigantsjangse..Men klarte å fyre ballen midt på den ene mannen som står på streken..
Forøvrigt så minner Orry Larsen meg litt om Huseklepp igår, offside på offside på offside :)
Showet til Alex ja, ifølge BT så snakker HELE BERGEN om showet som gikk til helvete, og ikkje kampen...Håper ikkje Brann betalte mye penger for det derre!

Stod i kø utenfor inngang 11, foran meg i køen står en tydelig beruset herremann (som stresser fælt med å bare holde seg oppreist). Etter han for tiende gang får beskjed at han ikkje får lov å komme inn, så spør eg vakten om det ikkje er folk på SS ikveld? Joa sier vakten, de på SS er fulle som vanligt, men de kommer så tidligt!! Så....Greit å vere drita full,så lenge en ikkje prøver å komme seg inn 10 min før kampstart!!
E bonde som kjøre traktor, ikkje le av meg då!!

Lasaron

November 27, 2017, 17:42:28 PM #56 Last Edit: November 27, 2017, 17:47:19 PM by Lasaron
Hvor mange trekk hadde Brann forut for 1-0?

Edit: 13
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Lasaron on November 27, 2017, 17:42:28 PM
13


Det høres jo flott ut, men når pasning nummer 11 kommer fra egen banehalvdel og er en langpasning, er de 10 første trekkene ikke veldig mye del av det oppbyggende spillet forut for målet.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Håper BGG kan slutte å flagge når spillet foregår foran Hansa. Irriterende å ikke se det som skjer pga. flaggingen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Quote from: Klaus_Brann on November 28, 2017, 13:04:22 PM
Håper BGG kan slutte å flagge når spillet foregår foran Hansa. Irriterende å ikke se det som skjer pga. flaggingen.


Tilsvaret deres er vel at du får sitte/stå et annet sted hvis du ikke liker det. Men det er respektløst og egoistisk. Manglende folkeskikk.
Tren på langskudd

Go Up