• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Kristiansund, 29.09 kl 19

Started by osoerli, September 25, 2017, 08:24:02 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Billy Elliott

Der ja! På 0-4 turde LAN å gi Marengo sjansen. Men ut med Vega da, man skal jo ikke bli helt crazy heller.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Malimba

Er no bare å ta ut Grønner, sett inn Marengs`n og flytt Karadas på topp!! er ingen forskjell om Grønner/Karadas er midtstoppere.............
Nei, Tv`n blir slått av no!!
E bonde som kjøre traktor, ikkje le av meg då!!

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Miller

Får ondt av å se på sønnen... e så mye dårlig og syting

Billy Elliott

Marengo viser fine offensive takter. Synd han kom inn 80 minutt for sent.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978


Giles

Lag neste gang.
Nouri, Vito , Acosta, Ruben
Haugen, Orry, Barmen
Vega, Marengo, Skaanes

Spill fotball!!!!!!!!!!!!!!!!!

Malimba

Quote from: Giles on September 29, 2017, 19:53:32 PM
Lag neste gang.
Nouri, Vito , Acosta, Ruben
Haugen, Orry, Barmen
Vega, Marengo, Skaanes

Spill fotball!!!!!!!!!!!!!!!!!


Spilla uten keeper?? :)
E bonde som kjøre traktor, ikkje le av meg då!!

Koffert1

Vega - Stokke - Marengsen på topp hadde vært noe...

En katastrofal kamp som vi ikke kan hente noen ting ut av. Store utskiftninger, en stopper som burde vært på museum og et KBK som klarer å få det fulle ut av hver minste situasjon.

Noen ganger er det bekmørkt, men vi vet alle at dette laget holder topp 4-nivå i Norge, så krise er det absolutt ikke..

Giles

Pjotr må stå, men han skal ikke få tilbakespill.

Malimba

Quote from: Giles on September 29, 2017, 19:57:18 PM
Pjotr må stå, men han skal ikke få tilbakespill.


Hverken tilbakespill eller utspill, så kan han stå ja! Midtstoppere bør ta over utspillsjobben...
E bonde som kjøre traktor, ikkje le av meg då!!

Torvanger

LAN har blitt høy på seg selv, nesten litt på linje med 08-Bakke, som trodde at det ikke fikk konsekvenser å sette inn 7 nye spillere. Helt greit at nytt stopperpar må inn, men å i tillegg benksette Barmen.
Tulling.

Spelaren

Det virket som om ingen klarte å vurdere vinden utpå der.
Gå av.

haak

Vanvittig pinlig og skammelig opptreden av laget.


Ninja-Bob

Eg fekk (heldigvis) ikkje sett kampen, men til dei som lurar på korfor Skaanes spelte på plassen til Barmen så stod det på brann.no at "Kristoffer Barmen er heller ikke hundre prosent skadefri og sitter på benken.".

Utrulig pinlig å tape begge kampane mot Kristiansund på ein sesong. :(

Nixon

En herværende supportere sa for noen dager siden at denne kampen var årets sikreste bananskall. Og jaggu fikk han rett. Og stort mer er det ikke å si om den saken!

Og nå skal jeg plage meg selv litt med å se på høydepunktene på tv...
Rød makt på Hansa

Lasaron

Forferdelig. Karadas var et utrolig trist skue. Han er ferdig som eliteseriespiller hvis man ser bort fra panikkinnhopp mot slutten. Har aldri sett ham så dårlig før. Her sitter enerne løst. Ingenting skjedde etter pausen. Flere innlegg der man så godt som visste at ballen kom til å komme nært keeper, så var det ingen brannspillere i nærheten. Ekstremt mange dårlige spark på ballen, og grusom forsvarsjobb.

Vi tapte 0-4 hjemme mot et dårlig lag, som spilte dårlig. Skandale.
Tren på langskudd

Brann_ruler

God natt, møtes kanskje neste sesong. Trist, tristere, tristest...

OmOssSjølOgHansaøl

On the bright side:

Kanskje vi nå endelig kan bli enig om at det faktisk er et poeng å ha to samspilte stoppere der bak? Med Wormgoor og Acosta blir 1+1=3. Med Grønner og Karadas blir 1+1=1.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Kjell249

Uff dette var trist... Grønner og Kardas er helt krise. Tror aldri Brann har hatt en dårligere ballspiller enn Grønner, Kardas sliter veldig med timing og vinner nesten ingen hodedueller. Eneste dimensjonen Karadas har som ingen av de andre stopperne har er evnen til å ta med seg ballen fremover, og sette opp spillere. Islendingen er også ekstremt dårlig til å lese spillet. Midtbanen er ikke helt krise, og vingene klarer seg greit, men Børven tror jeg ikke var på banen.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Lasaron

Tren på langskudd

Billy Elliott

Quote from: Kjell249 on September 29, 2017, 21:30:50 PM
Tror aldri Brann har hatt en dårligere ballspiller enn Grønner,


Såpass.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Quote from: Billy Elliott on September 29, 2017, 23:05:57 PM
Quote from: Kjell249 on September 29, 2017, 21:30:50 PM
Tror aldri Brann har hatt en dårligere ballspiller enn Grønner,


Såpass.


Du må være for ung til å huske Ken Hasle...

I et par kamper har Brann blitt tatt på farten. Denne kampen og mot Sarpsborg. Mye rart i går. Det som er mest bekymringsfullt for meg er at SHN virker å bli tregere og tregere, og spiller flere og flere feilpasninger upresset. Der han i tidlig i sesongen veldig sjelden spilte feil, har han gjort mange feil i de siste kampene.
Sivert er nok den som står først for utskifting til neste sesong om Brann skal fortsette å være i toppen og eventuelt nærme seg RBK. Jeg mener ingen i dagens stall har egenskapene og evnene til å ta Sivert rollen slik jeg antar at LAN vil ha den.
Spissplass er også en veldig veldig trist historie. Orlov er middels god/middels dårlig spiss. Gjør jobben slik LAN vil ha den, men alt for ofte en tå for kort eller for kort lugg. Børven vet jeg ikke, rett og slett.... Kan endre seg med en vinter med stabil trening.

Frykter Molde kampen. Og RBK, blir vel helst til at de kan innkassere seriegullet på Stadion, etter nedsabling 7-1 eller noe i den dur.
Brannsupporter.

SK

Vi må ha tro på at vi kan ta Molde. De har hatt voldsomt med marginer på slutten av kamper som gjør at de ligger såpass høyt. Denne kampen er en mulighet for oss.

RBK er en annen historie. Er det E-cup i nærheten av kampen mot oss som kan tilsi at de vil nedprioritere den noe ?

Nixon

Vi har tre vanskelige kamper foran oss, og tror dessverre sjansen er stor for at vi ender med fem tapte kamper på rad. Og en helt uinteressant sesongavslutning.
Rød makt på Hansa

SK

Selv for en pessimist er det voldsomt med 5 tap på rad.

Noen som vet sist gang det skjedde ?

Spelaren

Quote from: SK on September 30, 2017, 12:56:17 PM
Selv for en pessimist er det voldsomt med 5 tap på rad.

Noen som vet sist gang det skjedde ?


Norling 2014, såvidt.
Gå av.

Kai-Olai

Quote from: SK on September 30, 2017, 12:10:25 PM
Vi må ha tro på at vi kan ta Molde. De har hatt voldsomt med marginer på slutten av kamper som gjør at de ligger såpass høyt. Denne kampen er en mulighet for oss.

RBK er en annen historie. Er det E-cup i nærheten av kampen mot oss som kan tilsi at de vil nedprioritere den noe ?


Rosenborg spiller vel borte mot Zenit torsdagen før, uten at jeg tror det betyr mye.

Corran

Grønner var svak i denne kampen men han er fremdeles fremtiden vår på stopperplass og i kampen på fredag skal han ha at makkeren hans var skyld i 3 av målene og hjelpen fra resten av forsvaret (inkludert midtbane og spesielt SHN) gjorde ikke jobben hans lettere.
Ja han gjorde brølere han og, men selv om eg gir han lav børs karakter så tror jeg han hadde gjort en mye bedre jobb om han hadde spilt med en av de faste midtstopperne.
Og denne kampen viste oss at Vito og Acosta gjør en veldig god jobb for mye av det som ble problemer fredag hadde de stoppet lenge før det ble farligheter og på offensiv dødball lager de mye mer kaos hos motstander enn det som ble vist av de som tok over.
Men som sagt Grønner får dårlig karakter (fult fortjent) av meg men led under en utrolig dårlig makker som skapte mye usikkerhet.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Quote from: Billy Elliott on September 29, 2017, 23:05:57 PM
Quote from: Kjell249 on September 29, 2017, 21:30:50 PM
Tror aldri Brann har hatt en dårligere ballspiller enn Grønner,


Såpass.
Det er ren trolling. Kjell liker ikke Grønner eller talentsatsing generelt og siden Grønner er den beste ballspillere av stopperne så velger han å ta ham på det etter en dårlig kamp preget av kollektivt svikt.

Dette var en kamp der vi var avhengig av å få en god start. Hadde vi det kunne det gått bra, men når vi havner bakpå med en gang så avsløres svakhetene bakover. Vi spiller med en stopper som knapt har spilt i år.  Noen vil se bort ifra dette, late som det ikke betyr noe og som at bare man sier "proffe spillere må alltid være klar" så er det sånn. Men i realiteten er det helt åpenlyst at man svekkes ganske betydelig av manglende kamptrening. Det kommer særlig til syne når kollektivet svikter eller vi havner under press. Når ting flyter er det naturligvis enklere å gå inn å presterer. På den andre stopperplassen har vi enda en spiller som knapt har spilt i år. I motsetning til Grønnner er det derimot åpenbart at Karadas ikke lenger holder nivået til å starte kamper lenger. Ja, han er også rusten, men samtidig er han ekstremt tung og treg og fungerer utelukkende til å stange unna høye baller. På backen har vi en ny ung spiller som først og fremst spiller fordi Nouri ikke vil signere. Han har potensiale, men ikke tatt nivået ennå. Særlig defensivt. Så mye usikkerhet i forsvaret. På midten mangler vi Barmen som gjør en viktig defensiv jobb og SHN har ennå ikke kommet tilbake til fjorårsnivået.

Hadde vi fått første målet kunne vi faktisk overspilt og knust KBK, men med mye rustent, nytt og et par som ikke holder nivået ennå eller fortsatt så er vi veldig sårbare når vi havner under.

Go Up