• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Ružomberok 20.juli 19:00

Started by Ricky, July 14, 2017, 23:44:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ricky

UEFA Europa League, 2. kvalifiseringsrunde, 2. kamp

Brann - MFK Ružomberok
Torsdag 20. juli 19:00, Brann Stadion
Billetter: https://brann.tickethour.no/
TV: Eurosport Norge

Brann vil avansere til neste runde med enten seier eller uavgjort på Stadion. 0-1 betyr spilleforlengelse og straffekonk, og alle andre tapssifre enn 0-1 betyr Brann-exit.

osoerli

Scorar Rozinburk først er det over og ut og god natt.  Vi er ikkje såå mykje betre enn dette laget.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lasaron

Ja, scorer de først er hele kampen ødelagt for vår del. Da har vi ingenting å stille opp med.
Tren på langskudd

Norlings hund

Quote from: Lasaron on July 15, 2017, 12:43:00 PM
Ja, scorer de først er hele kampen ødelagt for vår del. Da har vi ingenting å stille opp med.


Regner med at dette tilsvaret var sarkastisk.

Lasaron

Quote from: Norlings hund on July 15, 2017, 15:46:49 PM
Quote from: Lasaron on July 15, 2017, 12:43:00 PM
Ja, scorer de først er hele kampen ødelagt for vår del. Da har vi ingenting å stille opp med.


Regner med at dette tilsvaret var sarkastisk.


Ja
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on July 15, 2017, 19:46:35 PM
Quote from: Norlings hund on July 15, 2017, 15:46:49 PM
Quote from: Lasaron on July 15, 2017, 12:43:00 PM
Ja, scorer de først er hele kampen ødelagt for vår del. Da har vi ingenting å stille opp med.


Regner med at dette tilsvaret var sarkastisk.


Ja


Si ikke det. Sonen mente jo dette.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kai-Olai

Holder med 0-0 hjemme på torsdag! Bare å kle seg for fest! 😁

Lasaron

Ja, det vil være i LANs ånd nå å gå for 0-0, ingen tvil om det  :(
Tren på langskudd

osoerli

Quote from: Lasaron on July 15, 2017, 12:43:00 PM
Ja, scorer de først er hele kampen ødelagt for vår del. Da har vi ingenting å stille opp med.


Nettopp.  Me scorar ikkje mål lenger.  Og no er dei obs på Acosta på bakerste stolpe på dødball også.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Jokke75

Hvorfor  selges bare billetter til SPV og Frydenbø-tribunene til kampen???  Det er jo sitteplasser på Fjordkraft og BOB også.... 

Ricky

Sikkert for å spare penger på vakthold, kiosker o.l.

Ricky

Yr og Storm melder sol og henholdsvis 28 og 26 grader på torsdagskvelden. Bare å glede seg til varm brus i Frydenbø-kioskene.. :)

krøvel vellevold

Høye temperaturer er de sikkert mer vante med i Slovakia enn her. Taler ikke til vår fordel.
Legg ned hele klubben!


Falkman

Quote from: osoerli on July 18, 2017, 14:26:35 PM
https://www.ba.no/sk-brann/sport/fotball/darlige-brann-nyheter-mister-den-avgjorende-europacup-kampen/s/5-8-616773

kjære LAN, eg vil sjå Bildøy no.



Det er ikke CM dette. Når han ikke har fått muligheter  så langt, ville det være mildt sagt pussig å hive ham innpå i en kamp som potensielt kan sikre oss flere millioner kroner.

Vizitery1

Kunne det vert et forsøk at de med billett i morgen får litt rabatterte billetter mot Everton dersom vi går videre? Hadde kanskje fått med noen ekstra, men muligens ikkje så mye å hente på det.

osoerli

Quote from: Falkman on July 18, 2017, 15:50:42 PM
Quote from: osoerli on July 18, 2017, 14:26:35 PM
https://www.ba.no/sk-brann/sport/fotball/darlige-brann-nyheter-mister-den-avgjorende-europacup-kampen/s/5-8-616773

kjære LAN, eg vil sjå Bildøy no.



Det er ikke CM dette. Når han ikke har fått muligheter  så langt, ville det være mildt sagt pussig å hive ham innpå i en kamp som potensielt kan sikre oss flere millioner kroner.


nettopp derfor
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Falkman

Quote from: osoerli on July 18, 2017, 20:46:51 PM
Quote from: Falkman on July 18, 2017, 15:50:42 PM
Quote from: osoerli on July 18, 2017, 14:26:35 PM
https://www.ba.no/sk-brann/sport/fotball/darlige-brann-nyheter-mister-den-avgjorende-europacup-kampen/s/5-8-616773

kjære LAN, eg vil sjå Bildøy no.



Det er ikke CM dette. Når han ikke har fått muligheter  så langt, ville det være mildt sagt pussig å hive ham innpå i en kamp som potensielt kan sikre oss flere millioner kroner.


nettopp derfor


Da blir det jo enda pussigere. han har visst lovende takter i en treningskamp eller to. vanskelig å ta deg helt alvorlig hvis det er det grunnlaget du uttaler deg på.

osoerli

Quote from: Falkman on July 18, 2017, 20:54:56 PM
Quote from: osoerli on July 18, 2017, 20:46:51 PM
Quote from: Falkman on July 18, 2017, 15:50:42 PM
Quote from: osoerli on July 18, 2017, 14:26:35 PM
https://www.ba.no/sk-brann/sport/fotball/darlige-brann-nyheter-mister-den-avgjorende-europacup-kampen/s/5-8-616773

kjære LAN, eg vil sjå Bildøy no.



Det er ikke CM dette. Når han ikke har fått muligheter  så langt, ville det være mildt sagt pussig å hive ham innpå i en kamp som potensielt kan sikre oss flere millioner kroner.


nettopp derfor


Da blir det jo enda pussigere. han har visst lovende takter i en treningskamp eller to. vanskelig å ta deg helt alvorlig hvis det er det grunnlaget du uttaler deg på.


Ikkje mykje pussigare enn Orry på kant, som enno ikkje har overbevist i ein treningskamp eingong.  No har eg ikkje sagt at Bildøy skal spela frå start på kant.  Det skal Skaanes.  Så skal Bildøy koma inn.  Orry eller Skaalevik skal helst sitte på tribunen.  Heime mot eit ikkje særleg godt slovakisk lag er ein perfekt kamp for Bildøy å koma inn i.  Siste 20 minutt mot ein sliten back.  Her må LAN tørre.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dokken

Quote from: Jokke75 on July 18, 2017, 11:42:36 AM
Hvorfor  selges bare billetter til SPV og Frydenbø-tribunene til kampen???  Det er jo sitteplasser på Fjordkraft og BOB også.... 


Fornuftig å samle folk. På de to tribunene er det vel ca 8000 sitteplasser. Så mange kommer det ikke, vil tippe at det kommer under halvparten, dessverre. Da er det meningsløst at folk skal sitte spredd rundt. Glissent nok på seriekamper der det er ca 8000 til stede.

Det eneste som er synd, er at tribunen som sees på TV er avstengt. Ville vært bedre å samle folk der. Nå kommer det til å se veldig trist ut på TV (store stå og BT er jo også avstengt).

krøvel vellevold

Quote from: dokken on July 18, 2017, 21:50:01 PM
Quote from: Jokke75 on July 18, 2017, 11:42:36 AM
Hvorfor  selges bare billetter til SPV og Frydenbø-tribunene til kampen???  Det er jo sitteplasser på Fjordkraft og BOB også.... 


Fornuftig å samle folk. På de to tribunene er det vel ca 8000 sitteplasser. Så mange kommer det ikke, vil tippe at det kommer under halvparten, dessverre. Da er det meningsløst at folk skal sitte spredd rundt. Glissent nok på seriekamper der det er ca 8000 til stede.

Det eneste som er synd, er at tribunen som sees på TV er avstengt. Ville vært bedre å samle folk der. Nå kommer det til å se veldig trist ut på TV (store stå og BT er jo også avstengt).


Kapasiteten er jo lavere enn det. 3381 sitteplasser på Frydenbø utenom SS, og trekker man fra Vip-plassene så er det bare 3612 seter på SpV. Med andre ord; 6993 plasser tilgjengelig.
Legg ned hele klubben!

Yngve

Føler meg trygg på at det skal halda...

Kor mange billettar er seld til no?

ostraume

Kan noen fortelle meg hvordan jeg kjøper billett til p-kortpris? Eller er det toget gått?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

Quote from: ostraume on July 20, 2017, 10:31:04 AM
Kan noen fortelle meg hvordan jeg kjøper billett til p-kortpris? Eller er det toget gått?


Lurer på det samme. Står ingenting om frist på relevant side.

Edit i en tidligere artikkel:
Som partoutkort-innehavere skal du har mottatt en egen kode for å kjøpe billett til rabattert pris. Kontakt oss på kamp@brann.no dersom du ikke har mottatt denne eller har spørsmål.
Gå av.

ostraume

Aha....får bla litt i mailboksen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

Eg hadde ikkje fått epost, måtte etterlyse.
Gå av.

Gulløl

July 20, 2017, 10:51:05 AM #26 Last Edit: July 20, 2017, 10:53:14 AM by Gulløl
Quote from: ostraume on July 20, 2017, 10:31:04 AM
Kan noen fortelle meg hvordan jeg kjøper billett til p-kortpris? Eller er det toget gått?
Info om det stod i en artikkel fra 06 juli om jeg husker riktig. Om en ikke hadde fått koden skulle en sende en mail til en oppgitt mailadresse hos Brann og få den tilsendt. Dette har jeg selv gjort og fikk den hurtig tilsendt. Men det er elendig at ikke alle partoukort innehavere har fått tilsendt denne automatisk på mail. Selv måtte jeg bruke en del tid på å lete meg frem til artikkelen fra 06 juli. I artikkelen om billetter for noen dager siden var det ikke oppgitt hvordan en kunne få rabattbilletter. Kanskje ikke Brann er så ivrig på å selge rabattbilletter, taper garantert en god del publikum på det i kveld. Hadde alle 7000 med partoukort fått den tilsendt hadde det sett bedre ut.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Den KAN ha havnet i spam-folderen min. Eg har for øvrig fire kort knyttet til kontoen, kanskje det er kluss pga det?
Gå av.

ostraume

Takker Spelaren for kjapt og godt svar.

Et kjapt søk i mailboksen viste at jeg hadde fått en epost 28. juni med info. Billett kjøpt!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Også pluss i boken til Brann for fornuftig prising.

Det blir nok lite folk uansett, og isolert sett så ville de/vi sikkert tjent mer på høyere pris i denne enkeltkampen, men dette handler jo om å prøve å bygge opp e-cupvaner også hos tilskuerne.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

Ingen av de jeg går med har fått mailen fra Brann 28 juni, heller ikke i spamboksen. Trolig en god del som ikke har fått mailen av en eller annen grunn. Brann bør sjekke årsaken slik at det blir rettet opp til neste gang.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

4-3-3

Jeg hadde fått mail med rabattkoden, men det fungerte ikke å bruke den.
Måtte derfor dra ned til stadion for å kjøpe over disk hvor jeg fikk beskjed at de hadde slitt med feilmelding hos flere brukere som skulle kjøpe med rabatt.
Ikke forvent noen unnskyldninger om dere drar ned, sånn "er det bare".

Ricky

Quote from: 4-3-3 on July 20, 2017, 12:33:29 PM
Jeg hadde fått mail med rabattkoden, men det fungerte ikke å bruke den.


Sendte mail i går, og fikk tilsendt rabattkoden. Fungerte fint å bruke den i nettbutikken, slik at seteprisene ble endret fra 200 til 100 før betalingen.. Brann opererer med flere forskjellige typer rabattfelt for å gjøre det så krøkkete som mulig - skrev du koden inn i det riktige rabattfeltet for partoutkortinnehavere?

Mine faste plasser på FB var "grået ut" på setekartet, så måtte velge to andre seter (men blir vel "free seating" på denne kampen uansett)..

Gulløl

Ser ikke bort fra at det kan bli mer kø en vanlig foran billettluken i kveld med folk med partoukort som ikke har fått kjøpt over nett, eller ser det som enklere en å klure med å lete frem mail de kanskje fikk i juni eller "reklamen" fra to uker siden på Brann.no om hvordan en skal få rabattert billett. Nei det skal ikke være for lett å få seg en billett til Brann Stadion.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Eg var ikke klar over den rabattkoden (mulig jeg hadde fått eposten) men når jeg var inne forrige uke så kunne jeg logge meg på og så gå inn og velge billetter til 100 kr stk, men fikk feil når jeg skulle betale.
Prøvde om igjen et par dager etter og da virket det men så etterpå at det var dobbelpris. Så ringte stadion og de fikset dette for meg.
Meget hjelpsom kar
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

July 20, 2017, 15:42:31 PM #35 Last Edit: July 20, 2017, 15:47:55 PM by Gulløl
Blir nok litt rart når kameraene sveiper over motsatt langside under kampen i kveld. Nå vet jeg ikke hvor mange supporterne som kommer fra Slovakia, trolig ikke mange og gode muligheter å komme på TV. Bortesupporterne kan føle seg en smule utstøtt med avstand over 100 m ene veien og over 50 meter den andre veien til nærmeste Brann supporter. Det blir så stusslig at Brann burde spandert en av de mange tomme losjene på dei  : )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Brann har åpnet BOB tribunen. 4000 solgt hittil.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Andre som synes den rabattkoden var litt... "generisk"?
Fungerte i det minste.
Gå av.

Lasaron

Klippekortene består. Orlov foretrekkes denne gangen, Skaanes får fornyet tillitt, Horwath i mål pga skadet Piotr, ellers de samme gamle.
Tren på langskudd

Alzheimer/Silverspurs

Går den på radio? Mvh, hytteferie

Nixon

Nok en kamp ofret på på familieferiens alter...
Satser på at de med "klippekort" presterer og at Skaanes spilte seg litt varm sist.
Har en god følelse!
Rød makt på Hansa

Norlings hund

Quote from: Spelaren on July 20, 2017, 16:49:13 PM
Andre som synes den rabattkoden var litt... "generisk"?
Fungerte i det minste.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Var ikke noe problem for Grønner at Vito ble signert, they said. Ville fremdeles få massevis av sjanser, they said. Måtte bare være tålmodig, they said.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


Spelaren

Pinlig oppførsel, alle så han overspilte den der.
Gå av.

Kjell249

Quote from: Billy Elliott on July 20, 2017, 17:58:52 PM
Var ikke noe problem for Grønner at Vito ble signert, they said. Ville fremdeles få massevis av sjanser, they said. Måtte bare være tålmodig, they said.

Vi som heier på sk Brann og ikke sk Grønner er ikke så bekymret, for hvis Vito og Acosta spiller så godt at de holder Grønner ute av startelveren så har vi en veldig bra stopperpar.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kjell249

Noen som har en link som funker i Spania?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Giles

July 20, 2017, 18:35:13 PM #49 Last Edit: July 20, 2017, 18:39:49 PM by Giles
Forferdelig spill, eller rettere sagt mangel på spill. Finnes ingen tanke for noe eget spill ei heller evne ser det ut til.

Go Up