• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

STABĂ?K-BRANN 09.07.2017 20:00 (Runde 16)

Started by Torvanger, July 03, 2017, 10:21:28 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

July 03, 2017, 10:21:28 AM Last Edit: July 03, 2017, 11:02:56 AM by Torvanger
Kommer LAN til Ä tÞrre mer pÄ bortebane, eller blir det samme prosedyre som mot 08 i Sarp og Odd i Skien? Brann kan i det minste stille fullt mannskap, uten karantener og skader, for StabÊk er El-Hadji Ba ute med 3 gule. Har ingen idÚ om Ba`s viktighet for StabÊk. Jeg hÄper at LAN slipper laget mer lÞs pÄ Nadderud, at Brann henter hjem 3 poeng og fÄr flyten tilbake, fÞr mÞtet med 08 helgen etter.

Billy Elliott

July 03, 2017, 10:31:18 AM #1 Last Edit: July 03, 2017, 10:44:28 AM by Billy Elliott
StabÊk klarte Ä snu sin dÄrlige trend i helgen, og Ohi begynte endelig Ä score igjen. Brann pÄ sin side virker Ä vÊre pÄ vei inn i en formdupp. Det meste ligger til rette for vÄrt fÞrste tap pÄ en stund.

Mitt eneste Þnske for lagoppstillingen er Ä se Vega inn for Braaten, som virket skikkelig sliten fÞr han ble byttet ut i gÄr.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Falkman

Quote from: Billy Elliott on July 03, 2017, 10:31:18 AM
StabÊk klarte Ä snu sin dÄrlig trend i helgen, og Ohi begynte endelig Ä score igjen. Brann pÄ sin side virker Ä vÊre pÄ vei inn i en formdupp. Det meste ligger til rette for vÄrt fÞrste tap pÄ en stund.

Mitt eneste Þnske for lagoppstillingen er Ä se Vega inn for Braaten, som virket skikkelig sliten fÞr han ble byttet ut i gÄr.


Det meste ligger til rette for tap? det var da litt i overkant pessimistisk, vi mĂžter tross alt et lag vi slo 5-0 for to uker siden.  Greit nok,  det var en smule flatterende, men vi var nĂ„ tross alt klart best. At StabĂŠk vant i gĂ„r var er ikke noe Ă„ la seg skremme over, til det er  denne ligaen altfor bingo-preget, og Ă„ ta 3 poeng mot et ytterst begrenset lag som Sandegjord, er heller ikke noen stor prestasjon i min bok. NĂ„r det er sagt, er jeg redd for at dette kan bli en ny kamp hvor vi blir litt for forsiktige, og ender opp med ett poeng.

Torvanger

Quote from: Falkman on July 03, 2017, 10:40:45 AM
Quote from: Billy Elliott on July 03, 2017, 10:31:18 AM
StabÊk klarte Ä snu sin dÄrlig trend i helgen, og Ohi begynte endelig Ä score igjen. Brann pÄ sin side virker Ä vÊre pÄ vei inn i en formdupp. Det meste ligger til rette for vÄrt fÞrste tap pÄ en stund.

Mitt eneste Þnske for lagoppstillingen er Ä se Vega inn for Braaten, som virket skikkelig sliten fÞr han ble byttet ut i gÄr.


Det meste ligger til rette for tap? det var da litt i overkant pessimistisk, vi mĂžter tross alt et lag vi slo 5-0 for to uker siden.  Greit nok,  det var en smule flatterende, men vi var nĂ„ tross alt klart best. At StabĂŠk vant i gĂ„r var er ikke noe Ă„ la seg skremme over, til det er  denne ligaen altfor bingo-preget, og Ă„ ta 3 poeng mot et ytterst begrenset lag som Sandegjord, er heller ikke noen stor prestasjon i min bok. NĂ„r det er sagt, er jeg redd for at dette kan bli en ny kamp hvor vi blir litt for forsiktige, og ender opp med ett poeng.



Det tror jeg ogsÄ. LAN vet bl.a at RBK slet pÄ Nadderud og vil nok vÊre sÄre fornÞyd om Brann klarer Ä krige inn en ny 0-0.

Nixon

July 03, 2017, 11:45:33 AM #4 Last Edit: July 03, 2017, 11:53:40 AM by Nixon
Jeg tviler pÄ at LAN endrer bortetaktikk. Og kanskje gjÞr ha rett ogsÄ. Jeg tror noen overvurderer hva laget er i stand til uten at de kan slÄ tilbake den andre veien.
RÞd makt pÄ Hansa

Torvanger

En mer offensiv taktikk pÄ bortebane Þker sjansene for bÄde mÄl riktig og feil vei. Hvor mye sjansene Þker, avhenger av hvor hÞyt man velger Ä stÄ og hvor mange mann man sender i angrep. Slik Brann spilte mot Odd i 2 omgang, i Skien, sÄ var sjansene lik null for mÄl riktig vei og endel stÞrre motsatt.

Torvanger

July 04, 2017, 08:04:56 AM #6 Last Edit: July 04, 2017, 08:41:59 AM by Torvanger
Jeg har en fornemmelse av at Bohinen sÞrger for poengtap for RBK, i neste runde, sÄ om Brann benytter sjansen til Ä sÞrge for en sjelden borteseier, sÄ vil det vÊre gull verdt, fÞr Brann skal mÞte 08 hjemme og RBK besÞker Sogndal, pÄ en bane de alltid har slitt pÄ. KrÞller RBK det til med 2 uavgjorte kamper, mens Brann vinner to pÄ rad, vil Brann stÄ pÄ 33 vs RBK 31 poeng, Brann i realiteten 3 poeng foran, med bedre mÄlforskjell.

StabĂŠk ildner seg opp, etter ydmykelsen i Bergen:



StabÊk vakler pÄ hjemmebane:

8  2  3 - 2- 3  12-13  Siste 6:  Tap 1-4 for KBK, 2-4 for LSK, 1-1 mot Viking, mot RBK 0-0, tap for FKH 0-3.

StabÊk slipper inn mye mÄl hjemme og det har nok sammenheng med at de kjÞrer ultraoffensivt, noe Äpenbart Erlandsen og de andre trenerne har straffet hardt.

PS! PS! Langtidsvarselet viser fint vĂŠr og bortimot null vind!

kl 20 >>   
Delvis skyet.
15°   0 mm   Svak vind, 3 m/s fra sĂžr-sĂžrvest  Svak vind, 3 m/s fra sĂžr-sĂžrvest

Superjack

Her er det bortebane, pÄ gress. Stor fordel Brann. Sluttresultat 0-3. StabÊk gÄr ut i 100 og blir stygt straffet av Brann.

Skulle veldig gjerne sett BÞrven pÄ banen her, men han er vel skadet? Synest det er veldig stille fra Brann ang BÞrven.
Brannsupporter.

Belfort

Her tror jeg vÄrt fÞrste tap pÄ lenge kommer. Forrige kamp var ingen 5-0 kamp i det hele tatt. Jeg tror de er ekstremt revansjesugen.

GullĂžl

BÞrven. Skadet og skadet, er det ikke slitasjen i hoften det er snakk om ? Vanskelig Ä fikse selv om en en flink med trening og Þvelser. Ut fra det vi siste vi har sett av BÞrven pÄ banen virker han langt bak Orlov i lÞpsstyrke og kondisjon. Orlov lÞper jo mer siste 20 min av en kamp en om BÞrven kommer inn de minuttene for han.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

Belfort

Quote from: GullĂžl on July 04, 2017, 13:22:03 PM
BÞrven. Skadet og skadet, er det ikke slitasjen i hoften det er snakk om ? Vanskelig Ä fikse selv om en en flink med trening og Þvelser. Ut fra det vi siste vi har sett av BÞrven pÄ banen virker han langt bak Orlov i lÞpsstyrke og kondisjon. Orlov lÞper jo mer siste 20 min av en kamp en om BÞrven kommer inn de minuttene for han.


Tror nok han kan pensjoneres pÄ geriatrisk avd pÄ Haukeland ja.

krakra

Quote from: GullĂžl on July 04, 2017, 13:22:03 PM
BÞrven. Skadet og skadet, er det ikke slitasjen i hoften det er snakk om ? Vanskelig Ä fikse selv om en en flink med trening og Þvelser. Ut fra det vi siste vi har sett av BÞrven pÄ banen virker han langt bak Orlov i lÞpsstyrke og kondisjon. Orlov lÞper jo mer siste 20 min av en kamp en om BÞrven kommer inn de minuttene for han.
NĂ„ er det unormalt at lĂžpsstyrke og kondisjon er de viktigste egenskapene hos en spiss da.

blobby winters

Eliteserien i Ă„r er umulig Ă„ tippe. Blir ikke overrasket om vi vinner, taper eller spiller uavgjort. De 5 siste for oss har vĂŠrt 4 uavgjorte kamper og 5-0 seier mot nettopp StabĂŠkk. 1-1 uavgjort er kanskje det som er mest sannsynlig.

Hvis vi virkelig er kandidater for gull er ikke uavgjort godt nok. Vi mÄ vinne denne kampen

Kai-Olai

Quote from: blobby winters on July 04, 2017, 21:22:08 PM
Eliteserien i Ă„r er umulig Ă„ tippe. Blir ikke overrasket om vi vinner, taper eller spiller uavgjort.


Ser ikke bort fra at du treffer med denne spÄdommen! ;)

Morkel

Quote from: blobby winters on July 04, 2017, 21:22:08 PM
Eliteserien i Ă„r er umulig Ă„ tippe. Blir ikke overrasket om vi vinner, taper eller spiller uavgjort. De 5 siste for oss har vĂŠrt 4 uavgjorte kamper og 5-0 seier mot nettopp StabĂŠkk. 1-1 uavgjort er kanskje det som er mest sannsynlig.

Hvis vi virkelig er kandidater for gull er ikke uavgjort godt nok. Vi mÄ vinne denne kampen


Jeg synes det er vanskelig Ä spÄ utfallet mot StabÊk uansett om man ser vekk fra Texastilstandene i Tippeligaen. De er veldig gode offensivt og forferdelige defensivt. Som pÄ stadion kommer de garantert til Ä fÄ sjanser mot oss og de kommer garantert til Ä gjÞre noen defensive blundere. Man kan nesten ikke stÄ hÞyt pÄ de pga. Ohi og man kan ikke ligge lavt pga. langskuddene til Brochmann og stikkerne/innleggene til Kassi. Vanligvis sÄ jeg er jeg ikke sÄ fan av at Brann kun pumper baller langt eller inn i feltet til motstander. Men akkurat i denne kampen sÄ tenker jeg at man nesten bare kan vÊre litt kyniske og utnytte hvor forferdelig dÄrlige StabÊk er i egen boks. KjÞr gjerne inn Azar tidlig ogsÄ. Vi mÄ nesten ha 3 poeng sÄ vi er i fÞrersetet nÄr vi mÞter Sarpsborg hjemme.

Alonso Solis

Quote from: Superjack on July 04, 2017, 12:39:49 PM

Skulle veldig gjerne sett BÞrven pÄ banen her, men han er vel skadet? Synest det er veldig stille fra Brann ang BÞrven.


BĂžrven er ikke skadet og var det heller ikke mot VIF. Frisk som en fisk. Likevel fant ikke LAN plass til han i troppen engang. Nogle spesi, spĂžr du meg.

ForÞvrig er dette en kamp vi bÞr vinne om vi skal henge med der oppe. ForhÄpentligvis har vi et psykisk overtak etter maltrakteringen pÄ Stadion sist, men StabÊk spilte nok pÄ seg litt selvtillit i forrige kamp. Uheldigvis puttet Ohi igjen ogsÄ. Likevel bÞr vi ha balletak pÄ dem psykisk og forhÄpentligvis kan det bli tungen pÄ vektskÄlen i denne kampen. 2-3.

Morkel

July 06, 2017, 00:27:46 AM #16 Last Edit: July 06, 2017, 00:30:15 AM by Morkel
Quote from: Alonso Solis on July 05, 2017, 23:38:54 PM
BĂžrven er ikke skadet og var det heller ikke mot VIF. Frisk som en fisk. Likevel fant ikke LAN plass til han i troppen engang. Nogle spesi, spĂžr du meg.


Vil ogsÄ pÄpeke at Orlov ogsÄ var betraktlig mye mer mÄlfarlig i perioden hvor de to vekslet om spissplassen. Da scoret han vel i omtrentlig 50% av kampene. NÄ har han ikke scoret pÄ 7 kamper eller noe sÄnn. SÄ vi er tjent med Ä ha BÞrven i troppen og pÄ banen. SkÄlevik benyttes jo ikke i midten per dags dato.

Akkurat mot VIF, med tung matte og hensynslÞst duellspill, var vel muligens ikke en ideell situasjon for BÞrven Ä ta sin fÞrste kamp etter skaden. Mot StabÊk har man ikke sÄ mange unnskyldninger. Skulle BÞrven igjen befinne seg pÄ tribunen da synes jeg det er lov Ä stille noen spÞrsmÄl.

Ninja-Bob

Ja, vil gjerne sjå meir av Børven igjen. Eg har fortsatt trua på han.

Torvanger

StabĂŠks skjĂžre byggverk vakler, Ba til fransk fotball, ikke utenkelig at flere forsvinner. MĂ„let til klubben er nok Ă„ holde plassen i ES.

Spelaren

Quote from: Torvanger on July 06, 2017, 19:15:08 PM
StabĂŠks skjĂžre byggverk vakler, Ba til fransk fotball, ikke utenkelig at flere forsvinner. MĂ„let til klubben er nok Ă„ holde plassen i ES.


Har spilt brukbart ifĂžlge VGs bĂžrs, men ingen poengkonge akkurat. 0+1 - men all svekkelse tas imot med takk.
GĂ„ av.

GullĂžl

Quote from: Spelaren on July 06, 2017, 19:28:28 PM
Har spilt brukbart ifĂžlge VGs bĂžrs, men ingen poengkonge akkurat. 0+1 - men all svekkelse tas imot med takk.


Uansett hadde han hatt karantene mot Brann.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

Spelaren

Quote from: GullĂžl on July 06, 2017, 20:13:26 PM
Quote from: Spelaren on July 06, 2017, 19:28:28 PM
Har spilt brukbart ifĂžlge VGs bĂžrs, men ingen poengkonge akkurat. 0+1 - men all svekkelse tas imot med takk.


Uansett hadde han hatt karantene mot Brann.
GĂ„ av.

Leffen

HÄper de har fÄtt ordning pÄ gresset sitt. Var pÄ en kamp pÄ Nadderud for noen mÄneder siden, matten var forferdelig. Godt underlag passer vel uansett begge disse lagene godt, med hurtig kontringsspill. har ogsÄ en fÞlelse av dette kan gÄ alle veier. Som de fleste kampene i TL.

OgsÄ spent pÄ hvordan Brann-spillerne takler heksegryten pÄ Bekkestua. Supporterne har kanskje pÄ seg seilersko og piquet, men de kan rope hÞflig om de mÄ!

Falkman

Quote from: Leffen on July 07, 2017, 12:13:57 PM
HÄper de har fÄtt ordning pÄ gresset sitt. Var pÄ en kamp pÄ Nadderud for noen mÄneder siden, matten var forferdelig. Godt underlag passer vel uansett begge disse lagene godt, med hurtig kontringsspill. har ogsÄ en fÞlelse av dette kan gÄ alle veier. Som de fleste kampene i TL.

OgsÄ spent pÄ hvordan Brann-spillerne takler heksegryten pÄ Bekkestua. Supporterne har kanskje pÄ seg seilersko og piquet, men de kan rope hÞflig om de mÄ!


Rope hĂžflig? HĂžres ikke spesielt skremmende ut.

Morkel

Quote from: Torvanger on July 06, 2017, 19:15:08 PM
StabĂŠks skjĂžre byggverk vakler, Ba til fransk fotball, ikke utenkelig at flere forsvinner. MĂ„let til klubben er nok Ă„ holde plassen i ES.


Typisk StabÊk da. Enormt gjennomtrekk. I vintervinduet hentet de 9 spillere og ingen kom inn pÄ lÄn. Det er ikke fÞrste gang de bytter ut en tredjedel av stallen i ett overgangsvindu og det er jo grunnen for at de alltid har gÄtt som en jojo mellom Obos og bunnen/midten/toppen av Tippeligaen. Eneste stabile perioden er nÄr de klarte Ä holde litt pÄ samme A-lag 2005-08.

Leffen

Quote from: Falkman on July 07, 2017, 14:16:11 PM
Quote from: Leffen on July 07, 2017, 12:13:57 PM
HÄper de har fÄtt ordning pÄ gresset sitt. Var pÄ en kamp pÄ Nadderud for noen mÄneder siden, matten var forferdelig. Godt underlag passer vel uansett begge disse lagene godt, med hurtig kontringsspill. har ogsÄ en fÞlelse av dette kan gÄ alle veier. Som de fleste kampene i TL.

OgsÄ spent pÄ hvordan Brann-spillerne takler heksegryten pÄ Bekkestua. Supporterne har kanskje pÄ seg seilersko og piquet, men de kan rope hÞflig om de mÄ!


Rope hĂžflig? HĂžres ikke spesielt skremmende ut.


Brukte ironi som virkemiddel, men det gjorde kanskje du og.

GullĂžl

Har sjekket vĂŠrmeldingen. Blir oppholdsvĂŠr der borte pĂ„ sĂžndag og ikke en bane med overvann som Brann tydeligvis ikke behersker spesielt godt. Naturgressbane tĂžrr og litt humpete blir perfekt. Og de minst 600-800 Brann supporterne som stiller vil sĂžrge for at det blir hjemmebanefĂžlelse. Tror vi bare kjĂžrer pĂ„ og gĂ„r for seier, gullet ska hem  : )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

Torvanger

Leffen, jeg hÄper du er ironisk, heksegryten pÄ Nadderyd! Hehe!

GullĂžl

July 07, 2017, 22:13:27 PM #28 Last Edit: July 07, 2017, 22:15:43 PM by GullĂžl
Mens vi venter pÄ sÞndagens kamp kan vi mimre 20 Är tilbake : )
http://ytmp3.stream/play/fotball-extra-stab%C3%A6k-brann-1997/ID6Xshp6tkk.html
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

Corran

Artig tilbakeblikk :-) Var pÄ den kampen og det var stort med sÞlv den gangen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Kanskje GrÞnner bÞr starte pÄ bekostning av Acosta i denne kampen? Jeg tror det Þker sjansen for seier.
Tren pÄ langskudd

Corran

hvorfor i alle dager Ăžker det sjansen for seier?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

Gulltoget gÄr, om LAN gÄr for en ny uavgjort imorgen, det er pÄ tide at Brann viser baller pÄ bortebane etterhvert, det er laget kapabelt til.

osoerli

Quote from: Torvanger on July 04, 2017, 08:04:56 AM
Jeg har en fornemmelse av at Bohinen sĂžrger for poengtap for RBK, ......

SpÄmannen sin
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Torvanger

Quote from: osoerli on July 08, 2017, 20:08:26 PM
Quote from: Torvanger on July 04, 2017, 08:04:56 AM
Jeg har en fornemmelse av at Bohinen sĂžrger for poengtap for RBK, ......

SpÄmannen sin


Hehe, skyld pÄ krystallkulen, ikke meg!

SK

Enig med det som flere sier her.
I morgen skal vi gÄ for 3, men selvsagt ikke hodelÞst.
Det er sjelden jeg sier det, men i morgen er det bedre med et Êrlig forsÞk pÄ seier selv om vi skulle tape, fremfor at vi safer inn 1 poeng.

Torvanger

Quote from: SK on July 08, 2017, 20:31:55 PM
Enig med det som flere sier her.
I morgen skal vi gÄ for 3, men selvsagt ikke hodelÞst.
Det er sjelden jeg sier det, men i morgen er det bedre med et Êrlig forsÞk pÄ seier selv om vi skulle tape, fremfor at vi safer inn 1 poeng.



Det blir for teoretisk Ä kjÞre ett poeng borte, tre hjemme, da er man alt for tabellfokusert, noe jeg mistenker LAN for Ä vÊre, selv om han gjerne ikke vil innrÞmme det, for det ender ikke bare med hjemmeseire, det mÄ vinnes borte ogsÄ innimellom.

Chrisstah

Quote from: Corran on July 08, 2017, 15:30:03 PM
hvorfor i alle dager Ăžker det sjansen for seier?


Fordi det Ă„ splitte kanskje tidenes beste stopperpar er en god ide og Ăžker sjansen for seier!
Fra spÞk til revolver sÄ er vel kanskje dette en kamp Jonas kan fÄ starte.
Skal han vÊre med videre mÄ han ogsÄ fÄ spille litt. Han er uten tvil god nok.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det mÄ han bare forholde seg te

GullĂžl

Blir bortefeltet utsolgt ?
Antall ledige er 123 billetter.
Det er solgt 469.
Kapasitet 592.

Klipp fra brann.no:
Vi pÄpeker at det er viktig Ä kjÞpe billetter pÄ forhÄnd. Det er ingen garanti for at det fortsatt er ledige billetter Ä fÄ kjÞpt i dÞren pÄ kampdag.
PÄ forrige bortekamp mot Sarpsborg 08 ble bortefeltet utsolgt fÞr alle Brann-supporterne hadde ankommet arenaen, noen av dem uten forhÄndskjÞpt billett.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

Lasaron

Acosta har gjort en del stÞrre og mindre tabber i Är. GrÞnner er bedre enn Acosta til Ä vÊre med Ä bygge opp gode angrep. GrÞnner er dessuten minst like mÄlfarlig pÄ dÞdball. Minst.
Tren pÄ langskudd

Corran

Det var en analyse farget av hvem man har lyst Ă„ se lykkes.
Acosta har ikke gjort noe sÊrlig med tabber, han og Vito utfyller hverandre meget bra og Acosta er ikke mindre mÄlfarlig enn GrÞnner. Han kommer oftere til sjanser og.
Jeg skal vÊre enig med at det snart er pÄ tide at GrÞnner for seg en kamp eller to, men at det Þker vinnersjansene er bare tÞv.
Forresten har ikke Vito og Acosta en imponerende rekke med kamper uten kort? Synes de har lagt pÄ 2 gule siden andre serierunde :-)
MÄtte jo sjekke det og Vito har ikke fÄtt gult siden 3 runde og Acosta siden 4 runde.
Var ikke et av argumentene mot Acosta at han var for ufin i stilen og dommerne nÄ var obs pÄ ham og at han kom til Ä fÄ alt for mange kort?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Jo, Acosta har blitt flinkere til Ä unngÄ gule kort. Det er bra. Men han har blitt plukket pÄ i usedvanlig mange kamptrÄder her inne denne sesongen pga smÄ og stÞrre tabber. Jeg mener seriÞst at GrÞnner er hakket bedre. Men jeg tror dessverre at GrÞnner kommer til Ä forsvinne i sommer, at erstatteren vil vÊre dÄrligere, og at vi ender opp med et aldrende stopperpar. Jeg gjentar meg: Hadde vÊrt interessant Ä sett hvor god GrÞnner hadde vÊrt/blitt om han i trening etter trening hadde blitt drillet med Demidov/Wormgoor og fÄtt spille fast. Slik Acosta har fÄtt gjÞre.
Tren pÄ langskudd

krakra

Acosta har gjort en god del feil i Är. Forsvaret har ikke vÊrt veldig imponeremde imponerende i det siste og det kan vÊre greit med et bytte. I fÄ inn en spillende GrÞnner framfor en mer primitiv murbrekker som Acosta kan kanskje bidra til Ä lÞfte det offensive spillet som vi har slitt med den siste tiden. Samme gjelder helt pÄ topp. Orlov er tilbake til Ä vÊre en kriger som utgjÞr en veldig begrenset trussel. En bakromstrussel med BÞrven eller SkÄlevik mot det svake forsvaret til StabÊk kan fungere bedre.

Hvis noen faktisk Ăžnsker at GrĂžnner skal bli i Brann, slĂ„ til og vĂŠre en framtidig kaptein sĂ„ mĂ„ han faktisk fĂ„ spille litt av og til. Noen Ăžnsker ikke det og det er en ĂŠrlig sak.  Noen tror han skal bli det av Ă„ slite benken i noen Ă„r til med lovnader lm "mye spilletid" og "stor framtid" og det er litt vanskeligere Ă„ ta seriĂžst.

SK

Vi har sluppet inn ett mĂ„l pĂ„ siste fire kamper, og to pĂ„ siste fem i serien. Acosta har vel ikke hatt stĂžrre feil pĂ„ en stund heller.  Helt feil tidspunkt Ă„ snakke om Ă„ bytte i forsvaret.

krakra

Det er ikke forsvarets fortjeneste at vi ikke slapp inn flere mÄl mot Sarpsborg og StabÊk. For Ä si det forsiktig.

Corran

Det er vel ingen som ikke Þnsker at GrÞnner skal bli kanongod og kaptein pÄ laget?
Personlig er jeg mer kynisk og mener de som er best skal spille og jeg mener at Vito og Acosta er de beste. De utfyller hverandre meget godt ogsÄ og er flinke til Ä sikre for hverandre. Ja kanskje GrÞnner hadde kunnet ha like god kjemi om han hadde spilt like mye men det er ikke sikkert. Er rett og slett bare synsing siden en umulig kan fÄ en fasit.

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Quote from: krakra on July 09, 2017, 12:00:11 PM
Det er ikke forsvarets fortjeneste at vi ikke slapp inn flere mÄl mot Sarpsborg og StabÊk. For Ä si det forsiktig.

Er du sikker?
Om motspillere kom til mange sjanser som de normalt setter men brente i disse kampene kan det da vÊre at de stresset litt i avslutningene sine pga at de har sÄ mye respekt for Brann sitt forsvar?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Hvis GrÞnner ikke spiller sÄ forsvinner han. Man kan ikke late som det er mulig Ä fÄ i pose og sekk. Og forsvaret er trygt nÄr GrÞnner spiller ogsÄ. Merker knapt forskjellen. SÄ det er ikke mye vi ofrer pÄ litt rullering. Ingenting egentlig.

Morsomt at de samme som sesongen sa at "GrÞnner kommer til Ä spille masse" sÄ hardnakket argumenterer for at han ikke skal fÄ noe spilletid.

SK

Quote from: krakra on July 09, 2017, 12:00:11 PM
Det er ikke forsvarets fortjeneste at vi ikke slapp inn flere mÄl mot Sarpsborg og StabÊk. For Ä si det forsiktig.


Det er Ä gripe til halmstrÄ. PÄ sÄ mange kamper vil det alltid komme sjanser imot som keeper mÄ ta seg av. Forsvaret kan aldri demme opp for alt, det kunne gjerne vÊrt enda verre med et annet forsvar. Mot Sarpsborg var f.eks. hele laget svakt. Det er urealistisk Ä tro at vi hadde vÊrt bedre med GrÞnner.

krakra

Quote from: Corran on July 09, 2017, 12:05:24 PM
Quote from: krakra on July 09, 2017, 12:00:11 PM
Det er ikke forsvarets fortjeneste at vi ikke slapp inn flere mÄl mot Sarpsborg og StabÊk. For Ä si det forsiktig.

Er du sikker?
Om motspillere kom til mange sjanser som de normalt setter men brente i disse kampene kan det da vÊre at de stresset litt i avslutningene sine pga at de har sÄ mye respekt for Brann sitt forsvar?
Haha. Ja keg jeg kan se for meg at Brann slipper motstander til et titalls mÄlsjanser i en kamp der GrÞnner spiller og du gir ham skryt og Êre for at de bommet pÄ sjansene.

Mot Sarpsborg ble vi reddet av en strÄlende Piotr. Mot VIF og StabÊk av ineffektive angrepsspillere som har slittt .ed effektiviteten en stund.

Go Up