• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stordugnad "FULLT HUS på Staddaen" mot VIF

Started by Gulløl, June 22, 2017, 11:11:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

June 22, 2017, 11:11:50 AM Last Edit: June 22, 2017, 12:08:35 PM by Gulløl
Velger å ha en egen tråd på denne for å få mest mulig oppmerksomhet rundt dugnaden. Nå må det gjøres en kraftinnsats for å fylle tribunene igjen og DU må hjelpe til. Det skal ikke så mange minutters innsats til før du også har bidratt. Gjør som meg, bli med på denne kampanjen som noen har startet på facebook.

Stordugnad: "FULLT HUS på Staddaen" mot VIF.
Arrangør: Gullet SKA HEM.


Om ALLE Brann supportere inviterer ALLE de kjenner til dette arrangementet og deler det blant sine venner og sender invitasjoner kan dette bli veldig bra.

La det bli en stordugnad. Trykk liker, og del i nyhetsoppdateringen i din facebook profil. I tillegg trykk på funsjonen "inviterer venner" og send ut til ALLE som kan krype og gå.
https://www.facebook.com/events/195938090934790/

Om Sportsklubben Brann(85 460 personer) og Bataljonen (8535 personer) også stiller opp i denne stordugnaden og deler gjennom sine facebook sider er det ikke umulig å fylle opp Stadion 02 juni mot Vålerengen. Om BT og BA også blir med på dugnaden og gir den omtale er det flott. Vi har hele 10 dager på oss. La snøballen begynne å rulle, still opp på denne dugnaden, dette kan vi klare sammen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Dugnaden er helt i startgroppen, foreløpig er 1070 invitert. Vi bør klare minst 50 000 invitasjoner,
kanskje også 100 000 er mulig. Kjør på folkens !
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

Godt tiltak, et tiltak som også bør tas i kampen mot Særp 16.07 og påfølgende hjemmekamper!

Nixon

Bra tiltak. Selv med den stygge skrivefeilen.
Rød makt på Hansa

Gulløl

June 22, 2017, 11:56:40 AM #5 Last Edit: June 22, 2017, 11:58:59 AM by Gulløl
Quote from: Nixon on June 22, 2017, 11:50:41 AM
Bra tiltak. Selv med den stygge skrivefeilen.


Har rettet til Staddaen i min tekst. Den som har startet facebook profilen får rette der (noe som nå er gjort ser jeg).
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Gjort. Fy faen så jævlig godt det hadde smakt med en skikkelig heksegryte mot VIF igjen. Sikkert for dem også, som er vant til å spille foran 3-4.000 tilskuere.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Quote from: Gulløl on June 22, 2017, 11:56:40 AM
Quote from: Nixon on June 22, 2017, 11:50:41 AM
Bra tiltak. Selv med den stygge skrivefeilen.


Har rettet til Staddaen i min tekst.


Får du rettet tittelen og? Eller må MODsene gjøre det? (ser ikke bra ut...)
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krøvel vellevold

Dugnad for å fylle Stadion når vi ligger i bunnen, er flott. Dugnad for å fylle Stadion når vi leder serien, er flaut. Eller rettere sagt; det er flaut at vi er nødt til å gjøre slikt for å få folk på kamp når den sportslige situasjonen er som den er. For det er flott at noen tar initiativ.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Quote from: Billy Elliott on June 22, 2017, 12:03:02 PM
Får du rettet tittelen og? Eller må MODsene gjøre det? (ser ikke bra ut...)


Utført.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Gulløl

Quote from: krøvel vellevold on June 22, 2017, 12:04:11 PM
Dugnad for å fylle Stadion når vi ligger i bunnen, er flott. Dugnad for å fylle Stadion når vi leder serien, er flaut. Eller rettere sagt; det er flaut at vi er nødt til å gjøre slikt for å få folk på kamp når den sportslige situasjonen er som den er. For det er flott at noen tar initiativ.


Nå er det snakk om å få hjulene i gang, smøre og "shine opp". Med fulle tribuner mot VIF i en "vanlig kamp" (ikke 16 mai eller RBK) er mye gjort, da vil det rulle lettere for å trekke tilskuere utover høsten forutsatt at Brann forsatt holder seg helt i teten.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: krøvel vellevold on June 22, 2017, 12:13:19 PM
Skal være solgt vel 9300 nå.


Flott start uansett om noe av det er kampanjebilletter. Synes flere av feltene ser bra velfylte ut allerede.
9300 solgte var det også solgt 6-7 timer før kampstart mot Stabæk.
Mot VÃ¥lerengen har vi fremdeles 10 dager pÃ¥ oss  :)
Håper markedsavdelingen i Brann også er tidlig ute med markedsføringen til denne kampen, ofte starter de alt for sent.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Quote from: Gulløl on June 22, 2017, 12:18:40 PM
Quote from: krøvel vellevold on June 22, 2017, 12:04:11 PM
Dugnad for å fylle Stadion når vi ligger i bunnen, er flott. Dugnad for å fylle Stadion når vi leder serien, er flaut. Eller rettere sagt; det er flaut at vi er nødt til å gjøre slikt for å få folk på kamp når den sportslige situasjonen er som den er. For det er flott at noen tar initiativ.


Nå er det snakk om å få hjulene i gang, smøre og "shine opp". Med fulle tribuner mot VIF i en "vanlig kamp" (ikke 16 mai eller RBK) er mye gjort, da vil det rulle lettere for å trekke tilskuere utover høsten forutsatt at Brann forsatt holder seg helt i teten.


Enig. Og hvem vet hvor mange som ville tatt turen om ikke dugnaden ble gjennomført? Det kan være forskjellen på 15.000 og fullsatt, eller det kan være forskjellen på 11.000 og 15.000. Umulig å si.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Quote from: Gulløl on June 22, 2017, 12:24:32 PM
Quote from: krøvel vellevold on June 22, 2017, 12:13:19 PM
Skal være solgt vel 9300 nå.


Flott start uansett om noe av det er kampanjebilletter. Synes flere av feltene ser bra velfylte ut allerede.
9300 solgte var det også solgt 6-7 timer før kampstart mot Stabæk.
Mot VÃ¥lerengen har vi fremdeles 10 dager pÃ¥ oss  :)
Håper markedsavdelingen i Brann også er tidlig ute med markedsføringen til denne kampen, ofte starter de alt for sent.


Meget bra. Når vi 10.000 før lørdag? Ikke umulig om kampanjen tar litt fyr i dag og utover morgendagen. Med en gang 10-tallet er nådd er det viktig at klubben går ut med en sak om det. BT og BA må selvsagt også følge opp.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

Quote from: Gulløl on June 22, 2017, 11:56:40 AM
Quote from: Nixon on June 22, 2017, 11:50:41 AM
Bra tiltak. Selv med den stygge skrivefeilen.


Har rettet til Staddaen i min tekst. Den som har startet facebook profilen får rette der (noe som nå er gjort ser jeg).


Ikke den. Den stygge a-endingen.
Rød makt på Hansa

Gulløl

"Brann uansett hva" med sine 12011 medlemmer har ogsÃ¥ spredt det glade budskap pÃ¥ facebook  :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Quote from: Gulløl on June 22, 2017, 12:58:23 PM
"Brann uansett hva" med sine 12011 medlemmer har ogsÃ¥ spredt det glade budskap pÃ¥ facebook  :)


Bra, andre som bør dele er Bataljonen (ca. 8.500 følgere), BGG (ca. 3000), Brannbutikken (ca. 2500), Brannsupporter Jarle Samdal (ca. 1.800), Alle må gå - på Brannkamp (ca. 1200), SKBrannbloggen (ca. 1100), En fot i virkeligheten - Brann-fanzine (ca. 900), branndagboka.no (ca. 600), Bergens Glade Jenter (ca. 500), Heia Brann - En podkast om Sportsklubben Brann (ca. 400), og Softball-Brann (ca. 400).

Klubben må selvsagt også spre budskapet til sine godt over 80.000 følgere.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Bt og Ba bør dele, alt å tjene på å kunne skrive om nedsabling av ViF for fulle tribuner. Enda flere blir lurt til å betale for å lese selfvølgeligheter fra kampen de nettopp så live. :D
Brannsupporter.

SKBCPH

Er helt jævlig å sitte her nede i København å se på glisne tribuner uten å kunne gjøre noe med det selv. Men nå har jeg i det minste delt med alle mine venner i Bergen, så da har jeg gjort mitt, for nå. Blir minst en tur til Bergen i høstsesongen for å se oss gi Rosenborg kamp helt inn til døren. :-D
- Vi har den treneren vi har.

Billy Elliott

Brann er hissige på grøten (for en gangs skyld) og har allerede laget sak på 9.000 solgt:

http://www.brann.no/nyheter/9000-solgt-til-valerenga-kampen

Håper de opprettholder trykket på 10.000 (høres liksom bedre ut), og videre også.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krøvel vellevold

9000 solgte... OK, da er det nok en del av kampanjebillettene som er satt av på billettkartet, og som ennå ikke er solgt. Eller det kan være billetter på bortetribunen. For ut fra antall ledige, skulle salget som sagt være på 9300 nå.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Quote from: Billy Elliott on June 22, 2017, 13:45:18 PM
Brann er hissige på grøten (for en gangs skyld) og har allerede laget sak på 9.000 solgt:

http://www.brann.no/nyheter/9000-solgt-til-valerenga-kampen

Håper de opprettholder trykket på 10.000 (høres liksom bedre ut), og videre også.


Flott at Brann setter fokus på de billigste prisgruppene, og terper på det foran hver kamp, og hvor de kan finnes. Er nok av folk som fremdeles tror og/eller skriver i kommentatorfeltene at de må bruke en hel dagslønn om de skal ta med ektefelle og en unge eller to på Stadion. At det er kjempedyrt å gå på Stadion lever i beste velgående blant folk, men det begynner forhåpentligvis sakte men sikkert å snu. Prosessen med enda flere billige billetter til barn må fortsette, alle under 16 år skulle hatt fast pris på 50 kr uansett hvor på Stadion. Se mot Rosenborg og hvordan de jobber mot barn og lær. Så får Brann heller beholde prisene til voksne. Billige priser til barn er en investering for fremtiden, bedrer rekrutteringen og øker inntektene på lenge sikt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

Bør man ikke også flette inn toppkampen mot Sarp 08, før folk går helt i feriemodus?

Billy Elliott

Quote from: krøvel vellevold on June 22, 2017, 13:57:34 PM
9000 solgte... OK, da er det nok en del av kampanjebillettene som er satt av på billettkartet, og som ennå ikke er solgt. Eller det kan være billetter på bortetribunen. For ut fra antall ledige, skulle salget som sagt være på 9300 nå.


Er vel ikke usannsynlig at det er 9300 solgte nå. Artikkelen spesifiserer vel bare at man passerte 9.000 en gang i formiddag.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Corran

Konge at det tar litt fyr. Tror at all medieoppmerksomheten og denne aksjonen kan være det som vipper en god del og håper på over 14000
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

June 24, 2017, 12:32:32 PM #26 Last Edit: June 24, 2017, 12:40:54 PM by Gulløl
Brann kan nok melde om at 10 000 er passert på mandag. For å være en uke til kampstart er det absolutt bra. Det er godt tempo i salget i forhold til det som det pleier så mange dager før. Men som vanlig skyter nok salget skikkelig fart siste tre dager. Men for å få gode plasser bør en kjøpe nå, noen tribunefelt er nesten utsolgt allerede.

Og ALLE må delta med å invitere folk og bruke noen minutter på dugnaden.
Foreløpig har folk invitert 2 052 personer som er en fin start men fremdeles er det mange som bør inviteres når en ser at det er over 85 000 som liker Brann på facebook.

Limer denne inn igjen:

La det bli en stordugnad. Trykk liker, og del i nyhetsoppdateringen i din facebook profil. I tillegg trykk på funsjonen "inviterer venner" og send ut til ALLE som kan krype og gå.
https://www.facebook.com/events/195938090934790/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Erlend

For en stakkar som har vært i eksil en stund, men er hjemme for sommeren og har lyst å gå: Hvordan er det med å få kjøpt Bataljonsbillettene om dagen? Får det ikke opp som et alternativ når jeg trykker på billettsiden. For seint ute eller er det en slags ny ordning på det?

Billy Elliott

Hvordan ligger vi an? Dere som kan kunsten med å telle, har vi bikket 10.000 solgte? Det bør i så fall videreformidles til BT og BA omgående, så vi kan få fart på salget igjen. Jeg spådde 14.000+ om vi maktet uavgjort i Sarpsborg. Det gjorde vi, så da blir det interessant å se om jeg får rett.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Quote from: Billy Elliott on June 26, 2017, 08:54:21 AM
Hvordan ligger vi an? Dere som kan kunsten med å telle, har vi bikket 10.000 solgte? Det bør i så fall videreformidles til BT og BA omgående, så vi kan få fart på salget igjen. Jeg spådde 14.000+ om vi maktet uavgjort i Sarpsborg. Det gjorde vi, så da blir det interessant å se om jeg får rett.


For å svare på eget spørsmål. Jeg tok en rask opptelling nå. Ifølge mine beregninger er det 6974 ledige billetter igjen. Det må vel bety at vi har rundet 10.000 solgte med god margin? Brann bør oppdatere med det raskest mulig å få det ut i media. Hvis de ikke venter på 11.000 solgte da. Det kan vi muligens nå i morgen?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

June 26, 2017, 13:57:25 PM #30 Last Edit: June 26, 2017, 14:08:58 PM by Gulløl

La det bli en stordugnad. Trykk liker, og del i nyhetsoppdateringen i din facebook profil. I tillegg trykk på funsjonen "inviterer venner" og send ut til ALLE som kan krype og gå.
https://www.facebook.com/events/195938090934790/


Ellers må Brann oppdatere for hver 1000 solgte fra 10000. Det er selvforsterkende at salget er høyt og gi stadige påminnelser om det. Da vil snøballen rulle fortere og fortere og dette blir kampen "alle" skal på.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Quote from: Gulløl on June 26, 2017, 13:57:25 PM


Dette. Jeg ble faktisk takket av en kollega for å ha invitert han i dag. Sa det var dytten han trengte for å få fingeren ut å kjøpe, at det kom fra en han kjente. Folk må invitere!
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krøvel vellevold

Quote from: Billy Elliott on June 26, 2017, 12:50:01 PM
Quote from: Billy Elliott on June 26, 2017, 08:54:21 AM
Hvordan ligger vi an? Dere som kan kunsten med å telle, har vi bikket 10.000 solgte? Det bør i så fall videreformidles til BT og BA omgående, så vi kan få fart på salget igjen. Jeg spådde 14.000+ om vi maktet uavgjort i Sarpsborg. Det gjorde vi, så da blir det interessant å se om jeg får rett.


For å svare på eget spørsmål. Jeg tok en rask opptelling nå. Ifølge mine beregninger er det 6974 ledige billetter igjen. Det må vel bety at vi har rundet 10.000 solgte med god margin? Brann bør oppdatere med det raskest mulig å få det ut i media. Hvis de ikke venter på 11.000 solgte da. Det kan vi muligens nå i morgen?


Det er flere ledige enn man kan se, fordi det ikke er utsolgt på VIP og restaurantplassene øverst på den nedre delen av SpV. Samt at man må ta disse feltene som nesten er "utsolgt" med en klype salt. De kan være lagt av og ikke nødvendigvis solgt.
Legg ned hele klubben!

Billy Elliott

Man passerte i alle fall 10.000 solgte en gang i formiddag, kan Brann nå bekrefte:

http://www.brann.no/nyheter/har-passert-10.000-solgte-billetter

I mitt naive sinn holder jeg fremdeles på håpet om at 11-tallet kan nås i morgen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

June 26, 2017, 16:41:35 PM #34 Last Edit: June 26, 2017, 16:45:24 PM by Gulløl
Forutsatt at det er omtrent 400 usolgte VIP og restaurantplasser har vi nå passert 10500.
Siste 3 timer har snittsalget pr. time vært på imponerende 70 billetter. Siste timen har det gått 85 billetter så snittet vil nok heves ut over kvelden når de fleste er kommet hjem. Salget i dag har mulighet til å passere 1000 solgte.
Er reknestykke forsiktig anslått på 70 billetter i snitt over 14-15 salgstimer. Dette er på nivå med 16 mai tempo tilsvarende dager før, muligens litt bedre også. Imponerende.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

June 27, 2017, 00:04:46 AM #35 Last Edit: June 27, 2017, 00:14:19 AM by Gulløl
Dessverre roet billettsalget roet seg en god del ned utover kvelden i forhold til midt på dagen. Brann må kjøre en del mer energi inn i markedsføringen om de skal klare å passere 15000. Og supporterne må verve flere til å kjøpe billett, flott innsats så langt.

Solgt omtrent 700 gjennom mandagen. Ut fra en forutsetning at det er 400 i rest på VIP og restaurantplasser (grov tipping) skal det nå være solgt omtrent 10700. Trolig passerer Brann 11000 midt på dagen i morgen.

Et lite «skjema» for å nå 15000, forutsatt at mandagen ble avsluttet på omtrent 10700. Velger å være litt forsiktig på kampdagsalget.
Tirsdag: 600 (11300)
Onsdag: 600 (11900)
Torsdag: 600 (12500)
Fredag: 600 (13100)
Lørdag: 900 (14000)
Søndag: 1000 (15000)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Nå som vi spilte dårlig mot Sarp, så er nok både sølvplass og 22 mål på 7 hjemmekamper glemt. Nå kan man nok en gang påstå at Brann spiller kjedelig, at det bare er flaks at vi ligger så høyt, og at man ikke gidder å betale for å se på dritet.
Legg ned hele klubben!

Torvanger

Dersom min opptelling stemmer, så har vi solgt 11.500 pr nå.

Billy Elliott

Quote from: krøvel vellevold on June 27, 2017, 08:08:02 AM
Nå som vi spilte dårlig mot Sarp, så er nok både sølvplass og 22 mål på 7 hjemmekamper glemt. Nå kan man nok en gang påstå at Brann spiller kjedelig, at det bare er flaks at vi ligger så høyt, og at man ikke gidder å betale for å se på dritet.


Er vel lite som tyder på det så langt?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Quote from: Torvanger on June 27, 2017, 08:28:17 AM
Dersom min opptelling stemmer, så har vi solgt 11.500 pr nå.


Da tror jeg du er vel optimistisk. Selv med forutsetning om at absolutt alle VIP-billettene er solgt (noe de garantert ikke er), så kom jeg fremdeles kun til 11.173 solgte. Dvs. at det reelle salget mest sannsynlig ligger et sted rundt 10.700.

MEN! Uansett er tallene meget gode, og vi vil etter alle solemerker passere 11-tallet om ikke lenge. Da må BT og BA hive seg på! Få entusiasmen formidlet til folket. Dette er festen man ikke skal gå glipp av.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Torvanger

Til dette oppgjøret og med så mye hype, rettmessig hype, rundt laget, grunnet gullkamp, så tipper jeg VIP-plassene er temmelig attraktive.

krøvel vellevold

Quote from: Billy Elliott on June 27, 2017, 08:31:20 AM
Quote from: krøvel vellevold on June 27, 2017, 08:08:02 AM
Nå som vi spilte dårlig mot Sarp, så er nok både sølvplass og 22 mål på 7 hjemmekamper glemt. Nå kan man nok en gang påstå at Brann spiller kjedelig, at det bare er flaks at vi ligger så høyt, og at man ikke gidder å betale for å se på dritet.


Er vel lite som tyder på det så langt?


Mesteparten av det som er solgt til kampen, er jo solgt før S08-kampen.
Legg ned hele klubben!

Billy Elliott

Quote from: krøvel vellevold on June 27, 2017, 09:28:32 AM
Quote from: Billy Elliott on June 27, 2017, 08:31:20 AM
Quote from: krøvel vellevold on June 27, 2017, 08:08:02 AM
Nå som vi spilte dårlig mot Sarp, så er nok både sølvplass og 22 mål på 7 hjemmekamper glemt. Nå kan man nok en gang påstå at Brann spiller kjedelig, at det bare er flaks at vi ligger så høyt, og at man ikke gidder å betale for å se på dritet.


Er vel lite som tyder på det så langt?


Mesteparten av det som er solgt til kampen, er jo solgt før S08-kampen.


Er jo ikke så fryktelig lenge siden den var over da. Og vi solgte også meget godt i går. Mye bedre enn vanlig salgstakt syv dager før kamp.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Torvanger


Gulløl

Kun solgt 80 billetter hittil i dag. Kanskje 100 billetter om de har solgt litt til VIP og restaurantplasser også. Brann har kun hatt én artikkel foreløpig om VIF-kampen. De har fremdeles full fokus på salg av halvårs partoutkort øverst på sin hjemmeside. Er det rett prioritering ? Når vi nå nesten er i juli er det uansett bare småsalg en klarer på partoutkort. Det er mer inntekter å hente om en klarer å få interesse-snøballen til å rulle i dagene inn mot Vålerenga kampen. Fra Brann sin side er det forløpig rett og slett for daft inn mot toppoppgjøret, skal en selge mye billetter må en begynne tidlig med markedsføringen. Savner mer entusiasme fra klubben og forsøk på å sette mer fyr på byen nå som laget ligger i ryggen på Rosenborg og er med i gullkampen. Det er Oschlo stolthet som kommer, Bård Finne og Vålerenga Kjerke og de greiene der. Her er det nok av momenter for å få temperaturen rundt kampen opp om en vil. Skjerpings Brann uten dør de lovende tendensene vi kunne se i går ut, billettsalget går ikke av seg selv.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Quote from: Gulløl on June 27, 2017, 10:21:10 AM
Kun solgt 80 billetter hittil i dag. Kanskje 100 billetter om de har solgt litt til VIP og restaurantplasser også. Brann har kun hatt én artikkel foreløpig om VIF-kampen. De har fremdeles full fokus på salg av halvårs partoutkort øverst på sin hjemmeside. Er det rett prioritering ? Når vi nå nesten er i juli er det uansett bare småsalg en klarer på partoutkort. Det er mer inntekter å hente om en klarer å få interesse-snøballen til å rulle i dagene inn mot Vålerengen kampen. Fra Brann sin side er det forløpig rett og slett for daft inn mot toppoppgjøret, skal en selge mye billetter må en begynne tidlig med markedsføringen. Savner mer entusiasme fra klubben og forsøk på å sette mer fyr på byen nå som laget ligger i ryggen på Rosenborg og er med i gullkampen. Det er Oschlo stolthet som kommer, Bård Finne og Vålerengen Kjerke og de greiene der. Her er det nok av momenter for å få temperaturen rundt kampen opp om en vil. Skjerpings Brann uten dør de lovende tendensene vi kunne se i går ut, billettsalget går ikke av seg selv.


Enig, men det er også viktig at media hiver seg på her. I alle fall med en gang vi passerer 11.000. Brann kan kun nå så langt i sin markedsføring, særlig når det ikke virker å være noe særlig midler til reklame og slik tilgjengelig. Det bør også være i BT og BAs interesse å tromme opp interessen før denne kampen. Det er ingenting som selger så bra for dem som et Brann i medvind og med entusiasme i ryggen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

June 27, 2017, 11:21:11 AM #46 Last Edit: June 27, 2017, 11:27:15 AM by Gulløl
Dumt når det blir oppgitt feilaktig informasjon på sosiale medier i Brann grupper med mange medlemmer. Denne gangen har "Brann uansett hva" trolig lyttet på Torvanger sine 11 500 og lagt det ut til sine over 12 000 medlemmer.
Fremdeles er vi på 10-tallet, men passerer trolig 11 000 grensen i løpet av få timer.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Finansbyråden kaster seg på kampanjen for å få folk på Stadion:

https://www.bt.no/100Sport/fotball/Finansbyraden-med-Facebook-aksjon-for-a-fa-folk-pa-Stadion-237926b.html

Synes det burde vinkles mer på at det faktisk allerede er solgt ganske mye, og at folk må skynde seg å kjøpe billett, men men, all dekning er positivt.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Corran

Gjør ikke noe om enkelt grupper skriver 11500 istedenfor 10800. Om noe så ser d et jo bare ut som interessen er større og kampen mer attraktiv
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

Da er det offisielt. Det er nå solgt over 11.000:

http://www.brann.no/nyheter/11000_brann_vif

Meget bra at Brann fortsetter å informere om hver tusende solgt.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Go Up