• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIL - Brann, søndag 02 april, kl.18.00 (runde 1 )

Started by Gulløl, March 24, 2017, 13:25:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Statistikk, innbyrdes oppgjør mellom lagene på Alfheim.
Lagene har møtt hverandre 27 ganger. Tromsø har 14 seire. Det har blitt 7 uavgjorte. Brann har 6 seire.
4 siste kampene på Alfheim mellom lagene har endt med seier til Tromsø.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


Lasaron

Da er det bare å benke Vito. Ikke vits i å risikere noe.
Tren på langskudd

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Det er ikke en uoverkommelig oppgave å komme seg derfra med tre poeng.
Tren på langskudd

Lasaron

LAN vet at Nouri er den beste backen, og han vet det blir støy om han ikke starter og Brann ikke vinner. Kombinasjonen gjør at jeg tror han starter.
Tren på langskudd

Gulløl

Klipp:

http://www.itromso.no/100Sport/fotball/Brann-treneren-om-den-ufine-statistikken--Vi-er-ikke-et-stygt-lag-233286b.html
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


Lasaron

Hvorfor vinner Brann i kveld? Fordi Brann var det klart beste laget i fjor, og ingenting vesentlig tilsier at det har forandret seg.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Lasaron on April 02, 2017, 14:09:06 PMFordi Brann var det klart beste laget i fjor.


Men likevel tapte vi de oppe i fjor. Så plassering ved sesongslutt har fint lite å si i enkeltkamper.
Rød makt på Hansa

Henki

Quote from: Lasaron on April 02, 2017, 14:09:06 PM
Hvorfor vinner Brann i kveld? Fordi Brann var det klart beste laget i fjor, og ingenting vesentlig tilsier at det har forandret seg.


Famous last words...
Ballen skal fremover!

krakra

Nouri inn, Vega ut, GIlli opp. Ellers samme lag som mot RBK. Har skal det spilles møkkafotball.

tintin

Greit med defensivt preg på alfheim tenker eg... blir en knokkelkamp uansett der oppe.

OmOssSjølOgHansaøl

Synd at ikke Wormgoor ble klar i tide.

I denne kampen, som neppe blir finspilt, tror jeg at en høyreside med Nouri og Gilli kan fungere minst like bra som Gilli og Vega. Jeg er ikke helt sikker på om Vega får brukt sine styrker på en frossen Alfheim-matte, men kanskje han kan komme innpå mot trøtte bein på slutten av kampen?

Men jeg ville heller hatt Børven fra start enn Orlov.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Falkman

Quote from: krakra on April 02, 2017, 15:59:03 PM
Nouri inn, Vega ut, GIlli opp. Ellers samme lag som mot RBK. Har skal det spilles møkkafotball.


jepp, har hørt at Vega er glimrende på snøføre.

krakra

Har ikke hørt at Vega er noe dårligere enn Gilli på snøføre iallefall.

Giles

Synd med Vito, og laget som er tatt ut tyder på en defensiv holdning. Og det blir som regel straffet. La oss håpe at Grønner kommer seg opp på fjorårsnivået og at ballen kan beholdes i laget mer enn tre trekk og ikke minst at Pjotr slipper å være spielfuhrer.

Torvanger

Gilli var meget god på spissflanken i avslutningen mot RBK i MFinalen, fikk jo seg et mål på slutten ifjor, absolutt ikke noe defensivt valg. Vega har virket litt tam i det siste, kanskje det er greit at han og Børven kommer innpå med krefter og sult.

Spelaren

Gå av.


Gulløl

Gilli har en god skuddfot, kan klinke inn et mål i kveld. Innleggsfoten er også bra. Tror han er hakket bedre i slag en Vega akkurat nå.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

SeLyren

No er vi snart i gang. Lykke til da, forumister. Heia Brann.

Spelaren

Sukk. Tenk om Haugen klarte å drible av en mann då. Enorm gavepakke.
Gå av.

Spelaren

Altså - oppløsning er én ting, men billedfrekvensen, er det 20 bilder i sekundet som presenteres? Ved dødball og panorering av kamera er det bare graut.
Gå av.

SeLyren


Spelaren

Quote from: SeLyren on April 02, 2017, 17:09:12 PM
eg gikk inn på eurosport.no, og eg streamer smertefritt.


Det er jo eurosport player det. Som youtube anno 2008.
Gå av.

Spelaren

Wangberg bokstavelig spretter opp av gummien etter duellen mot Orlov. Så ut som noen måtte blåse ham opp igjen etter at all luft gikk ut av ham.
Gå av.

Spelaren

To kjappe balltap på midten frå Haugen no, bør skjerpe seg litt.
Gå av.

SeLyren

De prøver å sette høyt press til tider, har ikke gitt avkastning enda...

SeLyren

Vi er flinke til å spille oss til dødballer, men ikke til sjanser. Orlov stakkeren, løper bare rundt der.

Spelaren

Alfheim er et artig anlegg, litt koselig med det snødekte nabolaget i bakgrunnen. Langt mer visuelt tiltalende enn endelause rader av tomme seter vi er så vant med frå denne serien.

(når det uansett ikkje er nok tilskuere til å fylle et skikkelig anlegg)
Gå av.

SeLyren

Quote from: Spelaren on April 02, 2017, 17:23:31 PM
Alfheim er et artig anlegg, litt koselig med det snødekte nabolaget i bakgrunnen. Langt mer visuelt tiltalende enn endelause rader av tomme seter vi er så vant med frå denne serien.

(når det uansett ikkje er nok tilskuere til å fylle et skikkelig anlegg)

De skulle fått flydd inn en pingvinkoloni som kunne trippet rundt oppi der, da hadde det blitt koselig.

Spelaren

Noen som har sett Mohn der oppe? Og hvilket skjerf har han på seg?
Gå av.

Klaus_Brann

Absolutt ikke umulig å spille ut dette TIL-laget.
Men det krever at vi tør litt mer og at vi ikke har spillere som Orlov på banen. Jeg er sikker på at Børven hadde rukket pasningen fra Haugen og satt inn 1-0...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Superjack

Orlov irriterer meg. Ekstremt passiv synest jeg.
Brannsupporter.

SeLyren

Høy fot lizm, han bøyde seg jo ned mot ballen. Aldri TIL frispark.

Spelaren

Vel, kommentator. Gamsten kan gjerne prøve seg på skudd på frispark for høyt spark for min del.
Gå av.

SeLyren

Det at Sivert detter ned mellom stopperene, gjorde han det i fjor? Eller er det nytt for sesongen?

Spelaren

Quote from: SeLyren on April 02, 2017, 17:36:56 PM
Det at Sivert detter ned mellom stopperene, gjorde han det i fjor? Eller er det nytt for sesongen?


Det er vel samme som i fjor, mener eg.
Gå av.

Klaus_Brann

Orlov ut i pausen. Vær så snill, Nilsen. Her er det veldig, veldig mulig med tre poeng.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Nouri viser hvorfor backen er hans, uansett kontraktssituasjon. Helt klart en av våre beste så langt i kampen.
Gå av.

Eivind


Spelaren

Orlov er så svak at det selvsagt er han som kløner inn en scoring etterhvert.
Gå av.

dudo

Orlov er seg selv, men trass i det kan vi være godt fornøyd med årets første omgang.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Superjack

Orlov gis bort til Tromsø i pausen, og Nouri får ny kontrakt. Meget oppløftende 1. omgang av 2017 sesongen, men Orlov får så langt 2 på børsen av meg.
Brannsupporter.

SeLyren

Her bør det være muligheter. Vi eier midtbanen, men vi må ha litt flere løp inn sentralt. Skålevik for Braaten og Børven inn for Orlov. Dobbelt bytte kan gjøres i det 62min.

Torvanger

Jeg er normalt sett kritisk til Orlov, men idag har han vært outstanding, han setter opp medspillere med smarte pasninger, ballkontrollen er overraskende god. Ellers virker Brann bunnsolid. Ser det er noen som velger å sutre her, men dette lover meget bra, solid som f, maskinlag.

SeLyren

Quote from: Torvanger on April 02, 2017, 17:50:38 PM
Jeg er normalt sett kritisk til Orlov, men idag har han vært outstanding, han setter opp medspillere med smarte pasninger, ballkontrollen er overraskende god. Ellers virker Brann bunnsolid. Ser det er noen som velger å sutre her, men dette lover meget bra, solid som f, maskinlag.

Du er så søt Torvanger...

pidre

Quote from: krakra on April 02, 2017, 15:59:03 PM
Nouri inn, Vega ut, GIlli opp. Ellers samme lag som mot RBK. Har skal det spilles møkkafotball.


Deilig med litt sutring, men du vel betre enn dette - kjør på!
Saludar a los monos!

nero

Brann har vært best i en jevn kamp. Fullt mulig å få med alle tre her.
Lions led by donkeys.

Go Up