• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter LAN

Started by Torvanger, February 20, 2017, 09:17:46 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Poengfangsten tatt i betraktning, tror eg et excel-skjema som satte opp en 11-er basert på stjernetegn hadde gjort det minst like godt.
Gå av.

ZsoltKorcsmar

Quote from: Spelaren on November 09, 2020, 11:37:47 AMPoengfangsten tatt i betraktning, tror eg et excel-skjema som satte opp en 11-er basert på stjernetegn hadde gjort det minst like godt.

Ja. Steinbukken Svendsen kunne sikkert stanget unna innleggene som
midtstopper. Kunne faktisk ikke blitt verre.

krakra

Røssland er aktuell for Sandefjord. Stort tap for Bergen hvis han drar og med suksess der blir han fort uaktuell for Brann.

Nixon

Quote from: krakra on November 17, 2020, 15:42:52 PMRøssland er aktuell for Sandefjord. Stort tap for Bergen hvis han drar og med suksess der blir han fort uaktuell for Brann.

He he, nesten ordrett det du skrev om Landro da han dro til Rogaland. Og han er fortsatt innen rekkevidde for å si det sånn...;)
Rød makt på Hansa

Lasaron

Røssland kan gjøre det bra med Sandefjord. Der er spillergruppen allerede vant med hans måte å spille på. Det kan bli en god match.
Tren på langskudd

krakra

November 17, 2020, 16:29:30 PM #1255 Last Edit: November 17, 2020, 16:41:32 PM by krakra
Quote from: Nixon on November 17, 2020, 16:02:14 PM
Quote from: krakra on November 17, 2020, 15:42:52 PMRøssland er aktuell for Sandefjord. Stort tap for Bergen hvis han drar og med suksess der blir han fort uaktuell for Brann.

He he, nesten ordrett det du skrev om Landro da han dro til Rogaland. Og han er fortsatt innen rekkevidde for å si det sånn...;)
er jo rett og slett ikke sant. Men jeg at du gjentar det flere ganger. Jeg har faktisk sagt at Brann burde holdt på LAN i år, og heller hente Landro til neste år når han hadde ledet Sandnes Ulf til opprykk.

Men jeg mener jo at de "kriteriene" Brann hadde da de søkte LANs erstatter langt på vei diskvalifiserer en hver ung og spennende trener med en positiv utviklingskurve og stort sett avgrenser oss til middelmådigheter og has beens, fordi enhver trener som både innfrir de kriteriene og samtidig er på vei opp over i karrieren vil være utenfor Branns rekkevidde. Som Knutsen, som vel knapt nok innfrir disse kriteriene.

Lasaron

Er Steffen Landro i ferd med å snu motgang til medgang igjen? Ulf ser ut til å ha kommet i siget igjen, og de er oppe på kvalik etter 4-1 over Blink i kveld.
Tren på langskudd


Norlings Hund 2


Go Up