• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Treneren etter LAN

Started by Torvanger, February 20, 2017, 09:17:46 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ACHTUNG

Brann trenger en vinnerskalle, jeg lanserer et nytt forslag; LARS BOHINEN. Det er en mann få kødder med og han vet åpenbart hva han holder på med.

Spelaren

Gå av.

Lasaron

Nå bør denne tråden bli høyaktuell.
Heldigvis har vi skyhøye ambisjoner

Superjack

Quote from: Lasaron on July 06, 2019, 04:39:07 AMNå bør denne tråden bli høyaktuell.

Litt Skarsfjord tendenser over utviklingen no.
Sikkerhet fremfor alt, til et nivå der all kreativitet er drept og dermed er det ikke vanskelig å demme opp for heller når lag parkerer bussen.

En 3-5-2 det vingbackene er Gilli og Kristiansen, vs om det hadde vært Marengs og Koms er to
vidt forskjellige ting.
Skal LAN fortsette med et 3-5-2 oppsett så må minst en av kantene være hurtig og teknisk god, når det ventes et lag som parkerer bussen. Spissplass ved siden av Veton må være annen type. Enten stor sterk oppspillpunkt, eller teknisk type som kan skape stor uro i motstanderfelt med ball i beina.

En annen ting er med lag som forventes å prøve å styre kamp selv. Da blir det rom og muligheter for Veron og Strand

Brannsupporter.

Lasaron

Tommy Knarvik var en jeg ikke så for meg skulle bli en god trener. Likevel prøvde han seg, uten hell, her og der. Mine spekulasjoner gikk ut på at han har peiling på fotball, men slet med å håndtere en spillergruppe.

Nå har han vært trener i Sotra en stund, og det har gått riktig så bra. Objektivt sett henger de med i opprykkskampen. Det kan virke som om han har begynt å få dreisen på det å håndtere en spillergruppe også.

Nå er han og Sotra blitt enige om at han slutter etter sesongen, grunnet forskjellig ambisjonsnivå. Det har blitt skrevet om tidligere også. Kanskje Knarvik blir vår neste trener etter sin neste jobb?

Superjack

Quote from: Lasaron on August 07, 2019, 14:50:34 PMTommy Knarvik var en jeg ikke så for meg skulle bli en god trener. Likevel prøvde han seg, uten hell, her og der. Mine spekulasjoner gikk ut på at han har peiling på fotball, men slet med å håndtere en spillergruppe.

Nå har han vært trener i Sotra en stund, og det har gått riktig så bra. Objektivt sett henger de med i opprykkskampen. Det kan virke som om han har begynt å få dreisen på det å håndtere en spillergruppe også.

Nå er han og Sotra blitt enige om at han slutter etter sesongen, grunnet forskjellig ambisjonsnivå. Det har blitt skrevet om tidligere også. Kanskje Knarvik blir vår neste trener etter sin neste jobb?

NEI! NEI! NEI!

Lukter mer at Knarvik ikke fikk bruke enda mer penger på lønn og spillere i breddeklubben Sotra SK, alternativt at Knarvik har blitt fortalt at han ikke blir treneren om/når Nest og Sotra SK slås sammen til en elitesatsing. Den treneren er jo i Nest.

Så vil heller ha Landro om 3-5 års tid. LAN gir seg ikke før det og ha får heller ikke foten.

Brannsupporter.

Lasaron

Tror også Landro er foran i køen der, om det er aktuelt. Når du skriver "lukter mer av....." så er det jo akkurat det samme. Forskjellige ambisjoner. Holder Knarvik poengsnittet oppe ut sesongen tror jeg fort han blir aktuell for en klubb med opprykksambisjoner.

Go Up