• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ã?rets Brannspiller -2016

Started by Superjack, October 30, 2016, 08:14:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

October 30, 2016, 08:14:19 AM Last Edit: October 30, 2016, 10:35:42 AM by Superjack
Brannsupporter.

pidre

October 30, 2016, 08:35:33 AM #1 Last Edit: October 30, 2016, 09:54:37 AM by pidre
Armin Nouri.
Saludar a los monos!

Spelaren

Forumbørsen avgjør naturligvis denne.
GÃ¥ av.

Henki

Ballen skal fremover!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Henki

Quote from: krøvel vellevold on October 30, 2016, 10:43:40 AM
Demidov tror jeg.


Ja, han er vel forhåndsfavoritt ihvertfall. Han bør vel egentlig være en av kandidatene til årets spiller i Tippeligaen faktisk. Selv om konkuransen er større der selvsagt.
Ballen skal fremover!

OmOssSjølOgHansaøl

Det er jo det defensive arbeidet som har sikret oss en plassering langt oppe på tabellen, og da synes jeg det er naturlig å utpeke Leciejewski (som ikke er nevnt til nå, ser jeg), noen fra forsvarsfireren eller Heltne Nilsen som årets spiller.

Acosta, som nå tilbringer avslutningen av årets serie i Costa Rica, har vært litt for lite tilgjengelig gjennom året til at jeg synes det blir riktig å kalle ham årets spiller. Demidov har bidratt langt mer - men har ikke villet underskrive ny kontrakt. Heltne Nilsen har vært like viktig for laget som Demidov og ønsker faktisk å være med også neste år. Jeg har ikke konkludert helt, men enn så lenge synes jeg at Heltne Nilsen ligger veldig godt an.

Men jeg synes faktisk at Nouri også bør nevnes som en "dark horse" i kåringen. Han er den av forsvarene som bidrar mest fremover, og han skal få ekstrapoeng for alltid å være tilgjengelig. På en måte ville det ha vært ganske betegnende for årets Brann-kollektiv om en hardtarbeidende høyreback som aldri skaper store overskrifter ble utpekt til årets Brann-spiller. ;-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Corran

Som årets forsvarspiller i TL er Accosta en av tre kandidater så bør vel være en kandidat her og.
Demidov har gått foran som kaptein og fortjener å være kandidat.
Grønner har vist en meget god holdning og tatt meget store steg i riktig retning i år og dermed kvalifiserer han i alle fall til årets lagspiller.
Haugen stiller litt foran Barmen mener jeg, men ingen av dem er helt der hvor jeg vil si årets spiller, men de er ikke langt unna.
Nouri synes jeg ikke heller er helt der hvor jeg vil si årets spiller, men gode steg i riktig retning og har vært en god spiller for oss.
Av kantspillere synes jeg ingen kommer opp mot årets spiller Braathen nærmest men han har ikke hatt en like god høst som vår sesong.
Så er det spisser og her vil jeg trekke fram Orlov som en spiller som bør være kandidat til tittelen årets spiller. Det er den spilleren vi har merket mest i det defensive spillet når han er vekke. Ja han har ikke vært noen målscorer men innsatsen og jobben han gjør er meget viktig for Brann sin suksess defensivt i år sammen med SHN som vel også bør være en kandidat
Men valget mitt faller vel til slutt pÃ¥ Acosta eller Demidov og mÃ¥ si jeg heller litt mot Acosta som har tatt steg fra i fjor. 
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kjell249

Spillerbørsen bør avgjøre!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Ricky

Holder en ørliten knapp på Leciejewski.

Gulløl

October 30, 2016, 15:47:12 PM #10 Last Edit: October 30, 2016, 16:12:52 PM by Gulløl
Quote from: Spelaren on October 30, 2016, 10:21:43 AM
Forumbørsen avgjør naturligvis denne.


Ja forumbørsen bør avgjøre det, blir et bedre bilde med flere som stemmer en enkeltpersoner i aviser(journalister) og diverse.  Acosta er en verdig vinner. Grønner pÃ¥ andre plass har for fÃ¥ kamper for Ã¥ være kandidat til Ã¥ vinne en slik kÃ¥ring. Avstanden ned til Demidov er 0,2 poeng(5,90-5,70). Heltne Nilsen hakk i hel 0,27 poeng bak Acosta. Spillere med under Ã¥tte kamper har jeg ikke tatt med i rangeringen. Poengsnitt etter 25 kamper hentet fra Ã¥pninginnlegget til Jose i forumbørsen.

1. Bismar Acosta - 5.90 (19)
2. Jonas Grønner - 5.83 (9)
3. Vadim Demidov - 5.70 (21)
4. Sivert Heltne Nilsen - 5.63 (23)
5. Piotr Leciejewski - 5.30 (22)
6. Deyver Vega  - 5.30 (11)
7. Kristoffer Barmen - 5.28 (20)
8. Daniel Braaten - 5.24 (21)
9. Amin Nouri - 5.23 (25)
10. Fredrik Haugen - 5.03 (21)
11. Ruben Kristiansen - 4.87 (23)
12. Kasper Skaanes - 4.83 (10)
13. Erik André Huseklepp - 4.65 (11)
14. Jakob Orlov - 4.25 (20)
15. Steffen Lie Skålevik - 4.18 (9)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

October 30, 2016, 16:08:11 PM #11 Last Edit: October 30, 2016, 16:14:42 PM by Gulløl
Noen kan kanskje la seg prege av BA børsen i sin avstemning. Jeg mener det er feil å legge for mye vekt på den, avstemningen er foretatt av en enkeltperson som trolig ikke har noe mer innsikt og kunnskap en snittet av de som stemmer på vår egen børs. Under er rangeringen gjennom BA børsen med vår egen plassering i parentes. Interessant å se at Barmen er 6 plasser høyere og Haugen 5 plasser høyere en vår egen børs. BA børsen er etter 28 kamper, vår egen børs er oppdatert etter 25 kamper.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

pidre

Flere kriterier enn børsen bør ligge til grunn for kåring av årets spiller.
Saludar a los monos!

Go Up