• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2017

Started by Lasaron, September 21, 2016, 16:34:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Seriestart rundt 1. april og cupfinale 3. desember etter to serierunder i slutten av november. Hva syns folket? Jeg syns heller vi kunne startet to uker før og sluttet to uker før.
Tren på langskudd

Spelaren

For et tynt åpningsinnlegg, Lasaron! Zzz.

Det er sikkert kjekt for gresset vårt, og er NFF glupe, så åpner vi borte. Cupfinale i desember er for øvrig helt på trynet. Vi spilte jo fire uker tidligere i 2011 og selv da begynte det å bli vel kjølig.
Gå av.

Lasaron

Beklager. Jeg lever hverken opp til VGDebatt sin standard, eller Atle Torvanger sin.
Tren på langskudd

Gulløl

Her er ihvertfall en link.
https://www.fotball.no/turneringer/tippeligaen/2016/hovedterminliste-menn-2017/
Fordel for naturgressbanen til Brann å bytte ut kamper i mars med kamper i november.
Men kan bli veldig kaldt når vi skal på cupfinalen 03 desember neste år ;)
Supercup før seriestart kan være greit alternativ til vanlige treningskamper.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Men de sårene som oppstår senhøstes kan bli så godt som umulig å helbrede til neste senhøstes kamp. Banen blir nok styggere de to-tre siste kampene enn vi er vant til. Gresset gror lite i november.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Dette er nok et latterlig grep i desperasjon fra NFF. Alt for å gjøre norske lag bedre rustet i e-cup.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Det er sånn det er blitt. Norsk klubbfotball er et middel for at pampene kan få oppleve internasjonal suksess.
Tren på langskudd

Utmedsnolken

Hvor mange norske lag er igjen i europacupene i desember?!
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

Quote from: Utmedsnolken on September 21, 2016, 23:43:19 PM
Hvor mange norske lag er igjen i europacupene i desember?!


Det skjer nå støtt og stadig.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Drit i hvem som er igjen.

Hvor mange lag får faktisk muligheten til å være med, og hvor lang vei er det i kvalikk for hvert av de lagene? Er norge nå låst på 1 lag i mesterliga-kvalikk, eller er det en mulighet for at Norge kan komme opp i to lag igjen?

dudo

Jeg er glad for at vi slipper den ene kampen før påske og landslagspause ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Torvanger

Quote from: Lasaron on September 21, 2016, 17:28:18 PM
Beklager. Jeg lever hverken opp til VGDebatt sin standard, eller Atle Torvanger sin.



Hva har jeg med dette å gjøre, eller for å spørre slik Atle ville ha gjort: Kva har eg med dette å gjere?

Spelaren

Quote from: Torvanger on September 22, 2016, 12:02:32 PM
Quote from: Lasaron on September 21, 2016, 17:28:18 PM
Beklager. Jeg lever hverken opp til VGDebatt sin standard, eller Atle Torvanger sin.



Hva har jeg med dette å gjøre, eller for å spørre slik Atle ville ha gjort: Kva har eg med dette å gjere?


Sikkert VIF-Brann-tråden.
Gå av.

Lasaron

Quote from: Spelaren on September 22, 2016, 12:20:42 PM
Quote from: Torvanger on September 22, 2016, 12:02:32 PM
Quote from: Lasaron on September 21, 2016, 17:28:18 PM
Beklager. Jeg lever hverken opp til VGDebatt sin standard, eller Atle Torvanger sin.



Hva har jeg med dette å gjøre, eller for å spørre slik Atle ville ha gjort: Kva har eg med dette å gjere?


Sikkert VIF-Brann-tråden.


VGDebatt har grundige, skikkelige trådåpninger. Du, Atle Torvanger, har fargerike og spenstige åpninger. Så kom jeg med en ugrundig og kjedelig en.
Tren på langskudd

Torvanger

Quote from: Lasaron on September 22, 2016, 13:56:58 PM
Quote from: Spelaren on September 22, 2016, 12:20:42 PM
Quote from: Torvanger on September 22, 2016, 12:02:32 PM
Quote from: Lasaron on September 21, 2016, 17:28:18 PM
Beklager. Jeg lever hverken opp til VGDebatt sin standard, eller Atle Torvanger sin.



Hva har jeg med dette å gjøre, eller for å spørre slik Atle ville ha gjort: Kva har eg med dette å gjere?


Sikkert VIF-Brann-tråden.


VGDebatt har grundige, skikkelige trådåpninger. Du, Atle Torvanger, har fargerike og spenstige åpninger. Så kom jeg med en ugrundig og kjedelig en.


Takk og din her var mer enn godkjent.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Torvanger on September 22, 2016, 17:24:04 PM
Quote from: Lasaron on September 22, 2016, 13:56:58 PM
Quote from: Spelaren on September 22, 2016, 12:20:42 PM
Quote from: Torvanger on September 22, 2016, 12:02:32 PM
Quote from: Lasaron on September 21, 2016, 17:28:18 PM
Beklager. Jeg lever hverken opp til VGDebatt sin standard, eller Atle Torvanger sin.



Hva har jeg med dette å gjøre, eller for å spørre slik Atle ville ha gjort: Kva har eg med dette å gjere?


Sikkert VIF-Brann-tråden.


VGDebatt har grundige, skikkelige trådåpninger. Du, Atle Torvanger, har fargerike og spenstige åpninger. Så kom jeg med en ugrundig og kjedelig en.


Takk og din her var mer enn godkjent.

Ja for vi er da ingen forumsnobber? Sesongen 2017-tråden kommer til å bli tjukk, feit og full, men vi ender nok uten seriegull.

Go Up