• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Tromsø 25.09.16 kl 20:00

Started by Lasaron, September 19, 2016, 14:55:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Grønner, Haugen, Barmen, Johansen, Karadas og Vega er de som er i faresonen med 2 eller 4 kort så langt. (I flg altomfotball). Grønner, Johansen og Karadas er ingen krise (forutsatt at det ikke dukker opp noen skader), Vega erstattes av Børven eller Gilli, mens karantene samtidig på både Haugen og Barmen gjør at vi må ha Braaten og Skaanes som indreløpere.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

September 25, 2016, 15:45:49 PM #51 Last Edit: September 25, 2016, 16:00:38 PM by Gulløl
Fantastisk flott nyklippet gressteppe på Stadion observerer jeg på snapen og instagram bildet fra Brann i sted. Kanskje eliteseriens beste underlag(?).
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

OmOssSjølOgHansaøl

Brann.no melder om følgende lag:

                  Leciejewski
Nouri - Grønner - Demidov - Kristiansen
    Haugen - Heltne Nilsen - Barmen
           Vega - Orlov - Rólantsson

Benken: Pettersen, Skaanes, Skålevik, Huseklepp, Johansen, Karadas, Børven

Horwath er ute med skade, mens Huseklepp og Børven igjen må se starten av oppgjøret fra benken. Barmens stive nakke er ok nok til å spille med.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

aleksanderhjelleseth

September 25, 2016, 18:19:31 PM #53 Last Edit: September 25, 2016, 18:22:06 PM by aleksanderhjelleseth
Per nå er det 1-1 mellom SIF og Odd. Det er gunstig, enda bedre visst SIF skulle vinne. Eg tror vi vinner i dag, 4-0. Håper Vega viser bedre takter i dag enn hva han gjorde mot B/G, for det var tynn suppe.

stigh

Og start leder 1-0 over Haugesund så kan få en 4 poeng ned til 3 plass ved seier

aleksanderhjelleseth

Quote from: stigh on September 25, 2016, 18:43:52 PM
Og start leder 1-0 over Haugesund så kan få en 4 poeng ned til 3 plass ved seier

Det er en stund siden sist Start vant en fotballkamp....

Ricky

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on September 25, 2016, 18:00:30 PM
Benken: Pettersen, Skaanes, Skålevik, Huseklepp, Johansen, Karadas, Børven


Tidenes mest offensive?

Giles

Demidov har et trebein av en pasningsfot.

aleksanderhjelleseth


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

OmOssSjølOgHansaøl

Fortjent ledelse til pause, selv om enkelte - først og fremst Vega - startet omgangen svakt. Men så lenge man tar seg opp og scorer, så er det greit. :-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Limstift

Noen som vet hvordan eg spoler på TV 2 Sumo når jeg ser på via playstation 4?

Alle må gå!

aleksanderhjelleseth


Giles


aleksanderhjelleseth


tsrqpo

Både Haugen, Barmen, Gilli og Vega virker sluttkjørt..

Giles


aleksanderhjelleseth

Hva med Skaanes da, ser ut som indreløperene har fått nok...

Giles

Karadas når det er løpskraft som behøves?

Brannfan23

Kommer vi oss ut i Europa neste år, så kommer vi til å bli spist opp.

aleksanderhjelleseth

Børven har ikke vist rare greiene. Utrolig at vi ikke har klart å skape mer på dette laget.

tsrqpo

Quote from: Brannfan23 on September 25, 2016, 20:46:06 PM
Kommer vi oss ut i Europa neste år, så kommer vi til å bli spist opp.


???
Vi spilte jo uavgjort mot selveste RBK for litt siden

osoerli

Bra før pause.  Svak 2. omgang.  Børven er nok ikkje god nok.  Unødvendige kort som fører til karantener på både Barmen og Haugen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Jose Arrogantio

Jeg kommer ikke til å gråte om Orlov starter neste kamp foran Børven. Eller Skålevik for den saks skyld.

Hatleking

Quote from: Giles on September 25, 2016, 20:33:19 PM
Vanvittig svakt spill, som fjoråret


Me vinn fullt fortent utan å imponere. Kva du meiner med fjoråret veit eg ikkje, for no ligg me på sølvplass åleine.

Hatleking

Quote from: Jose Arrogantio on September 25, 2016, 20:54:15 PM
Jeg kommer ikke til å gråte om Orlov starter neste kamp foran Børven. Eller Skålevik for den saks skyld.


Ja, utruleg svakt av Børven. Han verka stiv og var ikkje i nærleiken av å jobbe noko som helst.

Brannfan23

Quote from: tsrqpo on September 25, 2016, 20:51:54 PM
Quote from: Brannfan23 on September 25, 2016, 20:46:06 PM
Kommer vi oss ut i Europa neste år, så kommer vi til å bli spist opp.


???
Vi spilte jo uavgjort mot selveste RBK for litt siden


Når har RBK blitt et europeisk storklubb?

Giles

Verste kampen hittil, og hvorfor spiller ikke Skaanes? Børven var rett og slett håpløs og han var dessverre ikke alene.

Jose Arrogantio

Quote from: Giles on September 25, 2016, 20:55:06 PM
Verste kampen hittil, og hvorfor spiller ikke Skaanes? Børven var rett og slett håpløs og han var dessverre ikke alene.


Hvem andre var håpløse i denne kampen?

bernu

Børven håpløs.
Barmen håpløs.
Haugen håpløs.
Gilli håpløs.
HANSA - Z

Kjell249

Børven var helt krise, usynlig som spiss og går ikke i noen dueller. Enda verre som indreløper, gikk ikke i noe press og vendte siden til på innlegg.

Blir tøft uten Barmen og Haugen mot Sogndal, håper på Braaten og Skaanes som indreløpere.

Orlov er gull å ha på topp, går i alle dueller og vinner ganske mange. Håper han ikke er lenge ute.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Jose Arrogantio

Quote from: bernu on September 25, 2016, 20:59:40 PM
Børven håpløs.
Barmen håpløs.
Haugen håpløs.
Gilli håpløs.


Enig.
Uenig.
Uenig.
Uenig.

Det finnes noe mellom god og håpløs.

Giles

Mye rart, svakest var imidlertid Børven og spillet generelt.

OmOssSjølOgHansaøl

Hva slags sutring er dette? Vi vinner fullt fortjent, uten å spille på vårt beste, og vi ligger på sølvplass, to poeng foran Odd på tredje og fire poeng foran Haugesund på fjerdeplass.

Det mest irriterende var det gule kortet til Barmen tre minutter på overtid. Nå må vi klare oss uten både Haugen og Barmen i neste kamp. Hvem skal da score på bortebane?

Men vi er i rute til et fantastisk sesongresultat.

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Solid kamp av de aller fleste. Børven det triste unntaket. Det var tamme greier. Både som spiss og indreløper.

osoerli

Det er bare å sende Tjernås ut på ny spissjakt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Utmedsnolken

Synes ikke vega var noe særlig heller (bortsett fra målet). Driblet seg fast, mister ballen og slo farlige støttepasninger. Manglet mye på å være den forløsende kreative vingen vi så før skaden. Børven var helt katastrofe som indreløper iallefall, det må aldri gjentas
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: Giles on September 25, 2016, 20:55:06 PM
Verste kampen hittil


Hvilken kamp så du? I forhold til f.eks. Viking-kampen var dette solid forbedring i forhold til både spill og ikke minst innsats.
Rød makt på Hansa

Nixon

Forøvrig flott at alle utenbys supportere i kamptråden hadde fungerende internett under kampen...
Rød makt på Hansa

pidre

Solid og god kamp, vi kjørte over TIL. Med litt mer marginer hadde vi vunnet med mange mål. Mange fine kombinasjoner, og det offensive kantspillet på begge sider er tidvis glimrende.

Forstår ikke denne sutringen mot Gilli, for han var god i dag! Børven var vel den eneste som skuffet, og det til gangs.

Litt undrende til byttene i dag, synes LAN bommet der. Ville hatt inn Skaanes.
Saludar a los monos!

Jose Arrogantio

Quote from: Utmedsnolken on September 25, 2016, 21:37:38 PM
Synes ikke vega var noe særlig heller (bortsett fra målet). Driblet seg fast, mister ballen og slo farlige støttepasninger. Manglet mye på å være den forløsende kreative vingen vi så før skaden. Børven var helt katastrofe som indreløper iallefall, det må aldri gjentas


Vega var ikke noe særlig før målet. Etter det ble han god, og var med på å skape mest for oss.

Giles

Quote from: Nixon on September 25, 2016, 21:37:51 PM
Quote from: Giles on September 25, 2016, 20:55:06 PM
Verste kampen hittil


Hvilken kamp så du? I forhold til f.eks. Viking-kampen var dette solid forbedring i forhold til både spill og ikke minst innsats.

Jeg så kampen på TV det skal innrømmes. Viking kampen så jeg på stadion og den var like svak.
Innsatsen var det ikke noe å si på men spillet var ikke bra. Poenghøsten førsteklasse. LAN har all ære av det. Sølvplass er virkelig maksimering av potensialet i dette mannskapet.

Lasaron

Deilig med hjemmeseier igjen  :)  Brann var klart best, selv om Tromsø hadde sine perioder, og Tromsø er i god form. Jeg syns Brann tidvis er god på å rulle opp angrep langs vingen. Vega var dårlig før han scorte. Etter det var han god lenge, før han ble dårlig igjen mot slutten. Børven hadde ufattelig mange balltap, han er i ferd med å spille seg ut av neste års tropp. Barmen kanskje Branns beste igjen, jeg merker jeg blir litt trygg hver gang han får ballen.

Sølv! Nu kör vi!!
Tren på langskudd

Corran

Brann var klart best, men dårlig å ikke score mer.
Gilli skjønner eg ikkje kritikken av men han falt litt i kvalitet når han ble byttet over på høyre
Børven viste veldig godt hvorfor Orlov starter kampene.
Jevnt over greit spill. Innimellom godt spill, mye dårlig men stort sett full kontroll
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Noe bra, noe dårlig, en del rot - men en kamp vi burde ha drept litt tidligere. Minner om ganske mange andre neglebitere der vi med typisk Brann-pessimisme bare venter på at det skal gå åt skogen mot slutten, men så drar Lan-partyen det i land gang etter gang.
Gå av.

dudo

Jeg synes faktisk ikke dette var så pissetrengt. Og hvorfor kritikken mot Gilli? Børven var laaaangt under pari, og spilte vel på egenhånd på oss fire brudd (som jeg talte, mulig jeg begynte å telle litt sent). Kjedelig, ja, men hjelpe meg hvor kontrollert vi stort sett spiller. Dette laget er umulig å kjenne igjen - og godt er det!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

1908


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Håpar då at Braaten og Skaanes tek indreløperrollane. Johansen har ikkje overbevist i dei minutta han har fått.

dudo

Ja, det er definitivt Skaanes og Braaten som må inn som indreløpere. Tror Gilli og Vega fortsetter på vingene, og håper (!) Orlov er klar igjen. Ellers gir laget seg selv.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up