• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bodø/Glimt - Brann

Started by Superjack, September 08, 2016, 10:43:28 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Quote from: Billy Elliott on September 18, 2016, 17:53:23 PM
Har denne dommeren også fortid i Klanen?
Acosta kunne fint fått gult og dette er mindre partisk og mer jevnfordelt svak dømming av en dommer som virker noen knepp for lett for en sånn kamp

Spelaren

Gå av.

pidre

Så har altså NFF begynnt med videodømming.
Saludar a los monos!

Finfin respons

Altså. Brann spiller klokt og lurt. Skulle nesten trodd det var det som var planen.
Det hjelper lite når nff innfører selektiv videodømming midtveis i kampen.
Kanskje.

Finfin respons

Overrasket over at det ikke blir mer rom på høyrekanten for Rolantsson og Nouri, så mye som Barmen og Braaten har dominert duellspill på venstresiden..
Kanskje.

Spelaren

Festlig mål av Orlov. Helt komikveld.
Gå av.

krakra

Quote from: Spelaren on September 18, 2016, 18:02:20 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 17:59:15 PM
Man lar ikke sånne taklinger gå uten at det reageres.
Det er sånn man kan gjøre når man ikke har tenning i kroppen. Ta rolige, veloverveide avgjørelser på hvordan en skal stå opp for kompisen. Men jeg tror vi tjener mer enn vi taper på at spillerne står opp for hverandre og får noen gule kort enn vi taper.

Jaaaa!!!

Finfin respons

Kanskje.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Mini sa det var greit å annulere sidan det jo faktisk var offside, sjøl om det var fjerdedommer som tipsa dommer/linjemann etter å ha sett det på storskjerm.  
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Gå av.

Spelaren

Gå av.

Finfin respons

Kanskje.

krakra

Nærmer seg tier på børsen for Barmen. To vanvittige mål

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Jeg elsker jubileumskamper!:)
Rød makt på Hansa

Finfin respons

Veldig bra av Rolantsson også som får den ballen videre i spill før Haugens hælpasning.
Kanskje.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brann_ruler

Hvem har kledd messi opp som barmen 😂

Spelaren

Holder dette skal Barmen få gå på byn i Bodø i kveld.
Gå av.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on September 18, 2016, 18:16:01 PM


Når BARMEN scorer OG scorer på den måten er det ikke noe å lure på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Jeg har ombestemt meg, nå er det Braaten som må ut. Jeg vil definitivt ha inn både Børven og Vega på et eller annet tidspunkt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on September 18, 2016, 18:09:31 PM
Mini sa det var greit å annulere sidan det jo faktisk var offside, sjøl om det var fjerdedommer som tipsa dommer/linjemann etter å ha sett det på storskjerm.  


Blir spennende å se hva de sier etter kampen. Hvis de sier noe i det hele tatt da.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 18:18:52 PM
Quote from: Spelaren on September 18, 2016, 18:11:17 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 18:08:36 PM
Du kan umulig ha spilt mye fotball.


Tomsnakk.


Kommentaren din snakker for seg selv der.


Ok, nå minner du om en sånn alternativ-idiot som i møte med argumentasjon med konsekvenstenkning repliserer med tøv. Det beste er at du forsvarer en tankegang trenere selv ønsker å få slått ned på, nemlig sanking av unødvendige kort. Men greit, kvelertak på motspiller etter stygg takling er kosher samme hvilke konsekvenser det får down the line. Det er jo ikkje slik at vi tidligere i år har slitt med mange karantener, neida...
Gå av.

Kai-Olai

Satse på at resultatet i Skien holder seg nå! Da blir dette en tilnærmet perfekt runde! 😊

krakra

Nå bør Acsota ut. Har vært overtent hele kampen

dudo

Quote from: Kai-Olai on September 18, 2016, 18:23:25 PM
Satse på at resultatet i Skien holder seg nå! Da blir dette en tilnærmet perfekt runde! 😊


Gi beng i den der jinxingen!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Acosta har nå fem gule (?). Godt vi har Grønner.
Gå av.

Kai-Olai

Quote from: dudo on September 18, 2016, 18:24:06 PM
Quote from: Kai-Olai on September 18, 2016, 18:23:25 PM
Satse på at resultatet i Skien holder seg nå! Da blir dette en tilnærmet perfekt runde! 😊


Gi beng i den der jinxingen!

Nå har jo du kontra-jinxet, så da regner jeg med at ting igjen er i balanse!

krakra


Spelaren

September 18, 2016, 18:26:25 PM #131 Last Edit: September 18, 2016, 18:29:32 PM by Spelaren
Barmen også ute i neste kamp, fikk sitt femte forut for Olsens frispark. Eller er det 4?
Gå av.

dudo

Quote from: Kai-Olai on September 18, 2016, 18:25:40 PM
Quote from: dudo on September 18, 2016, 18:24:06 PM
Quote from: Kai-Olai on September 18, 2016, 18:23:25 PM
Satse på at resultatet i Skien holder seg nå! Da blir dette en tilnærmet perfekt runde! 😊


Gi beng i den der jinxingen!

Nå har jo du kontra-jinxet, så da regner jeg med at ting igjen er i balanse!


Ingen vet helt hvordan det der fungerer!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: krakra on September 18, 2016, 18:26:24 PM
Quote from: Spelaren on September 18, 2016, 18:24:27 PM
Acosta har nå fem gule (?). Godt vi har Grønner.
Fire


Ja, ser det nå. Altomfotball oppdaterer visst live?
Gå av.

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on September 18, 2016, 18:22:43 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 18:18:52 PM
Quote from: Spelaren on September 18, 2016, 18:11:17 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 18:08:36 PM
Du kan umulig ha spilt mye fotball.


Tomsnakk.


Kommentaren din snakker for seg selv der.


Ok, nå minner du om en sånn alternativ-idiot som i møte med argumentasjon med konsekvenstenkning repliserer med tøv. Det beste er at du forsvarer en tankegang trenere selv ønsker å få slått ned på, nemlig sanking av unødvendige kort. Men greit, kvelertak på motspiller etter stygg takling er kosher samme hvilke konsekvenser det får down the line. Det er jo ikkje slik at vi tidligere i år har slitt med mange karantener, neida...


Hehe, herlig.
Når du snakker om argumentasjon sikter du til "Tomsnakk" eller?
Krakra har sagt det som det er. Med kroppen full av adrenalin tenker man ikke like klart som når man sitter på forumet.

At jeg forsvarer denne fra Haugen er selvsagt ikke det samme som at jeg forsvarer all sanking av unødvendige kort.
Ikke dum deg ut.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Signaliserte Barmen akkurat at han ville ut?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Finfin respons

Quote from: Spelaren on September 18, 2016, 18:26:25 PM
Barmen også ute i neste kamp, fikk sitt femte forut for Olsens frispark. Eller er det 4?


Skulle Barmen ha gult der????
Såg ingenting spesielt ille i reprisen...
Drøyt med dobbeltgult  ???
Kanskje.

Torvanger

Haugen med de helvetes pasingene, istedenfor å fyre til! Pusler ballen inn til keeper.

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 18:28:30 PM
Ikke dum deg ut.


Hvilken selvinnsikt.
Haugen har det med å hisse seg lett opp og pådra seg unødvendige kort - og dette var akkurat av den typen. Gi oss gjerne knallharde taklinger, det er lett å bomme på dem, men når dommer blåser av er det tåpelig å gi motspiller et tak om halsen. 6-7 andre Brann-spillere klare utmerket godt å ikkje gjøre det i klyngen som oppstod.
Gå av.

Spelaren

Quote from: Finfin respons on September 18, 2016, 18:30:29 PM
Quote from: Spelaren on September 18, 2016, 18:26:25 PM
Barmen også ute i neste kamp, fikk sitt femte forut for Olsens frispark. Eller er det 4?


Skulle Barmen ha gult der????
Såg ingenting spesielt ille i reprisen...
Drøyt med dobbeltgult  ???


På VGLive står det at han fikk det for sabotasje forut for frisparket.
Gå av.

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on September 18, 2016, 18:34:15 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 18:28:30 PM
Ikke dum deg ut.


Hvilken selvinnsikt.
Haugen har det med å hisse seg lett opp og pådra seg unødvendige kort - og dette var akkurat av den typen. Gi oss gjerne knallharde taklinger, det er lett å bomme på dem, men når dommer blåser av er det tåpelig å gi motspiller et tak om halsen. 6-7 andre Brann-spillere klare utmerket godt å ikkje gjøre det i klyngen som oppstod.


Du tillegger meg meninger jeg ikke har og når jeg reagerer på det trekker du ut et sitat av konteksten. Sterkt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Vega virker helt uten sting!

Klaus_Brann

Hva tenker LAN med Azar inn nå? Vi får masse kontringsmuligheter og Huseklepp hadde vært mye bedre.
Greit med Azar på defensiv dødball, men med 3-1 og noen få minutter igjen skal vi holde inn.
Forøvrig gir denne dommeren gult på absolutt alt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 18:36:57 PM
Quote from: Spelaren on September 18, 2016, 18:34:15 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 18:28:30 PM
Ikke dum deg ut.


Hvilken selvinnsikt.
Haugen har det med å hisse seg lett opp og pådra seg unødvendige kort - og dette var akkurat av den typen. Gi oss gjerne knallharde taklinger, det er lett å bomme på dem, men når dommer blåser av er det tåpelig å gi motspiller et tak om halsen. 6-7 andre Brann-spillere klare utmerket godt å ikkje gjøre det i klyngen som oppstod.


Du tillegger meg meninger jeg ikke har og når jeg reagerer på det trekker du ut et sitat av konteksten. Sterkt.


Ingen meninger ilegges deg i mitt forrige innlegg. Det er kun en oppsummering av det eg mener om saken. Vi har nå fem gule kort i kampen, og det Haugen og Barmen pådro seg var helt unødvendige da ball ikkje er i spill.
Gå av.

Spelaren

Acosta ut med rødt, eller glemte dommer seg?
Gå av.

krakra

Han fikk jo ikke rødt. Omkamp?

Spelaren

Aooo nokså røff takling der. Gult til Karadas.
Gå av.

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on September 18, 2016, 18:47:16 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 18:36:57 PM
Quote from: Spelaren on September 18, 2016, 18:34:15 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 18:28:30 PM
Ikke dum deg ut.


Hvilken selvinnsikt.
Haugen har det med å hisse seg lett opp og pådra seg unødvendige kort - og dette var akkurat av den typen. Gi oss gjerne knallharde taklinger, det er lett å bomme på dem, men når dommer blåser av er det tåpelig å gi motspiller et tak om halsen. 6-7 andre Brann-spillere klare utmerket godt å ikkje gjøre det i klyngen som oppstod.


Du tillegger meg meninger jeg ikke har og når jeg reagerer på det trekker du ut et sitat av konteksten. Sterkt.


Ingen meninger ilegges deg i mitt forrige innlegg. Det er kun en oppsummering av det eg mener om saken. Vi har nå fem gule kort i kampen, og det Haugen og Barmen pådro seg var helt unødvendige da ball ikkje er i spill.


"Det beste er at du forsvarer en tankegang trenere selv ønsker å få slått ned på, nemlig sanking av unødvendige kort."

Dette skrev du.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Fy faen for en elendig dommer. Vêr ikke at han gir Acost sitt andre gule engang. Nå protesterer vel Glimt

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on September 18, 2016, 18:48:53 PM
Han fikk jo ikke rødt. Omkamp?


Har det blitt omkamp når dette har skjedd tidligere?

Go Up