• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tromsø â?? Brann, søndag 01.05.2016, kl.18.00 (runde 8)

Started by Gulløl, April 24, 2016, 20:12:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Quote from: Finfin respons on May 01, 2016, 17:50:05 PM
Acosta gikk i alle fall seirende ut av denne omgangen, selv om resten av Brann ikke gjorde det. Veldig god i første, rydder og rensker. Og en frekk kroppstakling på Moussa. Den kunne han jo godt fått gult for. Sikkert hevn for noe, for den var helt provosert og ureglementert.
Han går jo opp i trynet med albuen. Ser ut som rødt for meg. Kan godt komme en reaksjon fra NFF i etterkant. Det er ingen som helst grunn til å gå inn i Moussa der, med albuen i hodehøyde.

ostraume

Hva har dere sett? Dette kameraet er jo 70 meter unna. Vanskelig å se noe.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

aleksanderhjelleseth

Nei det var helt unødvendig og hodeløst.
Når det gjelder kampen så er det et litt lignende kampbilde som mot sogndal, bare omvendt. TIL ligger bare å stenger, Brann er ikke så god eller kreativ når det gjelder å skulle styre. Tipper Skålevik inn i 57min.

aleksanderhjelleseth

Quote from: ostraume on May 01, 2016, 17:57:58 PM
Hva har dere sett? Dette kameraet er jo 70 meter unna. Vanskelig å se noe.

Acosta tar jo sats fremover akkurat i det Moussa kommer forbi. Vanskelig å se om det er albue men det var uten tvil tilsiktet.

OmOssSjølOgHansaøl

Heltne Nilsen er god i første omgang. Ellers er det litt varierende. Men nok en gang er høyresiden vår mest skapende side.

Uansett, så lenge vi holder oss skjerpet (dvs. ikke spiller som i starte av første omgang) bør det være mulig å score i andreomgangen og få meg seg et poeng mot dette TIL-laget.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

haak

Tromsø det svakeste laget vi har møtt til nå. Bør være mulig å få med seg noe her.

Finfin respons

Jeg spolte tilbake på hovedkameraet, ikke kortlinje-reprisen. Såg ingen albuer, men Acosta tok ett steg frem og satte skulderen inn i spilleren. Kan godt hende han hadde en grunn til å ta et steg frem der av taktisk art, men de fleste andre Brannspillerne beveget seg bakover mot eget mål i alle fall. At Moussa (eller hva han heter) veiver med en albue kan jo bare være hans opplevde versjon av det. Spillerne kolliderte, og den kollisjonen virket merkelig.
Kanskje.


Finfin respons

Er Hvilsom god på hodet egentlig?
Larsen inn for Huseklepp. Fornuftig å ikke ha dem begge på banen samtidig.
Regner med Remi Johansen kommer inn for Hvilsom etterhvert og at Bråten skal ut på kant.
Kanskje.

Finfin respons

TV2-kommentatoren: "SÃ¥ spilles det faktisk musikk?.."
Kanskje.

Spelaren

GÃ¥ av.

Finfin respons

Og Skålevik er kommet inn. For Orlov. Helt greit.
Kanskje.

aleksanderhjelleseth


Nixon

Får se om byttene hjelper. Problemet er jo at stallen er veldig jevn. Satt på spissen spiller det nesten ingen rolle hvem som starter, og når man bytter får man mye det samme.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Vi har vel ikkje skapt en eneste sjanse i andreomgangen?
GÃ¥ av.

Belfort

Quote from: Spelaren on May 01, 2016, 18:19:30 PM
Vi har vel ikkje skapt en eneste sjanse i andreomgangen?


Vi har absolutt ingen evner og bryte gjennom etablert forsvar

Finfin respons

Men føler det er noe merkelig med indreløperrollen i dag. Litt usynlig, preger lite offensivt. Som om Barmen mangler, eller noe.

Nei. Hvilsom er ikke god på hodet.
Kanskje.


aleksanderhjelleseth


pidre

Dette er dÃ¥rlig -  TIL  kjører kampen nÃ¥.
Saludar a los monos!

Spelaren

Vi går for seint, og vi er ulidelig treige til å vri spillet. Gang på gang går vi oss fast på kanten.
GÃ¥ av.

Spelaren

Med Karadas inn for Hvilsom gir vi i det minste et klart signal på taktikken resten av kampen. Og hele angrepsrekken som startet kampen er skiftet ut, det illustrerer godt at vi sliter med den lagdelen.
GÃ¥ av.

Spelaren

Haugen snubler og roter, uten at han akkurat skiller seg ut. Det er kun Nouri som har kontroll på ballen i dag.
GÃ¥ av.

Huff


pidre

Saludar a los monos!

Belfort


aleksanderhjelleseth

Dommeren gjør sitt til å ødelegge kampen, han blåser den i stykker.

Gepard

En helt forferdelig fotballkamp, av begge lag. Ett langt frispark og knapt målsjanser.

Ser ut som underlaget har endel av skylden, spillerne har rett og slett ikke kontroll på verken bein eller ball.

Grusomme greier.

Falkman

Quote from: Belfort on May 01, 2016, 18:41:57 PM
Haugen har vært katastrofal dårlig i kveld


Helt unødvendig å trekke frem enkeltspillere. hele laget har vært katastrofalt dårlig.

Spelaren

Quote from: Gepard on May 01, 2016, 18:44:22 PM
Ser ut som underlaget har endel av skylden, spillerne har rett og slett ikke kontroll på verken bein eller ball.
GÃ¥ av.


Finfin respons

Quote from: Spelaren on May 01, 2016, 18:46:22 PM
Quote from: Gepard on May 01, 2016, 18:44:22 PM
Ser ut som underlaget har endel av skylden, spillerne har rett og slett ikke kontroll på verken bein eller ball.


Det er kunstgress. Det er ekkelt å spille på, såklart.
Kanskje.

Gepard

Quote from: Spelaren on May 01, 2016, 18:46:22 PM
Quote from: Gepard on May 01, 2016, 18:44:22 PM
Ser ut som underlaget har endel av skylden, spillerne har rett og slett ikke kontroll på verken bein eller ball.


Virker å være et skikkelig elendig kg dette her vel ?

Torvanger

Brann har hvilt i 1 uke og spiller som om de har fem tette kamper i beina. Zombie! Må LAN ALLTID legge spillet opp etter motstander? Må vi ha baurefball? Hva med å spille ut TIL langs bakken?

OmOssSjølOgHansaøl

Hawaii-fotball her ... Men der går fløyten. Tap.

Pokker.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

aleksanderhjelleseth


Belfort

Fy faen for en flau kamp fra Brann. Til har en mer kamp denne uken og vi er ikke i stand til og produsere  mer!!!

krakra

Dårlig kamp. Så får omgivelsene, supportere og presse muligheten til å vise hvordan man takler bittelitt motgang i Bergen. Skal de krisemaksimeres eller skjønner man at det er urimelig å forvente at Brann skal være solide og innfri forventingene i hver eneste kamp? Hadde sistnevnte vært tilfelle hadde Brann vært en klar medaljekandidat.


Falkman

En forferdelig kamp, av to elendige lag. men Tromsø var vel minst dårlig, tross alt.

Gepard

Tidenes verste fotballkamp er over. Bør være flaut for alle involverte å levere dette makkverket her.

Ingen krise for Brann, hadde forventet mye verre sifre idag.

Hatleking

Synd me ikkje omset dei store sjansene på slutten. Hadde ikkje vore noko å sei på det om me hadde fått med oss noko herfrå sjølv om det var ein elendig kamp.

Torvanger

Det er så jeg må knipe meg i armen, klarte virkelig ikke Brann å utnytte det faktum at de møtte et av TLs dårligste lag, som har hatt et mye tøffere program denne uken?! Brann skapte knapet en sjanse, hvor var viljen?

Finfin respons

Altså. Om vi fokuserer på enkeltspillere;
Har vi en kreativ og skapende spiss i Orlov?
Har vi en måltyv i Hvilsom?
Har Huseklepp mistet rykket sitt?
Kanskje.

Gamleørn

Vi rykker aldri ned for vi er brann

Spelaren

Eg merker eg gleder meg til å sjå rykket til Vega igjen. Men nå har vel Start "snudd kjerringen" og tar alle tre poengene i Bergen neste helg...
GÃ¥ av.

Torvanger

Haugen har all skyld på 0-1, så hinsides at han snubler på den måten han gjør.

aleksanderhjelleseth

Nåvel. Kristiansen er skyld i 1-0 målet i min bok.

Giles

Quote from: krakra on May 01, 2016, 18:54:02 PM
Dårlig kamp. Så får omgivelsene, supportere og presse muligheten til å vise hvordan man takler bittelitt motgang i Bergen. Skal de krisemaksimeres eller skjønner man at det er urimelig å forvente at Brann skal være solide og innfri forventingene i hver eneste kamp? Hadde sistnevnte vært tilfelle hadde Brann vært en klar medaljekandidat.

Ros når det går bra, ris når det går dårlig. En rævvakamp er en rævvakamp og det er klart man kan forvente mer. Det gjelder supportere, og helt sikkert spillere og trenere.

aleksanderhjelleseth

Tror ikke vi hadde tapt med Barmen på banen. Han hadde garantert gitt mer juling enn hva Haugen klarte. En svak kamp av indreløperene. En svak kamp over hele fjølen.

Go Up