• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tromsø â?? Brann, søndag 01.05.2016, kl.18.00 (runde 8)

Started by Gulløl, April 24, 2016, 20:12:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pidre

Saludar a los monos!

pidre

Quote from: krøvel vellevold on April 29, 2016, 23:05:25 PM
Vi vant 3-0 der i 2010, vi vant 2-0 i 2009, vi fikk 0-0 i 2008, vi fikk 1-1 i 2005, vi vant 1-0 i 2004, vi vant 1-0 i 2003. I TILs forrige eliteserieperiode (2003-13) ble det altså for Branns del fire seire, to uavgjorte og fem tap på 11 Alfheim-kamper. Så vi tok poeng i flere kamper der enn vi ikke gjorde, i den perioden.

Eller vi kan talle oss på en annen måte og si at vi har tapt de 3 siste på Alfheim med målforskjell 8-0.

2011 Tromsø-Brann 4-0
2012 Tromsø-Brann 2-0
2013 Tromsø-Brann 2-0

Brann har altså på de 3 siste kampene mot TIL på Alfheim tapt flere kamper enn vunnet, har ikke tatt poeng og ikke scoret mål (!) ;)

Eller, vi har ikke vunnet på Alfheim siden 2010 - på 6 år.
Saludar a los monos!

Falkman

Jeg burde tatt turen i morgen. Har vært pÃ¥ Alfheim to ganger, og Brann  har 5-0 i mÃ¥lforskjell pÃ¥ de to kampene.

Huff

Quote from: Falkman on April 30, 2016, 11:26:08 AM
Jeg burde tatt turen i morgen. Har vært pÃ¥ Alfheim to ganger, og Brann  har 5-0 i mÃ¥lforskjell pÃ¥ de to kampene.


Det er altså verken spillerne, trenerteam eller uflaks som gjør at vi taper i morgen, men utelukkende din manglende tilstedeværelse.

Falkman

Quote from: Huff on April 30, 2016, 12:12:08 PM
Quote from: Falkman on April 30, 2016, 11:26:08 AM
Jeg burde tatt turen i morgen. Har vært pÃ¥ Alfheim to ganger, og Brann  har 5-0 i mÃ¥lforskjell pÃ¥ de to kampene.


Det er altså verken spillerne, trenerteam eller uflaks som gjør at vi taper i morgen, men utelukkende din manglende tilstedeværelse.


Jepp. Jeg påtar meg all skyld.Uforbeholdent.

krøvel vellevold

Quote from: pidre on April 30, 2016, 07:21:57 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 29, 2016, 23:05:25 PM
Vi vant 3-0 der i 2010, vi vant 2-0 i 2009, vi fikk 0-0 i 2008, vi fikk 1-1 i 2005, vi vant 1-0 i 2004, vi vant 1-0 i 2003. I TILs forrige eliteserieperiode (2003-13) ble det altså for Branns del fire seire, to uavgjorte og fem tap på 11 Alfheim-kamper. Så vi tok poeng i flere kamper der enn vi ikke gjorde, i den perioden.

Eller vi kan talle oss på en annen måte og si at vi har tapt de 3 siste på Alfheim med målforskjell 8-0.

2011 Tromsø-Brann 4-0
2012 Tromsø-Brann 2-0
2013 Tromsø-Brann 2-0

Brann har altså på de 3 siste kampene mot TIL på Alfheim tapt flere kamper enn vunnet, har ikke tatt poeng og ikke scoret mål (!) ;)

Eller, vi har ikke vunnet på Alfheim siden 2010 - på 6 år.



Det var et svar til han som sa at et langt Brann-liv hadde lært ham at man ikke får poeng i Tromsø. Hvis det Brann-livet bare har vart siden 2011, så har det vel ikke vært så langt...
Legg ned hele klubben!

Torvanger

Quote from: krøvel vellevold on April 29, 2016, 23:05:25 PM
Vi vant 3-0 der i 2010, vi vant 2-0 i 2009, vi fikk 0-0 i 2008, vi fikk 1-1 i 2005, vi vant 1-0 i 2004, vi vant 1-0 i 2003. I TILs forrige eliteserieperiode (2003-13) ble det altså for Branns del fire seire, to uavgjorte og fem tap på 11 Alfheim-kamper. Så vi tok poeng i flere kamper der enn vi ikke gjorde, i den perioden.


Ja, Alfheim har på ingen måte vært et uinntagelig fort. Brann er også et vesentlig bedre kunstgresslag enn før, jeg gleder meg til imorgen!

pidre

Norsk tipping holder TIL som favoritter. Borteodds 2,70 spillbart, og setter en laks på den!
Saludar a los monos!

Nixon

Quote from: Falkman on April 30, 2016, 11:26:08 AM
Jeg burde tatt turen i morgen. Har vært pÃ¥ Alfheim to ganger, og Brann  har 5-0 i mÃ¥lforskjell pÃ¥ de to kampene.


Jeg holder meg klokelig unna. Jeg har 0-7 på mine tre turer i 2007, 2012 og 2013...
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on May 01, 2016, 14:12:01 PM
...2007...


Husker det fantastiske ropet hjemmepublikummet kom med.
"Seriemester - ha ha ha"
GÃ¥ av.

Fyre!

Quote from: Torvanger on April 28, 2016, 15:01:54 PM
Fra en sikker kilde: Huseklepp er vraket til TIL-kampen. Barmen skadet seg på trening og den eneste sjansen Huse har på å bli med, er at skaden er stor nok til at Barmen blir igjen. Huse skal ha vært sint da han forlot treningsfeltet.



Brann.no melder at huseklepp er med i startoppstillingen:)

OmOssSjølOgHansaøl

May 01, 2016, 16:00:04 PM #61 Last Edit: May 01, 2016, 16:01:46 PM by OmOssSjølOgHansaøl
Dagens lag:

                 Leciejewski
Nouri - Acosta - Demidov - Kristiansen
   Braaten - Heltne Nilsen - Haugen
      Hvilsom - Orlov - Huseklepp        (eller omvendt pÃ¥ kantene, hvem vet)

Benken: Horwath, Hatakka, Grønner, Johansen, Larsen, Skålevik og Karadas

Vega, Skaanes og Barmen ble ikke medisinsk klarert til kampen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Lasaron

Jammen Torvanger sa jo at Huseklepp ikke var i troppen en gang jo!!?  :-[
Tren på langskudd

Falkman

Quote from: Lasaron on May 01, 2016, 16:04:25 PM
Jammen Torvanger sa jo at Huseklepp ikke var i troppen en gang jo!!?  :-[


Det må vel være lov å antyde at han har noe å gå på når det kommer til kildekritikk.

aleksanderhjelleseth

Dette er nok den sterkeste 11ren vi kan stille med. Tror Hvilsom putter i dag.

Ninja-Bob

Quote from: Lasaron on May 01, 2016, 16:04:25 PM
Jammen Torvanger sa jo at Huseklepp ikke var i troppen en gang jo!!?  :-[


Det heile er ein del av LAN sin taktikk for å forvirre Torvanger!

Klaus_Brann

Quote from: Granden on May 01, 2016, 15:58:37 PM
Quote from: Torvanger on April 28, 2016, 15:01:54 PM
Fra en sikker kilde: Huseklepp er vraket til TIL-kampen. Barmen skadet seg på trening og den eneste sjansen Huse har på å bli med, er at skaden er stor nok til at Barmen blir igjen. Huse skal ha vært sint da han forlot treningsfeltet.



Brann.no melder at huseklepp er med i startoppstillingen:)


Om det var noen som lurte så ser det ikke ut som om Torvangers kilder er helt sikre;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve

Eg ELSKAR kjeldene til Torvanger.

Og om dei er ekta folk, og ikkje berre inne i hovudet hans, så trur eg dei ELSKAR å fora han med info

Nixon

Rød makt på Hansa

Hatleking

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on May 01, 2016, 16:00:04 PM
Dagens lag:

                 Leciejewski
Nouri - Acosta - Demidov - Kristiansen
   Braaten - Heltne Nilsen - Haugen
      Hvilsom - Orlov - Huseklepp        (eller omvendt pÃ¥ kantene, hvem vet)

Benken: Horwath, Hatakka, Grønner, Johansen, Larsen, Skålevik og Karadas

Vega, Skaanes og Barmen ble ikke medisinsk klarert til kampen.



Dette er eit offensivt lag nok eingang. Denne gongen har me heldigvis litt sprut å hive innpå mot slutten i Larsen. Synd Skaanes, Vega og Barmen ikkje er med. Det seier litt om troppen når me likevel mønstrar dette laget og benken.


chris_henrik

<BRANN> ..... DKFM

blobby winters

En kamp som jeg vanligvis ville ha tippet tap for Brann. Men, årets Brann lag har overrasket postivt i år. Vi får se...

Spelaren

Været er det ingenting å sei på, ihvertfall.
Og dommer tillater saksetaklinger i åpningsminuttene.
GÃ¥ av.

Gud

Faen. Mye unødvendige balltap fører til en rett i fleisen.

Hatleking


Finfin respons

Nei nei nei.
Hvor ble det av roen og totalsikkerheten i Brann-rammen?
Kanskje.

krakra

Fy faen Kristiansen er fullstendig ubrukelig i markeringsarbeidet. Et enkelt innlegg å plukke vekk. Burde være enkelt å dekke målet for Piotr også, men neida.

Nixon

Dårlig press. Dårlig markering. Tabbe på tabbe!
Rød makt på Hansa

Belfort


Spelaren

Helt på trynet, balltap på balltap. Og ingen følger angriperen - denne åpningen lover dårlig.
GÃ¥ av.

krakra


Gepard

Skulle bare ha fortsatt med Haugen på benken fra start...

krakra

Haugen er vel ikke topp 5 av de som mÃ¥ ta skylden for mÃ¥let engang. Han snubler pÃ¥  midtbanen nÃ¥r vi er i balanse. At det blir farlig skyldes en rekke dÃ¥rlige forsvarsprestasjoner i etterkant, toppet av en helt elendig markering av Kristiansen og tvilsomt keeperspill av Piotr.

Gepard

Tenk om man bare kunne vært presis i sine pasninger og avslutninger. Men det er vel for mye å forlange..

Hatleking


Spelaren

Vi har da ballen en del, og Tromsø er også varierende hva balltap angår.
GÃ¥ av.

Nixon

Nei, vi burde ryddet opp lenge etter snublingen. Men Haugen har uansett ikke startet noe bra.
Rød makt på Hansa

aleksanderhjelleseth

Målet minnet om det første til godset. Unødvendig dårlig forsvarsspill!

Finfin respons

Det er sånne sjanser som det kan bli mål av.
Burde aldri blitt en sånn sjanse, hverken mot Godset eller nå mot Tromsø.
Kanskje.

Hatleking


Hatleking

Ah, nesten frå Acosta. Me er no det beste laget. Det må ikkje gløymast at Tromsø har scora på den einaste sjansen dei har fått til no.

Spelaren

I forsvaret gjøres det fortsatt en del rart, og vi er heldige med at Tromsø slurver ofte.
GÃ¥ av.

Belfort

Haugen beviser ihverfall at han ikke er klar for og starte kamper enda

Nixon

Dette bør ikke være umulig i andre. Litt mer vilje og presisjon i overgangene og vi vil komme til sjanser.
Rød makt på Hansa

pidre

Går Tromsø tom? Uansett vil vi nok i 2 omg se et TIL-lag som vil ligge lavt og gjøre alt de kan for å senke tempo. Blir mange som ligger nede og påvirking av dommer.
Saludar a los monos!

Spelaren

Unødvendig av Nouri å lage frispark der, Acosta var nær nok til å ta den der. Nå får Tromsø en gratis dødball på slutten.
GÃ¥ av.

Finfin respons

Acosta gikk i alle fall seirende ut av denne omgangen, selv om resten av Brann ikke gjorde det. Veldig god i første, rydder og rensker. Og en frekk kroppstakling på Moussa. Den kunne han jo godt fått gult for. Sikkert hevn for noe, for den var helt provosert og ureglementert.
Kanskje.

aleksanderhjelleseth

Den Acosta-Moussa episoden gir meg en dårlig feeling. Såg ut som det var tilsiktet.
Og visst han ga en ren albue så kommer nok NFF på banen og kanskje må Acosta stå over noen kamper.

Belfort

Quote from: aleksanderhjelleseth on May 01, 2016, 17:51:41 PM
Den Acosta-Moussa episoden gir meg en dårlig feeling. Såg ut som det var tilsiktet.


Kommer nok en disiplinærstraff på noen kamper i ettertid

Go Up