• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cupen 2016

Started by krøvel vellevold, March 30, 2016, 21:39:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Soler

Quote from: Nixon on April 13, 2016, 19:17:23 PM
Hva skjer? Jeg prioriterte trening og trodde at dette var fint opp og avgjort når jeg kom hjem. Er Brann virkelig så dårlige?


Egentlig ikke, men de har hatt for mange svake avslutninger. I tillegg må de styre kampen i stedet for å kjøre overganger, noe de ikke er like komfortabel med.

Tom C

Hvor er bestemoren til Stoffi når vi trenger henne...?
Aldri mer Obos....

Gepard

I dag tror jeg det blir 0 brannscoringer i straffekonken

Torvanger


I_Medgang_Og_Motgang

Success is temporary, loyalty is forever

Belfort

Vi nærmer oss en av de største skandalene i klubben foruten nedrykket i 2014

Soler

Det er rett og slett for dårlig av våre. Forstår ikke hvorfor ikke Huse, Braaten og Orlov var tilgjengelig.

Klaus_Brann

Dette var unødvendig. Håper ikke dette, uansett hvordan det ender, endrer den gode flyten vi har i TL.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

Legger 0 % skyld på LAN for dette her. Null skyld til de defensive spillere. ALL skyld til spillere Hvilsom, Haugen, Barmen, Larsen og Skålevik. Utnytter sine sjanser helt horibelt.

Man måtte hvile sine best menn til rosendborg, og skaden på Azar blir nok avgjørende, den eneste som har mentalitet til å sette sine sjanser.

Nixon

Denne Førde-keeperen må jo ha verdens beste selvtillit nå. Og våre spillere det motsatte.
Rød makt på Hansa

Torvanger

Horwath er god på straffer.

Tom C

Har null tro på at dette går bra
Aldri mer Obos....

Nixon

Dette blir som i kampen mot Rosenborg på lørdag: En seier blir ren bonus...;)
Rød makt på Hansa

Torvanger

Stryk til LAN: Acosta straffe?!!;;!

Klaus_Brann

Hva er det speaker driver med? Skrike sånn midt under straffekonken. Klovneri.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tom C

Aldri mer Obos....

Torvanger


Torvanger

Helt latterlig, her ryker vi ut for anale Førde. Pubilikumsinntekter.....

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

alxz

Cup!? Ka è no det....

Torvanger

Horwath bør selges, maken til veike labber, han er på to av dem og slipper dem inn!!!

Henki

Ja, det var jo totalt pinlig.
Ballen skal fremover!

Nixon

Jeg klarer rett og slett ikke å ta det innover meg her jeg sitter. Tipper at de som reiste oppover føler det mye verre. Latterlig!!
Rød makt på Hansa

osoerli

Då er det bare serien å konsentrera seg om
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Ninja-Bob


Nixon

Hva var tanken med å sende Acosta frem? Selv i etterpåklokskapens navn virker det mer enn merkelig!
Rød makt på Hansa

Soler

Grei lærepenge for LAN. Ikke ta for lett på cupen. En ting er å starte svekket, men en helt annen ting å ikke ha de beste kortene tilgjengelig på benken hvis alt skulle skjære seg. Man forventer mer av en over 50 år gammel mann.

Nixon

Var ikke vi det laget som hadde rekorden i å ikke ryke ut i 1. runde? Tror Krøvel har messet om det noen ganger.
I så fall: Gratulerer med dagen!
Rød makt på Hansa

Xminator

Vel der har vi ihvertfall fått vist standarden på de nest beste.

Gepard

Straffer er straffer, alt kan skje. Imponert over Førde-guttene. Ikke spesielt imponert over Horvath, en av fem skal du ta.

Så, både Horvath og de offensive neste beste kan ta seg en bolle.

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on April 13, 2016, 19:48:19 PM
Hva var tanken med å sende Acosta frem? Selv i etterpåklokskapens navn virker det mer enn merkelig!


Regner med at de har en viss peiling på hvem som kan skyte straffer og hvem som vanligvis er kald...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Første gang siden 1939 vi er ute i første runde. Stryk til LAN for og ha undervurdert Førde og sendt våre "nesten" spillere på banen

Natan

Dette er ikke spesielt bra etter en sesong i OBOS. jeg drister meg til å si nå at LAN driter seg loddrett ut her.
Om ikke annet, nå vet vi iallefall hvem som ikke er i Brann etter sommervinduet. #styrket.brannstall.etter.sommervinduet

Gepard

April 13, 2016, 19:53:38 PM #133 Last Edit: April 13, 2016, 19:55:15 PM by Gepard
Synes ikke man skal gå på Lan, selv om han antageligvis kommer til å ta på seg skylden. Hadde man spilt en svak kamp og komt til lite sjanser, så ja, da hadde laguttaket vært feil

Men fotball handler om å score mål, og her må nå spillere som Barmen, Haugen, Hvilsom og Larsen ta sitt ansvar. At de ikke scorer i dag er utilgivelig. Dessverre er det nok ikke det som kommer til å bli fokus fra bergenspressen nå.

Det er helt naturlig å hvile de beste spillerne i denne kampen. Vi skal spille kamp på Lerkendal om under 3 døgn.

Brann_ruler

Blir spennende å se hva dette gjør med selvtillit og flyt. De har iallfall fått bevist at uten innsats og guts taper de mot alle... Får se om dette gir skjerpings eller kollaps.

Hatleking

No har eg ikkje sett kampen, men ut frå referat så verkar det som at det berre er eit stort sjansesløseri som ikkje sender oss vidare. Førde er eit bra 2. divisjonslag, så at det skulle bli tøft der oppe var aldri ei overrasking.

Det er kjipt og spesielt keisamt for dei som var der oppe - men er det nokon som hadde trudd at me kom til å vinne cupen i år? No får ein konsentrere seg om serien.

Spelaren

Gå av.

aleksanderhjelleseth

Det eneste fokuset i år bør være å gjøre det best mulig i serien. Eg gir faen i den derre cupen.

Hatleking

Quote from: Belfort on April 13, 2016, 19:52:07 PM
Første gang siden 1939 vi er ute i første runde. Stryk til LAN for og ha undervurdert Førde og sendt våre "nesten" spillere på banen


Meiner du at han burde ha stilt med toppa lag? Me har sopass mange spelarar som er i vasskorpa for speletid for A-laget. Viss ein ikkje kan få sjansen i cupens første runde - når får ein sjansen då? Eg er sikker på at han ikkje har undervurdert Førde.

Lasaron

Dette er en skandale!

Alle spillere som har vært misfornøyd med spilletiden sin sålangt, som fikk betydelig spilletid i dag, de kan ta seg en bolle mens de ser seg selv i speilet. Sånn, der sa jeg på en pen måte hva jeg tenker.

>:( >:(
Tren på langskudd

Gepard

April 13, 2016, 19:57:10 PM #140 Last Edit: April 13, 2016, 19:59:25 PM by Gepard
Brann møter den desidert tøffeste motstanderen av tippeligalagene vel, norgespressen med mer kommer til å kose seg gløgg i hjel og påstå dette er den største overraskelsen noensinne, men dette tapet er langt ifra en så stor skandale som mange skal ha det til å være.

aleksanderhjelleseth

Men han keeperen til førde da...fy faen for en kamp. Fikk litt 2014 Dejavu

Belfort

Quote from: Hatleking on April 13, 2016, 19:56:06 PM
Quote from: Belfort on April 13, 2016, 19:52:07 PM
Første gang siden 1939 vi er ute i første runde. Stryk til LAN for og ha undervurdert Førde og sendt våre "nesten" spillere på banen


Meiner du at han burde ha stilt med toppa lag? Me har sopass mange spelarar som er i vasskorpa for speletid for A-laget. Viss ein ikkje kan få sjansen i cupens første runde - når får ein sjansen då? Eg er sikker på at han ikkje har undervurdert Førde.


Du vet like godt som meg at Hvilsom og Barmen kan spiller til jul uten at det blir scoringer. Man kan ikke gå til kamp med så mange " nesten" spillere. Ufattelig av LAN og en kraftig stripe i hans renommé

Torvanger


Klaus_Brann

Quote from: Belfort on April 13, 2016, 19:52:07 PM
Første gang siden 1939 vi er ute i første runde. Stryk til LAN for og ha undervurdert Førde og sendt våre "nesten" spillere på banen


Totalt uenig. Stryk til spillerne, spesielt de offensive. Skal ikke være mulig å brenne så mange store sjanser.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

Quote from: aleksanderhjelleseth on April 13, 2016, 19:59:16 PM
Men han keeperen til førde da...fy faen for en kamp. Fikk litt 2014 Dejavu


Absolutt, en kjempekamp av han, men han blir nok spilt god av tafatte avslutninger fra tidligere nevnte brannspillere

Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on April 13, 2016, 19:59:27 PM


Sånn sutre-mentalitet-komme-på-unnskyldninger mener du?
Høres ut som riktig og fint fokus frem mot kamp mot RBK.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Man kan la seg irritere over at Brann fikk relativt tøff motstand, men det blir bare enda flauere av å klage på det. Brann er i eliteserien med åtte poeng på fire kamper. Vi skal slå Førde fra 2.divisjon uansett.
Tren på langskudd

Belfort

Quote from: Klaus_Brann on April 13, 2016, 20:00:19 PM
Quote from: Belfort on April 13, 2016, 19:52:07 PM
Første gang siden 1939 vi er ute i første runde. Stryk til LAN for og ha undervurdert Førde og sendt våre "nesten" spillere på banen


Totalt uenig. Stryk til spillerne, spesielt de offensive. Skal ikke være mulig å brenne så mange store sjanser.


Ja, for de putter jo mye til vanlig da

Torvanger

Førdespillerne har jo en ut-av-kroppen-opplevelse kampen gjennom, til slutt må de ha følt at de kunne gå på vann. Keeperen var uansett ikke i nærheten av straffene, derfor er det ekstra jævlig at LAN kjørte betongklossen Acosta på andre straffen, hvorfor ikke Vega????!!!!

Go Up