• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

13.03 kl 18: Strømsgodset - Brann

Started by Torvanger, March 02, 2016, 13:19:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

Ville tatt ut Barmen for Johansen og Braaten for Larsen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

olebrann3

Barmen og Hvilsom ut.

Johansen og Larsen inn

Hadde vært noe

blobby winters

62 min spillt og fortsatt bare 2-1.
Siden Brann er så bra trent kan vi med flaks holde ut i 25 min til og utligne mot slutten.

Spelaren

Ooo det skuddet hadde fin retning. Men av reprisen å dømme hadde nok keeper tatt det.
Gå av.

dudo

Om vi er så godt trent som vi liksom skal være/bli kan jo dette faktisk bli spennende.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3

Mulig vi er godt trent.
Men har ikke troen på at Strømsgodset er noe dårligere trent

Spelaren

Kastrati er passe het i toppen. Demidov går inn i en krangel etter at førstnevnte var hard i duell med Acosta, og får en vinge i retur av godsetspilleren. Taktisk. Belønnes med rødt :)
Gå av.

Hatleking


Spelaren

Gå av.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Bryster han ballen inn? Helt typisk Orlov-scoring i hvert fall; mer eller mindre kræsjer den inn!
Gå av.

osoerli

Elendig touch av Orlov, men mål er mål
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

blobby winters

Skulle si at vi virkelig savner bakromstrussel. Men, nå er det et helt annet kampbilde enn kontring vi satser på.

Spelaren

Høiland smeller ned Acosta, får gult. Litt teatralsk av bautacosta dog.
Gå av.


osoerli

Skal vi tette igjen og ri in 1 poeng, eller gå for 3?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

olebrann3

For min del skal vi alltid gå for 3 poeng.
Men samtidig er det veldig fint med 1 poeng også.

Gå for 3 poeng men send ikke alle mann i angrep for det om.

aleksanderhjelleseth

March 13, 2016, 19:42:05 PM #168 Last Edit: March 13, 2016, 19:44:52 PM by aleksanderhjelleseth
1poeng er bedre enn 0. Men vi må gå for seieren. Eg liker denne litt keitete Brannutgaven, hærlig ærlig.

Spelaren

Nilsen gir bort en sjanse til Strømsgodset der, svakt med slikt spill når vi er i overtall og har initiativet.
Gå av.

blobby winters

Hvorfor bruker ikke vi noe flere innbyttere?

Spelaren

Vi ligger dypt og forsiktig. Litt feigt, men forståelig. Huseklepp ut og Larsen inn. Nouri gir Strømsgodset et farlig frispark, svakt gjort når han følger ballfører for hardt.
Gå av.

Spelaren

SIF farlig nær mål etter at et elendig innleggsforsøk til Kristiansen ender med kontring imot.
Gå av.

Hatleking

Jada! Poeng borte mot eit av dei fire beste laga i TL er veldig bra. Imponert over comebacket!

Spelaren

Poeng her var rett og slett herlig! Greit nok at vi var litt ute av kurs, båten kom fram på godkjent tid.
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Herlig andreomgang! Vi får fullt fortjent med oss poeng fra Marienlyst. Deilig!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

Rød makt på Hansa

Gulløl

Som en seier. Spennende og underholdene :-)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


aleksanderhjelleseth

Bernu, ser du ikke hvor viktig Barmen er for dette laget? Han gjør seg spillbar, er god på små flater, passningssikker. Har gjør ikke noe spektakulært, men han er en viktig og god MEDspiller. Han vinner også nært sagt alle hodedueller pluss at han dekker store rom med sin løpskapasitet. Han er ingen Paul Pogba men han er viktig for dette Brannlaget.

Yngve

Synst det ikkje var ein så verst kamp av Brann eg. Me møter trass alt eit av landets beste lag på deira heimebane, der dei var svært sterke i fjor.

Men det er ikkje tvil om at Brann må få orden på det offensive spelet. Og aller helst starta med OrLOVE i neste kamp.

dudo

Deilig innsats! Denne kampen ville vi ikke tatt poeng i de sistre fire årene!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

aleksanderhjelleseth

Quote from: dudo on March 13, 2016, 20:03:07 PM
Deilig innsats! Denne kampen ville vi ikke tatt poeng i de sistre fire årene!

Godt poeng. Kanskje han Samiske trollmannen har trukket tilbake gandingen sin.

Bataljonenspusekatt

Quote from: aleksanderhjelleseth on March 13, 2016, 19:58:00 PM
Bernu, ser du ikke hvor viktig Barmen er for dette laget? Han gjør seg spillbar, er god på små flater, passningssikker. Har gjør ikke noe spektakulært, men han er en viktig og god MEDspiller. Han vinner også nært sagt alle hodedueller pluss at han dekker store rom med sin løpskapasitet. Han er ingen Paul Pogba men han er viktig for dette Brannlaget.

Bernu har med all tydelighet vist at han er en av Barmen-haterne. Gjennom flere kamper. Bernu har vel en relativt lav fotball kompetanse og forståelse.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Bataljonenspusekatt on March 13, 2016, 20:10:47 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on March 13, 2016, 19:58:00 PM
Bernu, ser du ikke hvor viktig Barmen er for dette laget? Han gjør seg spillbar, er god på små flater, passningssikker. Har gjør ikke noe spektakulært, men han er en viktig og god MEDspiller. Han vinner også nært sagt alle hodedueller pluss at han dekker store rom med sin løpskapasitet. Han er ingen Paul Pogba men han er viktig for dette Brannlaget.

Bernu har med all tydelighet vist at han er en av Barmen-haterne. Gjennom flere kamper. Bernu har vel en relativt lav fotball kompetanse og forståelse.

Det var litt av et ballespark, er vell ikke nødvendig med en slik tone her på forumet?

osoerli

Svak førsteomgang.  heldig som bare låg under 2-1 til pause.  God 2. omgang.  Særleg perioden før utvisninga var Brann klart best.  Deilig poeng.  Synd med klovneriet som førte til baklengsmåla.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Er det Pappa Barmen som ikke liker at det skrives negative kommentarer om sønnen?

Barmen utfyller sin rolle bra. Vil ikke si at han er en spillertype vi er avhengig av, men han tilfører ro til midtbanen og har en veldig lav feilprosent. Særlig god å ha mot et lag som Godset.

Bataljonenspusekatt

Quote from: aleksanderhjelleseth on March 13, 2016, 20:16:45 PM
Quote from: Bataljonenspusekatt on March 13, 2016, 20:10:47 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on March 13, 2016, 19:58:00 PM
Bernu, ser du ikke hvor viktig Barmen er for dette laget? Han gjør seg spillbar, er god på små flater, passningssikker. Har gjør ikke noe spektakulært, men han er en viktig og god MEDspiller. Han vinner også nært sagt alle hodedueller pluss at han dekker store rom med sin løpskapasitet. Han er ingen Paul Pogba men han er viktig for dette Brannlaget.

Bernu har med all tydelighet vist at han er en av Barmen-haterne. Gjennom flere kamper. Bernu har vel en relativt lav fotball kompetanse og forståelse.

Det var litt av et ballespark, er vell ikke nødvendig med en slik tone her på forumet?

Så det å svare en som kontinuerlig snakker ned en Brann-spiller er unødvendig. Greit eg skal være pusekatt m Bernu

Ninja-Bob

Dette var over all forventning. Eit heilt anna trøkk enn i treningskampane.

Er positivt overraska over Huse, som vel er Brann sik beste speler i dag. Kristiansen kjem på halvdistanse på første mål, men Demidov haldt ikkje mannen sin han heller der. Alt i alt synes eg at Kristiansen spelte svært bra. Utfordringa er å få i gang høgresida også. Heltne Nilsen slo også opptil fleire offensive pasningar, sjølv om spesielt den på slutten holdt på å ta livet av meg av rein skrekk.

Er glad!

osoerli

Quote from: Yngve on March 13, 2016, 19:58:04 PM
Men det er ikkje tvil om at Brann må få orden på det offensive spelet. Og aller helst starta med OrLOVE i neste kamp.


Vi fortsetter med Hvilsom.  Orlov er god å ha som innbytter.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Ricky

Quote from: Spelaren on March 13, 2016, 19:50:51 PM
SIF farlig nær mål etter at et elendig innleggsforsøk til Kristiansen ender med kontring imot.


Katastrofe å ikke ta det gule kortet for å stoppe en sånn 70-meterskontring bare et halvminutt før overtiden er ute. Må jo bare holde spilleren i drakten og få stoppet spillet.
Forsvars-IQ på linje med det Nouri/Acosta/Leciejewski holdt på med på 2-0-målet.

Bataljonenspusekatt

March 13, 2016, 20:24:36 PM #191 Last Edit: March 13, 2016, 20:26:17 PM by Bataljonenspusekatt
Quote from: krakra on March 13, 2016, 20:20:57 PM
Er det Pappa Barmen som ikke liker at det skrives negative kommentarer om sønnen? Nope men en supporter som er lei dritslengingen te enkelte.

Barmen utfyller sin rolle bra. Vil ikke si at han er en spillertype vi er avhengig av, men han tilfører ro til midtbanen og har en veldig lav feilprosent. Særlig god å ha mot et lag som Godset.

Helt rett Krakra vi trenger ikke folk som fører ro til midtbanen og har lav feilprosent det trenger vi ikke, helt korrekt analyse vi trenger uro moment med høy feilprosent.


krakra

Rolig Rolf, jeg sier ikke at vi ikke trenger det. Jeg sier at vi ikke er avhengig av det. Barmen har sine styrker, men han har også sine svakheter. Det går sakte med ham både med løpingen og ballbehandlingen og han er rimelig lite kreativ og selv om han kommer til endel sjanser er han ikke særlig målfarlig. Så man både vinner og taper noe med Barmen på banen.

Spillere som Skaanes og Johansen har ferdigheter som Barmen mangler igjen. Johansen er målfarlig og kjapp i pasningsspillet, mens Skaanes er kvikk og har et bra driv med ballen og kan sette tempo framover hvis han får rom.

Bataljonenspusekatt

Quote from: krakra on March 13, 2016, 20:26:52 PM
Rolig Rolf, jeg sier ikke at vi ikke trenger det. Jeg sier at vi ikke er avhengig av det. Barmen har sine styrker, men han har også sine svakheter. Det går sakte med ham både med løpingen og ballbehandlingen og han er rimelig lite kreativ og selv om han kommer til endel sjanser er han ikke særlig målfarlig. Så man både vinner og taper noe med Barmen på banen.

Spillere som Skaanes og Johansen har ferdigheter som Barmen mangler igjen. Johansen er målfarlig og kjapp i pasningsspillet, mens Skaanes er kvikk og har et bra driv med ballen og kan sette tempo framover hvis han får rom.

Duellspillere de ikke sant? Hvem skal være oppspillspunkt?
Tror du virkelig Rolf Barmen gidd å sitte på dette forumet? Da har du stor tro på han.
Med tanke på tre trenere har brukt Barmen så sier vel det mer om spillerne rundt og trenerne enn Barmen dog der er vel litt vanskelig for en engasjert supporter å se i kampenshete.

aleksanderhjelleseth

Quote from: krakra on March 13, 2016, 20:26:52 PM
Rolig Rolf, jeg sier ikke at vi ikke trenger det. Jeg sier at vi ikke er avhengig av det. Barmen har sine styrker, men han har også sine svakheter. Det går sakte med ham både med løpingen og ballbehandlingen og han er rimelig lite kreativ og selv om han kommer til endel sjanser er han ikke særlig målfarlig. Så man både vinner og taper noe med Barmen på banen.

Spillere som Skaanes og Johansen har ferdigheter som Barmen mangler igjen. Johansen er målfarlig og kjapp i pasningsspillet, mens Skaanes er kvikk og har et bra driv med ballen og kan sette tempo framover hvis han får rom.

Synst du virkelig det går sakte med Barmen sin ballbehandling? Fra han får ballen til han sender den videre synst eg det går ganske kjapt, teknikk på små flater med vendinger er også ganske så bra.
Når det gjelder det med å komme til sjangser uten å sette de, som har vært et ankepunkt mot Barmen, så går det fint an å gjøre noe med. Eg tror Barmen kan score en del visst han får inn litt mer killerinstinct. Kanskje det kommer med årene, for utenlands går han ikke.

Nixon

Jeg vil ikke sette mye penger på at Barmen ikke klarer å klore seg fast på laget utover sesongen. Han har en merkverdig evne til å få spilletid selv om nesten alle dømmer han nord og ned.
Rød makt på Hansa

krakra

Nei, de er ikke duellspillere. Men som jeg sier så har de andre ferdigheter som Barmen mangler, og det er ikke sånn at vi -må- at et oppspillspunkt på den sentrale midtbanen. Er det mange lag som spiller med det?

Vi får se hvor mye Barmen spiller i år. Jeg tror ikke plassen er like sikker som i fjor.

tintin

får vi opp pasningskvaliteten på nouri, kristiansen og shn, samt at de nevnte 3 kan holde hodet kaldt litt oftere, så ser det lyst ut.

Huff

Håpet for en god sesong var at angrepsspillet kom seg samtidig som det gode forsvarsspillet fra treningskampene fortsatte. Dersom dette ikke slo til var håpet at vi i alle fall skulle være gode defensivt.

Så kom hverdagen og alt er vel egentlig tilbake til det normale. Brann fremstår stikk motsatt av det en kunne forvente, motstanderne gis mål, mens det horrible angrepsspillet fra treningskampene egentlig ikke er så verst.

Huse og Haugen (sistnevnte etter en svak start) fremstår etter min mening våre to beste, i motsatt ende er Nouri og Barmen våre svakeste i dag. Nouri har en elendig dag på jobben, mens jeg frykter at det vi fikk se fra Barmen var en spiller som falt gjennom i indreløperrollen i TL, her håper jeg selvsagt jeg tar feil. SHNs pasningssikkeret blir og enda værre når tempoet skrus opp til TL-nivå. Uansett bør Hattakka og Johansen snuse på en plass i ellveren, det bør og Vega for jeg lar meg heller ikke imponere av Braaten. Dansken fikk jeg derimot litt sansen for.  Hvilsom har den vanskeligste jobben i norsk fotball, men er sterk atletisk og jobber bra. Ikke en spesielt sexy beskrivelse for en spiss, men slik spissrollen hans i Brann fremstår per nå synes jeg han gjør en solid innsats.

Og foruten byttet Braaten-Orlov synes jeg byttene er merkelige.

Totalt sett en god opplevelse likeså, jeg er ikke voldsomt imponert over Godset, men vi fremstår ikke som noen dumpekandidat i Drammen. Jeg tar og med meg ett poeng mer enn forventet i snitt per kamp...

Lasaron

Dette var absolutt godkjent. Nydelig mål av Huseklepp, ditto stygt mål av Orlov (det er forøvrig typisk Orlov å score stygge mål). SHN med en hel del kvalifiserte, offensive pasninger (dog en stygg en på slutten).

Om det røde kortet: Det er nitrist at dette er noe å gi skryt for, men kudos til Demidov for å ikke slenge seg i bakken av dasket. Mange ville dessverre gjort det.

Nouri var banens dårligste. Hatakka i neste kamp?
Tren på langskudd

Go Up