• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

13.03 kl 18: Strømsgodset - Brann

Started by Torvanger, March 02, 2016, 13:19:10 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

blobby winters

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on March 13, 2016, 00:50:42 AM
BT-leserne har stemt frem et forslag til førsteellever - som ikke inneholder noen overraskelser:

                   Leciejewski
 Nouri  - Acosta - Demidov - Kristiansen
    Johansen - Heltne Nilsen - Haugen
        Braaten - Hvilsom - Huseklepp

Vega ville ha kommet inn på det foreslåtte laget om han hadde vært spilleberettiget.

De tre som fikk flest stemmer uten å komme på laget var Barmen (542 stemmer mot Johansens 1377), Larsen (447 stemmer mot Huseklepps 1069) og Skålevik (426 stemmer mot Hvilsoms 980). Hvilsom og Huseklepp var de av spillerne på det foreslåtte laget som fikk færrest stemmer.



Orlov 331 stemmer!
Jo fortere vi kan få solgt han jo bedre

Yngve

Ja, for antall stemmer seier noko om kor god han er....

Corran

La laget bli bestemt etter popularitet
Helvete heller LAN og Brann kan begynne med sms stemmegivning
Først en runde for å bestemme hvem som kommer med i troppen så en avstemning om hvem som starter. Minst stemmer til sommeren er stemt ut og inn med nye
På denne måten kan jo Brann også tjene godt med penger. Skålevik vil vel også være bankers siden han har en familie som har råd til noen 1000 sms hver uke
I tillegg blir vi vel verdens mest demokratiske klubb
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

March 13, 2016, 13:26:39 PM #103 Last Edit: March 13, 2016, 13:30:08 PM by Gulløl
Quote from: dokken on March 12, 2016, 19:43:00 PM
Sjekket nå, og det er tilsynelatende fortsatt mulig å kjøpe 10 billetter til bortefeltet i morgen. Bare å få ut fingen,alle Brann-supportere som befinner seg i nærheten. Vi var 1000 i Bærum og 1000 i Follo i fjor. Da må vil vel klare å selge ut 724 plasser i Drammen?

Her er link:  http://www.brann.no/ticket-information/article/11gok3h8w7wz91oki6sgredd0l/title/billetter-til-bortekamper-i-2016-sesongen

Fremdeles er det ledige billetter pÃ¥ bortetribunen. Løp og kjøp!  
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dons599

Er det mulig å kjøpe enkelt kamper, eller må jeg abonnere på tv2 sumo for å få sett kampen, og kommende bortekamper? Alternativet er selvsagt pub...

Spelaren

Quote from: dons599 on March 13, 2016, 14:21:49 PM
Er det mulig å kjøpe enkelt kamper, eller må jeg abonnere på tv2 sumo for å få sett kampen, og kommende bortekamper? Alternativet er selvsagt pub...


Nei, dessverre.
Alternativet er selvsagt pub. Eller stream.
GÃ¥ av.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Eller se den hos en kamerat som har Sumo.
Tren på langskudd

bernu

Leciejewski - Nouri, Acosta, Demidov, Kristiansen - Barmen, Heltne Nilsen, Haugen - Braaten, Hvilsom, Huseklepp
HANSA - Z

Belfort

Spent på hvor lang tid det går før Brann begynner med klovneriet

Belfort

Quote from: Belfort on March 13, 2016, 17:58:39 PM
Spent på hvor lang tid det går før Brann begynner med klovneriet


3 min tok det

osoerli

kanskj vi kan prøve Ã¥ slÃ¥ ballen tidleg?  Ein-touch?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Ricky

Virker som om alle har frie roller med en gang vi har ballen på SIF sin banehalvdel

Finfin respons

Quote from: Corran on March 13, 2016, 13:12:46 PM
La laget bli bestemt etter popularitet
Helvete heller LAN og Brann kan begynne med sms stemmegivning
Først en runde for å bestemme hvem som kommer med i troppen så en avstemning om hvem som starter. Minst stemmer til sommeren er stemt ut og inn med nye
På denne måten kan jo Brann også tjene godt med penger. Skålevik vil vel også være bankers siden han har en familie som har råd til noen 1000 sms hver uke
I tillegg blir vi vel verdens mest demokratiske klubb


Husker første året Brann lot publikum bestemme Branns beste via SMS. Uansett hvor elendig han var, ble det Torstein Helstad..
Kanskje.

Spelaren

Langballene mot Hvilsom fungerer lite.
GÃ¥ av.

dudo

Trøste og bære så rundspilt vi blir.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

Taklar rett og slett ikkje TL-tempo.  kanskje Obos er rett nivÃ¥ for Brann?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Kanskje fjorårets nest beste heimelag er en vanskelig oppgave for flere enn Brann?
GÃ¥ av.

Kai-Olai

Hører jeg en megafon på feltet?

Spelaren

GIGANTsjanse for Haugen, svak avslutning utenfor. Keeper stod fullstendig stille der.
GÃ¥ av.

Falkman

Quote from: osoerli on March 13, 2016, 18:25:12 PM
Taklar rett og slett ikkje TL-tempo.  kanskje Obos er rett nivÃ¥ for Brann?


Herlig konklusjon etter 25 min.


Spelaren

GÃ¥ av.

olebrann3


osoerli

Klovneriet fortsetter.  Verdens beste keeper slÃ¥r til
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

bernu

Fy faen for en gjeng med klovner.....
HANSA - Z

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: dudo on March 13, 2016, 18:35:27 PM
Quote from: Spelaren on March 13, 2016, 18:34:11 PM
Nouri kløner alt til, 0-2.


Det er flere kapper den skal tas på.


Kan knapt kalles kapper det de andre skal ha i så fall. Hvem pokker klarerer så svakt rett foran egen 16? Småguttenivå, og det er snilt.
GÃ¥ av.

dudo

Quote from: Spelaren on March 13, 2016, 18:36:40 PM
Quote from: dudo on March 13, 2016, 18:35:27 PM
Quote from: Spelaren on March 13, 2016, 18:34:11 PM
Nouri kløner alt til, 0-2.


Det er flere kapper den skal tas på.


Kan knapt kalles kapper det de andre skal ha i så fall. Hvem pokker klarerer så svakt rett foran egen 16? Småguttenivå, og det er snilt.


Piotr har ingen verdens ting der å gjøre - som vanlig. Kommunikasjonen er totalt fraværende, og det må alle tre ta skylden for.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: dudo on March 13, 2016, 18:41:32 PM
Piotr har ingen verdens ting der å gjøre - som vanlig. Kommunikasjonen er totalt fraværende, og det må alle tre ta skylden for.


Knapt sammenlignbart med den gavepakken han gir Høiland. Skal det klareres rett i været går det an å treffe hardere enn det lille dasket der.
GÃ¥ av.

Belfort

Helvete, har de ikke skjønt at det nytter ikke med høye baller mot Hvilsom


Spelaren

HUUUSEKLEPP! FOR en scoring!! Herlig viktig redusering der, bare å fortsette å mate på i andreomgangen skal det være håp om poeng.
GÃ¥ av.

dudo

Quote from: Spelaren on March 13, 2016, 18:42:54 PM
Quote from: dudo on March 13, 2016, 18:41:32 PM
Piotr har ingen verdens ting der å gjøre - som vanlig. Kommunikasjonen er totalt fraværende, og det må alle tre ta skylden for.


Knapt sammenlignbart med den gavepakken han gir Høiland. Skal det klareres rett i været går det an å treffe hardere enn det lille dasket der.


Han bommer på ballen, det er det ingen tvil om. I motsetning til Huse, som er en engel og frelser.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Jævlig irriterende om klovneriet avgjør denne kampen


aleksanderhjelleseth

synst ikke dette var så gale. vi vet jo at det skal være kvalitetsforskjell på lagene så den er jo grei. Med at Sif har skapt så innihelvette overlegen er å overdrive. To konsentasjonsglipper førte til mål. Helt ok dette her.

OmOssSjølOgHansaøl

Deilig mål av Huseklepp, og deilig tidspunkt det kom på! Huseklepp har vært frisk.

Heltne Nilsen har også vært (overraskende) bra i dag og bidratt godt fremover. Jeg synes også at Hvilsom - selv om han ikke har vært veldig involvert - har vist litt pondus i dag de gangene han har vært involvert.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

ostraume

Tiltredes. Gitt at det er kvalitetsforskjell så er ikke dette så ille. Stor sjanse til Haugen, pluss noen flere farligheter. Vi har skapt mer enn i treningskampene (ikke at det sier all verden). Upraktisk av Nouri å gi bort et mål.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

osoerli

Hvilsom har fÃ¥tt lite Ã¥ jobbe med, men den eine presise han har fÃ¥tt var han frisk pÃ¥.  Ser ikkje at andre av spissane har noko høgare nivÃ¥.  meiner me skal satsa hardt pÃ¥ Hvilsom 6-7 kampar i alle fall.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Finfin respons

Bare så det er sagt: Jeg har klaget over backenes offensive kvaliteter nå i forsesongen. Hadde ikke sett for meg dette.

0-2-målet er en lingvistisk skandale. Det er Acosta som "har ballen", men tar den ikke. Piotr prøver seg på polsk telepati, og Nouri får til slutt panikk. Til sammen blir det hjelpeløst.

Fint at Brann skaper 4 sjanser da.
Kanskje.

Nixon

Vet ikke helt hva jeg skal tro og håpe etter denne første omgangen. Var det Brann som ble mer med i kampen utover basert på egne prestasjoner, eller var det Godset som mistet momentet etter 2-0?
Rød makt på Hansa

osoerli

Nouri sender ein solid søknad om å bli bytta ut
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

OmOssSjølOgHansaøl

Ikke så dumt tenkt å prøve å la Braaten og Hvilsom skifte posisjon.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra


Spelaren

GÃ¥ av.

krakra

Herregud. Er det mulig Ã¥ slippe Storflor en gang til?? Han mÃ¥ da være  banens treigeste spiller.

bernu

Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor Barmen spiller.
Han er så svak så svak så svak.....
HANSA - Z

blobby winters

Har Brann hatt ballen lengere enn 5 sek uten å miste den igjen?
Begynte å telle for 5 min siden. 4 pasninger har jeg tellt før vi mister ballen. Har ikke tatt tid

blobby winters

Quote from: bernu on March 13, 2016, 19:16:00 PM
Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor Barmen spiller.
Han er så svak så svak så svak.....



Bedre defensivt enn alternativene

Go Up