• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TV-avtalen

Started by Torvanger, January 15, 2016, 11:38:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: SK on February 06, 2020, 13:50:04 PM
Quote from: Lasaron on February 06, 2020, 09:21:31 AM
Quote from: Nixon on February 06, 2020, 08:58:24 AM
Quote from: SK on February 06, 2020, 08:46:43 AMTV2 blir for tabloide for min smak. Men greit, vi vil slippe Davy Wathne og tullet hans, og da er mye gjort.

Kremt... Davy Wathne gikk av med pensjon for flere år siden!;)

Slik eg las SK, veit han det. Les ein gong til.

Ja, det var det jeg forsøkte å få frem. Altså at hvis TV2 skulle ta over igjen, så slipper vi i hvert fall Davy.

Ja, jeg fikk det for meg at du var glad du slapp Wathne i de engelske sendingene. Men det gir jo ikke mening når man leser hele setningen. Legger meg flat!
Rød makt på Hansa

Billy Elliott

Hmm, interessant, ser at en ekspert spår at TV 2 vil prøve å sikre seg Eliteserie-rettighetene allerede i år.

Klipp fra BT:
Medieekspert Lasse Gimnes tror TV 2 i nær fremtid vil ta grep for å sikre seg rettighetene til å vise norsk fotball.

- For Discovery har ikke disse rettighetene vært en stor suksess. TV 2 trenger nå flere bein å stå på. Min spådom er derfor at de ikke kommer til å vente, men vil prøve å overta disse rettighetene før seriestarten i april, sier Gimnes.
https://www.bt.no/sport/i/Adgj53/ekssjef-om-premier-league-tapet-tv-2-er-blitt-for-smaa
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

TV2 fra 2023-2028. Glimrende!
Tren på langskudd

Spelaren

Hvis "produktet" kan behandles som verdens viktigste uviktige ting blir det bra. Masse reklame, fokus på rivalisering og forhåpentligvis med publikumslag som setter an tonen.
Gå av.

Lasaron

TV2 har mye av æren for oppsvinget på 0-tallet.
Tren på langskudd

Nixon

Det har vel vist seg det som mange advarte om da TV2 mistet rettighetene; at daglige sportssendinger med mulighet for hyping er vel så viktig som hva som blir gjort rundt selve kampene.
Rød makt på Hansa

Corran

Tv2 har fått det og mister vel PL innen den tid. Det betyr stort fokus fra dem og mao mest sannsynlig et nytt oppsving for ES og norsk fotball.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Quote from: Corran on December 19, 2020, 01:45:05 AMTv2 har fått det og mister vel PL innen den tid. Det betyr stort fokus fra dem og mao mest sannsynlig et nytt oppsving for ES og norsk fotball.

Yes, akkurat dette. Folk ser TV2, og her vil TV2 hype ES. Engelsk fotball blir borte. Her blir det Alsaker Børslid og gjengen med Norsk fotball prime time.
Utrolig undervurdert.
Brannsupporter.

Giles

Kjempeboost for norsk fotball, happy days to come.

Corran

Kan vi håpe på et lignende oppsving som på starten av 2000 tallet når de første gangen fikk ES?
Nå er kanskje det litt mindre folk som ser på TV2 enn da , men likefult tror jeg det blir bra hype
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Quote from: Corran on December 19, 2020, 15:19:39 PMKan vi håpe på et lignende oppsving som på starten av 2000 tallet når de første gangen fikk ES?
Nå er kanskje det litt mindre folk som ser på TV2 enn da , men likefult tror jeg det blir bra hype

Nei. Så stor hype blir det ikke. Den gangen sammenfalt det med en ekstrem utbygging av stadioner. Det skjer ikke nå. Men oppsving? Absolutt. Jeg håper de for med Bernt Hulsker og Christian Gauseth på laget. Og Erik Hanøy.
Tren på langskudd

Go Up