• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Medlemsmøte 17. nov

Started by Spelaren, November 13, 2015, 10:21:00 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Gå av.

krøvel vellevold

Blir vel til at vi får vite at det skal legges kunstgress i sommer, og at det planlegges ny Brann Stadion med løpebaner på Mohns hjemsted, Frekhaug.
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Hahaha! Brann Stadion på Frekhaug hadde vært digg for meg, dog uten løpebaner. Men hvor har du det fra at det er Trond Mohns hjemsted? Det har gått meg hus forbi. Da vil jeg sende poden min til han for å kjøpe lodd.
Tren på langskudd

osoerli

Quote from: Lasaron on November 13, 2015, 13:13:38 PM
Hahaha! Brann Stadion på Frekhaug hadde vært digg for meg, dog uten løpebaner. Men hvor har du det fra at det er Trond Mohns hjemsted? Det har gått meg hus forbi. Da vil jeg sende poden min til han for å kjøpe lodd.


Kjøpe lodd av Trond Mohn?  Sikkert dyre lodd
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lasaron

Quote from: osoerli on November 13, 2015, 13:38:15 PM
Quote from: Lasaron on November 13, 2015, 13:13:38 PM
Hahaha! Brann Stadion på Frekhaug hadde vært digg for meg, dog uten løpebaner. Men hvor har du det fra at det er Trond Mohns hjemsted? Det har gått meg hus forbi. Da vil jeg sende poden min til han for å kjøpe lodd.


Kjøpe lodd av Trond Mohn?  Sikkert dyre lodd


Aiai! Mente å selge lodd.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Har han flytta nylig da? Han har jo bodd på Milde/Hjellestad såvidt jeg har fått med meg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Jeg tror Krøvel rett og slett tok feil.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Quote from: Lasaron on November 14, 2015, 10:50:25 AM
Jeg tror Krøvel rett og slett tok feil.


Ok. Da blir det stadion med løpebaner i strandsonen på Milde/Hjellestad.
Legg ned hele klubben!

Kagain

Må passe på så disse skumle "supporterne" ikke tuller det til nå. Da kommer nok KriseLise og hennes meningsfeller ut av treverket... Om det mot formodning ikke var KriseLise som snakket om supportere med et snev av forakt i fingrene så ber jeg på forhånd om unnskyldning...

osoerli

Vart det diskutert kunstgras vs. naturgras?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Quote from: osoerli on November 18, 2015, 00:47:46 AM
Vart det diskutert kunstgras vs. naturgras?


http://www.brann.no/news/article/uvxdko7wkhzl1a9z6wsfiyu6m/title/slik-var-kveldens-medlemsmote

Spilleunderlag på Stadion - status

Daglig leder Vibeke Johannesen ga medlemmene en kort orientering, men uten å kunne konkludere med hva slags underlag Stadion vil få i fremtiden.

- Vi har jobbet med Bergen kommune angående området på Nymark. Det henger veldig tett sammen med fremtidig dekke på Stadion. Vi er ennå ikke kommet dit at styret kan fatte en beslutning, sa hun.


Ikke mye å bli klok på.
Rød makt på Hansa

crm

Det med kunstgress har vel vært ute i media noen ganger før. Altså, administrasjonen mente at det burde byttes til kunstgress nå, men styret ville se nøyere på det og få frem flere alternativ. Helt fint! Nå jobbes det med å få en større plan for treningsområdene på Nymark + spilleunderlag på stadion, slik jeg forstod det på medlemsmøtet i går.

Ellers veldig mange andre viktige og gode diskusjoner på møtet. Blant annet full støtte fra medlemmene til Brann-styrets synspunkter på sluttspillmodell i Tippeligaen: http://www.ba.no/sk-brann/sport/fotball/brann-gar-imot-forslaget-om-sluttspill-i-eliteserien/s/5-8-197050
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Spelaren

At Brann varsler sin misnøye med sluttspillvanviddet er bra. Hele opplegget med sluttspill er bygget på et svakt fundament.
Gå av.

Torvanger

Quote from: Spelaren on November 18, 2015, 14:43:18 PM
At Brann varsler sin misnøye med sluttspillvanviddet er bra. Hele opplegget med sluttspill er bygget på et svakt fundament.


Sluttspill er noe ishockeyinspirert vissvass, som vi må styre langt unna. Det er jo klart at VIF er med på det, delvis hockeyklubb som den er.

Klaus_Brann

modne for et sluttspill.''

Hmm. Er det bare dårlig ordvalg eller er det noe hun virkelig tenker at vi vil være med på i fremtiden?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

nummer9

Quote from: Klaus_Brann on November 18, 2015, 17:21:31 PM
modne for et sluttspill.''

Hmm. Er det bare dårlig ordvalg eller er det noe hun virkelig tenker at vi vil være med på i fremtiden?


Brann er nok ikke moden nok kvalitetsmessig til å gå inn for en modell der antall lag i den øverste divisjonen senkes :P

Go Up