• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2016

Started by Klaus_Brann, October 21, 2015, 19:51:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Quote from: Nixon on March 07, 2016, 14:21:06 PM
Jeg skal ikke uttale meg om sannhetsgehalten i dette "ryktet", men generelt sett er mitt inntrykk av Nilsen til nå at han er troendes til å takle et spilleropprør dårlig. Så for klubben sin skyld håper jeg at han fortsatt har et godt tak på garderoben.


Det har du nok rett i, han er nok veldig dyktig på det han kan, men så kan det virke som om det er helt håpløst på andre områder. Spesielt har jeg bitt meg merke i bastante uttalelser om den og den spilleren i meida, hva denne skal kunne forvente av spilletid eller ei i fremtiden. Orlov var jo helt avskiltet og brått er han inne i varmen, Kristoffer Larsen ble forespeilet nylig, via BA, at han måtte belage seg på en rolle, der det gjerne ble mer innhopp, enn fast plass. Det har vært noen ganger jeg har lurt på hva LAN tenker på, for det er jo en god del han kunne holdt internt, både for spillere og sin egen del. Det ser veldig dumt ut, når han må gå tilbake på bastante uttalelser.

krakra

Noe sier meg at det er en grunn til å ta det Torvanger sier med en trillebår salt.

OmOssSjølOgHansaøl

March 07, 2016, 16:42:59 PM #502 Last Edit: March 07, 2016, 16:45:24 PM by OmOssSjølOgHansaøl
Noe sier meg at det Torvanger sier er ren svada. Jeg ser krakra sin trillebår og høyner med en ekstra tønne salt.

I en så stor gruppe er det selvfølgelig alltid noen som er misfornøyd med ett eller annet (ofte egen spilletid eller kompisene sine spilletid, men iblant også andre ting), men jeg har ingen tro på at det er noe opprør i emning. Dette "ryktet" tar jeg som enten a) et tilfelle av forum-krisemaksimering eller b) et tidlig forsøk på en spark-treneren-kampanje. Jeg ser ikke at det skal være grunnlag for noen av delene ennå. Og jeg synes man skal holde seg for god til sånt. In my humble opinion.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Torvanger

Det er overhodet ikke noe spilleroprør under oppseiling, men det er viktig at treneren nyter respekt i spillergruppen. Det jeg har hørt er såpass alvorlig at det kan tenkes at det kan være en medvirkende årsak til svikten nå i vår. For noe er riv ruskende galt.

Spelaren

Dette saltet hadde forhindret massekollisjonen i Eidsvåg forrige måned.
Gå av.

Torvanger

Quote from: Spelaren on March 07, 2016, 16:49:28 PM
Dette saltet hadde forhindret massekollisjonen i Eidsvåg forrige måned.



Hehe!

Torvanger

Hadde Brann cruiset gjennom treningskampene og puttet mange mål, hadde det neppe boblet noe misnøye til overflaten.

Jose Arrogantio

Quote from: Torvanger on March 07, 2016, 16:49:18 PM
Det er overhodet ikke noe spilleroprør under oppseiling, men det er viktig at treneren nyter respekt i spillergruppen. Det jeg har hørt er såpass alvorlig at det kan tenkes at det kan være en medvirkende årsak til svikten nå i vår. For noe er riv ruskende galt.


Hvilken svikt? At vi ikke scorer mål? For det har vi ikke gjort siden Ojo var i klubben, så problemet ligger nok ikke bare hos treneren eller spillernes forhold til treneren der.

Soler

Det heter en liten klype salt, og ikke trillebår med salt. En trillebår med salt gir ingen mening. Vi må slutte å ødelegge gamle ordtak. :)

En liten avsporing...

Henki

Quote from: Soler on March 07, 2016, 17:34:41 PM
Det heter en liten klype salt, og ikke trillebår med salt. En trillebår med salt gir ingen mening. Vi må slutte å ødelegge gamle ordtak. :)

En liten avsporing...


Nja, det går da utmerket godt an å lage en allusjon ut av det som jo er et ganske klisjepreget ordtak? :D
Ballen skal fremover!

Torvanger

Har en trener resultater og suksess, betyr det null om spillerne ser på ham som Stalin.

OmOssSjølOgHansaøl

Oppkjøringen viser at vi har problemer offensivt. Det samme viser for så vidt de to siste sesongene. Men ennå er det ikke spilt om et eneste seriepoeng i 2016.

Kanskje vel så viktig: Ennå er Vega, Hvilsom, Braaten og Johansen nye i klubben. Ideelt sett burde alle ha vært her for flere måneder siden, men ok, ting er som de er. Og kjedelig nok må vi regne med at det tar litt tid før ting begynner å sitte når det er store utskiftninger.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Jose Arrogantio

Var nysgjerrig på hvor lenge Brann faktisk har slitt med mål, så lagde denne oversikten over de siste ti årene:


Soler

Det som bekymrer meg er at vi ikke virker nevneverdig forsterket fra det laget som rykket ned for to år siden.

For å forbedre oss så må nyinnkjøpene fremstå som klart bedre enn de vi hadde fra før og som er forsvunnet ut porten, og/eller de yngre spillerne våre ta noen store steg utviklingsmessig. Av det jeg har så i fjor og det jeg har fått med meg så langt i oppkjøringen virker det ikke som dette har inntruffet til nå.

Samtidig er vi blitt bedre defensivt, og vi er i følge rapportene bedre trent. Dette bør gjøre oss vanskeligere å slå, og forhåpentligvis gjøre at vi plukker en del poeng på bortebane.Men for å unngå bunnstrid er vi helt avhengig av at en del spillere levere bedre enn forventet offensivt.

krakra

Vi har forsterket oss kraftig i form av å ha fått en trener som iallefall sånn nogenlunde klarer å bruke spillerne til det de er gode på. Det betyr nok en del.

Torvanger

Når det sparkes igang, er nok murring og misnøye i baksetet, det er noe helt annet å spille for mer eller mindre fullr tribuner, enn på et eller annet treningsanlegg.

Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on March 07, 2016, 16:52:54 PM
Hadde Brann cruiset gjennom treningskampene og puttet mange mål, hadde det neppe boblet noe misnøye til overflaten.


Er det i det hele tatt noen lag som gjør det, eller lever du i en boble?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Hva du henger deg opp i. Det var satt på spissen.

Giles

Er laget forsterket med en trener som vet å bruke spillerne riktig? Det er komplett umulig å se. Håper da treneren snart scorer noen mål å slutter å hallusinere om sjanser som aldri fantes.  Brann produserer i beste fall halvsjanser og det er i virkeligheten ikke mange av de.

krakra

Vi doblet, tilfeldigvis, poengfangsten da vi byttet trener.

Hatleking

Quote from: Giles on March 07, 2016, 21:07:06 PM
Er laget forsterket med en trener som vet å bruke spillerne riktig? Det er komplett umulig å se. Håper da treneren snart scorer noen mål å slutter å hallusinere om sjanser som aldri fantes.  Brann produserer i beste fall halvsjanser og det er i virkeligheten ikke mange av de.


Du sit vel ikkje og tel sjansar? Eg har større tru på at du fortrenger og bagatelliserar sjansar for å få sterkare fram bodskapen din enn at Brann-apparatet diktar det opp.

dudo

Det sier ikke nødvendigvis noe om hva LAN tenker på innsiden, men vi må da kunne være enige i at han i oppkjøringen har hatt et noe liberalt forhold til hva som kan klassifiseres som sjanser?

Det er uansett urovekkende med uttellingen. Oppkjøring eller ikke.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Giles

Quote from: Hatleking on March 07, 2016, 22:07:26 PM
Quote from: Giles on March 07, 2016, 21:07:06 PM
Er laget forsterket med en trener som vet å bruke spillerne riktig? Det er komplett umulig å se. Håper da treneren snart scorer noen mål å slutter å hallusinere om sjanser som aldri fantes.  Brann produserer i beste fall halvsjanser og det er i virkeligheten ikke mange av de.


Du sit vel ikkje og tel sjansar? Eg har større tru på at du fortrenger og bagatelliserar sjansar for å få sterkare fram bodskapen din enn at Brann-apparatet diktar det opp.

Nei, trenere under press, de er flinke med kulerammen. Det er sikkert. Stol på det.
Brann sliter med å skape sjanser og åpne sjanser har knapt forekommet.

Morkel

Quote from: Giles on March 07, 2016, 22:46:48 PM
Quote from: Hatleking on March 07, 2016, 22:07:26 PM
Quote from: Giles on March 07, 2016, 21:07:06 PM
Er laget forsterket med en trener som vet å bruke spillerne riktig? Det er komplett umulig å se. Håper da treneren snart scorer noen mål å slutter å hallusinere om sjanser som aldri fantes.  Brann produserer i beste fall halvsjanser og det er i virkeligheten ikke mange av de.


Du sit vel ikkje og tel sjansar? Eg har større tru på at du fortrenger og bagatelliserar sjansar for å få sterkare fram bodskapen din enn at Brann-apparatet diktar det opp.

Nei, trenere under press, de er flinke med kulerammen. Det er sikkert. Stol på det.
Brann sliter med å skape sjanser og åpne sjanser har knapt forekommet.


Trenere under press? Sesongen har ikke startet ennå.

Hatleking

Quote from: Morkel on March 07, 2016, 23:53:36 PM
Quote from: Giles on March 07, 2016, 22:46:48 PM
Quote from: Hatleking on March 07, 2016, 22:07:26 PM
Quote from: Giles on March 07, 2016, 21:07:06 PM
Er laget forsterket med en trener som vet å bruke spillerne riktig? Det er komplett umulig å se. Håper da treneren snart scorer noen mål å slutter å hallusinere om sjanser som aldri fantes.  Brann produserer i beste fall halvsjanser og det er i virkeligheten ikke mange av de.


Du sit vel ikkje og tel sjansar? Eg har større tru på at du fortrenger og bagatelliserar sjansar for å få sterkare fram bodskapen din enn at Brann-apparatet diktar det opp.

Nei, trenere under press, de er flinke med kulerammen. Det er sikkert. Stol på det.
Brann sliter med å skape sjanser og åpne sjanser har knapt forekommet.


Trenere under press? Sesongen har ikke startet ennå.


Hehe. Slik er det. Kvar kamp frå no av er ein cupfinale! ;)

Torvanger

LAN har overdrevet ekstremt, når det kommer til sjansestatistikk. Brann er ekstremt urolige når de er i angrep, det virker som om man prøver å gjøre seg ferdig med angrepene så fort som bare overhodet mulig, det er rett og slett ikke tid for spillerne å bruke innsiden av hodet, finne luker, finne på smarte trekk, alt skal skje på millisekunder, før man kan trekke tilbake i den trygge rammen. Det angripes med veldig få spillere om gangen og sjansene varierer veldig ofte fra halvsjanser til litt mer.

ostraume

Så....problemet er nå at angrepene går for fort? Jeg trodde problemet var at det går for sakte?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

Min mening er at angrepene rett og slett mangler Skulle tatt både raske og sakte angrep om det kunne klassifiseres som angrep (i alle fall angrep som ender i en sjanse/avslutning)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

March 08, 2016, 11:56:49 AM #528 Last Edit: March 08, 2016, 12:13:18 PM by Torvanger
Quote from: ostraume on March 08, 2016, 11:03:10 AM
Så....problemet er nå at angrepene går for fort? Jeg trodde problemet var at det går for sakte?


Angrepene går ikke for sakte, det som går sakte er balltrillingen defensivt, når Brann først angriper, virker det nesten litt panisk, man avslutter ofte før man bør, det blir skutt fra dårlig hold.

Det må ikke være kamikaze HVER gang man angriper.

osoerli

Eg er skuffa over at LAN ikkje har fått igong spissane.  Utan spissar som scorar jevnt og trutt blir det ein kamp for å overleva.  Kunne vel klart oss om me hadde hatt midtbanespelarar som scora, men me har ikkje det heller.  I treningskampane burde LAN hatt mykje meir fokus på å få spissane igong med å scora mål.  Det burde vore mykje meir fokus på innlegg og stikkarar frå kantspelarane og midtbanespelarane.  LAN burde sagt på spelarmøte før dei 2 siste kampane:  I dag skal me fora spissane med flest mogleg innlegg og pasningar av alle typar.  Harde innlegg, høge innlegg, stikker i bakrom osb.  I dag skal eg skal ha minst 5 innlegg i kassen frå kvar av kantane, backane, og indreløparane.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Torvanger

En måte å score på, er å kjøre kopi av opprullingen på 1-1 mot Jønkøping, der spissflanke og back dobler på kant, back kommer seg til dødlinjen og legger skrått ut, der både midtbanespillere og spisser er med, for å gi tyngde og flere scoringsmuligheter. Dette fungerer ikke, dersom det bare er en enslig spiss foran mål, det bør enhver trener skjønne. Det fins også andre måter å score på, andre måter å fore målgjørere på.

aleksanderhjelleseth

Hødd skapte ihvertfall nok sjangser når vi møte de i cupen. Eg tror LAN sitt system er ganske avansert og at det tar litt tid før det sitter. Var det ikke Pål Andre Helland som lovpriset LAN sin måte å tenke fotball på, at det var vanskelig i demme opp for?! Gi LAN- party tiden han trenger. Mange år med dårlige resultater henger nok fremdeles i, selvtilliten til spillerene er sikkert ikke på topp, så den må de spille på seg. Forhåpentligvis

osoerli

Quote from: aleksanderhjelleseth on March 08, 2016, 15:27:11 PM
Hødd skapte ihvertfall nok sjangser når vi møte de i cupen. Eg tror LAN sitt system er ganske avansert og at det tar litt tid før det sitter. Var det ikke Pål Andre Helland som lovpriset LAN sin måte å tenke fotball på, at det var vanskelig i demme opp for?! Gi LAN- party tiden han trenger. Mange år med dårlige resultater henger nok fremdeles i, selvtilliten til spillerene er sikkert ikke på topp, så den må de spille på seg. Forhåpentligvis


Spelarane sine uttalelsar om trenarar skal ein kanskje ta med ei klype salt.  No var det vel Aursnes som sa om treneren som etterfulgte LAN i Hødd, at det var meir plan og system med han nye.  Under LAN så var taktikken meir sånn gi ballen til Helland og sjå kva som skjer.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Soler

Quote from: aleksanderhjelleseth on March 08, 2016, 15:27:11 PM
Hødd skapte ihvertfall nok sjangser når vi møte de i cupen. Eg tror LAN sitt system er ganske avansert og at det tar litt tid før det sitter. Var det ikke Pål Andre Helland som lovpriset LAN sin måte å tenke fotball på, at det var vanskelig i demme opp for?! Gi LAN- party tiden han trenger. Mange år med dårlige resultater henger nok fremdeles i, selvtilliten til spillerene er sikkert ikke på topp, så den må de spille på seg. Forhåpentligvis


Fotball er ikke spesielt avansert. LAN står for en klassisk gjennombruddshissig 4-3-3, og ikke noe hokus pokus. Det som kan halte litt er den offensive samhandlingen, og den kan ta litt tid. I tillegg må ferdighetene til spillerne være god nok. Og jeg tror nok dette er mer av forklaringen på at det ikke sitter.

Angående samhandling så virket det som om Brann har prioritert det defensive, og at det har godt litt utover det offensive. Ref. artikkelen som omhandlet mangel på mål fra spissene i dagens BT.

Torvanger

Helstad var piss i samtlige av Branns treningskamper, men med en gang alvoret sparket igang, fant han nettmaskene. Måtte dette gjelde for flere i Brann.

Spelaren

Quote from: Torvanger on March 08, 2016, 19:25:07 PM
Helstad var piss i samtlige av Branns treningskamper, men med en gang alvoret sparket igang, fant han nettmaskene. Måtte dette gjelde for flere i Brann.


Sånn som denne? Helt utrolig svakt å ikkje klare hattrick :) ! Helstad slet riktignok med å finne nettmaskene i sesongoppkjøringen 2008.
Gå av.

Falkman

March 08, 2016, 20:34:42 PM #536 Last Edit: March 08, 2016, 20:55:53 PM by Falkman
Quote from: Spelaren on March 08, 2016, 19:44:18 PM
Quote from: Torvanger on March 08, 2016, 19:25:07 PM
Helstad var piss i samtlige av Branns treningskamper, men med en gang alvoret sparket igang, fant han nettmaskene. Måtte dette gjelde for flere i Brann.


Sånn som denne? Helt utrolig svakt å ikkje klare hattrick :) ! Helstad slet riktignok med å finne nettmaskene i sesongoppkjøringen 2008.


slik jeg husker det, scoret han ikke et eneste mål oppkjøringen til 2008-sesongen. men når det alvoret begynte kom hattricket, i premieren mot FFK.

Torvanger

Quote from: Falkman on March 08, 2016, 20:34:42 PM
Quote from: Spelaren on March 08, 2016, 19:44:18 PM
Quote from: Torvanger on March 08, 2016, 19:25:07 PM
Helstad var piss i samtlige av Branns treningskamper, men med en gang alvoret sparket igang, fant han nettmaskene. Måtte dette gjelde for flere i Brann.


Sånn som denne? Helt utrolig svakt å ikkje klare hattrick :) ! Helstad slet riktignok med å finne nettmaskene i sesongoppkjøringen 2008.


slik jeg husker det, scoret han ikke et eneste mål oppkjøringen til 2008-sesongen. men når det alvoret begynte kom hattricket, i premieren mot FFK.



Helt korrekt. Men så er nok også Helstad anno 2007/2008 vesentlig giftigere enn noen av våre pr idag, de er ikke i nærheten. Men om en av dem i det minste runder 10 mål, så skal jeg være fornøyd.

Spelaren

Lurer på om spissene våre vil runde 10 mål tilsammen, eg.
Gå av.

Tom C

Tror nok at spissene våre vil score noen mål uten at det blir verken krise-måltørke eller halleluja-stemning. Tipper vår mestscorende angrepsspiller vil bli Hvilsom, med Skålevik på en god nummer to.
Aldri mer Obos....

osoerli

Det er klart, om vi begynner å hamre 20+ innlegg i boksen i kvar kamp, så kjem det jo mål.
I treningskampane ligg vil vel på 4-5?  Det er bare å øve.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Torvanger

Quote from: osoerli on March 09, 2016, 09:07:48 AM
Det er klart, om vi begynner å hamre 20+ innlegg i boksen i kvar kamp, så kjem det jo mål.
I treningskampane ligg vil vel på 4-5?  Det er bare å øve.



Dersom LAN slipper Barmen og Haugen inn i 16, sammen med midtspiss og motsatt flankespiss, da øker sjansene når innlegg kommer fra kant, enten det er fra back eller flankespiss. Og man må ikke alltid til dødlinjen, man kan også skape farligheter ved curle ballen hardt inn før 16. En mann som er ekspert til det, er Kristoffer Larsen.

Superjack

Quote from: Torvanger on March 08, 2016, 13:38:50 PM
En måte å score på, er å kjøre kopi av opprullingen på 1-1 mot Jønkøping, der spissflanke og back dobler på kant, back kommer seg til dødlinjen og legger skrått ut, der både midtbanespillere og spisser er med, for å gi tyngde og flere scoringsmuligheter. Dette fungerer ikke, dersom det bare er en enslig spiss foran mål, det bør enhver trener skjønne. Det fins også andre måter å score på, andre måter å fore målgjørere på.


Som Brann under Mjelde i 2003-2007. I 2006 og 7 var dette Branns fremste våpen. Hvem husker ikke Bjørn Dahl som var middelmådig og avskiltet Viking back som fikk ny vår på backen i Brann.

Fy flate hvor god Brann var. Underholdende også. Helt til RBH kom inn og solgte Helstad og handshaket med Ighalo...

Jeg skylder en dårlig 2016 sesong på RBH. Alt er RBH sin feil!
Alt Brann måtte ha suksess med i 2016 er LAN sin fortjeneste.
Brannsupporter.

Falkman

Quote from: Torvanger on March 09, 2016, 09:45:41 AM
Quote from: osoerli on March 09, 2016, 09:07:48 AM
Det er klart, om vi begynner å hamre 20+ innlegg i boksen i kvar kamp, så kjem det jo mål.
I treningskampane ligg vil vel på 4-5?  Det er bare å øve.



Dersom LAN slipper Barmen og Haugen inn i 16, sammen med midtspiss og motsatt flankespiss, da øker sjansene når innlegg kommer fra kant, enten det er fra back eller flankespiss. Og man må ikke alltid til dødlinjen, man kan også skape farligheter ved curle ballen hardt inn før 16. En mann som er ekspert til det, er Kristoffer Larsen.
Quote from: Torvanger on March 09, 2016, 09:45:41 AM
Quote from: osoerli on March 09, 2016, 09:07:48 AM
Det er klart, om vi begynner å hamre 20+ innlegg i boksen i kvar kamp, så kjem det jo mål.
I treningskampane ligg vil vel på 4-5?  Det er bare å øve.



Dersom LAN slipper Barmen og Haugen inn i 16, sammen med midtspiss og motsatt flankespiss, da øker sjansene når innlegg kommer fra kant, enten det er fra back eller flankespiss. Og man må ikke alltid til dødlinjen, man kan også skape farligheter ved curle ballen hardt inn før 16. En mann som er ekspert til det, er Kristoffer Larsen.


det er vel en rimelig drøy utvanning av ekspertbegrepet.

Torvanger

Quote from: Falkman on March 09, 2016, 11:42:54 AM
Quote from: Torvanger on March 09, 2016, 09:45:41 AM
Quote from: osoerli on March 09, 2016, 09:07:48 AM
Det er klart, om vi begynner å hamre 20+ innlegg i boksen i kvar kamp, så kjem det jo mål.
I treningskampane ligg vil vel på 4-5?  Det er bare å øve.



Dersom LAN slipper Barmen og Haugen inn i 16, sammen med midtspiss og motsatt flankespiss, da øker sjansene når innlegg kommer fra kant, enten det er fra back eller flankespiss. Og man må ikke alltid til dødlinjen, man kan også skape farligheter ved curle ballen hardt inn før 16. En mann som er ekspert til det, er Kristoffer Larsen.
Quote from: Torvanger on March 09, 2016, 09:45:41 AM
Quote from: osoerli on March 09, 2016, 09:07:48 AM
Det er klart, om vi begynner å hamre 20+ innlegg i boksen i kvar kamp, så kjem det jo mål.
I treningskampane ligg vil vel på 4-5?  Det er bare å øve.



Dersom LAN slipper Barmen og Haugen inn i 16, sammen med midtspiss og motsatt flankespiss, da øker sjansene når innlegg kommer fra kant, enten det er fra back eller flankespiss. Og man må ikke alltid til dødlinjen, man kan også skape farligheter ved curle ballen hardt inn før 16. En mann som er ekspert til det, er Kristoffer Larsen.


det er vel en rimelig drøy utvanning av ekspertbegrepet.



Joda, jeg ser den.

Gulløl

March 09, 2016, 18:58:32 PM #545 Last Edit: March 09, 2016, 19:03:40 PM by Gulløl
Da har jeg satt opp et realistisk skjema på de seks første kampene til Brann.

Strømsgodset - Brann,  0 poeng   
Brann - Odd, 1 poeng
Aalesund - Brann, 0 poeng
Brann - Bodø / Glimt, 3 poeng
Rosenborg    - Brann, 0 poeng
Viking - Brann, 0 poeng

Altså totalt 4 poeng som et mål en bør være fornøyd med alt tatt i betraktning. Vil nok plassere oss i sjiktet 13 - 15 plass etter de rundene. I de videre rundene bør angrepspillet til Brann begynt å fungere noe bedre og motstandere begynner å bli noe svakere så poengfangsten vil begynne å øke noe og laget vil klatre litt på tabellen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Heldigvis for oss er det gjerne mer bingo i de første rundene.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Tom C

Har mer tro på at vi flakser oss til en trepoenger i ålesund enn at vi tar poeng mot Odd...
Aldri mer Obos....

Gulløl

Quote from: Tom C on March 09, 2016, 19:35:56 PM
Har mer tro på at vi flakser oss til en trepoenger i ålesund enn at vi tar poeng mot Odd...


Brann vinner nesten aldri i Aalesund. Brann vant i 2014 men gangen før var i 2005.
Men flaks kan en nå håpe på.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

pidre

Quote from: Torvanger on March 08, 2016, 09:05:13 AM
LAN har overdrevet ekstremt, når det kommer til sjansestatistikk. Brann er ekstremt urolige når de er i angrep, det virker som om man prøver å gjøre seg ferdig med angrepene så fort som bare overhodet mulig, det er rett og slett ikke tid for spillerne å bruke innsiden av hodet, finne luker, finne på smarte trekk, alt skal skje på millisekunder, før man kan trekke tilbake i den trygge rammen. Det angripes med veldig få spillere om gangen og sjansene varierer veldig ofte fra halvsjanser til litt mer.


Likevel har du tippet oss på 4. plass i TL 2016.
Saludar a los monos!

Go Up